Aika hyvä keskustelu pariutumisesta

ongelmallista

https://www.vauva.fi/keskustelu/2852696/raskasta-deittailla-kun-miehet-ei-usko-pakkeja-jos-ei-kolahda

Pakko myöntää miehenä että syyllistyn tuohon mitä ketjun ekalla sivulla puhutaan että haen parisuhdetta parisuhteen saamisen vuoksi. Haluan vain niin paljon parisuhteeseen..

"Tämä. Viimeksi eilen luin tältä palstalta miehen kommentin, jossa hän kertoi, että hän olisi tyytynyt naiseen (tai nainen olisi riittänyt hänelle, en muista kumpi sanamuoto) eikä hän kilpailuttanut enää muita.

Kuka haluaa olla nainen, johon tyydytään tai joka riittää?"

Tuo nainen viittaa juuri kirjoittamaani viestiin, minä olin tuo jolle nainen olisi riittänyt.

57

905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ongelmallista

      "No minä voin reilu kolmikymppisenä naisena kertoa, millä perusteella teen valintani ekoilla nettideiteillä. Siis että tuleeko toisia treffejä vai ei. Siinä samalla kun jutellaan kaikesta mahdollisesta, mietin mielessäni, että haluisinko mennä tämän miehen kanssa joskus sänkyyn. Ei siis todellakaan heti, mutta joskus. 90 % kivoista, mukavista, hauskoista, fiksuista miehistä tuntuu sellaisilta, että en kuitenkaan haluaisi mennä ikinä hänen kanssaan sänkyyn. 10 % kanssa seksi tuntuu houkuttelevalta idealta. Ne 10 % saa minulta uudet treffit (joilla ei tosin mennä vielä sänkyyn, mutta kiinnostus yhteiseen seksiin on mielessäni virinnyt).

      Tämä on loppuviimeinen tärkein päätöksentekokriteerini. Jos se ei saa "kyllä"-vastausta mielessäni, niin kaikki muu on yhdentekevää."

      Viittaa siihen että ulkonäkö on se tärkein juttu mikä ratkaisee.

      • niinpäsnii

        Tuohan on normaali ajatuskuvio. Eihän suhdetta kannata perustaa, jos tietää, että vuoden päästä jo tekee mieli pihdata koko ajan, vaikka mies olisikin mukava. Eihän se olisi reilua miestäkään kohtaan. Ja erokin olisi varma. Jos mies vaikuttaa fiksulta ja järkevältä ja seksikin vaikuttaisi olevan houkuttelevaa, niin silloin vaikuttaa ihannekumppanilta.

        Miehen logiikkaa, että olisi ulkonäöstä kiinni. Miehillä seksuaalinen virike on eniten visuaalista, naista kiihottaa miehen ääni, puheet, katseet. Ei se, minkalaiset rintalihakset tai kasvot miehellä on.


      • lkjkjlk5766575jljljkl
        niinpäsnii kirjoitti:

        Tuohan on normaali ajatuskuvio. Eihän suhdetta kannata perustaa, jos tietää, että vuoden päästä jo tekee mieli pihdata koko ajan, vaikka mies olisikin mukava. Eihän se olisi reilua miestäkään kohtaan. Ja erokin olisi varma. Jos mies vaikuttaa fiksulta ja järkevältä ja seksikin vaikuttaisi olevan houkuttelevaa, niin silloin vaikuttaa ihannekumppanilta.

        Miehen logiikkaa, että olisi ulkonäöstä kiinni. Miehillä seksuaalinen virike on eniten visuaalista, naista kiihottaa miehen ääni, puheet, katseet. Ei se, minkalaiset rintalihakset tai kasvot miehellä on.

        No just niin!

        Mitä tuon naisen olisi muka pitänyt tehdä? Pakottaa itsensä jossain vaiheessa seksiin miehen kanssa, joka ei yhtään kiinnosta??


      • gdfgdfgfdgdf
        niinpäsnii kirjoitti:

        Tuohan on normaali ajatuskuvio. Eihän suhdetta kannata perustaa, jos tietää, että vuoden päästä jo tekee mieli pihdata koko ajan, vaikka mies olisikin mukava. Eihän se olisi reilua miestäkään kohtaan. Ja erokin olisi varma. Jos mies vaikuttaa fiksulta ja järkevältä ja seksikin vaikuttaisi olevan houkuttelevaa, niin silloin vaikuttaa ihannekumppanilta.

        Miehen logiikkaa, että olisi ulkonäöstä kiinni. Miehillä seksuaalinen virike on eniten visuaalista, naista kiihottaa miehen ääni, puheet, katseet. Ei se, minkalaiset rintalihakset tai kasvot miehellä on.

        Naiset aina perustelee kantaansa tuollaisella että ei kannata pariutua jos mies ei ole aivan täydellinen.
        Sanon vain sen että jos miehet suostuisi kelpuuttamaan vain haluttavia malleja niin eihän tässä pariutuisi enää kukaan.


      • Nainen39vee
        gdfgdfgfdgdf kirjoitti:

        Naiset aina perustelee kantaansa tuollaisella että ei kannata pariutua jos mies ei ole aivan täydellinen.
        Sanon vain sen että jos miehet suostuisi kelpuuttamaan vain haluttavia malleja niin eihän tässä pariutuisi enää kukaan.

        Eihän se, että joku on mallin näköinen, tarkoita, että hän on täydellinen.

        Se "täydellinen" tarkoittaa sitä, että joku ihminen tuntuu itselle täydelliseltä, vaikka tietenkään täydellistä ei ole olemassakaan. Se tarkoittaa siis vain sitä, että sen ihmisen kanssa synkkaa hyvin. Eihän suurin osa naisista minkään miesmallin kanssa elä, vaan tavallisten ihmisten kanssa. Ja seksuaalinen vetovoima on täysin muuta kuin sitä, että toinen vaan on mahdollisimman hyvönnäköinen jollain malli- tai missiasteikolla.


      • Anonyymi

        Tuohan sopii täsmälleen sen tutkimuksen kanssa, joka kertoi, että naisten mielestä vain 10% miehistä on keskimääräistä paremman näköisiä (miesten mielestä n 50% naisista)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan sopii täsmälleen sen tutkimuksen kanssa, joka kertoi, että naisten mielestä vain 10% miehistä on keskimääräistä paremman näköisiä (miesten mielestä n 50% naisista)

        Ehkä, mutta jokaisella naisella on vähän eri mielipide siitä millainen mies kuuluu siihen keskimääräistä paremman näköiseen kymmenykseen.

        Ymmärrän, että miehet ajattelevat paremmuuden kriteerien olevan pääasiassa ulkonäköön liittyviä. Näinhän se yleensä miehillä meneekin. Miehet ovat paljon visuaalisemmin parinvalintaa lähestyviä. Naisille myöskin "hyvännäköisyys" on paljon monimutkaisempi juttu. Uskokaa tai olkaa uskomatta, ihan oma ongelmanne.

        Itselle esimerkiksi jotkut rintalihakset tai peppu ovat täysin yhdentekeviä juttuja. Siisti olemus taas on tärkeä juttu. Ihan sama millaiset hiukset, partaa vai ei, mutta siisti pitää olla. Miehen kädet ovat minulle yksi tärkeä asia. Ei siis käsivarret, vaan kädet. Katson aina miehen käsiä. Miehen ominaistuoksu on tosi tärkeä juttu ja liikaa partavettä on täysin turn off. Ääni on myös supertärkeä juttu. Ihan kaikkein tärkeintä on kuitenkin miehen luonne ja ajatukset ja miten hän tuo niitä esiin. Näiden täytyy osua sopivasti yksiin omieni kanssa, tai kiinnostus ei herää.


    • Yksinäinen-ätmi

      Ottaisin ihan kenet naisen tahansa jotta saisin parisuhteen. Naiset usein tyytyy niihin huonoihin pahis miehiin jotka pettää ja hakkaa.

      • naisetpärjäävät

        Ongelma on siinä etteivät miehet pärjää yhtä hyvin yksin kuin naiset. Siksi naiset eivät ota ketä tahansa elämäänsä ja jos sopivaa ei löydy ollaan mieluummin yksin.


      • naisetpärjäävät kirjoitti:

        Ongelma on siinä etteivät miehet pärjää yhtä hyvin yksin kuin naiset. Siksi naiset eivät ota ketä tahansa elämäänsä ja jos sopivaa ei löydy ollaan mieluummin yksin.

        "Ongelma on siinä etteivät miehet pärjää yhtä hyvin yksin kuin naiset."

        Kyllä pärjää. Naisilla on etuoikeuksia, joten helppohan niillä on kehuskella.


      • totuus.asiasta
        naisetpärjäävät kirjoitti:

        Ongelma on siinä etteivät miehet pärjää yhtä hyvin yksin kuin naiset. Siksi naiset eivät ota ketä tahansa elämäänsä ja jos sopivaa ei löydy ollaan mieluummin yksin.

        Naiset nimenomaan ottavat ihan kenet tahansa, jos mies on hyvännäköinen. Luonteella ei ole mitään merkitystä.


      • Ei.tule.kestämään

        "Ottaisin ihan kenet naisen tahansa jotta saisin parisuhteen. "

        Huteralle pohjalle rakennat parisuhteen.


      • seksiähaussa
        totuus.asiasta kirjoitti:

        Naiset nimenomaan ottavat ihan kenet tahansa, jos mies on hyvännäköinen. Luonteella ei ole mitään merkitystä.

        "Ottaisin ihan kenet naisen tahansa jotta saisin parisuhteen."

        Ja tässä taas yksi unelmaluonne?


    • crux

      Naisilla ei ole pienintäkään ymmärrystä millaista tavallisen miehen elämä voi olla. Ei sitten minkäänlaista. Naisten käsityksen mukaankin miehen pitäisi mennä treffeille haistelemaan jotain feromoneja ja tunnustelemaan pelkkää seksuaalista kemiaa. Jos ei pinnalliset kriteerit täyty välittömästi niin pakit vaan rehdisti koska parempi yksin kuin feromonittomassa suhteessa.

      Seuraavat treffit voivat olla sitten parin vuoden päästä mutta niillekin kannattaa lähteä tällä naisten suosittelemalla asenteella. Jos ei vaan tunnu oikealta niin suotta tavata uudelleen. Kyllä sen pitää tuntua heti alapäässä sillä kaverit on erikseen.

      Ei pitäisi lukea mitään naisten treffailusta kirjoittamia kommentteja. Ne ovat aina ihan lohduttoman masentavia, pinnallisia ja typeriä. Olisi mukava uskoa että se ei ole koko totuus. Ehkä jollain senioripalstalla voisi olla mummojen järkeviä juttuja siitä kuinka vanhemmallakin iällä voi löytää kumppanin. Niissä saattaisi olla elämänkokemusta ja viisautta mutta ei sekään nyt oikein lohduta.

      • Moniapannut

        Kyllä minä ainakin lähden joka naisen mukaan joka kiinnostunu kun ei oo varaa valita. Harvoin ne joista itse kiinnostun kiinnostuu minusta. Siksi olen lähinnä ottavana osapuolena. Olen ollu kymmenien naisten kanssa kun naiset halusivat minua en välttis minä heitä mut kun ei voi valita niin...


      • unfairr
        Moniapannut kirjoitti:

        Kyllä minä ainakin lähden joka naisen mukaan joka kiinnostunu kun ei oo varaa valita. Harvoin ne joista itse kiinnostun kiinnostuu minusta. Siksi olen lähinnä ottavana osapuolena. Olen ollu kymmenien naisten kanssa kun naiset halusivat minua en välttis minä heitä mut kun ei voi valita niin...

        Tätä asiaa aika harva nainen pystyy ymmärtämään miesten pariutumisesta. Miehellä ei vain ole vaihtoehtoja.
        Naiset puhuvat itse siitä näkökulmasta että joka päivälle saa treffit halutessaan ja miehet haluavat aina jatkoa, tietenkin siinä asemassa on helppo odotella täydellisiä kemioita.
        Seksiäkin saa aina kun haluaa ja itseä tasokkaammilta miehiltä.


      • Nainen39vee

        Miten ajattelet tilanteen muuttuvan, jos naiset "ymmärtäisivät paremmin" miesten deittailuarkea? Ajatteletko, että sitten naista ei enää haittaa se, että mies ei olekaan kiinnostunut hänestä vaan kenestä tahansa naisesta, kenet nyt sattuu saamaan? Vai uskotko, että sitten naiset säälistä alkaisivat olla niidenkin miesten kanssa, joiden kanssa eivät edes itse haluaisi olla - jolloin lopputuloksena syntyisi kyllä enemmän pareja, mutta valtaosa sellaisia, joissa kumpikaan osapuoli ei oikeastaan olisi kiinnostunut toisesta?


      • crux
        Nainen39vee kirjoitti:

        Miten ajattelet tilanteen muuttuvan, jos naiset "ymmärtäisivät paremmin" miesten deittailuarkea? Ajatteletko, että sitten naista ei enää haittaa se, että mies ei olekaan kiinnostunut hänestä vaan kenestä tahansa naisesta, kenet nyt sattuu saamaan? Vai uskotko, että sitten naiset säälistä alkaisivat olla niidenkin miesten kanssa, joiden kanssa eivät edes itse haluaisi olla - jolloin lopputuloksena syntyisi kyllä enemmän pareja, mutta valtaosa sellaisia, joissa kumpikaan osapuoli ei oikeastaan olisi kiinnostunut toisesta?

        Vaikka mikään ei koskaan muuttuisi niin olisihan se jotenkin lohduttavaa jos naiset edes ymmärtäisivät vähän enemmän. Vaikkapa nyt sen että miehet ovat usein vähän vakavammalla mielellä treffeillä ja haluavat että jutusta tulisi jotain. Eivät kaikki lähde nuuhkimaan feromoneja tai selvittelemään kaiken pinnallisimpia tuntemuksia ja aistimuksia.


      • erittäinvakavaaon
        crux kirjoitti:

        Vaikka mikään ei koskaan muuttuisi niin olisihan se jotenkin lohduttavaa jos naiset edes ymmärtäisivät vähän enemmän. Vaikkapa nyt sen että miehet ovat usein vähän vakavammalla mielellä treffeillä ja haluavat että jutusta tulisi jotain. Eivät kaikki lähde nuuhkimaan feromoneja tai selvittelemään kaiken pinnallisimpia tuntemuksia ja aistimuksia.

        Onhan se nyt tosi vakavasti otettavaa, että jokainen nainen kelpaisi, että saisi vosuystävän.


