Mikä teitä vaivaa?

Kaikysyäsaa

Palsta on masentunut. Ennen palsta oli hauskaa luettavaa?

51

782

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No en mä ainakaan ole masentunut, mutta eipä oikein jaksa vastailla kaikkiin aloituksiin. Ja omia aloituksia ei vaan nyt irtoa. Mutta kyllä täältä silti aina jotain löytyy...

      • Okei! Mä kannan korteni kekoon! Mä lupaan tässä, että raapaisen tästä vaikka viikon verran joka ilta noin klo 17:00 jonkun kivan aiheen kehiin joka ilta, eli 7 aloitusta ainakin tiedossa, joihin koitan saada jotain positiivista atmosfääriä tänne. Eihän tää muuten muutu, jos ei joku kääri hihojaan...


    • Katkeransävyinen trollailu saattaa tuntua voimaannuttavalta hetken, mutta ajan kanssa siinä vain menettää yhteyden toisiin ja saa pahan mielen.

      • "Katkeransävyinen trollailu"

        Eli se miten itse kommentoit.


      • fmnlsvd
        super-atm kirjoitti:

        "Katkeransävyinen trollailu"

        Eli se miten itse kommentoit.

        Pata kattilaa soimaa.


      • qqqqqqqqqqqqqqqe
        super-atm kirjoitti:

        "Katkeransävyinen trollailu"

        Eli se miten itse kommentoit.

        Pettymys.
        Luulin jo hetken, et harmis on potkassut tyhjää.


      • qqqqqqqqqqqqqqqe kirjoitti:

        Pettymys.
        Luulin jo hetken, et harmis on potkassut tyhjää.

        Voit aloittaa itsestäsi.


    • EdesUnissa

      Joku nainen tiivisti ongelman pari viikkoa sitten. "Muutamat trollit saavat älykkäät ihmiset lähtemään palstalta tai taantumaan samalle jankutus tasolle." Ei ne sanat ihan näin olleet, mutta idea jotakuinkin. Mietin sitä luettuani, ja se oli varsin hyvä havainto.
      Marraskuussa palstan meno karkasi aivan käsistä. Joku naisiin pettynyt pisti kaiken hiroshiman pommia pienemmät asiat naisten viaksi, ja jatkoi aiheesta toiseen, tunnista toiseen.
      Se masensi varmaan muitakin lukijoita kuin vain naisia.

      • "Joku naisiin pettynyt pisti kaiken hiroshiman pommia pienemmät asiat naisten viaksi, ja jatkoi aiheesta toiseen, tunnista toiseen."

        Totuus satuttaa?

        "Se masensi varmaan muitakin lukijoita kuin vain naisia."

        Valkoritari.


      • No mä olen huomannut saman. Pitkään ei ollut muuta kuin marmatusaloituksia, eikä niihin oikein mitään jaksanut laittaa...
        Ja sitten vielä noi poistatuksetkin latisti.
        Jotenkin kieltämättä tämä on muuttunut, että ei ole enää sellaista omaa jutturinkiä ja atm-kuoroa taustalla, vaan kaikki on nyt sekaisin ja se masentunut marmatus varmaan tarttuu toisiinkin....


      • Totuusss
        Dissident kirjoitti:

        No mä olen huomannut saman. Pitkään ei ollut muuta kuin marmatusaloituksia, eikä niihin oikein mitään jaksanut laittaa...
        Ja sitten vielä noi poistatuksetkin latisti.
        Jotenkin kieltämättä tämä on muuttunut, että ei ole enää sellaista omaa jutturinkiä ja atm-kuoroa taustalla, vaan kaikki on nyt sekaisin ja se masentunut marmatus varmaan tarttuu toisiinkin....

        Kaamosmasennus, sitä se on. Hellittää maaliskuussa tai D-vitamiinilla.


      • Totuusss kirjoitti:

        Kaamosmasennus, sitä se on. Hellittää maaliskuussa tai D-vitamiinilla.

        No d-vitamiinin määristähän oli muistaakseni tiukkaakin vääntelyä jossain lääkäripiireissä... Voishan noita popsia itsekin, kun vaan muistais...


    • Normaalinainen

      Palstan miehet pilaa palstan.

    • Kaamosmasennus? Mulla ainakin on niin hirvee väsymys kaiken aikaa, että illatkin menee jo nukkuessa. Pääsee sängystä ylös kävelläkseen omaan sänkyyn nukkumaan ja aamulla ei jaksas herätäkään...koita siinä nyt vielä hauska olla sitten. Työpäivän juoksee kengänpohjat savuten, illalla taas kotiin ja ihan vaan nukkumaan tekee mieli mennä 24/7. :I

    • MaailmaNouseeYhdessä

      ObamaCare pyllistää aina vapaalle maailmalle. Kutsuu Afrikan miljoonat ihmiset tulemaan meille.
      KGB Väyrynen pyllisti Sauli Niinistölle. Sauli on Merkelin kanssa lopettamassa putinin miehitystä.
      Kansojen sarjamurhaaja Lenin lopetti Venäjän. Putin on vain julma miehitys. Pakko lopettaa russia.
      Rikollinen miehitys on taloudellinen kääpiö. Kaikki venäläiset virkamiehet ovat rikollisia (putinin).


      russia loppuu (se on vain julma rikollinen miehitys). Pahuudessa paikat on kaatopaikkoja ja tauteja.

    • PutinPitääVangita

      Se on kaatopaikka tai kaikki paikat ovat kaatopaikkoja,
      Saatanan valtakunta rikos ihmiskuntaa kohtaan russia.

    • Johtuu varmaan siitä että kun me jotka usein avauksia teemme olemme olleet suhteellisen hiljaa ne jotka meitä täällä arvostelee tasottomuudesta lamaantuvat, ei niillä itsellään ole aloitekykyä mitään mielenkiintoista keskustelua avata. Menee vähän niin kuin oikeassakin elämässä. jos ne jotka avaa keskuteluja ovakin hiljaa kaikki vaan huokailee ja tuijottelee kahvikuppeihinsa.

      • Kysymysss

        Mikä estää aktivoitumasta?


      • Kysymysss kirjoitti:

        Mikä estää aktivoitumasta?

        Ei vaan aina huvita ja mielellänhän sitä antaa arvostelijoille tilaisuuden näyttää kykynsä paremman palstan luomisessa.


      • Totuusss
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ei vaan aina huvita ja mielellänhän sitä antaa arvostelijoille tilaisuuden näyttää kykynsä paremman palstan luomisessa.

        Palstahan ei ole koskaan ollut kaikkien mieleen, joten nykytila ei ole mitään uutta.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei vaan aina huvita ja mielellänhän sitä antaa arvostelijoille tilaisuuden näyttää kykynsä paremman palstan luomisessa.

        No vaikka mä olen monessa asiassa ihan erimieltä kuin sä, niin avauksia ei oikein irtoa. Joskus aikoinaan laitoin niitä solkenaan, kun oli vähän asioita mielessä, joista halus turista, mutta nyt ei ole vaan Dissenä enää samaa kiihkoa päällä.
        Tietenkin vois alkaa etsiä jotain ideaa, että sais jotain mielenkiintoisia keskusteluita taas aikaiseksi, sais omalle palstaminällekin haastetta....


      • 876
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ei vaan aina huvita ja mielellänhän sitä antaa arvostelijoille tilaisuuden näyttää kykynsä paremman palstan luomisessa.

        Paras palsta, kun 98% aloituksista ja viesteistä poistuu. Kunhan kaikki oppisi olemaan lähettämättä.


    • ajanhukkaa

      Kun ymmärtää tietyt asiat naisista, niin ymmärtää puhumisen heidän kanssaan olevan turhaa.

    • Totuus-

      Masentaa vaan kaikki. Ulkona niin pimeää ettei sinne viitsi mennä edes päivällä. Eiole harrastuksia, lihon koko ajan, kukaan ei tykkää minusta, elämä on kurjaa, olen yksinäinen, en jaksa tehdä mitään, en edes tykkää itsestäni.

    • HyvinPyyhkii

      On sateita pidellyt, kelit on mitä on, tultava toimeen senkin kanssa.

    • misspönttöuuni

      Ehkä tarviis vaan vähän lakuja, lattareita ja halausta. Eiköhän niillä homma hoituis kuntoon ja jaksais kevääseen :)

      Kyllä tässä meinaa kiihkeimmätkin lannistua...

    • pitääkammatatukka

      No, yksi hauskuuttaja oli hankkinut auton ja maalannut sen.
      Sitten ajellut pitkin Helsinkiä. Jo pääsi uutisiinkin :
      https://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/poikkeuksellinen-tilanne-mies-ajoi-pakettiautolla-kohti-mannerheimin-ratsastajapatsasta-ei-kukaan-osannut-tallaista-arvata/6685924

      Sinkuilla menee vähän överiksi välillä nuo maalaukset ja tekemiset. Muut ihmettelee sitten, kun yksi himmeä lamppu on pimeänä.
      Putkassa se kai on.
      On mahdollista, että se tekee seuraavaan peltilaatikkoonsa kirkkoveneen kuvia.
      Ihan vaihtelun vuoksi?

      • hauskuutushuipussaan

        – Hänet on nyt kiinniotettu vahingonteosta. Emme ole lääkäreitä, joten emme ala arvioimaan hänen henkistä kokonaisuutta,.. sivulta kopioitua.


    • Wwu

      Periksen trollaus ja liian suuri määrä ätmejä. Siinä tämän palstan masennustekijät.

    • eimikäänteitävaivaa

      masentaisko runo lisää

      onks väsy saapun hymy naamaas
      saanu raikkaat sormet koneilemaa somemaas
      oletko antan, palsta huomioo muille

      kun kaasukehän on kohalla
      olija sen tilan alla
      ni kirpeää on pimeä aijat mulle sulle

      masennusta nähnyt en täälläpäin
      oisko käsin kirjoitusta sit täältä näin
      tutustusta sinkutusta innostusta näille

    • toodeepshit

      Nyt itkettää!!

    • Mielensäposauttaja

      Se on, kun on nikkikunnioitusta toisille, ylpeys. Ei vastata ei rekatuille yleensä mitään, vaikka he yrittäisivät kehittääkin jotain asiallistakin. Uudet tyypit jää huomioimatta myöskin. :((

    • Huuhaa123

      Kait se hetkellisesti helpottaa,kun jotkut saa purkaa tänne pahaa oloaan,mutta onhan niitä muitakin keinoja purkautua..No eihän siinä saa,kun pahan mielen kaikille..varsinkin jotkin katkeroituneet miehet arvostelee naisia..mitä järkee jokainen oma persoonansa

      • ei_ymmärrä

        Kai mieltään voisi purkaa rakentavallakin tavalla... Esim liikuntaharrastus tällainen palstalle juuttuminen vaan lisää huonoa oloa ja välimatka ihmisiin kasvaa entisestään...


    • Teknodonna

      Mjoo

      Joo siis tää läppä täällä on niin vanhaa paskaa, että mun on vaikea henkilökohtaisesti käsittää.

      Entisestä en mitään tiedä. Otanta on aika suppea ja lyhykäisyydessään noin jäätelötikun vertaa.

      (Hirn)

      • Teknodonna

        Mjuu

        Siis terävimmän kritiikin voisi tökkäistä "elämän puutteeseen". Siis mun ei tarvitse lukea kuin kolme sanaa... ehkä neljä, ja hiffaan heti että tämä pelle ei ole nähnyt tai kokenut yksinkertaisuudessaan mitään kokemisen arvoista.

        Elämme fiktiossa, jonka suunnitelmallisuus perustuu aiheettomuuteen ja kokemattomuuteen.

        Sitten vielä kuvitellaan, että sellainen olisi kiinnostavaa.

        GFOH

        (Naurua)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjuu

        Siis terävimmän kritiikin voisi tökkäistä "elämän puutteeseen". Siis mun ei tarvitse lukea kuin kolme sanaa... ehkä neljä, ja hiffaan heti että tämä pelle ei ole nähnyt tai kokenut yksinkertaisuudessaan mitään kokemisen arvoista.

        Elämme fiktiossa, jonka suunnitelmallisuus perustuu aiheettomuuteen ja kokemattomuuteen.

        Sitten vielä kuvitellaan, että sellainen olisi kiinnostavaa.

        GFOH

        (Naurua)

        Tiivistelmä

        "Spekulatiivinen elämä" kuulostaa hyvältä. Kuvitelkaa, että joku "spekulatiivinen henkilö" kirjoittaa kokemuksistaan nettiin... Ja vielä sinkkupalstalla.

        (Reps)


    • 12312312365

      Täällä on enää vaan ätmejä, Dissi, ja muutama keski-ikäinen (varattu) nainen.

      Niinhän te halusitte.

      • Jaahas_

        Ei tällaista kukaan halunnut, mutta siihenhän tilanne luisui.


      • 123123123659
        Jaahas_ kirjoitti:

        Ei tällaista kukaan halunnut, mutta siihenhän tilanne luisui.

        Ihan mielenkiinnosta.. Kuka ätmi ei muka halunnut tätä?
        Nyt tämäkään ei kelpaa!! :D Mitä te sitten haluatte?


    • Kiltti-Ja-Kunnollinen

      Pillun puute vaivaa, antakaa naiset pillua heti. Naisten vika että on masis

      • JännämiehetOy

        Eiköhän me anneta sulle munaa perseeseen, niin helpottaa masennukset.


      • 0909090090909
        JännämiehetOy kirjoitti:

        Eiköhän me anneta sulle munaa perseeseen, niin helpottaa masennukset.

        "JännämiehetOy..."

        :D :D :D


    • Miten niin tämä palsta on masentunut? Tänäänkin kun palstaa luin, nauroin niin että sain siemensyöksyn.

      • karseenimi

        Nimimerkistä päätellen et ole pelkästään jännämies vaan omituinenjännämies.
        Ihan karsee nimi. Keksi parempi. Toisaalta nimimerkkisi kertoo sinusta niin paljon, että pidä vaan se. Ihan itsesi sisältöinen nimimerkki.


      • karseenimi kirjoitti:

        Nimimerkistä päätellen et ole pelkästään jännämies vaan omituinenjännämies.
        Ihan karsee nimi. Keksi parempi. Toisaalta nimimerkkisi kertoo sinusta niin paljon, että pidä vaan se. Ihan itsesi sisältöinen nimimerkki.

        Nimimerkkini kertoo musiikkiharrastuksestani. Minusta rytmimuna on mitä yksinkertaisin ja silti korvaamiellyttävä soitin. Juuri mittavan rytmimunakokoelmani vuoksi olen nimimerkkini valinnut.

        Ikävää, ettei nimimerkkini miellytä kaikkia ahdistuneita palstalla. Pitäisiköhän minun keksiä itselleni uusi?

        Olisiko mielestäsi, olenniinpahoillanikaikestajaniinsurkeakaikessamihinikinäryhdynkäänjarumaikäväjakaikkeaepämiellyttävääajatttelevaitsensäkiduttaja, parempi nimimerkki?


    • lihavatipunen

      Autistivajakki DarkFear, trollikunkku peris, naisasialooser, ÄtmiMuikkune, super-atm.. Ei noilla eväillä synny kuin masennusta.

      • Tuosta kun jättää vit..ilun pois, niin jää pilkut ja piste. hah


      • janica__näätä

        Näin on, ensin mainitut on varsinkin surkeista surkeimpia ätminkäisiä.


    • Ei täällä aina jaksa kirjoitella. Itsellä tämä päivä on mennyt muun muassa yliopistolla puuhatessa. On tullut syötyä siellä kahteen kertaan tuttujen kanssa ja välillä juodu glögiä. Tänään iltapäivä meni yliopiston kuoron konsertissa. Se kesti puoliajan kanssa puolitoista tuntia. Ei sinä aikana voi tänne kirjoitella.

      Ei ole oikein aikaa osallistua. Ja oikeastaan terveysviranomaisten mukaan en tänne saisi illalla kirjoitella, jotta aivot eivät ennen nukkumaan menoa aktivoituisi liikaa. Minulla oli viikko sitten vaikeuksia nukkua kunnolla. Nyt on noin viikkoon nukkunut unilääkkeellä noin kymmenen tuntia joka yö. Vielä viikko pillereitä niin sitten sairaanhoitajan mukaan ehkä tarvitse koskaan syödä niitä, jos hyvin käy. Toisaalta jätän loppuelämäksi täällä myöhään kirjoittelun, sillä se tuntuu vievän yöunia.

      Kaikki ei siis aina kirjoittelemaan tänne. Joskus kesälomilla monilla saattaa olla enemmän aikaa kirjoitella. Silloin mahdollisesti taso nousee. Itse laitan lopun kirjoittelemiselle jatkossa - kello 21.30 - sen jälkeen ei enää yhtään virkettä tänne minulta.

      Hyvää joulunodotusta! Palaan tänne näillä näkyvin 23.12.2017!!

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe