Tarjosin ätmille illallista

Kaunis-nainen

Mutta ätmille ei kelvannut. No sellaisia miehet on, ei voi mitään olkaa sitten yksin.

23

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otanmallia

Vittu sä mikään kaunis olet.

• tavisnainenn

Olisihan miehelle pitänyt kelvata vähemmän kauniskin. Eihän miehet välitä naisen ulkonäöstä. Ei miehet ole pinnallisia? Vai onko?

• tantta.tutka

Kaunis nainen ei varmasti tee miehen eteen mitään ellei ole kyseessä jokin julkkis tai muusikko.

• Kaunis-nainen

Kyllä vaan ehdottelin miehelle sitä ja tätä mutta mies oli ööö öööö en tiedä ööö en öööö ei nyt ehdi

• lihavatipunen

Ätmi ei olekaan oikea mies.

• atm165

Tarjoos minullekkin, minulla on nälkä.

• miesmies-

Nainen pyysi minua kaupassa treffeille. Suostuin oitis. Mennään tänään jäkismatsiin ja sitten syömään.

• miesmies-

Ja sitten heräsin :(

• Totuus-
    • Totuus-

Voin tarjota sulle illallisen ihan missä raflassa haluat? Voin myös kokata savukalaa, peruna muusia, salaattia, rae juustoa?

• redfxxrdfgtfxggtf

Mitenkäs sitä raejuustoa oikein itse kokataan?

• Buhahaha
        redfxxrdfgtfxggtf kirjoitti:

Mitenkäs sitä raejuustoa oikein itse kokataan?

No mitenkäs... luuletko että raejuusto tulee lehmästä sellaisena?

Googleta raejuuston valmistus. Linkittäisin, mutta sitten tämä kommentti poistettaisiin.

• Buhahaha

Ja sitten AP heräsi. Ja kauhistui ajatustakin että olisi kutsunut ätmin illalliselle.

• Buhahaha

Ja minua ei muuten ole ikinä kukaan nainen kutsunut illalliselle, lounaalle, tai edes kahville.

• Buhahaha

Lisätään vielä että ei kotiinsa sen enempää kun raflaan/kahvilaankaan.

• Kaisanoasaa

Tarjoan munaa jos kiinnostaa? Hyvin kypsä ja kova.

• kaisanoasaa

Naisten tarjoamat sapuskat nyt tietää mitä paskaa ne on. Mutta jos pillua tarjoat niin se kyllä kelpaa.

• äärettömänomaehtoinen

Sitähän minä en kenellekään koskaan tarjoa, enkä laita ruokaakaan.

• kaisanoasaa
        äärettömänomaehtoinen kirjoitti:

Sitähän minä en kenellekään koskaan tarjoa, enkä laita ruokaakaan.

No älä sitten valita.

• catzgirl

Miehet just tollasiii että heti haukkumass akun nainen tekee aloitteen. Miksi ihmessä te ruikutatte naisettomuuttanne?

• Buhahaha

Ei AP millekään ätmille ole illallista tarjoillut. Nämä on näitä aloituksia, missä väitetään että nainen on osoittanut alemman tasoiselle miehelle kiinnostusta mutta mies ei ole kiinnostukseen vastannut, mutta epäilen näiden paikkansapitävyyttä enkä ymmärrä miksi niitä viljellään. Ehkä halutaan vaan väittää että alempitasoiset miehet ovat nirsoja, joten niitä ei kannata edes yrittää.

• Sehän oli mukavasti tehty sinulta. Harmi ettei natsannut.
      Jos sillä oli aamusta työvuoro tai se oli vegaani ja olit tehnyt karjalanpaistia.

Älä nyt kuitenkaan tuosta luovuta.

• Viinamies-

Menen jouluna joulupäivälliselle naisen luokse. Nainen tarjoaa. Kyllä naisetkin haluaa kokkailla miehille ja se on hyvä tapa saada miehiä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7728
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3712
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1130
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1013
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      963
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      772
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe