Miksi naiset on niin perseestä?

normaalimies-

Ei saatana, ei tee mieli kohta ees lähestyä yhtäkään naista?

42

2552

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei-saatana

      Onko pakko?

      • normaalimies-

        On, ei tätä jaksa ikuisesti tätä paskaa naisilta.


      • ei-saatana
        normaalimies- kirjoitti:

        On, ei tätä jaksa ikuisesti tätä paskaa naisilta.

        Siis on pakko lähestyä naisia?


    • Paskapsykologi

      minkälaista paskaa

      • Anonyymi

        Ei, se on tyhmää.


    • Juppelisjuu

      Sehän on ihan selvää naiset ei oo uskollisia vaan ne toimii jakorasiana. Nytkö sen vasta tajusit?

      • miehetperseestä

        Miehille kelpaa jakorasiat. Ei ne oo uskollisia.


      • vittua.käteen
        miehetperseestä kirjoitti:

        Miehille kelpaa jakorasiat. Ei ne oo uskollisia.

        Kyllä mulle ainakin kelpaa, ja on ne jo ihan työnkin puolesta hyviä ja suotavia. Helpottavat elämää melko monesti, Mä tykkään varsinkin AP9-mallisista. Niissä on 8 eri penetroitavaa reikää ja niitä voi käyttää hyväkseen ihan miten haluaa. Ja ovat halpoja, kuin saippua. Eivätkä koskaan valita tai kälätä, vaan tekevät nöyrästi sen mitä tarviikin. Niitä saa kohdella huonosti, jopa lyödäkkin mutta ei ne koskaan siitä ole moksiskaan. Vielä kun naiset eli huorankäppyrät, osaisivat ottaa niistä mallia miten sitä kuuluu olla. Eikä kyllä AU19PP eli PikkuPillu ole sekään huono, antaa panna putkeen vaikka kuinka monta kertaa peräjälkeen, aivan IHQ jakorasia !


    • miks.pitäis.lähestyä

      Eikö silloin ole parasta pysyä erossa niistä, jos ne kerran noin perseestä on?

      • aitaonmatalin

        Tuohan se helpoin kommentti on eikä puhettakaan tapojen muuttamisesta sellaiseksi että naiset ei olis perseestä.


      • aitaonmatalin kirjoitti:

        Tuohan se helpoin kommentti on eikä puhettakaan tapojen muuttamisesta sellaiseksi että naiset ei olis perseestä.

        Ei toisia voi muuttaa. Vain omia asenteitaan toisia kohtaan voi.

        Lakkaa lähestymästä tuntemattomia naisia, ei kukaan tykkää sellaisesta.

        Ja mehän ollaan yhtä persettä! <3


      • eiylimielisyydelle
        LinerT.2 kirjoitti:

        Ei toisia voi muuttaa. Vain omia asenteitaan toisia kohtaan voi.

        Lakkaa lähestymästä tuntemattomia naisia, ei kukaan tykkää sellaisesta.

        Ja mehän ollaan yhtä persettä! <3

        Ihan vain sivukommenttina sivustaseuraavana, että eipä voisi vastaus olla feministisempi. Eli sallit naisille kusipäisyyden, kun "ei muita voi muuttaa vaan omia asenteita".
        Ja tuntemattomia naisia ei kannattaisi lähestyä.
        Voiko itsekeskeisempi ajatusmaailma ollakaan. Ihan vaan näille huonoitsetuntoisillekin kerrottakoon, että on niitä maalaisjärjen omaavia naisiakin paljon, joita voi rohkeasti lähestyä ja jotka eivät ole naama norsun.itulla heti jos menee juttelemaan.
        Edellä kirjoittaneet ylimieliset feministit voi ihan hyvällä omallatunnolla jättää yksinään märehtimään miesvihoissaan.


