Piiskaa tulee Jumalan kädestä

HeEivätOleOnnellisia

Kyllä ne kiusaajat saavat turpiinsa oikein kunnolla Jumalan kädestä suoraan. Toiset uskovat karmaan. Niin monta juttua olen kuullut siitä, kun moni kiusattu ihminen on saanut kuulla myöhemmin elämänsä aikana, että kuinka heidän entiset kiusaajansa ovat joutuneet elmässään kovien koetusten eteen. Yksi kertoi siitä, kuinka eräs entisen kiusaajan tytär tappoi itsensä ja koko perhe joutui psyykkiseen hoitoon. Mutta se on vain yksi esimerkki.

Itse olen ollut kaikissa työpaikoissa henkisen väkivallan uhri ja olen sitä tälläkin hetkellä. Tiedän yhden esimerkin siitä, kuinka kiusaajat saavat myös itse kärsiä. Tai oikeastaan tiedän aika montakin esimerkkiä, mutta pari pikku juttua tulee nyt heti mieleen ihan tuoreeltaan. Kävin erästä itselleni mieluista kurssia. Siellä se itse opettaja yritti pikkupiilovittuilla vittuilla minulle, ja hän kyllä onnistui loukkaamaan minua henkisesti. Mutta arvatkaa, mitä sain kuulla seuraavana päivänä. Tällä vaalealla rouvalla sattui olemaan tumma pieni poika, koska oli joskus nainut tummaa miestä. Hän jutteli asioista erään tummaverisen työkaverin kanssa, jolla oli myös samanikäinen poika. Tummaverinen nainen kertoi, kuinka hän oli itse mennyt lastensa välisiin riitoihin puolustelemaan, kun hänen lastaan oli kuulema rumasti kiusattu jossain lasten urheiluporukassa. Sitten vaalea rouva kertoi, kuinka hänen oma pieni tumma poikansa oli ollut illalla niin vaitonainen, ja kertonut sitten, että se uusi poika potkaisi häntä tahallaan nilkkaan. Silloin tajusin, että se oli Jumalan, Taivaallinen kosto tämän vaalean rouvan viattomalle pikkupojalle, että tämä vaalea rouva oli itse harrastanut henkistä väkivaltaa minua kohtaan.

Joskus Jumala antaa koston näkyä syyttömien läheisten ja lastenkin elämässä. Yksi toinen esimerkki oli, kun pieni kiinalaisrouva soitti suutaan minulle, mutta ei onnistunut loukkaamaan minua, yritti vain, mutta sai itsensä vaikuttamaan typerältä. Kovin kauan aikaa ei mennyt, kun yksi mallin mitoissa oleva nainen huomautti pikku kiinalaiselle,että kun hän on puolet lyhyempi häntä.

Kyllä se Jumala voimassaan kostaa meidän kaikkien kiusaajille, vaikka joskus tuntuukin siltä, että tekisi mieli vetää turpiin, niin kannattaa hillitä itsensä sekä henkisesti että fyysisesti. Kannattaa mieluummin rukoilla, että Jumala antaisi meidän kiusattujen nähdä, että kuinka hän antaa meidän kiusaajien kärsiä, ja kuinka tehokkaasti Jumalan oma ruoskapilli laulaa.

1

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VoimiaJaIhmeitä

      Kiitos Kaikkivaltias Jumala, että minun ei tarvitse kostaa. Saan vaan katsella ja nähdä . . .kuinka sinun ihmeeellisiä yliluonnollisia ihmeitä tapahtuu elämäni kaikilla osa-alueilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4314
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1809
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1549
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe