http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201712142200598212_rk.shtml
Eikä ole onnellinen. Ei riitä miehet tuomaan onnellisuutta naisille.
Emilialla on kolme miestä
9
115
Vastaukset
Luepa uudelleen.
Olen samaa mieltä. Tuohan kertoi päinvastoin sitä 12-vuotiaan haave ja suuri unelma toteutui - oli monta miestä, joilta sai rakkautta. Nainen olikin tilanteesta onnensa kukkuloilla. Jos nainen on viehättävä niin häntä voi rakastaa monta miestä. Hän elää onnellisena monirakkaudellisessa suhteessa! :)
- ainakinmulla
Sinkkuna paras.
Kyllä ne jotkut jaksaa viestejä naputella..Itse en kovin montaa viestiä jaksa samalle ihmiselle päivässä laittaa.
- rööperinruusu
Miksi minula on vain yksi mies? Kyllä minä niin mieleni pahoitin....
Mieki olen ihastunu moneen naiseen kerralla...
Melkeinpä jokaseen kurvittareen.
Ikuisesti ihastunu Salma Hayekiin.
Taas joku tyhjäpäinen nainen selittää omista tuntemuksistaan niinkuin ne olis jotenkin erikoisia..
Kaikilla on samat.- hyimitäjätettä
Siinä tyypillinen suomalainen jakorasia.
- tossujasaanaida
Vaan millaisia vätyksiä mahtavat nämä epämiehet olla, jotka suostuvat jakamaan naisensa.
Pitäs hankkia kymmenen vaimoa ittelle. :D
Jokanen vaimo sitten tipsuttaa mukavasti tiineenä mun perässä kun käydään kaupungilla.
Pitäs hankkia oma linja-auto että ei ykskään vaimoista jää pois kauppareissulta. :D
Iso sänky pitää kans hankkia että voidaan kaikki nukkua samassa läjässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231168- 70880
- 48874
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 33702
- 60699
- 94673