      • eiylimielisyydelle kirjoitti:

        Ihan vain sivukommenttina sivustaseuraavana, että eipä voisi vastaus olla feministisempi. Eli sallit naisille kusipäisyyden, kun "ei muita voi muuttaa vaan omia asenteita".
        Ja tuntemattomia naisia ei kannattaisi lähestyä.
        Voiko itsekeskeisempi ajatusmaailma ollakaan. Ihan vaan näille huonoitsetuntoisillekin kerrottakoon, että on niitä maalaisjärjen omaavia naisiakin paljon, joita voi rohkeasti lähestyä ja jotka eivät ole naama norsun.itulla heti jos menee juttelemaan.
        Edellä kirjoittaneet ylimieliset feministit voi ihan hyvällä omallatunnolla jättää yksinään märehtimään miesvihoissaan.

        Mä sallin kusipäisyyden myös miehille. Jokainen omalla tavallaan. Katsos kun seuransa saa itse valita.

        Tuntemattomia naisia sovi lähteä iskemään ilman lupaa. Tai jos niin tekee, pitää varautua siihen että tulee torjutuksi. Jos ei omaa sen verta sosiaalisia taitoja ettei ymmärrä milloin lähestymiseen on lupa, ei voi auttaa. Normaalisti ihmiset juttelevat toisilleen ilman taka-ajatuksia, mutta pitää huomioida sekin että joku saattaa haluta olla rauhassa tai sitten juuri kyseisen tyypin seura ei yksinkertaisesti kiinnosta. Huonoitsetuntoisia ei oikein jaksa, ne on aina julmetun itsekeskeisiä vaikka mielistelevää näyttelevät.

        Etkä sä mitään sivukommenttia kirjoittanut, vaan otit aktiivisesti kantaa keskusteluun ;)


      • eiylimielisyydelle kirjoitti:

        Ihan vain sivukommenttina sivustaseuraavana, että eipä voisi vastaus olla feministisempi. Eli sallit naisille kusipäisyyden, kun "ei muita voi muuttaa vaan omia asenteita".
        Ja tuntemattomia naisia ei kannattaisi lähestyä.
        Voiko itsekeskeisempi ajatusmaailma ollakaan. Ihan vaan näille huonoitsetuntoisillekin kerrottakoon, että on niitä maalaisjärjen omaavia naisiakin paljon, joita voi rohkeasti lähestyä ja jotka eivät ole naama norsun.itulla heti jos menee juttelemaan.
        Edellä kirjoittaneet ylimieliset feministit voi ihan hyvällä omallatunnolla jättää yksinään märehtimään miesvihoissaan.

        Ihan sivusta lukevana huomautan aloittajan sanovan naisien olevan perseestä. Jos kokee noin, niin miksi edes lähestyä sellaisia joita pitää perseilijöinä?

        Huonoitsetuntoisille sanoisin, että ei kannatakaan rupatella naisten kanssa, ennenkuin on turissut itsensä kanssa. Se syö vaan itsevarmuuden ja aiheuttaa tuon vihan.

        Ja Linukka ihan oikein sanoi, että turha odotella, että muut muuttuis. Niillähän voi itsetunto olla kohdallaan, miksi sitä pitäis muuttaa huonoitsetuntoisen takia? Eikai ne aloittajan äitejä tarvia olla?


      • koetkoolevasiparempi
        Dissident kirjoitti:

        Ihan sivusta lukevana huomautan aloittajan sanovan naisien olevan perseestä. Jos kokee noin, niin miksi edes lähestyä sellaisia joita pitää perseilijöinä?

        Huonoitsetuntoisille sanoisin, että ei kannatakaan rupatella naisten kanssa, ennenkuin on turissut itsensä kanssa. Se syö vaan itsevarmuuden ja aiheuttaa tuon vihan.

        Ja Linukka ihan oikein sanoi, että turha odotella, että muut muuttuis. Niillähän voi itsetunto olla kohdallaan, miksi sitä pitäis muuttaa huonoitsetuntoisen takia? Eikai ne aloittajan äitejä tarvia olla?

        Huono itsetunto=huono juttu ja hyvä itsetunto=hyvä juttu. Hyvän itsetunnon omaavan ei tarvitse muuttaa mitään mutta huono itsetuntoisen tarvii että saisi parempaa kohtelua kuten hyvä itsetuntoiset saavat eli on yhtäkuin on vain yksi ainoa oikea ajatusmalli. Vähän sama kuin natsisaksassa aikanaan. Olet vääräuskoinen et ansaitse elää ja taas oikeamielinen saat parempaa kohtelua. Ihmismieli on näin ajatellen sairas. Jos yhteiskunta ei tukisi heikompien ylläpitoa ja elättämistä täällä olisi itsekeskeisen ajattelun viidakon lait kuten näkee näistä kommenteistakin. Kannattaa myös muistaa että se huono päivä voi koittaa teille paremman ajattelumaailman omaavillekin ja saatatte olla ulkoisen avun varassa. Silloin sen ehkä ymmärtää että ei se itsekeskeisyys ehkä olekaan kaiken kantava voima vaan myös muita huomioiva asenne voi tuoda vielä enemmän hyvää takaisin kuin mitä sitä antaa muille.
        Vastauksista täällä näkee erittäin hyvin että lyttäävän ylimielisen agressiivinen palaute annetaan hyvin herkästi kuin että kommentti olisi edes jollainmitoilla perustellun ystävällis sävytteinen. Tavallaan halutaan se oma paremmuus nostaa jalustalle tyyliin "näettekö olen parempi teitä ja te palvelette minua"
        Teoriassa voi olla ätmejä ja ytmejä mutta todellisuudessa me olemme alasti tänne syntyneitä tasan saman arvoisia kuin muut. Yksin synnymme ja yksin kuolemme.


      • koetkoolevasiparempi kirjoitti:

        Huono itsetunto=huono juttu ja hyvä itsetunto=hyvä juttu. Hyvän itsetunnon omaavan ei tarvitse muuttaa mitään mutta huono itsetuntoisen tarvii että saisi parempaa kohtelua kuten hyvä itsetuntoiset saavat eli on yhtäkuin on vain yksi ainoa oikea ajatusmalli. Vähän sama kuin natsisaksassa aikanaan. Olet vääräuskoinen et ansaitse elää ja taas oikeamielinen saat parempaa kohtelua. Ihmismieli on näin ajatellen sairas. Jos yhteiskunta ei tukisi heikompien ylläpitoa ja elättämistä täällä olisi itsekeskeisen ajattelun viidakon lait kuten näkee näistä kommenteistakin. Kannattaa myös muistaa että se huono päivä voi koittaa teille paremman ajattelumaailman omaavillekin ja saatatte olla ulkoisen avun varassa. Silloin sen ehkä ymmärtää että ei se itsekeskeisyys ehkä olekaan kaiken kantava voima vaan myös muita huomioiva asenne voi tuoda vielä enemmän hyvää takaisin kuin mitä sitä antaa muille.
        Vastauksista täällä näkee erittäin hyvin että lyttäävän ylimielisen agressiivinen palaute annetaan hyvin herkästi kuin että kommentti olisi edes jollainmitoilla perustellun ystävällis sävytteinen. Tavallaan halutaan se oma paremmuus nostaa jalustalle tyyliin "näettekö olen parempi teitä ja te palvelette minua"
        Teoriassa voi olla ätmejä ja ytmejä mutta todellisuudessa me olemme alasti tänne syntyneitä tasan saman arvoisia kuin muut. Yksin synnymme ja yksin kuolemme.

        Joo. En koe olevani sen parempi ihminen. Eikä huonoitsetuntoisia pidä ampua alas, mutta ei huonokaan itsetunto oikeuta käyttäytymään toisia kohtaan huonosti.

        Kyllä itsekin annan samalla mitalla takaisin helposti, jos mua loukataan...oli sitten hyvä tai huono itsetuntoinen joka sanoo loukkaavaa...


      • kaikkisamanarvoisia
        Dissident kirjoitti:

        Joo. En koe olevani sen parempi ihminen. Eikä huonoitsetuntoisia pidä ampua alas, mutta ei huonokaan itsetunto oikeuta käyttäytymään toisia kohtaan huonosti.

        Kyllä itsekin annan samalla mitalla takaisin helposti, jos mua loukataan...oli sitten hyvä tai huono itsetuntoinen joka sanoo loukkaavaa...

        Harvoin huono itsetuntoinen käyttäytyy toisia kohtaan huonosti. Hänet on yleensä lytätty niin alas jo muutenkin hyvä itsetuntoisten toimesta joten kyllä se ennemminkin niin menee että ne hyväitsetuntoiset niitä ylimielisiä on eikä se oikeuta heitä kohtelemaan muita huonommin vaikka kuningas olo olisikin.


      • kaikkisamanarvoisia kirjoitti:

        Harvoin huono itsetuntoinen käyttäytyy toisia kohtaan huonosti. Hänet on yleensä lytätty niin alas jo muutenkin hyvä itsetuntoisten toimesta joten kyllä se ennemminkin niin menee että ne hyväitsetuntoiset niitä ylimielisiä on eikä se oikeuta heitä kohtelemaan muita huonommin vaikka kuningas olo olisikin.

        No tämä aloittajakin syyttää naisia tuosta vaan. Sekä täälläkin monet puhuvat tosi älyttömiä... naisia pitäisi keittää, paloitella...

        Ja jokaisella on mahdollisuus tehdä asioille jotain. Minä voin sanoa ihan omakohtaisesti. Mutkin on lytätty kunnolla. Minun isyyttä on loukattu. Lapsiani on käytetty minua vastaan. Minun ihmisyys on latistettu, mutta en suostunut uskomaan niitä. Taistelin lähinnä itseni kanssa ja enää minua ei lyttää kukaan.

        En silti lyttää muita. Mutta en silti aio sietää kaikkea. Jos voin joskus jotain sanoa suoraan ja kertoa mitä tiedän, sen teen.

        Itsetuntemuksen löytäminen ei ole helppoa, mutta mahdollista. Kyse on siitä, että haluaako jotain parempaa elämästään vai ei. Muualta kuin itsestä ei siinä ome apua. On vaan minunlaisia jotka sanoo ainoan oikean tien. Itse se on mentävä...ei sitä voi kukaan kenenkään puolesta tehdä.


      • Mitäpä tuohon sanomaan. Ole suossa minun puolesta.. ei vaivaa mua.


    • Normimies38

      Oletteko käynyt ulkomailla ja lähestneet naisia vaikka saksassa, espanjassa, portugalissa, englannissa, usassa, virossa, tanskassa, sveitsissä. Jokaisessa noissa maassa naisten lähestyminen on helppoa ihan kadullakin ja aika satavarmasti nainen lähtee treffeille jos ei ole varattu.

      • miehetyleensä

        En ottaisi riskiä että lähtisin tuntemattoman kanssa treffeille. Kohta saataisiin taas lukea että tyhmä nainen läksi jännämiehen mukaan.


      • Totuus-
        miehetyleensä kirjoitti:

        En ottaisi riskiä että lähtisin tuntemattoman kanssa treffeille. Kohta saataisiin taas lukea että tyhmä nainen läksi jännämiehen mukaan.

        Kyllä aika monet naiset ovat lähteneet jännämiehen kanssa treffeille oska pitävät jännämiestä komeana. Komea ei ole sama kun turvallinen mutta tyhmät naiset ei sitä tajua.

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005478401.html


      • yxnaine
        Totuus- kirjoitti:

        Kyllä aika monet naiset ovat lähteneet jännämiehen kanssa treffeille oska pitävät jännämiestä komeana. Komea ei ole sama kun turvallinen mutta tyhmät naiset ei sitä tajua.

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005478401.html

        Juuri tuosta syystä minäkin toimin samoin kuin "miehetyleensä". Hulluja jänämiehiä ei pysty erottamaan "turvallisista" miehistä, jos ei niitä tunne entuudestaan.
        Enkä kyllä usko saksalaisten, espanjalaisten, portugalilaisten, englantilaisten, usalaisten, virolaisten, tanskalaisten ja sveitsiläisten naisten olevan niin puutteellisella itsesuojeluvaistolla varustettuja, että jokainen niistä lähtee kenen tahansa randommiehen matkaan, ellei satu olemaan varattu.


    • Naisilla on hyvin usein ihana perä

    • sejotaeikannatalähestyä

      Voisin kysyä että miksi miehet on niin perseestä? Heti jos joku mukavan oloinen mies lähestyy, alan miettiä mikähän tuollakin on taka-ajautuksena. Todennäköisesti esittää vaan mukavaa, jotta saisi p***ua. Oikeasti on kumminkin läpimätä p*aska jolla on oksettavat arvot ja ajatusmaailma. En ihmisenä ja naisena merkitsisi ikinä mitään hänelle jos päästäisin lähelle. Tämän väistämättömän ajatuskuvion jälkeen alkaa kuka vaan lähestyvä mies oksettamaan.

      • normaalimies-

        Mut naisien on annettava reikää, muuten ei ole nainen ollenkaan.


      • saavatollarauhassa

        Mieluummin olen perseestä oleva kun jonkun reikä.
        En ihmettele naisten haluttomuutta kun miehet on mitä on. Huomaa normaalin miehen kommentistakin.


      • sejotaiekannatalähestyä

        joo, ja jos nainen "antaa reikää" on sittenkin nainen kyseisen miehen mielestä maailman huonoin ihminen. Naisen pitäisi myös osata pihdata alkuun juuri oikean aikaa. Miehet on kaksinaismoralismin huipentumia. Ennemmin annan luuvitosta.


      • Eikö sun kannattais käydä puhumassa vaikka jollekkin psykologille tuosta ongelmastasi.
        Ja jos on noinkin allerginen seksille, niin tokkopa kannattaa ainakaan heteroa esittää.


      • 876
        CamelBoots kirjoitti:

        Eikö sun kannattais käydä puhumassa vaikka jollekkin psykologille tuosta ongelmastasi.
        Ja jos on noinkin allerginen seksille, niin tokkopa kannattaa ainakaan heteroa esittää.

        Ehkä aloittajallekin sopisi tuo sinun ehdotuksesi. Hänelläkin kun näyttääolevan melkomoinen ongelma.


    • jos_odottaa

      toiselta uskollisuutta, niin silloin pitäisi myös itse toimia samoin. Yleensä nämä uskollisuudesta vouhkaavat eivät lopulta itse pysty olemaan uskollisia. He epäilevät jatkuvasti ilman oikeita todisteita ja lopulta päätyvät itse pettämään, koska luulevat sen toisenki pettävän.

      • taidatollayksiheistä

        Olen nähnyt monen uskollisuuteen kykenettömän perustelevan uskottomuutensa tuolla tavalla.


    • Naiset varmastikin huokaisevat helpotuksesta, jos avaaja ymmärtää lopettaa nlot lähestymisyrityksensä.

    • Anonyymi

      Jep Ite en yhtäkään suomalaista naista hommaa ovat nimittäin vitun rumia vaikka kuinka meikkaisivat 😂😂😂

    • Anonyymi

      Vittu naiset on aivan perseestä varsinkin se kun ne viittaa johonkin mut sit ei kerrokkaan

    • Anonyymi

      Mun mielestä naiset ovat paskoja. Ne pilkkaavat mua kun mulla on pienet Munat eikä oo työtä eikä ystäviä. Kaikki isomunainen miehet saavat kaikki naiset. Naiset vain vittuilen mulle ko mä oon niin ruma. Olen yrittänyt kaikki tinder it ja seuran hakupalstat käynyt mutta en kelpaa kellekkään

    • Anonyymi

      Jotkuu o saanu jussilta pakit, nainen on nainen. Eli tyypillistä käyttäytymista..

    • Anonyymi

      Naiset on ihania.

    • Anonyymi

      En tiiä, kuukausitolkulla ihan, että ei tässä mitää

    • Anonyymi

      Ainahan sitä voi vetää handuu, ei tarvi kurapilluu kahella

    • Anonyymi

      Miehet on Marcista naisset Perceestä.

    • Anonyymi

      Jännä sinänsä, mun mielest kaikki miehet o per ceest..

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe