Olen tälläinen ideologisesti työtön ATM koska en saanut nuorena kokea seksiä ikäisteni tyttöjen kanssa. Heräsin juuri yöunillta ja nautin päivän ensimmäistä kahvikupillista. Nyt haluan toivottaa hyvää työpäivää työnsankareille, mutta en missään nimessä kaikille tasapuolisesti.
Jos olet tyypillinen monen miehen käyttämä hypergaminen suomalainen nainen niin haluan vain sanoa että vihan sinua ja saan iloa siitä että sinunkin verovarojasi käytetään meidän ätmien elättämiseen.
Jos olet pienipalkkaista työtä tekvä ATM niin lopeta heti, irtisanoudu jo tänään. Etkö sä tajua miten surkeaa touhua sun työurasi ja koko elämäsi muutenkin on? Et sä tule koskaan saamaan naista tai kerryttämään varallisuutta hanttihommia tekemällä.
Jos olet keskituloinen ATM niin kannattaa harkita muuttoa maahan jossa on lämpimämpi ilmasto, matalammat verot ja kauniimmat naiset. Miltä tuntuu kun sinun verovaroillasi elätetään sinua kohtaan nuorena törkeästi käyttäytyneiuden yhäreiden mukuloita?
Jos olet KTM-aisuri jolla on itseään kokeneempi suomalainen, persjalka nainen niin kehottaisin pistämään ämmän pellolle ja suuntaamaan Venäjälle tai kaukoitään kauniimpaa naista katsastamaan.
Hyvää työpäivää vaan siis kaikille työnsankareille. Rupean kohta katsomaan komediasarjoja TV5:ltä ja myöhemmin pitkälle juoksulenkille ja kauppaan kompensoimaan liikuntaa herkuilla. Harmi kun on niin pimeää ja kylmää. Netti ja kommentointi useilla sivustoilla päällä myös tietenkin koko päivän.
Hyvää työpäivää
19
277
Vastaukset
- pääasiaettäonnellinen
Jokainen tyylillään.
- ätmin_elämää
En tietenkään ole onnellinen kun minulla ei ole mahdollisuutta harrastaa seksiä. Vituttaa tietenkin vähemmän kun ei tarvitse herätä aikaisin ja sietää kaikenlaisia tanttoja ja amisäjjiä.
ätmin_elämää kirjoitti:
En tietenkään ole onnellinen kun minulla ei ole mahdollisuutta harrastaa seksiä. Vituttaa tietenkin vähemmän kun ei tarvitse herätä aikaisin ja sietää kaikenlaisia tanttoja ja amisäjjiä.
Luulisi jo pelkästään, että se raha ja varallisuus toisi sulle sitä onnellisuutta elämään, että ihan sen vuoksi kannattaisi töissä käydä.
Kyllähän sitä sinkkuna pärjää oikein hyvin jollain parin-kolmen tonnin kuukausipalkalla, sillä tostahan jää vielä ihan hyvin säästöönkin.
Onpas kiva välillä lukea tyytyväisen atm- miehen kirjoitus. Ja elä huoli, kyllä niitä kivojakin kelejä tulee. Täällä paistoi jopa aurinko tänään.
Kiva, ettei mene minunkaan veroeurot ihan hampuusille... voi hyvin.- Totuus-
Työnteko on niille joita rakastetaan ja joista välitetään. Ätmien ei kannata töitä tehdä.
Ideologisesti työttömät nakertavat työssäkäyvien oksaa, eivät pelkästään olemalla verovaroin elätettäviä vaan viemällä päätöksentekoa siihen suuntaan mikä aiheuttaa paineita heikentää sosiaaliturvaa ja sitä kautta myös aikanaan palkkoja koska töitä on otettava siinä tilanteessa vastaan millä tahansa ehdoilla.
Tuollaiset aloitukset saavat tässä tilanteessa köyhät käymään toistensa kimppuun ja unohtamaan ja olemaan huomaamatta herranketkujen konkelot.
Kirjoitteletko sieltä Eero Lehden trollitehtaalta:)- ätmin_elämää
Sosiaaliturva tulee olemaan finished tulevaisuudessa joka tapauksessa. Tämän takaa työperäisen maahanmuuton tarveharkinnan lakkauttaminen EU:n ulkopuolisista maista sekä kymmenettuhannet turvikset jotka ovat tänne jo rantautuneet. Lisäksi Suomen väestö vanhenee kovasti ja se johtaa siihen että nämä katklerat jäärät äänestäåvät valtaan Kokoomuksen joka laittaa tuet kunnolla leikkuriin. Tulevaisuudessa sitten meidät ideologiset työttömät elättävät sukulaiset koska minähän en paskaduuneja tee! Toki jos katsotaan vielä kauemmaksi tulevaisuuteen niin automaatio ja digitalisaatio tulevat poistamaan niin suuren joukon työtehtäviä ja työttömyydestä tulee enemmänkin sääntö kuin poikkeus ja sitten me työttömät kulutetaan kansalaispalkalla johon saadaan varat verottamalla yrityksiä. Ugh the white man has spoken.
ätmin_elämää kirjoitti:
Sosiaaliturva tulee olemaan finished tulevaisuudessa joka tapauksessa. Tämän takaa työperäisen maahanmuuton tarveharkinnan lakkauttaminen EU:n ulkopuolisista maista sekä kymmenettuhannet turvikset jotka ovat tänne jo rantautuneet. Lisäksi Suomen väestö vanhenee kovasti ja se johtaa siihen että nämä katklerat jäärät äänestäåvät valtaan Kokoomuksen joka laittaa tuet kunnolla leikkuriin. Tulevaisuudessa sitten meidät ideologiset työttömät elättävät sukulaiset koska minähän en paskaduuneja tee! Toki jos katsotaan vielä kauemmaksi tulevaisuuteen niin automaatio ja digitalisaatio tulevat poistamaan niin suuren joukon työtehtäviä ja työttömyydestä tulee enemmänkin sääntö kuin poikkeus ja sitten me työttömät kulutetaan kansalaispalkalla johon saadaan varat verottamalla yrityksiä. Ugh the white man has spoken.
Ei tule kansalaispalkkaa vaan orjayhteiskunta, jossa teetetään palkatonta työtä kaikilla ja se on olevinaan kansalaispalkkaa.
Käytännössä tämä tarkoittaa varmaan ojtain päivä työtä keittolautasta vastaan ja sen kustantaa valtio.
Jotain tällaistahan oli juuri rivienvälistä luettavissa Eero Lehden puheissa ennen viime eduskuntavaaleja.- ätmin_elämää
hullu_ukko kirjoitti:
Ei tule kansalaispalkkaa vaan orjayhteiskunta, jossa teetetään palkatonta työtä kaikilla ja se on olevinaan kansalaispalkkaa.
Käytännössä tämä tarkoittaa varmaan ojtain päivä työtä keittolautasta vastaan ja sen kustantaa valtio.
Jotain tällaistahan oli juuri rivienvälistä luettavissa Eero Lehden puheissa ennen viime eduskuntavaaleja.10-20 vuoden kuluessa tulee kunnollinen kansalaispalkka koska työttömiä tulee olemaan niin paljon että meille on pakko antaa rahaa jotta voimme pitää kapitalistista yhteiskuntaa pystyssä kuluttamalla.
- Ätmi-sinkku
Menkää työläiset auraamaan teitä että voin kulkea viinakauppaan sujuvasti. Ätmit ei töitä tee kun ei naistakaan saa vaikka tekisi töitä.
- äöäööäöäöäöä
Onnea elämääsi 516e / kk kurjuudessa. En kadehdi yhtään!
9e päiväpalkalle joudut ennemmin tai myöhemmin joka tapauksessa.- ätmin_elämää
No mun vaihtoehtoihin ei kuulu hyväpalkkainen työ vaan masentuminen, häpeäminen ja lihominen esim. kaupan kassalla, taxikuskina, huoltomiehenä jne
- Totuus-
516 eurolla elää kyllä ihan hyvin. 9 euron orjatöihin joutuu vain jos on alkoholisoitunut ja kouluttamaton tai sitten vankilasta vapautunut jännämies. Niitä paikkoja ei ole kaikille läheskään kun työttömiä on 400 000. Turun seudullakin niitä paikkoja on aika vähän eikä minun tarvii pelätä että joutuisin. Olen kyllä työkkärissä sanonut että otan palkkatyötä vastaan mutta ne ei tarjoa töitä yksinäisille syrjäytyneille miehille vaikka olen näyttänyt niille että olen pätevä vaikka toimistotyöntekijäksi.
- åp7676ioioioi
Totuus- kirjoitti:
516 eurolla elää kyllä ihan hyvin. 9 euron orjatöihin joutuu vain jos on alkoholisoitunut ja kouluttamaton tai sitten vankilasta vapautunut jännämies. Niitä paikkoja ei ole kaikille läheskään kun työttömiä on 400 000. Turun seudullakin niitä paikkoja on aika vähän eikä minun tarvii pelätä että joutuisin. Olen kyllä työkkärissä sanonut että otan palkkatyötä vastaan mutta ne ei tarjoa töitä yksinäisille syrjäytyneille miehille vaikka olen näyttänyt niille että olen pätevä vaikka toimistotyöntekijäksi.
Ei elä. Sillä saa ruuan ja kirppisvaatteet.
Älä valehtele. Jos sua ei kukaan pakota 9e palkalla nykypäivänä töihin, olet pään takia eläkkeellä. - aborre_10
åp7676ioioioi kirjoitti:
Älä valehtele. Jos sua ei kukaan pakota 9e palkalla nykypäivänä töihin, olet pään takia eläkkeellä.Mitä Hullu_ukko sanoi? Se Eero Lehden trollitehdas:D
- Totuus-
åp7676ioioioi kirjoitti:
Älä valehtele. Jos sua ei kukaan pakota 9e palkalla nykypäivänä töihin, olet pään takia eläkkeellä.On minulla perintöä mutta ennen sitäkin elin ihan mukavasti työttömänä ja säästössä oli 20 tonnia ennen perintöä. On ne työkkärisä kyselleet että kiinnostaako minua mennä työkokeiluun ja sanoin että ei kiinnosta koska en hyötyisi siitä mitenkään. Minua ei arvostettaisi työntekijänä eikä ihmisenä. Yksinäisenä miehenä jolla ei ole läheisiä ei voi mennä sellaisiin työhön koska naiset pitäisi minua vajakkina joka on krminaali. Ne ihmettelis miksi hyväkuntoinen mies tekee ilmaista orjatyötä ja näin ajattelis minun olevan mielenvikainen kun olisin siellä samoissa töissä jännämiesten kanssa.
- Atm-tapaus
Olen ottanut loparit kolmesta duunista. Ei vaan kiinnostanut osittain huonon palkan takia ja osittain paskojen työtovereiden eli naisten takia.
- Ghuuhgfh
Oikein!! Jos työkavereina on rumia kurppia niin kandee ottaa loparit.
Mahtavaa filosofiaa, poikkeuksellisen älykäs ihminen kykenee vastaavaan. Älykäs ihminen tajuaa, että asioita pitää katsoa moniulotteisesti, ja ottaa huomioon monet toisiinsa vaikuttavat asiat. Kumartaa!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161958Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541432Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551337- 551098
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1411048Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75956Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36857- 52854
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62842- 56801