      • Lääkkeet.tautiin
        crux kirjoitti:

        Vaikka mikään ei koskaan muuttuisi niin olisihan se jotenkin lohduttavaa jos naiset edes ymmärtäisivät vähän enemmän. Vaikkapa nyt sen että miehet ovat usein vähän vakavammalla mielellä treffeillä ja haluavat että jutusta tulisi jotain. Eivät kaikki lähde nuuhkimaan feromoneja tai selvittelemään kaiken pinnallisimpia tuntemuksia ja aistimuksia.

        Kammottava asenne. Jos naiset oikeasti tietäisivät, että miehet lähtevät treffeille päässään pakkoajatus, että tästä on tultava se elämänmittainen parisuhde, niin he jättäisivät ne loputkin treffit väliin.
        Ahdistavaa, ahdistavaa, ahdistavaa. Pakkosaadasuhde.Pakkosaadasuhde.Pakkosaadasuhde.... Sitten oikein väkisin puristetaan ja haastatellaan. Tuolla asenteella mies miettii, että onko nainen edes sen verran kiihottava, että sänkyyn voisi mennä ja onko naisen huonot puolet edes sen verran siedettäviä, että ne eivät ylitsepääsemättömästi estä miestä pariutumasta, vaikka lyhyeksikin aikaa.
        Missä huumori? Missä iloisuus? Missä normaali uteliaisuus? Missä ihastuminen ja tunteet?
        Tuohan on juuri sitä tyytymistä pahimmillaan, että otetaan ihan kuka vaan, että se sisällä ammottava musta aukko muka täyttyy. Lopputuloksena on sitten kaksi onnetonta ihmistä ja kaksi ammottavaa mustaa aukkoa sielussa.
        Menisit lanttumaakarille. Flegmaattinen pessimismi ja negatiivinen periksiantaminen ovat vain eri sanoja keskivaikealle masennukselle. Siitä ei yksikään nainen ja parisuhde voi ketään pelastaa.


      • Nainen39vee
        crux kirjoitti:

        Vaikka mikään ei koskaan muuttuisi niin olisihan se jotenkin lohduttavaa jos naiset edes ymmärtäisivät vähän enemmän. Vaikkapa nyt sen että miehet ovat usein vähän vakavammalla mielellä treffeillä ja haluavat että jutusta tulisi jotain. Eivät kaikki lähde nuuhkimaan feromoneja tai selvittelemään kaiken pinnallisimpia tuntemuksia ja aistimuksia.

        "Vaikka mikään ei koskaan muuttuisi niin olisihan se jotenkin lohduttavaa jos naiset edes ymmärtäisivät vähän enemmän. Vaikkapa nyt sen että miehet ovat usein vähän vakavammalla mielellä treffeillä ja haluavat että jutusta tulisi jotain. Eivät kaikki lähde nuuhkimaan feromoneja tai selvittelemään kaiken pinnallisimpia tuntemuksia ja aistimuksia. "

        Kyllä suurin osa naisistakin etsii parisuhdetta ihan vakavissaan. Eli siinä toiveessa löytää suhde ole mitään uutta tai ihmeellistä. Sekin on ihan ok, että treffeille lähtiessä toivoo, että "olisipa ihanaa jos tämä olisi sellainen, josta tulisi jotain". Näin varmasti moni nainenkin ajattelee.

        Mutta fiksu ihminen lähtee treffeille todellakin katsomaan, OLISIKO tämä juttu mahdollisesti se, josta voisi tulla jotain. Ei siinä ole mitään pinnallista. Nimenomaan tuntemuksia ja fiilistä täytyy kuulostella - täytyy katsoa, synkkaako yhdessä, löytyykö jotain yhteistä, tuntuuko toisen kanssa siltä, että kiinnostaisi jatkaa.

        Sen sijaan se, että lähtee ekoille treffeille ajatuksena, että oli se toinen millainen vaan, niin tästä on nyt saatava suhde, tai seksiä ainakin, se on todella ahdistavaa. Ja todennäköisesti tällaisella asenteella sitä suhdetta ei edes löydä.


      • crux
        Lääkkeet.tautiin kirjoitti:

        Kammottava asenne. Jos naiset oikeasti tietäisivät, että miehet lähtevät treffeille päässään pakkoajatus, että tästä on tultava se elämänmittainen parisuhde, niin he jättäisivät ne loputkin treffit väliin.
        Ahdistavaa, ahdistavaa, ahdistavaa. Pakkosaadasuhde.Pakkosaadasuhde.Pakkosaadasuhde.... Sitten oikein väkisin puristetaan ja haastatellaan. Tuolla asenteella mies miettii, että onko nainen edes sen verran kiihottava, että sänkyyn voisi mennä ja onko naisen huonot puolet edes sen verran siedettäviä, että ne eivät ylitsepääsemättömästi estä miestä pariutumasta, vaikka lyhyeksikin aikaa.
        Missä huumori? Missä iloisuus? Missä normaali uteliaisuus? Missä ihastuminen ja tunteet?
        Tuohan on juuri sitä tyytymistä pahimmillaan, että otetaan ihan kuka vaan, että se sisällä ammottava musta aukko muka täyttyy. Lopputuloksena on sitten kaksi onnetonta ihmistä ja kaksi ammottavaa mustaa aukkoa sielussa.
        Menisit lanttumaakarille. Flegmaattinen pessimismi ja negatiivinen periksiantaminen ovat vain eri sanoja keskivaikealle masennukselle. Siitä ei yksikään nainen ja parisuhde voi ketään pelastaa.

        Eipä ole ihme että ns. pelimiehet ovat niin suosittuja kuin ovat. Heillä on varmasti juuri oikea asenne. - ei tällainen kammottava. Team Ahman sanoin: turvallista matkaa.


      • nyyhnyyhnyyh
        Lääkkeet.tautiin kirjoitti:

        Kammottava asenne. Jos naiset oikeasti tietäisivät, että miehet lähtevät treffeille päässään pakkoajatus, että tästä on tultava se elämänmittainen parisuhde, niin he jättäisivät ne loputkin treffit väliin.
        Ahdistavaa, ahdistavaa, ahdistavaa. Pakkosaadasuhde.Pakkosaadasuhde.Pakkosaadasuhde.... Sitten oikein väkisin puristetaan ja haastatellaan. Tuolla asenteella mies miettii, että onko nainen edes sen verran kiihottava, että sänkyyn voisi mennä ja onko naisen huonot puolet edes sen verran siedettäviä, että ne eivät ylitsepääsemättömästi estä miestä pariutumasta, vaikka lyhyeksikin aikaa.
        Missä huumori? Missä iloisuus? Missä normaali uteliaisuus? Missä ihastuminen ja tunteet?
        Tuohan on juuri sitä tyytymistä pahimmillaan, että otetaan ihan kuka vaan, että se sisällä ammottava musta aukko muka täyttyy. Lopputuloksena on sitten kaksi onnetonta ihmistä ja kaksi ammottavaa mustaa aukkoa sielussa.
        Menisit lanttumaakarille. Flegmaattinen pessimismi ja negatiivinen periksiantaminen ovat vain eri sanoja keskivaikealle masennukselle. Siitä ei yksikään nainen ja parisuhde voi ketään pelastaa.

        Toisaalla se just myönsi, ettei esim. nainen jolla on lapsia kelpaa. Ei myöskään ylipainoinen. Veikkaan, ettei kaveri itse ainakaan alle kolmekymppinen ole.

        Silti tuota raskassoutuista ulinaa naisten pinnallisuudesta ja itsesääliin kuolemista päivästä toiseen.. Kuka tuollaisen ruikuttajan edes haluaisi tavata?


      • crux
        nyyhnyyhnyyh kirjoitti:

        Toisaalla se just myönsi, ettei esim. nainen jolla on lapsia kelpaa. Ei myöskään ylipainoinen. Veikkaan, ettei kaveri itse ainakaan alle kolmekymppinen ole.

        Silti tuota raskassoutuista ulinaa naisten pinnallisuudesta ja itsesääliin kuolemista päivästä toiseen.. Kuka tuollaisen ruikuttajan edes haluaisi tavata?

        Miten voi olla että naisella on lapsia mutta ei miestä? Eikö naisten pettämätön treffiosaaminen ja hyvä feromoninenä juuri estä tällaiset asiat? Vai olisiko sittenkin tarvittu vähän tuota kammottavaa tahtoa ja pitkäjänteisyyttä...


      • nyyhnyyhnyyhnyyh
        crux kirjoitti:

        Miten voi olla että naisella on lapsia mutta ei miestä? Eikö naisten pettämätön treffiosaaminen ja hyvä feromoninenä juuri estä tällaiset asiat? Vai olisiko sittenkin tarvittu vähän tuota kammottavaa tahtoa ja pitkäjänteisyyttä...

        Minulla ei ole lapsia. Miksi muuten taas närkästyit?
        Yksinäisyytesi on ikävä kyllä täysin oma syysi. Vaadit liikaa ottaen huomioon millainen itse olet.


      • nyyhnyyhnyyhnyyh kirjoitti:

        Minulla ei ole lapsia. Miksi muuten taas närkästyit?
        Yksinäisyytesi on ikävä kyllä täysin oma syysi. Vaadit liikaa ottaen huomioon millainen itse olet.

        Tuossa on kohtuullinen looginen ristiriita: kukaan ei halua olla se johon tyydytään, mutta samaan aikaan joku toinen voi vaatia liikaa.


      • dsdafasdfdsf
        scrg kirjoitti:

        Tuossa on kohtuullinen looginen ristiriita: kukaan ei halua olla se johon tyydytään, mutta samaan aikaan joku toinen voi vaatia liikaa.

        Jep. Naiset ei osaa ikinä ajatella loogisesti ja realismi on kateissa.
        Miehen on käytännössä pakko tyytyä jotta nainen saa sen miehen jota voi pitää haluttavana.
        Jos mies ei tyytyisi niin parisuhteet jäisi syntymättä.


      • omahyvähaussa

        Se se vasta pinnallista onkin, että jokaikinen vastakkaisen sukupuolen edustaja kelpaa "vakavaan" suhteeseen. Turvallista matkaa vaan!


      • nyyhnyyhnyyhnyyh
        scrg kirjoitti:

        Tuossa on kohtuullinen looginen ristiriita: kukaan ei halua olla se johon tyydytään, mutta samaan aikaan joku toinen voi vaatia liikaa.

        Taatusti ymmärsit, mitä tarkoitin. Älä nyt taas kerran tekeydy tyhmemmäksi, mitä olet.


      • nyyhnyyhnyyhnyyh kirjoitti:

        Taatusti ymmärsit, mitä tarkoitin. Älä nyt taas kerran tekeydy tyhmemmäksi, mitä olet.

        Sä puhuit liikaa vaatimisesta. Avauksen linkissä valitetaan tyytymisestä. En tiedä kumman reunaehdon kukakin on valmis vapauttamaan, mutta minulle on päivänselvää, että vaatimuksista luopuminen on miltei yksi yhteen sama asia kuin tyytyminen.


      • dsdafasdfdsf kirjoitti:

        Jep. Naiset ei osaa ikinä ajatella loogisesti ja realismi on kateissa.
        Miehen on käytännössä pakko tyytyä jotta nainen saa sen miehen jota voi pitää haluttavana.
        Jos mies ei tyytyisi niin parisuhteet jäisi syntymättä.

        Miehen kuuluu käydä tarjoamassa itseään sinne ja tänne. Sitten kun kiinnostunut ja kiinnostava löytyy, sille vakuutetaan että juuri hän on se lumihiutale, jota oltiin etsimässä. Ja onhan oikeastikin kyseessä aivan ainutlaatuinen lumihiutale - siksi että molemminpuolinen kiinnostus on harvinaista.


      • Kerro.kerro
        dsdafasdfdsf kirjoitti:

        Jep. Naiset ei osaa ikinä ajatella loogisesti ja realismi on kateissa.
        Miehen on käytännössä pakko tyytyä jotta nainen saa sen miehen jota voi pitää haluttavana.
        Jos mies ei tyytyisi niin parisuhteet jäisi syntymättä.

        Niinhän ne jääkin jo syntymättä. Tästä maasta löytyy aika monta sinkkutaloutta ja määrä on varmaan nousussa edelleen. Ja ketkä tästä sitten pitävätkään meteliä?? No miehet tietysti. Sanohan, miten teitä laps... miehiä voi oikein miellyttää, kun parisuhde on pelkkää tyytymistä, kun ei parempaakaan saa, mutta toisaalta yksinkin on sitten niin kurjaa ja kamalaa, kun pitäisi se pillua antava varaäiti kuitenkin saada.
        Mikähän tässä kaikessa on naisen rooli? Ottaa ensimmäinen perässä vedettävä kivireki, joka vastaan sattuu tulemaan miettimättä sen kummemmin omia mieltymyksiä vai pysyä ikuisesti yksin, kun mies on tyytymätön kuitenkin?


      • Kerro.kerro
        scrg kirjoitti:

        Miehen kuuluu käydä tarjoamassa itseään sinne ja tänne. Sitten kun kiinnostunut ja kiinnostava löytyy, sille vakuutetaan että juuri hän on se lumihiutale, jota oltiin etsimässä. Ja onhan oikeastikin kyseessä aivan ainutlaatuinen lumihiutale - siksi että molemminpuolinen kiinnostus on harvinaista.

        Ja mikä tässä on se ongelma? Sekö, että kumppanin löytyminen vaatii vähän vaivannäköä? Varsinkin, jos haluaisi sellaisen, jonka kanssa kiinnostus olisi molemminpuolista.


      • Kerro.kerro kirjoitti:

        Ja mikä tässä on se ongelma? Sekö, että kumppanin löytyminen vaatii vähän vaivannäköä? Varsinkin, jos haluaisi sellaisen, jonka kanssa kiinnostus olisi molemminpuolista.

        En mä väittänyt että se olisi ongelma, vaan realiteetti. Naiselle ei tietenkään kannata kertoa, että aika moni muukin olisi kiinnostanut. Koska nainen haluaa sen tunteen ainutlaatuisuudesta.


      • Nainen39vee
        scrg kirjoitti:

        En mä väittänyt että se olisi ongelma, vaan realiteetti. Naiselle ei tietenkään kannata kertoa, että aika moni muukin olisi kiinnostanut. Koska nainen haluaa sen tunteen ainutlaatuisuudesta.

        Mitä tarkoitat, että aika moni muukin olisi kiinnostanut? En usko sen olevan kenellekään ongelma, jos vaikka kolmekymppisenä tietää kumppanillaan olevan takana jotain suhteita ja ihastuksia, iskuyrityksiä ja muuta. Mutta jos tavataan vaikka työpaikalla, ja mies olisi ollut valmis ottamaan kenet tahansa työpaikan naisista (ihan vain siksi, että ainoa kriteeri kumppanille on se, että tällä on pillu, ja ehkä vielä se ettei ole liian vanha ja ylipainoinen), niin onhan se nyt vähän eri asia.

        Sen sijaan, jos mies ensin oli kiinnostunut työpaikan Maijasta, mutta sitten vasta myöhemmin tajusi, että Tiinan kanssa synkkaakin paremmin ja jopa molemminpuolisesti, tämä on ihan normaalia ja ymmärrettävää.

        Sitten taas on sinkku ja deittipalstalla, niin tottakai on ihan normaalia, jos sieltä löytyy useampi, joka tuntuu sillä lailla kiinnostavalta ja mukavalta, että olisi mukava tutustua - tässä vaiheessahan ei vielä olla halukkaita suhteeseen, vaan ainoastaan tutustumiseen. On normaalia ajatella useammasta, että olisi kiva tavata. Mutta jos on tavannut ja tutustunut vaikka kymmeneen ihmiseen ja jokaisesta ajattelee, että on ihan sama onko suhteessa tämän vai jonkun toisen kanssa, niin silloin näistä yksikään ei ole "se oikea". Tai ainakin se on todella outo lähtökohta suhteelle, että on ihan sama onko juuri sen kumppaninsa kanssa vai jonkun muun.

        Se ainutlaatuisuus tulee juuri siitä. Että jonkun kohdalla ei enää olekaan samantekevää, onko se hän vai joku toinen. Ihan sama kuinka monta epäonnista ihastusta tai iskuyritystä omassa elämässä on tätä ennen.

        Tottakai suhteen voi aloittaa niinkin, että ottaa vaan jonkun. Mutta sellainen suhde ei ole emotionaalisesti tasapainossa, jossa toinen haluaa juuri sen kumppaninsa ja toiselle taas on ihan sama, kuka siinä rinnalla on. Voit kutsua vähätellen lumihiutaleeksi, mutta ymmärrä nyt se, että ihminen, joka itse kykenee antamaan muutakin kuin kohtalaisen tunteettoman tyytymisen, ei halua tällaista itsekään.


      • Nainen39vee kirjoitti:

        Mitä tarkoitat, että aika moni muukin olisi kiinnostanut? En usko sen olevan kenellekään ongelma, jos vaikka kolmekymppisenä tietää kumppanillaan olevan takana jotain suhteita ja ihastuksia, iskuyrityksiä ja muuta. Mutta jos tavataan vaikka työpaikalla, ja mies olisi ollut valmis ottamaan kenet tahansa työpaikan naisista (ihan vain siksi, että ainoa kriteeri kumppanille on se, että tällä on pillu, ja ehkä vielä se ettei ole liian vanha ja ylipainoinen), niin onhan se nyt vähän eri asia.

        Sen sijaan, jos mies ensin oli kiinnostunut työpaikan Maijasta, mutta sitten vasta myöhemmin tajusi, että Tiinan kanssa synkkaakin paremmin ja jopa molemminpuolisesti, tämä on ihan normaalia ja ymmärrettävää.

        Sitten taas on sinkku ja deittipalstalla, niin tottakai on ihan normaalia, jos sieltä löytyy useampi, joka tuntuu sillä lailla kiinnostavalta ja mukavalta, että olisi mukava tutustua - tässä vaiheessahan ei vielä olla halukkaita suhteeseen, vaan ainoastaan tutustumiseen. On normaalia ajatella useammasta, että olisi kiva tavata. Mutta jos on tavannut ja tutustunut vaikka kymmeneen ihmiseen ja jokaisesta ajattelee, että on ihan sama onko suhteessa tämän vai jonkun toisen kanssa, niin silloin näistä yksikään ei ole "se oikea". Tai ainakin se on todella outo lähtökohta suhteelle, että on ihan sama onko juuri sen kumppaninsa kanssa vai jonkun muun.

        Se ainutlaatuisuus tulee juuri siitä. Että jonkun kohdalla ei enää olekaan samantekevää, onko se hän vai joku toinen. Ihan sama kuinka monta epäonnista ihastusta tai iskuyritystä omassa elämässä on tätä ennen.

        Tottakai suhteen voi aloittaa niinkin, että ottaa vaan jonkun. Mutta sellainen suhde ei ole emotionaalisesti tasapainossa, jossa toinen haluaa juuri sen kumppaninsa ja toiselle taas on ihan sama, kuka siinä rinnalla on. Voit kutsua vähätellen lumihiutaleeksi, mutta ymmärrä nyt se, että ihminen, joka itse kykenee antamaan muutakin kuin kohtalaisen tunteettoman tyytymisen, ei halua tällaista itsekään.

        "... Mutta jos on tavannut ja tutustunut vaikka kymmeneen ihmiseen ja jokaisesta ajattelee, ... "

        Jospa nyt laskeudutaan ensin pilvistä. Realiteetti voi olla se, että kymmenen ihmisen tapaamiseen kuluu vuosia. Näistä kymmenestä kahdeksan päättää puolestasi hyvin pian, että jatkolle ei ole edellytyksiä. Jos näistä kahdesta tuntuu, että toinen voisi olla "oikea", niin kysymyshän ei ole siitä, että tuo henkilö olisi muuten yhtään sen oikeampi kuin vaikka jotkut niistä kahdeksasta, muuten kuin että sattui olemaan ainut kiinnostunut. Napakymppitermein herra X valitsee neideistä A, B ja C kenet tahansa joka suostuu matkalle, mutta kyseinen neiti tietenkin haluaa tulla valituksi siksi, että on fiksumpi, mukavampi ja kauniimpi kuin muut neidit.


      • Tavallinenmiekkonen
        scrg kirjoitti:

        En mä väittänyt että se olisi ongelma, vaan realiteetti. Naiselle ei tietenkään kannata kertoa, että aika moni muukin olisi kiinnostanut. Koska nainen haluaa sen tunteen ainutlaatuisuudesta.

        Olen tavallaan eri mieltä. Moni nainenhan arvostaa miestä ihan eri tavalla, jos hän kokee, että olisi sillä ukolla ollut muitakin ottajia, mutta kaikista vaihtoehdoista se valitsi juuri hänet. Mikäpä sen erityisempää ja uniikimpaa? Oikeastihan tilanne on hyvin harvalla miehellä sellainen, että jonoa olisi ovella. Mutta yleensä ei ole haitaksi jos jollain tasolla saa sellaisen vaikutelman aikaiseksi.


        Ja ei... En tarkoita, että toista ei oikeasti pitäisi erityisenä. Tai pelailisi mitään pelejä tekemällä toista epävarmaksi. Vaan lähinnä sitä, että uskaltaa ja osaa kertoa toiselle, että hän on Juuri Se Oikea. Ja uskoo siihen toki itsekin. Eli ei valehdella tietenkään.. :D Molemmat saa mitä tahtoo. Mies haluamansa naisen (siitä omasta pienestä valikoimastaan) ja nainen tunteen siitä, että juuri hän on haluttu.


      • Tavallinenmiekkonen kirjoitti:

        Olen tavallaan eri mieltä. Moni nainenhan arvostaa miestä ihan eri tavalla, jos hän kokee, että olisi sillä ukolla ollut muitakin ottajia, mutta kaikista vaihtoehdoista se valitsi juuri hänet. Mikäpä sen erityisempää ja uniikimpaa? Oikeastihan tilanne on hyvin harvalla miehellä sellainen, että jonoa olisi ovella. Mutta yleensä ei ole haitaksi jos jollain tasolla saa sellaisen vaikutelman aikaiseksi.


        Ja ei... En tarkoita, että toista ei oikeasti pitäisi erityisenä. Tai pelailisi mitään pelejä tekemällä toista epävarmaksi. Vaan lähinnä sitä, että uskaltaa ja osaa kertoa toiselle, että hän on Juuri Se Oikea. Ja uskoo siihen toki itsekin. Eli ei valehdella tietenkään.. :D Molemmat saa mitä tahtoo. Mies haluamansa naisen (siitä omasta pienestä valikoimastaan) ja nainen tunteen siitä, että juuri hän on haluttu.

        Ei tietenkään valehdella, mutta totuutta voi kuvata kauniisti:D Kannattaa kuvata itseään vähän nirsommaksi kuin onkaan, jotta nainen kokee olevansa suuresta joukosta valittu helmi. Nainen taas yliarvioi miehen haluttavuuden ja siksi kuvittelee, että helmeä on etsitty valtavasta joukosta, vaikka oikeasti edes simpukan löytäminen vaatii vaivannäköä. Oltiinkohan me nyt edes eri mieltä.


      • Tavallinenmiekkonen
        scrg kirjoitti:

        Ei tietenkään valehdella, mutta totuutta voi kuvata kauniisti:D Kannattaa kuvata itseään vähän nirsommaksi kuin onkaan, jotta nainen kokee olevansa suuresta joukosta valittu helmi. Nainen taas yliarvioi miehen haluttavuuden ja siksi kuvittelee, että helmeä on etsitty valtavasta joukosta, vaikka oikeasti edes simpukan löytäminen vaatii vaivannäköä. Oltiinkohan me nyt edes eri mieltä.

        Ei me taidettu olla eri mieltä... :D


      • Tavallinenmiekkonen
        Kerro.kerro kirjoitti:

        Niinhän ne jääkin jo syntymättä. Tästä maasta löytyy aika monta sinkkutaloutta ja määrä on varmaan nousussa edelleen. Ja ketkä tästä sitten pitävätkään meteliä?? No miehet tietysti. Sanohan, miten teitä laps... miehiä voi oikein miellyttää, kun parisuhde on pelkkää tyytymistä, kun ei parempaakaan saa, mutta toisaalta yksinkin on sitten niin kurjaa ja kamalaa, kun pitäisi se pillua antava varaäiti kuitenkin saada.
        Mikähän tässä kaikessa on naisen rooli? Ottaa ensimmäinen perässä vedettävä kivireki, joka vastaan sattuu tulemaan miettimättä sen kummemmin omia mieltymyksiä vai pysyä ikuisesti yksin, kun mies on tyytymätön kuitenkin?

        Miksi tästä halutaan niin usein tehdä rumempi asia kuin se onkaan? Totuus on kuitenkin ettei suurin osa miehistäkään kelpuuta Ihan ketä vain, ja että on olemassa muutakin vaihtoehtoja kuin kädenlämpöinen kulissisuhde ja mustat aukot sielussa jos matchi ei ole heti taivaassa luotu.

        valinnan vara on oikeasti aika kapea useimmilla miehillä. Eikä se johdu miesten valikoinnista. Se että joku sattuu antamaan tunteille vastakaikua, tekee helposti ison vaikutuksen. Ja jos mieskin tykkää naisesta niin miksi ei kokeilisi? Suurin osa miehistä ei ole mitää isoja lapsia. Mutta jos kohtelet heitä siten aina kun tilaisuuden saat, syntyy näitä katkeria liittoja, jossa suurinta huvia on toisen mollaaminen.

        Ja siitä pillusta. Seksi on nautinto ja suhteen molemmin puoleinen liima. Vaatii kummankin osapuolen panostusta, että se myös pysyy sellaisena pitemmän päälle.

        Naisen rooli tässä on juuri sellainen minkä hän haluaa ottaa. Oli sitten sinkku tai ei. Kukaan ei pakota piiaksi eikä lapsia tekemään. Tosiasia on kuitenkin, että myös aika on rajallinen joissakin asioissa.

        Miehet tajuavat jo varhain, että Kolmekymppinen ei enää luo uraa Real Madridissa tähtenä, mutta voi silti pelata puulaakia ja valmentaa työkseen junioreita ollen onnellisempi kuin koskaan. Asennekysymys pitkälti. Parisuhteissa on toki aina se toinenkin muuttuja, mutta paljon asioita voi ratkoa ihan omalla panostuksellaan.


      • Tavallinenmiekkonen
        Tavallinenmiekkonen kirjoitti:

        Miksi tästä halutaan niin usein tehdä rumempi asia kuin se onkaan? Totuus on kuitenkin ettei suurin osa miehistäkään kelpuuta Ihan ketä vain, ja että on olemassa muutakin vaihtoehtoja kuin kädenlämpöinen kulissisuhde ja mustat aukot sielussa jos matchi ei ole heti taivaassa luotu.

        valinnan vara on oikeasti aika kapea useimmilla miehillä. Eikä se johdu miesten valikoinnista. Se että joku sattuu antamaan tunteille vastakaikua, tekee helposti ison vaikutuksen. Ja jos mieskin tykkää naisesta niin miksi ei kokeilisi? Suurin osa miehistä ei ole mitää isoja lapsia. Mutta jos kohtelet heitä siten aina kun tilaisuuden saat, syntyy näitä katkeria liittoja, jossa suurinta huvia on toisen mollaaminen.

        Ja siitä pillusta. Seksi on nautinto ja suhteen molemmin puoleinen liima. Vaatii kummankin osapuolen panostusta, että se myös pysyy sellaisena pitemmän päälle.

        Naisen rooli tässä on juuri sellainen minkä hän haluaa ottaa. Oli sitten sinkku tai ei. Kukaan ei pakota piiaksi eikä lapsia tekemään. Tosiasia on kuitenkin, että myös aika on rajallinen joissakin asioissa.

        Miehet tajuavat jo varhain, että Kolmekymppinen ei enää luo uraa Real Madridissa tähtenä, mutta voi silti pelata puulaakia ja valmentaa työkseen junioreita ollen onnellisempi kuin koskaan. Asennekysymys pitkälti. Parisuhteissa on toki aina se toinenkin muuttuja, mutta paljon asioita voi ratkoa ihan omalla panostuksellaan.

        Niin ja siitä olen ihan samaa mieltä, että miesten pitäisi ylipäätään olla valikoivampia, ja siirtyä yatävällisesti seuraavaan jos vastakaikua ei tule. Tai olla ihan itsekseen sitten. Todennäköisesti sinkkutalouksien määrä voisi jopa laskea paremmalla kohderyhmävalikoinnilla.


      • Anonyymi
        crux kirjoitti:

        Vaikka mikään ei koskaan muuttuisi niin olisihan se jotenkin lohduttavaa jos naiset edes ymmärtäisivät vähän enemmän. Vaikkapa nyt sen että miehet ovat usein vähän vakavammalla mielellä treffeillä ja haluavat että jutusta tulisi jotain. Eivät kaikki lähde nuuhkimaan feromoneja tai selvittelemään kaiken pinnallisimpia tuntemuksia ja aistimuksia.

        Vanha ketju, mutta tähän täytyy kommentoida. Väitteelläsi ei ole mitään todellisuuspohjaa. Mistä olet tempaissut väitteesi siitä, että miehet olisivat naisia useammin vakavammalla mielellä treffeillä? Yleistävä väite ilman perusteltua numerotietoa on mutua.


    • EnkäOleKoskaanKäynyt

      Ratkaisu on lopettaa treffailu, koska treffailevat naiset ovat moraaliltaan selkeästi avioliittoon kelvottomia.

      • naisia.vaikea.ymmärtää

        Tai sitten ratkaisu voisi myös olla alkaa pelimieheksi eli kierrossa aina vähintään 3 naista samaan aikaan jotta saat naisten suhteen tarvittavan välinpitämättömyyden.
        Hassua että naiset omalla toiminnallaan kannustavat naisten pyöritykseen vaikka valittavat usein että miehet ei halua parisuhdetta/sitoutua.


    • Totuus-

      Ruma nainen ei kelpuuta samantasoista rumaa miestä vaan ne haluaa niitä samoja miehiä kun missit.

    • Ihmettelen itsekritiikin ja realismin puutetta. Halutaan olla ainutlaatuinen ja erityinen lumihiutale. Tuo halu on tietenkin ymmärrettävä. Jotta sillä olisi jotain tekemistä todellisuuden kanssa, pitäisi pystyä kuitenkin ensin vähintään itselleen perustelemaan, mikä tekee itsestäni erityisen jonkun ulkopuolisen silmissä.

      Helpoin tie erottautumiseen ei lopulta riipu mistään ulkoisista tai sisäisistä jutuista, vaan siitä että lähtee tutustumaan ihmiseen. Yksi joukosta voi olla erityinen, ei siksi että hänessä olisi jotain enemmän spesiaalia kuin monessa muussa, vaan siksi että hänet tuntee ja niitä muita ei.

      • Inhorealismiakiitos

        Sinä haluat hypätä siis niiltä ensitreffeiltä suoraan 30 vuotta kestäneen avioliiton arkeen. Kaikenlainen vaivannäkö ja romanttiset tunteet on niin last season sulle, naisten sietämätöntä höttöä. Kun ne perkeleet vaatii kaikenlaisia temppuja ensin ennenkuin päästävät siihen ihanaan vaiheeseen suhdetta, että voisi vaan istua samalla sohvalla eri päädyissä villasukat jalassa puhumatta mitään ja sit se nainen keittäis sulle iltakahvit.
        Kyllä, jokainen haluaa tuntea olevansa se erityinen kumppaninsa silmissä ja aika monella yksi vaihe tätä prosessia on suhteen ihana alkuhuuma ja romanttinen, intiimi kuhertelu, joita sinä ilmeisesti et arvosta tippaakaan. Aika usein käy myös niin, että tutustuminen aiheuttaa pako- ja hylkimisreaktion, sen sijaan että hitsautuisi yhteen.


      • Inhorealismiakiitos kirjoitti:

        Sinä haluat hypätä siis niiltä ensitreffeiltä suoraan 30 vuotta kestäneen avioliiton arkeen. Kaikenlainen vaivannäkö ja romanttiset tunteet on niin last season sulle, naisten sietämätöntä höttöä. Kun ne perkeleet vaatii kaikenlaisia temppuja ensin ennenkuin päästävät siihen ihanaan vaiheeseen suhdetta, että voisi vaan istua samalla sohvalla eri päädyissä villasukat jalassa puhumatta mitään ja sit se nainen keittäis sulle iltakahvit.
        Kyllä, jokainen haluaa tuntea olevansa se erityinen kumppaninsa silmissä ja aika monella yksi vaihe tätä prosessia on suhteen ihana alkuhuuma ja romanttinen, intiimi kuhertelu, joita sinä ilmeisesti et arvosta tippaakaan. Aika usein käy myös niin, että tutustuminen aiheuttaa pako- ja hylkimisreaktion, sen sijaan että hitsautuisi yhteen.

        Jos tutustuminen aiheuttaa hylkimisreaktion, niin luulisi silti kummankin osapuolen oppineen jotakin itsestään. Jos joku vaatisi temppuja, niin se olisi sitten vain ollut väärä ihminen juuri minulle, koska mä en ole se tyyppi, joka tekee temppuja.

        Mä olen vaan liian analyyttinen nielemään jotain alkuhuumaa mystiikkana jota ei voi ymmärtää. Jos taas sen ymmärtää, niin voi arvioida sen merkitystä ja se muuttuu vain osaksi kokonaisuutta. Jokainen saa juosta maksimaalisen alkuhuuman perässä, jos kokee sen välttämättömäksi.

        Inhorealismia ehkä, mutta onko mielestäsi jokainen ihminen niin ainutlaatuinen, että sen perusteella olisi jollekin toiselle erityinen? Ilman, että lähtee itsestään erityistä tekemään tietoisesti valitsemalla?


      • scrg kirjoitti:

        Jos tutustuminen aiheuttaa hylkimisreaktion, niin luulisi silti kummankin osapuolen oppineen jotakin itsestään. Jos joku vaatisi temppuja, niin se olisi sitten vain ollut väärä ihminen juuri minulle, koska mä en ole se tyyppi, joka tekee temppuja.

        Mä olen vaan liian analyyttinen nielemään jotain alkuhuumaa mystiikkana jota ei voi ymmärtää. Jos taas sen ymmärtää, niin voi arvioida sen merkitystä ja se muuttuu vain osaksi kokonaisuutta. Jokainen saa juosta maksimaalisen alkuhuuman perässä, jos kokee sen välttämättömäksi.

        Inhorealismia ehkä, mutta onko mielestäsi jokainen ihminen niin ainutlaatuinen, että sen perusteella olisi jollekin toiselle erityinen? Ilman, että lähtee itsestään erityistä tekemään tietoisesti valitsemalla?

        .. Ja jos/kun Toinen tekee "Temppuja", niin se vahvistaa oikeasti vain "Tempun" tekijän "Rakkauden/Kiintymyksen" jne. Tunteita.. Se on jotain ihan muuta, mitä se siinä toisessa "vahvistaa".. ;P

        .. Ja nyt tarkoitan "Tempuilla" jotain sellaisia aitoja juttuja, jotka eivät ole esim. Playerin Laskelmoituja Muuveja, vaan sellaisia, jotka aidosti saavat voimansa omista tunteista sitä toista kohtaan, jotka sitten taas voimistavat niitä tunteita Lissää.. ;P


      • Tavallinenmiekkonen
        Inhorealismiakiitos kirjoitti:

        Sinä haluat hypätä siis niiltä ensitreffeiltä suoraan 30 vuotta kestäneen avioliiton arkeen. Kaikenlainen vaivannäkö ja romanttiset tunteet on niin last season sulle, naisten sietämätöntä höttöä. Kun ne perkeleet vaatii kaikenlaisia temppuja ensin ennenkuin päästävät siihen ihanaan vaiheeseen suhdetta, että voisi vaan istua samalla sohvalla eri päädyissä villasukat jalassa puhumatta mitään ja sit se nainen keittäis sulle iltakahvit.
        Kyllä, jokainen haluaa tuntea olevansa se erityinen kumppaninsa silmissä ja aika monella yksi vaihe tätä prosessia on suhteen ihana alkuhuuma ja romanttinen, intiimi kuhertelu, joita sinä ilmeisesti et arvosta tippaakaan. Aika usein käy myös niin, että tutustuminen aiheuttaa pako- ja hylkimisreaktion, sen sijaan että hitsautuisi yhteen.

        Mä olen monesti ihmetellyt sitä, että nainen joka kykenee erottamaan tapetin väristä sen 50 eri harmaan sävyä, ei erota parin muodostuksessa kuin mustan ja valkoisen. Eli joko se tapahtuu itsestään tai ei ollenkaan. Se unohtuu usein, että kyllä niitä asioita on pakko jonkun laittaa tapahtumaan. Eli joustaa ja tehdä kompromisseja jo alussa.

        Hyvä esimerkki mielestäni o. Ensitreffit alttarilla ohjelma. Eli kun laitetaan yhteen spekseiltään toistensa vaatimuksia vastaavia ventovieraita leikkimään parisuhdetta hetkeksi, niin onnistumisprosentti vastaa lähes normaalia avioliittoa. Vierailla ihmisillä on ollut kaikilla isona vaikuttavana tekijänä hyvä itsetuntemus ja oikea valmius rakentaa parisuhdetta. Ei se ole pelkästään tähtiin kirjoitettua kohtaloa.


    • realiteettiä

      Tilanne on että voi valita juuri sellaisen kun haluaa tai olla ilman . Miksi tyytyä vähiten väärään ? Marketissakin vinoilet henkilökunnalle jos ei juuri sinun merkkiäsi ole tarjolla , tuollaisesta joutuisi vähemmän väärä sietämään parinasi .

    • Täällä ehkä myös jonkinmoinen tyytyjä.

      En tiedä mitä minun kanssa treffanneet naiset ovat minusta ajatelleet kun
      ovat pakkeja tarjoilleet, mutta aika nopeasti pakit ovat tulleet joko heti treffien
      alussa tai kotiintulon jälkeen. Itse kun usein treffeistä on jäänyt ajatus että tuossa
      toisessa olisi potentiaalia.

      Itse en kuitenkaan ajattele asioita noin pitkälle kuin parisuhde, yhteiselämä tai yhteinen
      hautapaikka. Oma ajatukseni koskee seuraavia treffejä. Joskus olen pakkeja antanut kun
      toinen on täysin erilainen kuin oletin mutta suurimmalle osalle olen jatkoja pään sisälläni
      suositellut. Itse kun kuulun niihin ihmisiin jotka eivät rakastu samantein vaan kiintymys ja
      ihastuminen sitten yhdessäolon ja tekemisen kautta jalostuu rakkaudeksi.

      Itse vain epäilen että naiset ehkä sitten tunnistavat heti kuka on se oikea kun taas itse
      haluan ja toivon useampien treffien tuovan naisista niitä piirteitä esille joista voisin päätellä sovimmeko yhteen.

      Toki varmaan vaikuttaa sekin että itse käyn harvemmin treffeillä kuin kvarttaalivuosittain ja jos naisilla on tilanne että voivat käydä treffeillä aina kun vaan on kalenterissa tilaa niin tilanne on hieman toinen.

    • Sepieniero

      Nähdäkseni usein tulee ongelmaksi se, että heteromies pääasiassa tuntee ainakin jonkinasteista seksuaalista vetoa 90%:tiin -10v oman ikäluokkansa naisista. Kunhan nyt aikuisista puhutaan. Poikkeuksena tietenkin vakavat ja rujot vammat äärimmäinen ylipaino yms. joka rajoittaa jonkin verran. Silloinkin hyvä luonne voi helposti voittaa pinnan rujouden. Ja ainakin 50% niistä naisista saattaa olla hyvinkin kiinnostavia seksuaalisessa mielessä. Eli panetus ei oikeasti ole monelle miehelle mikään mittari yhteensopivuudesta. Aivan liikaa tulisi otantaa.

      Naisten on vaikea tätä ymmärtää, koska heillä taas vastaavasti hyvin harva mies lähtökohtaisesti herättää panetusta heti alussa. Sen vuoksi naiset helposti ajattelevat alapäällään. Eli sellaiseen mieheen joka panettaa heti, on turvallista ja helppoa ihastua. Koska on sitä kemiaa joka on harvinaista naiselle. Se että onko se suhteen

      Miehenä yritän tehdä valintaani vähän eri näkökulmasta. Yksi tärkeä osa-alue on se miten nainen suhtautuu minuun? Kunnioittaako minua ihmisenä? Onko oikeasti kiinnostunut minusta? Osaako näyttää sen ja olla vuorovaikutuksessa minun kanssani? Eli onko hänen kanssaan hyvä olla. Panetus on melkein itsestäänselvyys kuitenkin, joten nämä muut asiat nousevat tärkeämmiksi.

      Ehkä tämä taitaa olla suurin syy, miksi naisista tuntuu, että monelle miehelle kävisi ihan kuka vaan suhteeseen. Miehenä toki tarjonta on huomattavasti suppeampaa, joten aina näkee uudet treffit mahdollisuutena elämän mittaiseen seikkailuun. Mutta ainakin itsellä into loppuu tasan tarkkaan siihen, jos vastapuoli alkaa vaikuttaa kylmältä. Ei ole silloin mun tyttö hän. Mutta seksin määrän radikaali vähentyminen tavallisten sinkkumiesten ryhmässä ajaa monet epätoivoisiin tekoihin. Eli pyritään parisuhteeseen kaikkien kanssa mitkä ei lähestymiskieltoa ole hakemassa. Se on mielestäni hyvin vahingollinen tapa. Vähentää entisestään naisten kiinnostusta ja oma-aloitteisuutta. Miesten pitäisi ehdottamasti olla nirsompia. Ja käyttää enemmän maksullisia palveluntarjoajia, jos pelkkää seksiä ovat vailla.

      Selkempi niin. Koska hyvin monet naisetkin harrastavat irtoseksiä playereiden kanssa monesti mieluummin, kuin alkaisivat mutkikkaisiin parisuhdekiemuroihin tavallisten miesten kanssa. Heille se on mahdollista, koska sama pelimies hoitelee mielellään isonkin joukon naisia. Mutta tavallisille miehille irtoseksiä on tarjolla käytännössä vain maksusta. Se on ihan hyvä ja rehellinen tapa siihen verrattuna, että yritettäisiin laittaa pallo jalkaan seksin varmistamiseksi kaikille treffikumppaneille.

    • Anonyymi

      upp

    • Anonyymi

      Naisilla kolahtaa jännämiehen kanssa se on täs parin viikon aikana nähty kun aika montaa naista ammuttu tai puukotettu.

    • Anonyymi

      Eli jos mies ei vaikuta jännämieheltä toisia deittejä ei tule ja jos toisilla deiteillä ei jo esitä hieman väkivaltaisuuttaa niin homma oli sitten siinä

    • Anonyymi

      "Ottaisin ihan kenet naisen tahansa jotta saisin parisuhteen. "

      Tällainen kommentti tuolla ylempänä.
      Itse naisena en sitten mitenkään voi tajuta! Minkä ihmeen taivaan ja autuuden miehet kuvittelee saavuttavansa tyytymällä kehen tahansa!!?? Ei voi olla ihan täysjärkinen?
      Itse valitsen sitten takuuvarmasti kenet huolin, ja jos ei löydy ei löydy. En jää siihen itkemään ja ulisemaan, elämä jatkuu. Kamala ajatuskin ottaa joku säälistä tai koska yksin ei pysty olemaan!
      En voi antaa kenenkään sellaisen joka minua ei oikeasti miellytä, edes koskea itseeni. Sen verran kunnioitan itseäni kyllä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe