Olen 13 vuotias tyttö ja tahtoisin oppia taitoluistelemaan. En ole pienenä käynyt missään koska minun koko lapsuuteni oli hyvinkin hankala (en kerro siitä enempää). Mutta perus koululiikuntaa olen joutunut monta vuotta kärsimään (kasvoin poikaryhmässä 16 poikaa ja 4 tyttöä). Mutta voinko enää oppia taitoluistelemaan ja mistä löytyisi paikka jossa oppia? Ja pieni loppuhuipennus, minulla on ADHD ja jaksottaisia mielialahäiriön kausia, jolloin vetelen millon mitäkin lääkettä. Voiko kukaan kertoa?
Voinko enää oppia?
4
2050
Vastaukset
- getsomehelp
13 vuotiaana on enää tuha luostelua aloittaa kaikki muut ovat niin oaljon edellä kun sinä opettelet jarruttamaan niin muut tytöt harjoittelee kolmoishyppyjä ainahan sitä voi ajan kuluksi luitelemaan mennä mutta liiän myöhäistä on 13 vuotiaana alottaa jos haluu johonkin korkeammalle päästä itse tämän tiedän sillä olen harrastanut luistelua 12 vuotta aloitin sen jo kun olin vasta 2v ja tosta sun lääkkeiden käytöstä niin get some help ei ole tervettä tuollain tehdä joku pöivä otatkin vielä yliannostuksen ja sitten jääkin luistelut ja kaikki muutki tekemättä
Voit oppi jos haluat. Soittele kaikki luisteluun liittyvät urheiluseurat lävitse ja kysy.
-Onko se mahdollista teillä?
-Jos ei tiedätkö mikä seura järjestäisi kaiken ikäisille alkeisryhmiä?http://www.hl.fi/aikuisluistelu/aikuisten-luistelukoulu-ja-jaata/
Helsingin Luistelijat
Laita tietoa miten homma etenee.- jäätanssija
voit oppia ja meillä järvenäässä tohon tarkotukseen "taitajat" helsingissä "harrasteryhmä 1 ja 2" googlaa oman kaupungin nimi ja perään luistelijat eti "ryhmät" tms "harrastajat" ja selaile sieltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!871969- 821780
- 511410
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481375- 1461338
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481262Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1251134Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!251043- 39965
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket23953