Kuului käytävälle saakka kun tulin kotiin
Naapurissa pannaan
18
482
Vastaukset
- kaikysyäsaa
Mitä siellä pannaan?
Mee kysymään että tarviiko ne siellä apua..
.. Pimpota Ovikelloa ja Pyydä leikkimään KivenPiilotusta hieman Hiljempaa.. ;D
- Pillujen--asiantuntija
Törkeetä seksuaalista häirintää naapureille ne seksiäänet. Haasta oikeuteen
Kerrostalo asumisen nurjia puolia, rivareissakin voi kuulua. Mutta itsellä kokemusta vaan kerrostalossa asumisen kautta, että naapurien mölinät ja rytinät tuppaa kuulumaan.
Taino rivarissa musiikki kesällä takapihalla ja muuten ahdistunut avohoitotapaus naapuri ovien takana. Heh, oma lukunsa.
monnom kirjoitti:
Taino rivarissa musiikki kesällä takapihalla ja muuten ahdistunut avohoitotapaus naapuri ovien takana. Heh, oma lukunsa.
Mulla ei haittaa jos ei nyt ihan joka yö kuulu hirveää ulvomista. :D
Mun rapun musut rupes käyttään iskuporakonetta noin kello 11 aikaan illalla..
Sitä jatkuki sitten monena yönä.
Tuntu että ne vasta heräs johonki puolen yön aikaan..
Mölinä kuulu pihaltaki.KonnaKettu kirjoitti:
Mulla ei haittaa jos ei nyt ihan joka yö kuulu hirveää ulvomista. :D
Mun rapun musut rupes käyttään iskuporakonetta noin kello 11 aikaan illalla..
Sitä jatkuki sitten monena yönä.
Tuntu että ne vasta heräs johonki puolen yön aikaan..
Mölinä kuulu pihaltaki.Lapsuus meni kokolailla kerrostaloissa asuessa ja muutaman kerran asuin ominpäinkin vuokralla. Täytyy sanoa, että ei oo kyllä mun asumismuoto kerrostalo.
Pääty kämpässä rivarissa viel menis (paritalo muodostelmassa asunut), mutta omakotitalossa asuminen on kyllä asumisrauhan puolesta mukavinta. Eikä tarvi kytätä kelloa koska saa päästellä elämisen ääniä.
Mulla asui naapurissa riitelevä pariskunta, sopua tehtiin äänekkäästi seksin merkeissä. Doku pariskunta, jotka oli tapelleet kerran niin, että verta oli rappukäytävässä pitkin seiniä ja lattioita, runsaasti...juu ei. Jamma jamma väkeä liikaa mun rauhaa kaipaaville korvilleni. :)monnom kirjoitti:
Lapsuus meni kokolailla kerrostaloissa asuessa ja muutaman kerran asuin ominpäinkin vuokralla. Täytyy sanoa, että ei oo kyllä mun asumismuoto kerrostalo.
Pääty kämpässä rivarissa viel menis (paritalo muodostelmassa asunut), mutta omakotitalossa asuminen on kyllä asumisrauhan puolesta mukavinta. Eikä tarvi kytätä kelloa koska saa päästellä elämisen ääniä.
Mulla asui naapurissa riitelevä pariskunta, sopua tehtiin äänekkäästi seksin merkeissä. Doku pariskunta, jotka oli tapelleet kerran niin, että verta oli rappukäytävässä pitkin seiniä ja lattioita, runsaasti...juu ei. Jamma jamma väkeä liikaa mun rauhaa kaipaaville korvilleni. :)Joo omakotitalossa on mukavaa...
Pitää vaan aina tehdä lumityöt.. Ja kesällä sitten leikata nurmi. :)KonnaKettu kirjoitti:
Joo omakotitalossa on mukavaa...
Pitää vaan aina tehdä lumityöt.. Ja kesällä sitten leikata nurmi. :)Nuo hyötyliikuntaa ja ihan mukavaa puuhaa. Mielellään ne tekee alta pois. :)
monnom kirjoitti:
Nuo hyötyliikuntaa ja ihan mukavaa puuhaa. Mielellään ne tekee alta pois. :)
Ei aina ole sellanen fiilis mutta pakko kuitenkin hoitaa..
Lumitöiden teko on ihan mukavaa koska en pidä kuin murto-osaa pihasta auki..
Nurmenleikkuu ei ole mukavaa hommaa ja oon aatellu hankkia sellasen päältä ajettavan että pihatöistä tulis hauskaa. :D
Jos oikein lapsettaa niin hankin siihen peräkärryn että saan tavarat kulkemaan pihan toiseen päähän asti.
:D
- lihavihatipunen
Onneks olen tämän viikonlopun ollut omakotitalon rauhassa koska viime vkl heräsin seksin ääniin. Menin nukkumaan la-su yönä muutenkin vasta klo 4.30 ja just kun olin nukahtanut, naapuriin tultiin ja ruvettiin panemaan.
Toisaalta, saan kärsiä nyt siitä mistä omat naapurini saivat kärsiä parikyt vuotta sitten....- Totuus-
Toitko jännämiehiä kotiisi ja annoit niille.
- lihavihatipunen
Totuus- kirjoitti:
Toitko jännämiehiä kotiisi ja annoit niille.
Mikä se olikaan se jännämiehen määritelmä?
- Qswq
Pane takas, kostoksi!
Mä tässä mietin, että panisko mallaskiljua uudeks vuodeks.
- Kaisanoasaa
Naapurin ukko löi sen naisystävän silmäkulman muussiksi :s
- kaisanoasaa
Se on oikein.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670