Näkyypä hyvinkin...

tavisnainenn

Miesten pinnallisuus taas monissa aloituksissa ja kommenteissa.

10

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SolitudeMan1977__

Ei tarvitse, kuin katsoa miten nainen valitsee miehen nykypäivänä ja huomaa saman pinnallisuuden heissäkin. Nykyisessä maailmassa me kaikki olemme enemmän tai vähemmän pinnallisia. Tämä vaan on fakta. Et sinäkään kelpuuttaisi köyhää, työtöntä, ylipainoista ja vieläpä rumaa miestä seurustelukumppaniksesi vaikka hän olisi miten ihana luonteeltansa. Koska, jos sen tekisit niin silloin olisit vapaa pinnallisuudesta vasta. Näin se vaan menee. Joten jokainen mies ja nainen lenkille ja/tai kuntosalille hommaamaan se timmissä kroppa. Vain siten kelpaa parisuhteeseen.

• tavisnainenn

En kiellä naisten pinnallisuutta mutta miehet kieltää oman pinnallisuutensa.
        Itse olen ikäni ollut hoikka enkä edes ruma mutta miehille pitää löytyä aina jotain parempaa ja parempaa.

• totuus.asiasta

Pointtihan täällä on ollut kokoajan se, että nykyään ei miehen tarvi olla edes mitenkään erityisen ruma jäädäkseen yksin. Ihan tavalliset naisetkin ovat miehen ulkonäön suhteen vaativia, vaikka heillä ei ole rahkeita vaatia mitään.

• Teknodonna

Mjaa

Joo siis mä olen suhteellisen pinnallinen, sillä pinnallisuutta on pakko olla syvyyden päällä.

Jos ajatellaan esimerkiksi mun tennismirrikeissiä, niin pinnallisuus on hieman maisemaan verrattavissa oleva asia. Pinnallisuus näkyy, ja lisäksi se myös tuntuu. Sitten on olemassa ihmisen sisin, toinen kiinnostavampi toista.

Aika pinnallista.

(Hihitystä)

• Teknodonna

Oikeastaan mun on vaikea hahmottaa mitään vaikuttavampaa näkyä kuin tuollainen nainen tuollaisella ilmeellä vetelemässä kaksikätisiä rystyjä jokaisen päälle ähkäisten.

Näky oikein visualisoituu eteeni.

(Naurua)

• Oletko ajatellut kovakuoriaisia? Nehän on kääntäneet systeemin toisinpäin, eli se kova " luuranko" on ulkopuolella ja pehmeä mössö sen sisällä.

Tulipa vain mieleen, ja sitenhän se piti myös sanoa, kun tuostahan voisi vedellä kaikenlaisia hupsuja johtopäätelmiä..

• eitavismies

Hyvä että näkyy, mitä sitä peittelemään tai kieltämään. Todellakaan ei kelpaa ihan kuka tahansa.

• se.siitä.uhriutumisesta

Naisten pinnallisuus on miesten pinnallisuus potenssiin 10.

• Ehkä jos pinnallisuusasteikko on 0-1

• Naisasialooser11

Lyön vaikka pääni vetoa, että et ole tavis vaan ruma. 99% naisista on taviksia tai rumia ei kauniita. Rumat naiset luulevat olevansa taviksia ja tavisnaiset luulevat olevansa kauniita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6824
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4582
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      35
      3853
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      67
      3135
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1925
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1656
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1640
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1553
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1419
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1197
    Aihe