Ärsyttää miten kaikki nuoret naiset on varattuja. Aina. Kaikkina aikoina. Olen 28v mies ja tuntuu että muijaa ei löydy just sen takia että eihän niitä ole vapaanakaan!
Tinderissäkään en saa mitään aikaiseksi vaikka matcheja on kymmeniä, kymmeniä. Miksi? Koska naiset ei yleensä vastaa mitään tai keskustelu loppuu nopeasti. Käsittääkseni siitä syystä että he ovat joskus laittaneet mulle sydämen mutta siinä vaiheessa kun minä laitan heille, he ovat jo varattuja. Naiset siis löytävät kumppanin Tinderistä ekan viiden minuutin aikana sinne rekisteröitymisestä.
Mitä tälle voi mies enää tehdä? Tuntuu oikeesti että jos naista ei saa varattua Tinderistä välittömästi niin se on huomenna jo jonkun kanssa treffeillä. Itseä ei oikeastaan kiinnostaisi edes tsekata Tinderiä päivittäin mutta monesti jos oot päivän vastaamatta matchille niin se on jo viety.
Toisinsanoen ärsyttää että kilpailu on nykyään niin kovaa. Tuntuu ettei tässä saa naista mitenkään muuten kuin jossain sinkkulaivalla jossa ne on väkisin pienessä tilassa mun kanssa niin kilpailua ei kerkeä syntymään.
Tinder ja naiset
19
756
Vastaukset
- naisethaluaakännän
Naiset haluaa komean jännämiehen.
- jokumies83
Tämä se on, todellinen syy on siinä kun meitä miehiä on kymmeniä tuhansia enemmän kuin naisia näin alle 45v ikäluokassa. Niin pakostakin joutuu jäämään yksin kun oikean ikäisiä naisia ei ole tarpeeksi, siitä johtuu kova kilpailu..
- AasialainenNainenSitten
Kaikille miehille ei yksinkertaisesti ole naista, koska naisia on paljon vähemmän.
Samanlainen ongelma on Kiinassa, jossa typerä yhden lapsen politiikka on tehnyt sen, että Kiinalainen mieskään ei saa naista, kun naisia ei yksinkertaisesti ole kaikille miehille.
Tähän naispulaan ovat heräneet vasta nyt, kun naispula on pahimmillaan.
Siis täytyykö miesten, joille ei naisia riitä suunnata katseensa Aasiaa, josta löytää nainen.
Ei aasialainen varmaan hullumpi ole, vaan aasialaiset naiset ovat kauniita.
Näiden itseään varatuiksi sanovien naisten on sitten aivan turha olla kateellisia kauniille aasialaiselle naiselle, koska olisvat sanoneet tälle aasialaisen naisen valinneelle, että olemme varattuja, hah, hah, haa.
- ParisuhdeEIlapsille
Asiaa auttaa, jos on normaali mielenterveys ja on muutenkin noin joten kuten normaali. Lapselliset aikuiset, kuka niitä jaksaa?
Varattuna oleminen on vain tekosyy. Jos nainen on tinderissä, on hän vapaa tai ainakin pettämässä.
Siinä vaiheessa jos teille on tullut matchi ja nainen ilmoittaa olevansa varattu tai on muita kiireitä, on totuus se, ettei vain huvita lähteä sinua tapaamaan. On pitänyt ehkä profiilikuvastasi, mutta et ole sittenkään tapeeksi komea, rikas, itsevarma jne.
Varsinkin nuorille naisille tuo Tinder tuntuu olevan ajanviete niin kuin Youtubekin.- henkisestijälkeenjääneet
"On pitänyt ehkä profiilikuvastasi, mutta et ole sittenkään tapeeksi komea, rikas, itsevarma jne."
Ehehehehe, onko uusi nimimerkki ja vanha sama uloste?
Olisikohan niin että profiilikuvan pitämisen jälkeen saatu viesti on turn off?
#idari #pedari #kehari henkisestijälkeenjääneet kirjoitti:
"On pitänyt ehkä profiilikuvastasi, mutta et ole sittenkään tapeeksi komea, rikas, itsevarma jne."
Ehehehehe, onko uusi nimimerkki ja vanha sama uloste?
Olisikohan niin että profiilikuvan pitämisen jälkeen saatu viesti on turn off?
#idari #pedari #kehariNyt en kyllä yhtään ymmärrä viestiäsi?
- henkisestijälkeenjääneet
Yogamies kirjoitti:
Nyt en kyllä yhtään ymmärrä viestiäsi?
Hyvää syntymäpäivää. Tänään nimimerkin syntymä. Uusi lapsi sai nimekseen Yogamies. Lapsen sisältöhistoria on yli 10-vuotta vanha. Onnittelut nimimerkin syntymästä.
henkisestijälkeenjääneet kirjoitti:
Hyvää syntymäpäivää. Tänään nimimerkin syntymä. Uusi lapsi sai nimekseen Yogamies. Lapsen sisältöhistoria on yli 10-vuotta vanha. Onnittelut nimimerkin syntymästä.
Aa, joo :-). Vaihdoin tietokonetta, enkä muistanut enää salasanaa.
- Nainen39vee
"Tuntuu oikeesti että jos naista ei saa varattua Tinderistä välittömästi niin se on huomenna jo jonkun kanssa treffeillä. Itseä ei oikeastaan kiinnostaisi edes tsekata Tinderiä päivittäin mutta monesti jos oot päivän vastaamatta matchille niin se on jo viety."
Haluaisitko sä muka naisen, joka on saataville "sille, joka ekana ehtii varata"?
Tinderissä on niin paljon ihmisiä, että kaikkien kanssa ei voi natsata. Ei kannata sen vuoksi vetää ylitulkintoja siitä, jos joku ei vastaa viestiin tai jos jonkun kanssa keskustelu tyrehtyy muutamien viestien jälkeen. Ei sitä voi tietää, mitä kukakin sieltä hakee - joku hakee ehkä jotain erilaista, jonkun kiinnostus ei sitten sytykään, joku ehkä onkin löytänyt jonkun sen verran kiinnostavan tyypin, että haluaa katsoa sen ennen kuin deittailee muita... mutta sellaista se nyt vaan taitaa olla.
Ei livemaailmassakaan tule jatkuvasti potentiaalisia deittikumppaneita vastaan, joten ei se kauhean realista Tinderissäkään ole.Pointti oli siinä että Tinderissä nainen löytää seuraa, ehkä jopa pysyvän suhteen, n. viikossa.
Monet miehet kuten minä olen joutunut roikkumaan Tinderissä 2 vuotta eikä mitään ole tapahtunut. Jos sukupuoleni vaihtuisi naiseksi, asia olisi heti täysin eri.- ErääseenIhastunut
Totta puhut, naisen ei tarvitse tehdä mitään kumppanin etsimisen suhteen.
Kumppaniehdokkaita on jonoksi asti tekemässä aloitteita ja ehdotuksia.
Naisen ei tarvitse kuin valita.
Miehen osa on paljon vaikeampi, ei ole ehdokkaita näköpiirissä ja koskaan ei ole miehellä sellaista tilannetta, että nainen tulisi tekemään aloitteen tai ehdottelisi.
Kyllä mies joutuu tekemään aloitteen, ennenkuin nainen alkaa lämpenemään lähempää tuttavuutta varten.
Eikä sekään toimi suurimmalle osalle naisista, vaan on löydettävä se nainen, joka voi mieheen ihastua, ei se muuten toimi.
- Ertg
Löysin Tinderistä naisen (23v) pari vuotta sitten. Nyt ollaan vuosi asuttu yhessä. Samoja fiiliksiä kyseisestä palvelusta oli itelläki silloin. Paras ja omia hermoja eniten säästävä taktiikka oli se, että kysyin lähes samantien ulos. Jos ei sopinut niin näkemiin ja seuraavaan. Näin sieltä erottuu ne jotka oikeasti haluavat tavata ihmisiä. Tsemppiä.
- tsemppiä
Kauniin miehen etuoikeus harrastaa tuollaista. Ketmin ja ätmin 1 - 5 matchia vuodessa ei paljoa tuollaisia harrasteta!
- Tindermies
Paina vaan jokaisen kohdalla tykkäystä niin kyllä joku painaa takas. Vapaita naisia on vaikka kuinka paljon eikä ne hae parisuhdetta vaa hauskapitoo eli seksii.
- Atm-tapaus
Suomessa on yli miljoona yksinasuvaa ja niistä suurin osa sinkkuja. Että kyllä naisia on vaapana ihan tarpeeksi mutta naisille ei vaan kelpaa miehet koska 1 mies on liian ruma, 2 mies on liian köyhä, 3 mies on liian lyhyt, 4 mies on työtön,
- Kurppa27
Miehille ei kelpaa yli 25 v naiset. Lopettakaa siis itkeminen kun itse haukutte kaikki naiset kurpaksi.
- valhetta
Kyllä mulle kelpaa yli 25v nainen helposti. Kävin vähän aika sitten treffeillä niin kauniin 31v naisen kanssa että ihan häkellyin. Tiesin heti ensimmäisestä sekunnista alkaen että en tulisi saamaan 2.treffejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623