Hei! Onko mikään näistä katsomoista edes siedettävä? Minkä itse valitsisitte, vai valitsisitteko mitään?
317, 318, 301, 302, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313.
Hartwall Areena - huonoista vähiten huono paikka?
4
2238
Vastaukset
- stardustO9
Konserttiin vai lätkämatsiin? Matseista ei oo kokemusta.
Konserteistakin on melkoisesti aikaa, mutta niissä olen ollut esiintymislavaa vastapäisissä peränurkissa. Noi reunat 301-302 sekä 317-318 jää lavan taakse ja luulisin ettei sieltä niin hyvin näe. Jos nyt pitäis valita, niin ottasin ehkä jonkun 307-308 tai 311-312. (muistelen että Leonard Cohenin keikan paikat meillä oli 311 ja Roger Waters the Wall'in 308 tai alempana, kummastakin näki ihan hyvin paitsi Wallin taustascreeniä vähän peitti katosta roikkuva tekniikka, mutta se varmaan vaikutti koko yläosan katsomoihin) Voi hitsi! Waters onkin näköjään tulossa taas ens elokuussa - pitäisköhän pistää mietintään.
http://hartwallarena.fi/fi/vierailijat/saapumisohjeet-ja-kartat/katsomokartat/katsomokohtaiset-kartat-3-krs-0- stardustO9
No höh! Myöhästyin! Ei mun enää onneks tarvii edes miettiä, Watersiin on jäljellä paikkoja enää 302 ja 317 ja ne ei ainakaan tohon esitykseen toimi.
- Tarvitsisin_kokemuksia
Joo keikalle siis! Oon itse ajatellut just noita 311-312, mutta niin vähän itellä kokemusta tosta paikasta, etten uskaltanut vielä varata. Kiitos vastauksesta!
- Ultrabra1612
Kaikki paikat on huonoja, jos edessä oleva viiniä naukannut ja uutta nuoruuttaan elävä siideripissis päättää seisoa koko konsertin ajan. Hänelle ei saa tietenkään huomauttaa asiasta, ettei vaan tule paha mieli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1697031
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes632686- 562178
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se651330Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3561289- 561254
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l181166Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171000Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79980Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384978