Naisvihan synty

syrjäytynytmies

Kyllä naiset on sitten perseestä. Moni syyttelee minua aina naisvihasta eikä kykene ymmärtämään mistä tämä on lähtöisin. Ajattelin nyt selventää tässä kaikille ihmetteleville naisille minkä takia osa miehistä on niitä teidän kutsumianne "naisvihaajia".

Olen 28-vuotias työtön, yksinäinen mies joka ei ole koskaan seurustellut tai kokenut rakkautta tahi minkäänlaista inhimillistä hyväksyntää. Lähtökohta on siis se, että ainuttakaan positiivista naiskokemusta ei ole, mutta negatiivisia kyllä riittää, ja siitä kiitän naisia.
Jo pelkästään tänään on koettu naisten aiheuttamaa tuskaa. Äsken eräs netissä jututtamani nainen alkoi haukkumaan minua ja lyttäsi minut täysin kun kuuli että 28-vuotiaana olen vasta hakemassa yliopistoon. "Eikö tuossa iässä pitäisi olla jo tutkinto? Miten olet haaskannut viimeiset 10 vuotta?"
Yritin sitten selittää että nuoruus tuli pilattua omaa tyhmyyttäni (ja syrjäytyneisyyttäni), mutta nyt yritän korjata asiaa, kun en muutakaan voi.
Nainen sanoi ettei tässä ole mitään järkeä, ja pitäisi vaan luovuttaa kun juna on mennyt. Hän siis sanoi että työttömyyteni oksettaa häntä, mutta toisaalta opiskeluhaaveet pitäisi jättää? Mitä ihmettä nainen oikein haluaa että teen asialle? Masennuin täysin ja tuntui että opiskelumotivaationi katosi. Juuri tällaisten kokemusten takia ihminen ylipäänsä syrjäytyy, tai siis miehet, naiset eivät koskaan syrjäydy koska rumakin nainen saa kumppanin niin helposti ettei jää yhteisön ulkopuolelle. Nainen ei siis voi lainkaan ymmärtää, millaista meillä 30v ikisinkuilla on. Luulisi silti, että naisilla olisi sen verran inhimillisyyttä ettei käy potkimaan maassa makaavaa, mutta ei. Naisen ihmisoikeus on syytellä miehiä miehekkyyden puutteesta, samalla kun röhnöttää haarat levällään sohvalla postailemassa instagramiin kuvia ruuasta, odottaen että koulutetut lääkärit tulevat palvomaan häntä.

Ja tämä tuntuu käyvän joka kerta. Naiset ensin ihmettelevät "katkeraa naisvihaani", mutta toisaalta itse näkevät miehessä vain sen, kuinka onnistunut tämä on elämässä. Tuntuu etten ole koskaan elämäni aikana nähnyt ymmärtäväistä naista, joka ei ajattelisi näin. Nainen on aivan kuin biologialtaan ohjelmoitu pelkästään vaatimaan mieheltä tiettyjä pinnallisia ominaisuuksia. Väitän ehdottomasti olevani miehekäs, mutta naisten mielestä en sitä ole, koska naisille merkitsee vain se tekeekö jollekin duunia. Jotenkin tyypillistä naiselle määritellä ihminen näin pienen ja pinnallisen asian kautta. Töissäkäynti on sitä että tekee jollekin isommalle kiholle rahaa, vähän kuin orjana, enkä itse tule määrittelemään identiteettiäni tämän kautta. Naisilta tuntuu täysin puuttuvan kyky korkeampaan ajatteluun joka ylittää käsilaukut, ferrarit ja miehen palkkapussin. Olen absoluuttisen varma, että tämän ketjun vastaukset tulevat koostumaan naisista jotka puolustelevat että "kyllä miehen töissä pitää käydä".. joten eiköhän tämäkin vuodatus mene ihan kuuroille korville.
Joten sanon teille nirppanokille vain tämän: minä en tee asioita elämässäni sen perusteella, että ne miellyttäisivät itselleni tuntemattomia ihmisiä.

83

1495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinnevaan

      Jos et välitä muiden miellyttämisestä, miksi masennuit sen nettinaisen sanoista? Haet nyt vain sinne yliopistoon ja unohdat mitä se sanoi.

    • naiseuden-ydin

      Harvaa naista kiinnostaa sinänsä miehen työskentely. Useimpia naisia kiinnostaa miehen resurssit tai status, eli miehestä saatava pinnallinen hyöty naiselle.

      • ninpäniin

        juu jos tuo on mielestänne naiseuden ydin, ei mikään ihme että olette ikisinkkuja.


    • moneksi-on

      Naisethan ne on syynä miehen tyytymättömyyteen elämässään. Ei kaikilla naisillakaan mene hyvin mutta tuskin he miehiä siitä syyttävät.
      Jonkun miehen mielipiteellä ei ole silloin mitään merkitystä.

    • cvcbbcvccccccc

      Oliko nainen itse työelämässä?
      Miksi et lähestynyt työtöntä?

      • Vois helpottaa, kun lähestyis ihmisiä joilla ei oo tarvetta järjestellä toisten asioita mielensä mukaan. Se pitää olla näin ja noin, pahimpia päsmäröimään.

        Muitten asioihin puuttujat mä kierrän kaukaa. ☺️


      • cvcbbcvcccccc
        monnom kirjoitti:

        Vois helpottaa, kun lähestyis ihmisiä joilla ei oo tarvetta järjestellä toisten asioita mielensä mukaan. Se pitää olla näin ja noin, pahimpia päsmäröimään.

        Muitten asioihin puuttujat mä kierrän kaukaa. ☺️

        Olen itse työtön. Olet joskus itse sanonut, ettet hyväksyisi, että miehesi jäisi pois työelämästä ilman hyvää syytä.


      • cvcbbcvcccccc kirjoitti:

        Olen itse työtön. Olet joskus itse sanonut, ettet hyväksyisi, että miehesi jäisi pois työelämästä ilman hyvää syytä.

        Olenko? Velttoperseenä en sietäis, kun en itsekään ole semmoinen. Mutta sairaus tms. syy olisi pätevä syy tai saisi fudut.


      • Tiitiip
        monnom kirjoitti:

        Vois helpottaa, kun lähestyis ihmisiä joilla ei oo tarvetta järjestellä toisten asioita mielensä mukaan. Se pitää olla näin ja noin, pahimpia päsmäröimään.

        Muitten asioihin puuttujat mä kierrän kaukaa. ☺️

        Lähestyminen voi olla epäsuoraa seksuaalista häirintää.


    • asenneonasenne

      Vaikea ymmärtää tuon naisen asennetta, ikävää että aloittaja sai tuollaista kuulla. 28- vuotiaan yliopistoon hakemisessa ei ole minusta mitään outoa, kyllähän monet aikuiset uudelleenkouluttautuu jossain vaiheessa, osa vasta sitten vielä vanhempana. So what. Kuulostaa siltä että olet keskustellut jonkun keskenkasvuisen teinin kanssa, turha kaikkia naisia vihata jonkun random-pissiksen takia.

      • Buhahaha

        Harmi vaan, että aika huomattava osa naisista ikään katsomatta on "keskenkasvuisia teinejä" tässä suhteessa. Yksityiskohdat ovat asia erikseen, mutta monelle naiselle tärkeä on se, että mies on saanut elämässä aikaan paljon sellaista mikä muistakin vaikuttaa saavutukselta.


      • 0890
        Buhahaha kirjoitti:

        Harmi vaan, että aika huomattava osa naisista ikään katsomatta on "keskenkasvuisia teinejä" tässä suhteessa. Yksityiskohdat ovat asia erikseen, mutta monelle naiselle tärkeä on se, että mies on saanut elämässä aikaan paljon sellaista mikä muistakin vaikuttaa saavutukselta.

        Sinä itsekö ihailet eniten niitä ihmisiä, jotka vain makoilevat sohvalla kattoon syljeskellen koko elämänsä? Uskallan epäillä. Varmasti itsekin arvostat salaa sellaisia, jotka saavuttavat elämässään jotakin, vaikka et sitä julkisesti haluakaan myöntää.

        Se, ettet "ihaile" niitä, jotka ovat saaneet elämässään aikaan sellaista, joka muistakin vaikuttaa saavutukselta, osoittaa vain, että kadehdit heitä.


      • Buhahaha
        0890 kirjoitti:

        Sinä itsekö ihailet eniten niitä ihmisiä, jotka vain makoilevat sohvalla kattoon syljeskellen koko elämänsä? Uskallan epäillä. Varmasti itsekin arvostat salaa sellaisia, jotka saavuttavat elämässään jotakin, vaikka et sitä julkisesti haluakaan myöntää.

        Se, ettet "ihaile" niitä, jotka ovat saaneet elämässään aikaan sellaista, joka muistakin vaikuttaa saavutukselta, osoittaa vain, että kadehdit heitä.

        Sinussa näkyy naisille tyypillinen todellisuuspakoinen dualismi, missä sohvalla makailijan ja ulkoisesti menestyneen miehen väliin ei mahdu mitään.


    • 12121212121212

      Tyypillinen tilanne.

      Miehen pitää "saada jotain elämässään aikaiseksi".

      Nainen puolestaan voi "etsiä itseään" vuosikausia ja hakea kavereiden ylitsepursuavien onnitteluviestien saattelemana yliopiston turhimmalle linjalle opiskelemaan 38-vuotiaana.

      • kurppaska

        Siinähän löysin itseni työtä tehdessä. Työelämässä 16 vuotiaasta asti.


      • 1217

        Olisit sinäkin saanut jotain elämässäsi aikaiseksi, niin sinulla ei olisi tuota tyypillistä tilannetta.
        Naiset ovat saaneet elämässään paljon aikaiseksi jo ennen 20-vuoden ikää.


      • 12121212121212
        1217 kirjoitti:

        Olisit sinäkin saanut jotain elämässäsi aikaiseksi, niin sinulla ei olisi tuota tyypillistä tilannetta.
        Naiset ovat saaneet elämässään paljon aikaiseksi jo ennen 20-vuoden ikää.

        Mihin ne aikaansaannokset katoavat siinä vaiheessa kun pariudutaan?

        http://www.stat.fi/artikkelit/2014/art_2014-02-26_006_001.gif

        Patriarkaattiko vei palkkatulot, osinkotulot ja säästötkin tileiltä?


      • 1217
        12121212121212 kirjoitti:

        Mihin ne aikaansaannokset katoavat siinä vaiheessa kun pariudutaan?

        http://www.stat.fi/artikkelit/2014/art_2014-02-26_006_001.gif

        Patriarkaattiko vei palkkatulot, osinkotulot ja säästötkin tileiltä?

        Auervaaralle ne naisten palkkatulot, osinkotulot ja säätöt tileiltä katoaa.


      • tarkennusta.kaavioon
        12121212121212 kirjoitti:

        Mihin ne aikaansaannokset katoavat siinä vaiheessa kun pariudutaan?

        http://www.stat.fi/artikkelit/2014/art_2014-02-26_006_001.gif

        Patriarkaattiko vei palkkatulot, osinkotulot ja säästötkin tileiltä?

        Äideillä yleensä pienet, isillä suuret tulot

        Puolisoiden henkilökohtaisten bruttotulojen vertailu kertoo samaa kuin naisten ja miesten tuloerojen vertailut yleensäkin. Kuten naiset yleensä, äiditkin ovat pienituloisempia kuin puolisonsa. Äitien tulojakauma on isien tulojakauman peilikuva: äideistä 30 prosenttia, isistä 10 prosenttia kuuluu pienituloisimpaan tuloviidennekseen, äideistä 10 prosenttia, isistä 30 prosenttia kuuluu suurituloisimpaan viidennekseen. (Kuvio 1.)

        Kuvio 1. Äitien ja isien jakautuminen tuloviidenneksiin henkilökohtaisten bruttotulojensa perusteella

        Lähde: Tilastokeskus. Tulonjakotilasto 2012, kirjoittajan laskelmat.


      • 12121212121212
        1217 kirjoitti:

        Auervaaralle ne naisten palkkatulot, osinkotulot ja säätöt tileiltä katoaa.

        1217 voisi vaihtaa nimimerkiksi 0000. 12 ei sovi kahdeksi ensimmäiseksi merkiksi kirjoittajalle joka ei tajua ettei Auervaaroilla ole vaikutusta naisten tuloihin, joita tuossa mitattiin.

        Todellakin hämmästyttää miksi enemmän aikaiseksi saavat naiset tienaavat vähemmän, ja ero on vielä suurempi naimisissa olevien välillä, vaikka naiset eivät tunnetusti välitä miesten rahoista tai statuksista.


      • 1217
        12121212121212 kirjoitti:

        1217 voisi vaihtaa nimimerkiksi 0000. 12 ei sovi kahdeksi ensimmäiseksi merkiksi kirjoittajalle joka ei tajua ettei Auervaaroilla ole vaikutusta naisten tuloihin, joita tuossa mitattiin.

        Todellakin hämmästyttää miksi enemmän aikaiseksi saavat naiset tienaavat vähemmän, ja ero on vielä suurempi naimisissa olevien välillä, vaikka naiset eivät tunnetusti välitä miesten rahoista tai statuksista.

        Auervaaroilla jos keillä on osuutta asiaan, joko nainen antaa hänelle rahansa tai tekee ilmaiseksi töitä.
        Jos et tiennyt, naiset eivät pääse herrakerhoihin ja isoihin yrityksiin toimitusjohtajiksi.

        Naiset saavat enemmän aikaiseksi ei tarkoita että heille siitä maksettaisiin.


      • eikätajuaedeshävetä
        1217 kirjoitti:

        Auervaaroilla jos keillä on osuutta asiaan, joko nainen antaa hänelle rahansa tai tekee ilmaiseksi töitä.
        Jos et tiennyt, naiset eivät pääse herrakerhoihin ja isoihin yrityksiin toimitusjohtajiksi.

        Naiset saavat enemmän aikaiseksi ei tarkoita että heille siitä maksettaisiin.

        VMP. Alusta loppuun. Tyypillistä femakon propagandaa ja valhetta.


      • ehheh.idiootti
        eikätajuaedeshävetä kirjoitti:

        VMP. Alusta loppuun. Tyypillistä femakon propagandaa ja valhetta.

        Todista multinikkaileva kaktus.


    • Juuri tuollaisia juttuja kohtaan pitäis oppia suodattamaan toisesta korvasta sisään ja ulos. Sun elämä on sun ja ei se muille kuulu päsmättää kuinka se pitäs olla ja millon mitäkin.

      Kun oppii sanoo piutpaut noille " viisaille" niin elämä helpottuu. Turha vieraitten mutinoista on ees itteensä ottaa. Ainahan joku tykkää järjestellä toisin ja tekis toisin.

      Suosittelen unohtaa...elä itelles.

    • YxNainenVaan

      Hyvä, jos viimeinen lauseesi on mottosi! Silloin kun ihminen elää omannäköistä elämää, hän on onnellinen, vaikka muut eivät sitä ehkä ymmärräkään. Tuossa iässä opiskelu on ihan ok juttu, monet vaihtaa alaa ja ammattia kerran tai jopa usemmankin kerran eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Aikuiskoulutusta on nykyään tarjolla vähän joka paikassa. Tuollaiset haukkuvat ja ymmärtämättömät ihmiset kannattaa jättää omaan arvoonsa eikä välittää heidän kommenteistaan. Kukaan meistä ei kuitenkaan voi mennä toisen nahkoihin ja varmuudella tietää, miten tämän tulisi olla ja elää, ja millaisia ratkaisuja tehdä elämässään.

    • Naisviha syntyy siitä, että et pidä itseäsi vielä itseellisenä yksilönä. Peilaat vaan muitten kautta omaa elämää. Kun ymmärrät itsesi persoonaksi, minuksi ja kannat itse itseäsi, alat ymmärtää, että muutkin on ihmisiä, itsenäisiä yksilöitä...ei vaan miehiä, naisia, vanhuksia, lapsia jne.

    • Minusta on jotenkin kieroutunutta, että yritetään kerjätä sympatioita samalla, kun tekstin pointti on ilmeisesti vihassa ja vittuuntuneisuudessa.

      Sorke, viesti ei oikein välity nyt. Yritä uudestaan?

      • Kotelomies

        Aloitus on itkupotku raivari. Sellaisen edessä pitäisi heltyä ottaa syliin ja rauhoitella.


      • Buhahaha

        Yritetäänkö kerätä sympatioita, vaiko kertoa että seurauksilla on syynsä?


      • Kotelomies
        Buhahaha kirjoitti:

        Yritetäänkö kerätä sympatioita, vaiko kertoa että seurauksilla on syynsä?

        Ei kerätä sympatiaa vaan vaatia sympatiaa. Kunnon mies ei jää nyyhkyttämään ja passiivisena kerjäämään sääliä. Tosi mies uhkailee ja uhoaa ja ottaa sympatiat väkisin.


    • Dhjd

      ."..minä en tee asioita elämässäni sen perusteella, että ne miellyttäisivät itselleni tuntemattomia ihmisiä."

      Näin pitäisi olla sukupuolesta riippumatta.

    • crux

      Jos miehellä ei ole kovin paljon naiskontakteja kaverillisissa merkeissä niin onhan se aika tyly kuva minkä naisista silloin saa. Kun tietää kuinka varautuneita naiset ovat vieraita miehiä kohtaan niin ainoat ystävälliset kohtaamiset ovat asiakaspalvelutilanteissa. Jos mies vielä yrittää löytää kumppania niin hän joutuu kohtaamaan juuri tällaisia aloituksen kaltaisia tilanteita joista on lämpö kaukana.

      • 456y45y456

        Asiakaspalvelijoilla, sekä miehillä että naisilla, on tyypillisesti hyvät sosiaaliset taidot...


      • Kuten joku aiemmin totesi, tuosta varautuneisuudesta pääsee eroon olemalla hyvin ystävällinen, hymyilemällä jne.


    • Älä huoli, saatat parantua, sillä..
      "Rasismista ja sukupuoleen kohdistuvasta asenteellisuudesta voi päästä eroon nukkuessa, sanoo Northwestern Universityn tutkimus Science-sivustolla. Kun koehenkilöt olivat osittain unessa, heille soitettiin tiettyjä ääniä, mikä muutti heidän rasistisia ja sukupuoleen liittyviä asenteitaan, kertoo Guardian tutkimuksesta."

      😊

    • Niitti333

      Ettei poikarukka olis käynyt niin, että loppujen lopuksi vihaat itse itseäsi kun joudut olemaan työttömänä?
      Vihaat myös sitä ettet ole saanut aikaseksi hakeutua yliopistoon aikasemmin. Vuosia on mennyt hukkaan, ajatteletko niin?
      Työttömyys ei ole työttömän vika jos on valmis menemään työhön, jopa vaihtamaan paikkakuntaa.
      Mutta jos vain olla möllöttää, odottaa että joku tulis sanomaan mitä pitäis tehdä elämän parantamiseksi, niin silloin todellakin syy on itsessä.

      Kyllä me ihmiset määrittelemme itse itsemme kaikkein ankarimmin.
      Luulen että kuulit sen naisen sanoissa oman sisimmän äänesi ja kimpaannuit sen vuoksi. Totuus sattuu!
      Totuus on myös se, ettei tuossa kyse ollut siitä että kyseessä oli nainen. Samat mielipiteet on myös useimmilla miehillä. Miehet ne vasta onkin eteenpäin pyrkiviä ja naisissa on enemmän empaattisia jotka vain lohduttaa ja hyssyttää.

      Juttu taitaa olla niin että olet lannistumassa työttömyyden edessä ja siksi masennuit noista naisen sanoista helposti.
      Muista että me itse olemme itsemme pahin vihollinen ja paras ystävä. Ota se ''ystävä'' itsestäsi esiin ja vaimenna se vihollinen joka tuomitsee syrjäytyneisyytesi.
      Hakeudu yliopistoon! Ei kolmekymppinen ole liian vanha, tiedän pari tyyppiä jotka ryhtyivät opiskelemaan kolmevitosina ja valmistuivat lopulta psykologiksi. Nyt kummallakin on yksityisvastaanotto.

      Ota elämä omiin käsiin! Muuten viiskymppisenä olet samassa tilanteessa ja vihaat ties mitä... Etupäässä naisia tietty, mutta myös työnantajia, ''kihoja''... Ufoja kenties...?

      • 654

        No, työnantajiahan tuo näyttää vihaavan nyt jo. Ei se vamistuttuaankaan mihinkään töihin aio mennä, kun asenne on tämä: "Töissäkäynti on sitä että tekee jollekin isommalle kiholle rahaa, vähän kuin orjana, enkä itse tule määrittelemään identiteettiäni tämän kautta".
        Yrittäjiksihän (jolloin saisi itse määritellä itsensä) ei noista velliperseistä ole.


      • 87878798799
        654 kirjoitti:

        No, työnantajiahan tuo näyttää vihaavan nyt jo. Ei se vamistuttuaankaan mihinkään töihin aio mennä, kun asenne on tämä: "Töissäkäynti on sitä että tekee jollekin isommalle kiholle rahaa, vähän kuin orjana, enkä itse tule määrittelemään identiteettiäni tämän kautta".
        Yrittäjiksihän (jolloin saisi itse määritellä itsensä) ei noista velliperseistä ole.

        Aika monen kyllä kannattaisi käydä yrittäjäkurssi.

        Jos tienaa esim. 2000e, työpanoksen arvon on oltava työnantajalle 3400e -niin paljon on sivukuluja.

        Se siitä "riistosta". Joo, yrittäjät ihan hemmetin kovaa porukkaa.. Kyllä näitä työnvieroksujia on aina ollut, ja ikävä kyllä tulee aina olemaan.


      • 654
        87878798799 kirjoitti:

        Aika monen kyllä kannattaisi käydä yrittäjäkurssi.

        Jos tienaa esim. 2000e, työpanoksen arvon on oltava työnantajalle 3400e -niin paljon on sivukuluja.

        Se siitä "riistosta". Joo, yrittäjät ihan hemmetin kovaa porukkaa.. Kyllä näitä työnvieroksujia on aina ollut, ja ikävä kyllä tulee aina olemaan.

        No, näimpä juuri.


    • jatketaanmatkaa

      Mutta kun monet naiset on tyhmiä. Se mitä ne sanoo, on tyhmän tuotoksia.
      Aloittaja on riippuvainen jatkuvuudesta, eli elämän jälkeläisistä, joita haluaisi tuottaa vastakkaisen sukupuolen kanssa. Sitten nainen avaa "järkensä" ja toteaa jotain.
      Aloittaja menee jumiin.
      Sanoisin aloittajalle, että jos joku kuulostaa tyhmältä, se on tyhmää.
      Usko pois.
      Tyhmiä ihmisiä on paljon. Muutenhan elämä sujuisi paljon paremmin monella, jos viisaita ihmisiä olisi paljon.
      Tätä samaa asiaa saavat kokea kaikki ihmiset. Toisen enemmän toiset vähemmän.
      Sanon kuten moni muukin; älä jää miettimään tyhmiä juttuja, koska niissä ei ole mitään mietittävää.
      Onhan se hienoa, että nainen paljasti tyhmyytensä heti. Eipä tule yllätyksenä myöhemmin. Ole siis onnellinen, että pääsit eroon hänestä heti, hänen itsensä toimesta.
      Olisit kitunut tuollaisesta vielä myöhemmin ja pahasti.

    • Teknodonna

      Just

      Helpointa tapaa lähestyä tällaisia aiheita tai teemoja on turha viritellä liian monimutkaiseksi. Kyse on loppujen lopuksi hyvin yksinkertaisesta asiasta.

      Jos kirjoittajan vihaa naisia kohtaan ei ymmärrä, niin on ensin etsittävä itsestään jokin selainen tunne, kuin viha, ja tutkiskella sen aiheuttajaa. Vihalla on täysin selväjärkinen logiikka, ja se on täysin hyväksyttävissä oleva ilmiö.

      Viha on eräänlainen vaatimus. Se on eriävä mielipide, jonka toimintamekanismeihin kuuluu erottamattomana osana vihan sosiaalinen ulottuvuus. Ei ole sellaista vihaa, joka ei pyrkisi vaikuttamaan asioiden tiloihin. Vihalla on tavoite. Se pyrkii johonkin, jossa sitä ei enää olisi. Viha on väline matkalla tunteesta toiseen.

      Taas päättymätön viha on malliesimerkki siitä, että yksilö ei mahda ympäristölleen mitään. Ydin romahtaa ja sulaa, eikä itseään ruokkivaa ketjureaktiota kyetä enää millään tavalla hillitsemään. Lopulta insinöörit rakentavat kiehuvan säteilyhelvetin päälle kuoren. Alue eristetään muusta maailmasta.

      (Hihitystä)

      • Teknodonna

        Mjoo

        Itse aloitin päiväni Sangre del Torolla.

        Aamut ovat niin helvetillisiä näissä geeneissä, että toisinaan tekisi mieli vetää överit. Olen täynnä vihaa.

        Viinipullo on lahjapullo. En itse koskaan sortuisi ostamaan tällaista laaduttomuutta ja kohtuuttomuutta sopuhintaan.

        (Naurua)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Itse aloitin päiväni Sangre del Torolla.

        Aamut ovat niin helvetillisiä näissä geeneissä, että toisinaan tekisi mieli vetää överit. Olen täynnä vihaa.

        Viinipullo on lahjapullo. En itse koskaan sortuisi ostamaan tällaista laaduttomuutta ja kohtuuttomuutta sopuhintaan.

        (Naurua)

        Viha

        Jos en ole täysin väärässä, niin pääasiallinen moottorini on juuri tuo viha. Henkilökohtainen vihani on niin laajaa, että sitä on lähes mahdotonta huomata. Viha on kuin taivas maan yllä, kaiken kattava.

        Oikeastaan se on toisinaan jopa kaunis näky, vaikkakin sen alkuperä on jäävä kaikille täysin tuntemattomaksi. Vihan juuret ovat niin syvällä, ettei sinne voi nähdä, sitä kokea.

        Tässä mittakaavassa jokin "naisviha" on kuin jokin kärpänen kesäisellä niityllä lepuuttelemassa siipiään kukan terälehdellä.

        (Reps)

        https://www.youtube.com/watch?v=NPyiLkNf_0c


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Viha

        Jos en ole täysin väärässä, niin pääasiallinen moottorini on juuri tuo viha. Henkilökohtainen vihani on niin laajaa, että sitä on lähes mahdotonta huomata. Viha on kuin taivas maan yllä, kaiken kattava.

        Oikeastaan se on toisinaan jopa kaunis näky, vaikkakin sen alkuperä on jäävä kaikille täysin tuntemattomaksi. Vihan juuret ovat niin syvällä, ettei sinne voi nähdä, sitä kokea.

        Tässä mittakaavassa jokin "naisviha" on kuin jokin kärpänen kesäisellä niityllä lepuuttelemassa siipiään kukan terälehdellä.

        (Reps)

        https://www.youtube.com/watch?v=NPyiLkNf_0c

        Detaljeja

        Muistan olleeni siinä kahdenkymmenen, kun jokin minussa kahahti. Se oli sellainen tyypillinen ravistus rantapensaikossa. Aivan kuin jokin kylmä mutta aineeton olisi lentänyt lävitseni ja vienyt mukanaan lämmön.

        Jokin kuoren tapainen täyttyi jollain pimeällä, enkä enää huomannut osaavani puhua sellaisella äänellä ja intonaatiolla, jolla ihmiset puhuvat, itseään ilmaisevat. Olin oppinut hetkessä vihan ytimen, tullut tutuksi sen kanssa. Olimme kuin yhtä, se ja minä.

        Ei lausettakaan. Ei yhtään lausetta, jonka ei voisi ymmärtää jollain tavalla toisin.



        (Hirn)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Detaljeja

        Muistan olleeni siinä kahdenkymmenen, kun jokin minussa kahahti. Se oli sellainen tyypillinen ravistus rantapensaikossa. Aivan kuin jokin kylmä mutta aineeton olisi lentänyt lävitseni ja vienyt mukanaan lämmön.

        Jokin kuoren tapainen täyttyi jollain pimeällä, enkä enää huomannut osaavani puhua sellaisella äänellä ja intonaatiolla, jolla ihmiset puhuvat, itseään ilmaisevat. Olin oppinut hetkessä vihan ytimen, tullut tutuksi sen kanssa. Olimme kuin yhtä, se ja minä.

        Ei lausettakaan. Ei yhtään lausetta, jonka ei voisi ymmärtää jollain tavalla toisin.



        (Hirn)

        Naisen paikka

        Pohdiskelin tässä hetken naisen asemaa todellisuuskäsityksessäni. Mikä nainen siellä on ja mitä hän tuolla toimittaa.

        Nainen on luoja.

        Valo.

        Lisäksi tunnen naisia, jotka eivät osaa luoda tai valaista mitään, mutta en silti hauku heitä miehiksi.

        (Hirn)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Naisen paikka

        Pohdiskelin tässä hetken naisen asemaa todellisuuskäsityksessäni. Mikä nainen siellä on ja mitä hän tuolla toimittaa.

        Nainen on luoja.

        Valo.

        Lisäksi tunnen naisia, jotka eivät osaa luoda tai valaista mitään, mutta en silti hauku heitä miehiksi.

        (Hirn)

        Mjoo

        Mitä näkyvämpi rooli todellisuuskäsityksessä niin sitä kapeampi on havaintokenttä. Todellisessa loisteessa ihminen sokeutuu.

        Selittämätön voima naisessa herättää lähes vihan kaltaisia tunteita. Kyllä minä sen ymmärrän.

        Mitään muuta ei sitten tarvitse ymmärtääkään.

        (Hihitystä)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Mitä näkyvämpi rooli todellisuuskäsityksessä niin sitä kapeampi on havaintokenttä. Todellisessa loisteessa ihminen sokeutuu.

        Selittämätön voima naisessa herättää lähes vihan kaltaisia tunteita. Kyllä minä sen ymmärrän.

        Mitään muuta ei sitten tarvitse ymmärtääkään.

        (Hihitystä)

        Mjoopa mjuu

        Alan kuulostaa päivä päivältä enemmän lehmältä kuin ihmiseltä. Pienet muutokset näkövinkkeleissä ovat aina piristäviä. Ihmisen sisin on muutosaltis, vaikutusaltis ja jatkuvassa liikkeessä. Se on pysähtymätön koneisto olemustamme.

        Sanani ovat sen hengitystä. Se osaa puhua. Se ajattelee.

        Se todentuu.

        Linkkaamani punapää edustaa ilmeineen jotain sellaista, jota ajan takaa. Naisella on näkevän ihmisen katse ja siten sisällään valtava liekki, jota tuskin mikään voi vastustaa. En nyt puhu kauneudesta, vaan jostain muusta, joka jää katsojan varaan ymmärtääkö hän tällaisen olemassolon vai ei. Eli onko hän lehmä vai kasvi.

        (Hihitystä)


    • iihgfghjkutgghjhg

      Itse en ole naisvihaaja, tai vihaa muitakaan, ja joskus saanutkin naista mutta kyllähän se on nin että nykypäivän "hyväksyvä ja tasa-arvoinen" yhteiskunta on mennyt liian pitkälle. Tarkoitan tuolla sitä ettei nykyään opeteta tai painoteta sitä miten ollaan kohtelias, arvostetaan muita tai muitakaan tapoja vaan että tärkeintä on olla ja sanoa miltä tuntuu.

      • Buhahaha

        Opetetaanhan sitä koko ajan miehille, miten ollan kohteliaita naisille, arvostetaan naisia jne. Miehiä sen sijaan ei tarvitse arvostaa, ja juurikin sanotaan miltä tuntuu, ja jos siitä mies närkästyy, haukutaan epämiehekkääksi.


      • kiinnostaistietää
        Buhahaha kirjoitti:

        Opetetaanhan sitä koko ajan miehille, miten ollan kohteliaita naisille, arvostetaan naisia jne. Miehiä sen sijaan ei tarvitse arvostaa, ja juurikin sanotaan miltä tuntuu, ja jos siitä mies närkästyy, haukutaan epämiehekkääksi.

        Missä miehille tuollaista opetetaan? Itse en ainakaan ole mokomaa nähnyt.


      • Buhahaha
        kiinnostaistietää kirjoitti:

        Missä miehille tuollaista opetetaan? Itse en ainakaan ole mokomaa nähnyt.

        Piti sanomani "opetetaan miten pitäisi olla kohteliaita naisille", eli kehoitetaan. Ja missäkö?Kaikkialla mediassa nyt ainakin.


    • Kyllä munkin mielestä ihmisen pitää töissä käydä... tai sitten opiskelemassa tms. Mutta ei rahan takia, vaan koska johonkin sosiaaliseen jokapäiväiseen ryhmään kuuluminen tukee henkistä hyvinvointia, eli estää henkisen pahoinvoinnin syntyä (mistä voi suhteessakin tulla iso ongelma ajan kuluessa). Eli pointsit sulle jos oot lähdössä opiskelemaan ;)

      Vielä sivuhuomautuksena: YMMÄRRÄN jos moni mies muuttuu naisvihaajaksi monien yksipuolisesti huonojen kokemusten takia. Mutta EN YMMÄRRÄ miten se auttaa mitään. Siinähän tavallaan vesittää mahdollisuutensa sen hyvän, ymmärtäväisenkin naisen kohdalla jo ennen kuin ehtii tutustuakaan. Itseään vahvistava negatiivinen kehä. Eli naisviha on ymmärrettävää jos on huonoja kokemuksia, mutta ei ratkaisu.

      • iuhhjgrtuhhjkhhh

        Ai että töissä käyvät voivat henkisesti paremmin ja heillä on paremmat sosiaaliset ympyrät? Kyllä taitaa duunit olla monien stressin lähteenä ja sosiaalisen elämän esteenä. Kyllä se työttömyys nähdään henkisenä laiskuutena kuin vaikkapa läskeys, mutta erona on se että miehet usein huolivat läskin naisen mutta läskikin nainen arvostelee työtöntä miestä.


      • iuhhjgrtuhhjkhhh kirjoitti:

        Ai että töissä käyvät voivat henkisesti paremmin ja heillä on paremmat sosiaaliset ympyrät? Kyllä taitaa duunit olla monien stressin lähteenä ja sosiaalisen elämän esteenä. Kyllä se työttömyys nähdään henkisenä laiskuutena kuin vaikkapa läskeys, mutta erona on se että miehet usein huolivat läskin naisen mutta läskikin nainen arvostelee työtöntä miestä.

        "Ai että töissä käyvät voivat henkisesti paremmin ja heillä on paremmat sosiaaliset ympyrät?"
        Enpäs sanonut näin :) Vaan että ihminen voi yleisesti ottaen paremmin, kun hänellä on joku ryhmä johon kuuluu, ja usein se nyt vain on se työ tai opiskelu se luonnollinen päivittäinen ryhmä, johon sitoudutaan. Toki on muitakin, esim. harrastusryhmät. Ansaitset kyllä kunniamaininnan sanojen laittamisesta toisten suuhun ;)

        Se on kyllä totta, että jollekin työ voi yhtä hyvin olla vankila. Mutta yhtä lailla se voi lisätä hyvinvointia siihen nähden, että ei kuuluisi mihinkään ryhmään. Ainakaan itsellä on näin.


      • iuhhjgrtuhhjkhhh

        Voihan asian vääntää miten vain mutta kuitenkin todellisuudessa tarkoitit jotain ns. tärkeämpää tekemistä kun harrastuksia. Tuskinpa pääsisi jatkoon joku suosiolla työtön joka mieluummin käy kavereidensa kanssa lätkimässä biljardia kuin yrittää hakea töitä tai "kehittää"itseään.


      • Oshie
        iuhhjgrtuhhjkhhh kirjoitti:

        Voihan asian vääntää miten vain mutta kuitenkin todellisuudessa tarkoitit jotain ns. tärkeämpää tekemistä kun harrastuksia. Tuskinpa pääsisi jatkoon joku suosiolla työtön joka mieluummin käy kavereidensa kanssa lätkimässä biljardia kuin yrittää hakea töitä tai "kehittää"itseään.

        Tuskinpa pääsisi jatkoon joku pienipalkkaisessa, surkeassa työssä nääntyvä luuseri sen enempää kuin kokonaan työtönkään. Katselin eräänä iltana taxikuskeja huoltoasemalla ja voi kuinka lihavia ja onnettoman näköisiä he kaikki olivat. En usko että niillä on saumoja kelvollisiin (suht kauniisiin ja nuoriin) naisiin.


      • iuhhjgrtuhhjkhhh kirjoitti:

        Voihan asian vääntää miten vain mutta kuitenkin todellisuudessa tarkoitit jotain ns. tärkeämpää tekemistä kun harrastuksia. Tuskinpa pääsisi jatkoon joku suosiolla työtön joka mieluummin käy kavereidensa kanssa lätkimässä biljardia kuin yrittää hakea töitä tai "kehittää"itseään.

        "Tuskinpa pääsisi jatkoon joku suosiolla työtön joka mieluummin käy kavereidensa kanssa lätkimässä biljardia kuin yrittää hakea töitä tai "kehittää"itseään."

        No kai sitä voi kumppaniltakin sen verran vaatia, että jollain tavalla osallistuu yhteiskunnan toimintaan, itseltänikin kun vaadin sen verran? Ei tarvitse hurjapalkkaista työtä, kunhan jotain missä on kiinni ja viihtyy. Tai voi opiskella. Tai voi tietysti myös pysyä kotona jos hoitaa sitten vaikka kodin siivoukset, pyykkäykset, kokkauksen yms. mihin työssäkäyvällä puolisolla luonnollisesti vähemmän aikaa. Johonkin olisi hyvä osallistua, että yhteiskunta pyörii.

        Sairaudet ym. työkyvyttömyysjutut ovat tietysti asia erikseen. Mutta tunnen sen verran eri asioista selvinneitä ihmisiä, jotka kuitenkin ovat omasta halustaan ponnistelleet takaisin työelämään (tai olisivat mieluummin töissä tai opiskelemassa kuin sairaseläkkeellä), että ihan kevein perustein en niele ettei joku tosiaankaan tarvitsisi mitään "kehittävää" virikettä voidakseen hyvin :) Ekat viikot ja kuukaudet varmaan menis ihan lomana, mutta kyllä se pidemmän päälle on aika puisevaa.

        Ts. työkyvyttömyys ymmärrettävää, yhteiskunnan siivellä eläminen omasta valinnasta ei.


      • juubajoooooo

        On se kumma miten naiset miehen työn suhteen ovat niin huolissaan yhteiskunnan tukemisesta vaikka muuten ollaan olevinaan kovin edistyksellisiä ja avoimia. Ei se turha opiskelukaan ilmaista ole, moni korkeasti koulutettu ei eläissään maksa takaisin samaa minkä on yhteiskunnalle kustantanut. Tai vaikkapa joku suurissa veloissa oleva bisnesmies konkursseineen. Linnakundeista nyt puhumattakaan.


      • juubajoooooo kirjoitti:

        On se kumma miten naiset miehen työn suhteen ovat niin huolissaan yhteiskunnan tukemisesta vaikka muuten ollaan olevinaan kovin edistyksellisiä ja avoimia. Ei se turha opiskelukaan ilmaista ole, moni korkeasti koulutettu ei eläissään maksa takaisin samaa minkä on yhteiskunnalle kustantanut. Tai vaikkapa joku suurissa veloissa oleva bisnesmies konkursseineen. Linnakundeista nyt puhumattakaan.

        "On se kumma miten naiset miehen työn suhteen ovat niin huolissaan yhteiskunnan tukemisesta vaikka muuten ollaan olevinaan kovin edistyksellisiä ja avoimia."
        Mitäs tää nyt tarkoittaa? Yhtä lailla työttömistä naisista ollaan huolissaan (tietysti ellei puhuta äitiyslomalaisista). Entä mitä edistyksellisyyttä se on, jos ihmiset jää kotiin vailla työtä? Korkeakoulutetuista osa ei varmaan maksa koulutustaan takaisin, toinen mokoma taas moninkertaisesti. Sama jättifirmojen omistajilla ym. Plus-miinus = 0. Linnakundeja/ sairaseläkkeellä olevia/ muita työelämän ulkopuolella olevia/ päiväkotilaisia ja koululaisia ei tähän keskusteluun varmaan ole järkevää vetää, he ovat niitä yhteiskunnan tavalla tai toisella ylläpitämiä.

        Se on kyllä totta ettei korkea koulutus autuaaksi tee, vaan koulutus joka johtaa alalle jolla on työvoimalle kysyntää. Ainakaan meidän opo ei tätä aikoinaan tajunnut vaan innosti vain kaikkia hakemaan alalle joka "tuntuu kivalta". Suurin osa sitten hakeutui johonkin manikyyri/ parturikampaamo-alalle, ja myöhemmin kouluttautui uudelleen...


      • juubajooooo

        Se tarkoittaa sitä että naiset ovat kaksinaismoraalisia, on mukamas oikein halveksia miestä työttömyyden perusteella kun taas väärin arvostella naista mm. painon, päihteiden käytön yms. suhteen, vaikka nuokin aiheuttavat kuluja. Ja enemmän sitä puhutaan miesten syrjäytymisestä ja kelkasta jäämisestä. Miksei tuo plus-miinus sitten koske työttömiä miehiä yksilöinä, joku muuhan tienaa hyvin ja maksaa? Pointti oli kuitenkin se ettei miljoonienkaan tappioiden aiheuttajaa halveksita kun taas muutamalla satkulla pärjäävää työtöntä kyllä.


      • juubajooooo kirjoitti:

        Se tarkoittaa sitä että naiset ovat kaksinaismoraalisia, on mukamas oikein halveksia miestä työttömyyden perusteella kun taas väärin arvostella naista mm. painon, päihteiden käytön yms. suhteen, vaikka nuokin aiheuttavat kuluja. Ja enemmän sitä puhutaan miesten syrjäytymisestä ja kelkasta jäämisestä. Miksei tuo plus-miinus sitten koske työttömiä miehiä yksilöinä, joku muuhan tienaa hyvin ja maksaa? Pointti oli kuitenkin se ettei miljoonienkaan tappioiden aiheuttajaa halveksita kun taas muutamalla satkulla pärjäävää työtöntä kyllä.

        "on mukamas oikein halveksia miestä työttömyyden perusteella kun taas väärin arvostella naista mm. painon, päihteiden käytön yms. suhteen, vaikka nuokin aiheuttavat kuluja."
        No sitten tulkitsit mun viestin ihan väärin. En halveksi, olen huolissani. Enkä alussa edes puhunut miesten vaan _ihmisten_ työllistymisestä... Eli kyllä kannattaa itse kenenkin olla tarkkana millaisia yleistyksiä tekee ;) Ja kyllä noista naistakin arvostellaan, ehkä jopa enemmän vaikkapa päihteidenkäytön osalta kuin miehiä, koska "miehet nyt ovat aina kaljoitelleet". Sitten tietysti saa mieskin kuulla, jos äärimmäisyyksiin menee. Oikeastaan myös ulkonäön osalta, kyllä miehelle sallitaan enemmän ylipainoa "luontaisena ruumiinrakenteena" kuin naiselle. Vrt. "nallekarhu-mies" vs. "pyöreä nainen". Kummallekaan sukupuolelle ylipaino ei tietysti ole suositeltavaa.

        " Ja enemmän sitä puhutaan miesten syrjäytymisestä ja kelkasta jäämisestä."
        Oma arvaus on, että sen takia kun miehillä syrjäytyminen näkyy useammin äärimmäisenä toimintana kuten itsemurhana kuin naisilla. Naiset hakevat tilastojenkin valossa useammin ja aikaisemmin apua ongelmiinsa kuin miehet (esim. terveydenhuollon palveluiden käyttö). Ja eikös se nyt ole vain hyvä, että heikossa asemassa olevista ollaan huolissan sen sijaan, että jätetään huomiotta?? Jatkuvasti uutisissa puhutaan, miten saadaan syrjäytyneet takaisin yhteiskunnan toimintaan.

        "Miksei tuo plus-miinus sitten koske työttömiä miehiä yksilöinä, joku muuhan tienaa hyvin ja maksaa? Pointti oli kuitenkin se ettei miljoonienkaan tappioiden aiheuttajaa halveksita kun taas muutamalla satkulla pärjäävää työtöntä kyllä."
        Ai. Mulla oli pointtina, että kyllä ne tappiot aina jonkun toisen osalta tasaatuu (myös työttömien osalta). Puhuttiin siis eri asioista. Kyllä uskaltaisin väittää, että firman nurin johtaneet johtajat saavat myös ihan kiitettävästi lokaa niskaansa. Hyväveliverkostot voi tietysti pelastaa työttömyydeltä ja köyhyydeltä, mutta kyllä varmaan entisiltä alaisilta saa kuulla kaikenlaista suoraan tai selän takana.


      • uguihgfhjjhytrewqws

        Naisissa huomaa heti muutoksen negatiiviseen suuntaan jos kertoo olevansa työtön, itse en keksi yhtäkään asiaa mikä yhtä yleisesti vaikuttaisi miehiin. Ehkä jos nainen heti heittäisi että on heilastellut vain esimerkiksi Somaleiden kanssa.


      • tässävainpari
        uguihgfhjjhytrewqws kirjoitti:

        Naisissa huomaa heti muutoksen negatiiviseen suuntaan jos kertoo olevansa työtön, itse en keksi yhtäkään asiaa mikä yhtä yleisesti vaikuttaisi miehiin. Ehkä jos nainen heti heittäisi että on heilastellut vain esimerkiksi Somaleiden kanssa.

        "itse en keksi yhtäkään asiaa mikä yhtä yleisesti vaikuttaisi miehiin"
        Ruma kuva? Miestä korkeampi koulutuspaikka ja/tai työllistyminen parempi?


      • muutamalisää
        tässävainpari kirjoitti:

        "itse en keksi yhtäkään asiaa mikä yhtä yleisesti vaikuttaisi miehiin"
        Ruma kuva? Miestä korkeampi koulutuspaikka ja/tai työllistyminen parempi?

        Miestä korkeampi ikä. Mielenterveyden ongelmat. Miespuoliset ystävät.


    • Kärtty

      Sinun pitää varoa ettei tuo ''naisviha'' muutu itsevihaksi.
      Kukaan nainen ei ole syyllinen siihen ettei sinulla ole ''rakkautta'' tai seksielämää.
      Kukaan yrittäjä tai työnantaja ei ole syyllinen siihen ettei sinulla ole työtä.


      Ehkä kyse on siitä että sinulla ei ole voimia?
      Joskus käy niin että toimettomuus valuttaa viimeisetkin voimat pois. Sitten kun ryhtyy toimeen, voimat lisääntyy.
      Siis ryhdy toimeen. Muuten löydät itsesi sahaamasta ranteita auki ja viimeiset sanasi ovat ne kun kiroat naiset helvettiin.

      • Ryhtidonna

        Mjoo

        En nyt oikein tajunnut tätä esoteerista mölytasoa sen desibeleiltä.

        Siis kuinka vitussa naisen hommia on raahata jotain idioottia mukanaan hamaan tulevaisuuteen?

        Menisi vaikka armeijaan, stna.

        (naurua)


      • Niinpä, turhautuminen toimettomuudesta syö onnellisuudentunnettakin helposti pois. Tulee äkäiseksi ja vihaiseksi, kerä sisuksissa kasvaa kasvamistaan ja lopulta tulee olo, että halkee turhautumiseensa, jos ei ala purkaa sitä johonkin.


    • Totuus-

      Ei minullakaan ole mitään nais kokemuksia koskaa ollut. On mulla ammatti mutta töitä en saa koska naiset syrjii työhaastatteluissakin tälläisiä rumia yksinäisiä miehiä. En vihaa naisia koska jännnämiehet kyllä kostaa naisille minunkin puolesta.

    • Totuus-

      Sanoin työkkärin tädille että käykööt ne töissä joita rakastetaan. Minusta ei ole kukaan koskaan välittänyt eikä välittäisi vaikka kävisin töissäkin. Eipä ne ole perään soitellut.

      • puujalkaa.pukkaa

        "Minusta ei ole kukaan koskaan välittänyt eikä välittäisi vaikka kävisin töissäkin. "

        Ota yhteyttä kiinteistövälitykseen, ne välittää sinustakin.


      • 654

        Sulla on sitten ollut kamalat vanhemmat, kun eivät ole lapsestaan välittäneet.


    • Olet vaan tutustunut vääränlaisiin naisiin ,on niitä toisenlaisiakin olemassa,jotka ymmärtää eri elämäntilanteita. Ei siinä mitään vikaa ole,että lähdet opiskelee ja minun mielestäni nuori olet vielä! Nyt häntä vaan pystyyn..kyllä se oikee sulle vielä kohdalle sattuu.

    • yksinäinen-ätmi

      Naisten ei tarvii koskaan elää yksin. Naiset ei siis voi olla edes masentuneita koskaan.

      • yksyksinäinennainen

        Nyt jotain rytiä näihin valheisiin. Täällä yks allekirjoittanut elänyt koko aikuisikänsä yksin. Vaik pitäähän mun teidän asteikoilla olla vähintäänkin luonnevikainen ruma vanha kurppa että tää vois olla totta.


    • Naisia on vaikea olla vihaamatta..

      Naiset kyllä pitää huolen siitä että verenpaine pysyy koholla..


      "naisjääkiekkoilijoiden euro on 0,3euroa"...

      Femakot haluaa naisjääkiekkoilijoille samat palkat kuin miesjääkiekkoilijoille vaikka naisten jääkiekkoa ei kato kukaan ja se ei tuota kärpäsen paskan vertaa massia verrattuna miesten jääkiekkoon.


      Ei vittu mitään järkeä..

      • Tuossa on vaan yksi tapaus..

        Lista on loputon.

        Naisten päässä on kaksi hernettä ja neki on sekasin. :D


      • 6743
        KonnaKettu kirjoitti:

        Tuossa on vaan yksi tapaus..

        Lista on loputon.

        Naisten päässä on kaksi hernettä ja neki on sekasin. :D

        No voi helvetti.
        Jääkiekon kauttako te tarkastelette tätä maailmaa ja ihmiskunnan henkistä ja älyllistä tasoa?
        Kuinkas monta hernettä teidän päässä on? Puolitoista?

        Ja mun puolesta jääkiekkokin sais lopettaa kokonaan. Mitä järkeä? Aikuiset äijät luistelee hiki päässä mustan muovinpalan perässä. Mitä kertoo miehistä se että tuollaisen ottaa tosissaan?
        Yksinkertaiset seuraa yksinkertaista peliä... Vai sisältyykö peliin jokin syvempi merkitys?


      • 6743 kirjoitti:

        No voi helvetti.
        Jääkiekon kauttako te tarkastelette tätä maailmaa ja ihmiskunnan henkistä ja älyllistä tasoa?
        Kuinkas monta hernettä teidän päässä on? Puolitoista?

        Ja mun puolesta jääkiekkokin sais lopettaa kokonaan. Mitä järkeä? Aikuiset äijät luistelee hiki päässä mustan muovinpalan perässä. Mitä kertoo miehistä se että tuollaisen ottaa tosissaan?
        Yksinkertaiset seuraa yksinkertaista peliä... Vai sisältyykö peliin jokin syvempi merkitys?

        No tuo nyt vaan oli päivän akka-uutinen..

        Hyvä esimerkki siitä että ei siellä päässä paljoa liiku.

        Kyllä sieltä löytyy juttuja ihan miehen istuma-asennosta lähtien..

        Pakolla pitää palkata nainen ennen miestä että kapasiteetti täyttyy.

        Naiset syyttää miehiä siitä että jollaki alalla ei ole tarpeeksi naisia... Vaikka naisia ei kyseinen ala edes kiinnosta.



        Naisia on kyllä syytä vihata...
        Jotenki niin hemmoteltuja että eivät huomaa tiettyjä asioita..


      • sellainen.on.nainen
        6743 kirjoitti:

        No voi helvetti.
        Jääkiekon kauttako te tarkastelette tätä maailmaa ja ihmiskunnan henkistä ja älyllistä tasoa?
        Kuinkas monta hernettä teidän päässä on? Puolitoista?

        Ja mun puolesta jääkiekkokin sais lopettaa kokonaan. Mitä järkeä? Aikuiset äijät luistelee hiki päässä mustan muovinpalan perässä. Mitä kertoo miehistä se että tuollaisen ottaa tosissaan?
        Yksinkertaiset seuraa yksinkertaista peliä... Vai sisältyykö peliin jokin syvempi merkitys?

        Pelaamalla jääkiekkoa saa naista, mistäs se kertoo?


    • 85437

      Älä välitä tuollaisista ihmisistä. Kyllä minäkin olen saanut kuulla niin naisilta kuin miehiltäkin kaikenlaista loukkaavaa elämäni aikana. Tee niin, niin kuin itse koet parhaaksi tehdä. Kukaan toinen ei voi sanoa, milloin on oikea aika vaikka opiskeluun. Kaikki muutkaan eivät ole niin täydellisiä ja " menestyjiä". Ja vain sinä itse tiedät, mikä tuntuu parhaimmalta elämäsi eri vaiheissa. Ei ole olemassa mitään sääntöjä, joiden rajoissa kaiken täytyy olla valmista. Älä kuuntele kaikenlaisia mollaajia. He masentavat ketä tahansa.

    • enolepuhdas

      se ol varmaan sun äippä.äippä ol hyvä ja muutonki puhdas.ja sutki ku sai ol puhdas.hyvä maailmanparas ja puhdas.naisen pitää olla puhdas joka sulle kelpaa.pelottavaa.en ole puhdas.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3791
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      593
      3585
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3522
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      53
      2209
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2201
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      321
      1957
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1937
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      180
      1728
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      27
      1403
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1342
    Aihe