http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201712142200598212_rk.shtml
Eikä ole onnellinen. Ei riitä miehet tuomaan onnellisuutta naisille.
Emilialla on kolme miestä
9
148
Vastaukset
Luepa uudelleen.
Olen samaa mieltä. Tuohan kertoi päinvastoin sitä 12-vuotiaan haave ja suuri unelma toteutui - oli monta miestä, joilta sai rakkautta. Nainen olikin tilanteesta onnensa kukkuloilla. Jos nainen on viehättävä niin häntä voi rakastaa monta miestä. Hän elää onnellisena monirakkaudellisessa suhteessa! :)
- ainakinmulla
Sinkkuna paras.
Kyllä ne jotkut jaksaa viestejä naputella..Itse en kovin montaa viestiä jaksa samalle ihmiselle päivässä laittaa.
- rööperinruusu
Miksi minula on vain yksi mies? Kyllä minä niin mieleni pahoitin....
Mieki olen ihastunu moneen naiseen kerralla...
Melkeinpä jokaseen kurvittareen.
Ikuisesti ihastunu Salma Hayekiin.
Taas joku tyhjäpäinen nainen selittää omista tuntemuksistaan niinkuin ne olis jotenkin erikoisia..
Kaikilla on samat.- hyimitäjätettä
Siinä tyypillinen suomalainen jakorasia.
- tossujasaanaida
Vaan millaisia vätyksiä mahtavat nämä epämiehet olla, jotka suostuvat jakamaan naisensa.
Pitäs hankkia kymmenen vaimoa ittelle. :D
Jokanen vaimo sitten tipsuttaa mukavasti tiineenä mun perässä kun käydään kaupungilla.
Pitäs hankkia oma linja-auto että ei ykskään vaimoista jää pois kauppareissulta. :D
Iso sänky pitää kans hankkia että voidaan kaikki nukkua samassa läjässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad601128- 42871
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 72542