Piiskaa tulee Jumalan kädestä

HeEivätOleOnnellisia

Kyllä ne kiusaajat saavat turpiinsa oikein kunnolla Jumalan kädestä suoraan. Toiset uskovat karmaan. Niin monta juttua olen kuullut siitä, kun moni kiusattu ihminen on saanut kuulla myöhemmin elämänsä aikana, että kuinka heidän entiset kiusaajansa ovat joutuneet elmässään kovien koetusten eteen. Yksi kertoi siitä, kuinka eräs entisen kiusaajan tytär tappoi itsensä ja koko perhe joutui psyykkiseen hoitoon. Mutta se on vain yksi esimerkki.

Itse olen ollut kaikissa työpaikoissa henkisen väkivallan uhri ja olen sitä tälläkin hetkellä. Tiedän yhden esimerkin siitä, kuinka kiusaajat saavat myös itse kärsiä. Tai oikeastaan tiedän aika montakin esimerkkiä, mutta pari pikku juttua tulee nyt heti mieleen ihan tuoreeltaan. Kävin erästä itselleni mieluista kurssia. Siellä se itse opettaja yritti pikkupiilovittuilla vittuilla minulle, ja hän kyllä onnistui loukkaamaan minua henkisesti. Mutta arvatkaa, mitä sain kuulla seuraavana päivänä. Tällä vaalealla rouvalla sattui olemaan tumma pieni poika, koska oli joskus nainut tummaa miestä. Hän jutteli asioista erään tummaverisen työkaverin kanssa, jolla oli myös samanikäinen poika. Tummaverinen nainen kertoi, kuinka hän oli itse mennyt lastensa välisiin riitoihin puolustelemaan, kun hänen lastaan oli kuulema rumasti kiusattu jossain lasten urheiluporukassa. Sitten vaalea rouva kertoi, kuinka hänen oma pieni tumma poikansa oli ollut illalla niin vaitonainen, ja kertonut sitten, että se uusi poika potkaisi häntä tahallaan nilkkaan. Silloin tajusin, että se oli Jumalan, Taivaallinen kosto tämän vaalean rouvan viattomalle pikkupojalle, että tämä vaalea rouva oli itse harrastanut henkistä väkivaltaa minua kohtaan.

Joskus Jumala antaa koston näkyä syyttömien läheisten ja lastenkin elämässä. Yksi toinen esimerkki oli, kun pieni kiinalaisrouva soitti suutaan minulle, mutta ei onnistunut loukkaamaan minua, yritti vain, mutta sai itsensä vaikuttamaan typerältä. Kovin kauan aikaa ei mennyt, kun yksi mallin mitoissa oleva nainen huomautti pikku kiinalaiselle,että kun hän on puolet lyhyempi häntä.

Kyllä se Jumala voimassaan kostaa meidän kaikkien kiusaajille, vaikka joskus tuntuukin siltä, että tekisi mieli vetää turpiin, niin kannattaa hillitä itsensä sekä henkisesti että fyysisesti. Kannattaa mieluummin rukoilla, että Jumala antaisi meidän kiusattujen nähdä, että kuinka hän antaa meidän kiusaajien kärsiä, ja kuinka tehokkaasti Jumalan oma ruoskapilli laulaa.

1

197

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VoimiaJaIhmeitä

Kiitos Kaikkivaltias Jumala, että minun ei tarvitse kostaa. Saan vaan katsella ja nähdä . . .kuinka sinun ihmeeellisiä yliluonnollisia ihmeitä tapahtuu elämäni kaikilla osa-alueilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      112
      1417
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      46
      935
    3. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      746
    4. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      145
      730
    5. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      676
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      626
    7. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      607
    8. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      59
      586
    9. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      530
    10. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      107
      503
    11. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      20
      500
    12. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      55
      478
    13. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      478
    14. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      5
      478
    15. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      477
    16. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      118
      466
    17. Mitä jos...

Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät
      Sinkut
      142
      453
    18. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      49
      447
    19. Et sinä mitään

Oikeasti halua
      Ikävä
      52