Tarjosin ätmille illallista

Kaunis-nainen

Mutta ätmille ei kelvannut. No sellaisia miehet on, ei voi mitään olkaa sitten yksin.

23

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otanmallia

      Vittu sä mikään kaunis olet.

      • tavisnainenn

        Olisihan miehelle pitänyt kelvata vähemmän kauniskin. Eihän miehet välitä naisen ulkonäöstä. Ei miehet ole pinnallisia? Vai onko?


    • tantta.tutka

      Kaunis nainen ei varmasti tee miehen eteen mitään ellei ole kyseessä jokin julkkis tai muusikko.

    • Kaunis-nainen

      Kyllä vaan ehdottelin miehelle sitä ja tätä mutta mies oli ööö öööö en tiedä ööö en öööö ei nyt ehdi

      • lihavatipunen

        Ätmi ei olekaan oikea mies.


    • atm165

      Tarjoos minullekkin, minulla on nälkä.

    • miesmies-

      Nainen pyysi minua kaupassa treffeille. Suostuin oitis. Mennään tänään jäkismatsiin ja sitten syömään.

      • miesmies-

        Ja sitten heräsin :(


    • Totuus-
    • Totuus-

      Voin tarjota sulle illallisen ihan missä raflassa haluat? Voin myös kokata savukalaa, peruna muusia, salaattia, rae juustoa?

      • redfxxrdfgtfxggtf

        Mitenkäs sitä raejuustoa oikein itse kokataan?


      • Buhahaha
        redfxxrdfgtfxggtf kirjoitti:

        Mitenkäs sitä raejuustoa oikein itse kokataan?

        No mitenkäs... luuletko että raejuusto tulee lehmästä sellaisena?

        Googleta raejuuston valmistus. Linkittäisin, mutta sitten tämä kommentti poistettaisiin.


    • Buhahaha

      Ja sitten AP heräsi. Ja kauhistui ajatustakin että olisi kutsunut ätmin illalliselle.

    • Buhahaha

      Ja minua ei muuten ole ikinä kukaan nainen kutsunut illalliselle, lounaalle, tai edes kahville.

      • Buhahaha

        Lisätään vielä että ei kotiinsa sen enempää kun raflaan/kahvilaankaan.


    • Kaisanoasaa

      Tarjoan munaa jos kiinnostaa? Hyvin kypsä ja kova.

    • kaisanoasaa

      Naisten tarjoamat sapuskat nyt tietää mitä paskaa ne on. Mutta jos pillua tarjoat niin se kyllä kelpaa.

      • äärettömänomaehtoinen

        Sitähän minä en kenellekään koskaan tarjoa, enkä laita ruokaakaan.


      • kaisanoasaa
        äärettömänomaehtoinen kirjoitti:

        Sitähän minä en kenellekään koskaan tarjoa, enkä laita ruokaakaan.

        No älä sitten valita.


    • catzgirl

      Miehet just tollasiii että heti haukkumass akun nainen tekee aloitteen. Miksi ihmessä te ruikutatte naisettomuuttanne?

      • Buhahaha

        Ei AP millekään ätmille ole illallista tarjoillut. Nämä on näitä aloituksia, missä väitetään että nainen on osoittanut alemman tasoiselle miehelle kiinnostusta mutta mies ei ole kiinnostukseen vastannut, mutta epäilen näiden paikkansapitävyyttä enkä ymmärrä miksi niitä viljellään. Ehkä halutaan vaan väittää että alempitasoiset miehet ovat nirsoja, joten niitä ei kannata edes yrittää.


    • Sehän oli mukavasti tehty sinulta. Harmi ettei natsannut.
      Jos sillä oli aamusta työvuoro tai se oli vegaani ja olit tehnyt karjalanpaistia.

      Älä nyt kuitenkaan tuosta luovuta.

    • Viinamies-

      Menen jouluna joulupäivälliselle naisen luokse. Nainen tarjoaa. Kyllä naisetkin haluaa kokkailla miehille ja se on hyvä tapa saada miehiä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe