Tässä olen miettinyt vuosiakausia monia asioita, ja keskustellut täällä siitä sun tästä. Hoksasin tänään jotain aivan erinomaista, mikä ei kuitenkaan ole erityisesti oleellista tämän kanssa, että mitä olen aiemmin miettinyt ja mistä keskustellut. Minä kuitenkin hoksasin jotain aivan erityistä, mikä saattoi tuntua samalta, kun monet uskoon tulleet kertovat tuntuneen.
Herättyäni itsenäisyyspäivän vietosta paljon taas miettineenä, hiljentyneenä ja paljoa arvostavana, hoidin aamutoimet virkeästi ja palasin arkeen täksi päiväksi. Hoitelin asioita ja perehdyin siihen, mitä teen urani eteen. Aamun mittaan sitä alkoi vain tuntumaan selkeämmältä ja selkeämmältä.
MINÄ TULIN JÄRKIINI!
Seuraus oli, että huomasin miten turhaa keskustelu uskonnosta ja politiikasta on. Yhtä tyhjänpäiväisyyttä se on. Trollit, riidanhaastajat ja muut vastakkainasettelun lisääjät vain heittelevät täällä paskaa toistensa niskaan. Olen tietysti siinä mielessä onnekas, että en kuulu mihinkään vähemmistöön. En ole siis yhtäältä kiihkouskovainen, joka yrittää puolustaa jotain "raamatullisia arvoja" enkä seksuaalivähemmistöön tms. kuuluva, joka joutuu erikseen puolustamaan ihmisoikeuksiaan.
Huomasin, ettei tuo kaikki ole minun sotani. Periaatteessa voin haistattaa pitkät ihan kenelle tahansa. "Tosiuskovaisillehan" en valmiiksi kelpaa ylipäätään, vaikka olisin joistain asioista heidänkin kanssaan enemmän samaa mieltä kuin vastapuolensa kanssa. Vastapuolensa voi todeta, että olen petturi tai joku muu luovuttaja tms. Ei kiinnosta.
Noh, tässä oli lyhyt todistus siitä, kuinka tulin järkiini. Hyvää loppuvuotta ja uutta vuotta kaikille! Älkää teloko toisianne henkisesti, kun täällä taistelette. Minä kuittaan nyt osuuteni tästä uskonnollis-poliittisen paskamyrskynne osanottamisesta suoritetuksi.
Amen.
Sitä välillä kerrotaan, kun on tultu uskoon
Tulin_järkiini
1
70
Vastaukset
#Minä kuittaan nyt osuuteni tästä uskonnollis-poliittisen paskamyrskynne osanottamisesta suoritetuksi. #
Jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee, voi olla ihan viisas päätös. Tämän forumin tapahtumat heijastelavat sitä kuinka "homoliike" haluaa vallata rappiolla olevan valtiokirkon oman agendansa levittämiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6002136- 1081078
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,191008Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4887Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101845- 79795
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?87727- 63715
- 65563