Ystäviä hakusessa
Ystäviä kaipaan
12
347
Vastaukset
- Jokusenkuka
Niin on
- Joulu.yksinään.taas
Täälläkin on ystävälle paikka sydämessä, mutta mistä se löytyy... on taas kiven alla.
Jälleen olen yksinään joulun ja uudenvuoden, kuinka mones joulu onkaan !! kelle siitä voisi kertoa... ken siitä olisi kiinnostunutkaan.
Mä mistä löytäisin sen naisen.... kai se joskus tulee kohdalleen ?? jos on tullakseen.- joulumuori40
voisin ottaa jonkun kotiini jouluksi. olis tilaa. ja antaisin lahjojakin. oon yksinäinen itekii. mut miten nykyään usklaltaa majoittaa tuntemattomia. sattuu joku huumehörhö.
- Joulu.yksinään.taas
Niinmpä niin !! eihän sitä tiedä "kuka" tulee vastaan ! ja missä. Silti joulun olen vapaalla ja yksinään .. no eipä täällä "some" ja tällä menolla pääse mihinkään. Onko parempi näin? , mutta silti kaipaan seuraa joulun aikaan olitpa missä päin tahansa. Viimeaikainen "julkinen" keskustelu "häirinnästä" panee miettimään !! uskaltaako keneltäkään ottaa tarjousta vastaan yksityiseen asuntoon menemisestä.
Tarjouksia?? niitä aina tulee !?! mutta kuka on joka ottaa asian todesta.
Mediassa on NIIN ! helppo luvata vaikka KUU taivaalta, mutta tosissaan ei ole kukaan. - 1000010000
joulumuori40 kirjoitti:
voisin ottaa jonkun kotiini jouluksi. olis tilaa. ja antaisin lahjojakin. oon yksinäinen itekii. mut miten nykyään usklaltaa majoittaa tuntemattomia. sattuu joku huumehörhö.
Tampereela olisi kiva vanhempi mies, kiltti ja ei riippuvuuksia. Yksinäinen joulu taas... ei kiva. asun yksin omakotitalossa. Kiva nainen vaikka muksun kanssa olisi tervetullut. Voin laittaa prepaid- nron jos kiinnostuit
mistäpäin olet?
- Jokusenkuka
Ouluhan on aika lähellä
talven_tyttö kirjoitti:
No niin 😇
Minkä ikäinen olet?...Kirjota vastaus vaikka mun meiliin suoraan.
- Joulu.yksinään.taas
Ouluun on? miten se nyt mitataankaan. Mutta kuka se nyt kaupungista lähtee mihinkään ? kun kerran on kaupunkiin päässyt. Minä viihdyn kaukana kaupungin vilinästä asua, entäs sinä? joskus käyn Oulussa, "jos" on pakko. Ohi ajelen muutaman kerran vuodessa. Kaipaatko maalle rauhoittumaan? ja minkä tähden? "Ei yksityiskohtia kiitos" !
Jaha ! taas on lähdettävä , kun velvollisuudet kutsuu. - Talvenpimeyteenvaloa
Minkä ikäistä kaveria etsit? Täällä Oulun kupeesta 32v nainen :) minulle ei ole väliä,minkä ikäinen olet. Jos kiinnostaa tutustua ja katsoa synkkaako, niin laitappas s-postiosoite:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292404
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181504Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k53917Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10881Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54731
- 18710
- 25699
- 135623