Onko sinkkuhomoja

Sinkkuhan on yksinäinen, mutta sinkkuus ei määrittele sukupuolista kiinnostusta. Homotkin voivat olla sinkkuja.

Onko palstalla sinkkuhomoja, ts. miehiä jotka pitävät miehiä paremmannäköisinä kuin naisia? Sattuuko joku pitämään enemmän vaikka aikuisista miehistä, sellaisista jotka eivät ole enää mitään pojanrimpuloita vaan kypsiä miehiä.
2
Ilmianna
Jaa

9 Vastausta

Täällä yksi🙋‍♂️. Minua ei ole koskaan kiinnostaneet naismaiset neitimiehet, eikä myöskään kovin nuoret miehet. Kyllä mies on pitänyt olla minua aina 5-10 vuotta vanhempi jotta edes kiinnostuisin. Tiettyä kokemuksien tuomaa älykkyyttä ja karismaa miehessä pitää olla.
2
Ilmianna
Jaa
Tämä palsta ei ole tarkoitettu homoille eikä muille poikkeaville. Menkää jollekin homopalstalle, kiitos
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Palstahan on kaikille sinkuille, myös sinkkuhomoille.
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
Eikös ätmit olekaan poikkeavia? ;D
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Eikö mies joka vielä kolmikymppisenä on neitsyt, ole poikeava?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Miehen sinkkuus ei tarkoita automaattisesti homoutta, vaikka monilla se käsitys onkin.
3
Ilmianna
Jaa
Itse olen biseksuaali
Ilmianna
Jaa
Eikös DarkFear ole homoseksuaali? Kun sillä oli se Yussufkin... Minusta on hienoa, että hän on rohkeasti kertonut asian palstalla. Mitenhän heillä menee nykyään?
Ilmianna
Jaa
Olen Transylvaanian seksuaali.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Onko sinkkuhomoja

Sinkkuhan on yksinäinen, mutta sinkkuus ei määrittele sukupuolista kiinnostusta. Homotkin voivat olla sinkkuja.

Onko palstalla sinkkuhomoja, ts. miehiä jotka pitävät miehiä paremmannäköisinä kuin naisia? Sattuuko joku pitämään enemmän vaikka aikuisista miehistä, sellaisista jotka eivät ole enää mitään pojanrimpuloita vaan kypsiä miehiä.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta