Huomenna on taas mahdollisuus kun viikonloppu ja menen baariin.
Pillua tekee mieli joka päivä
39
6053
Vastaukset
- atm165
Naiset haluaa pitkän miehen. Pyysin yhtä naista treffeille joka on 150 cm, minä olen 165 cm ja nainen ei suostunut. Pian näin naisen 180 cm miehen kanssa pussailemassa.
- varmaanniin
Pitkät miehet tykkää pienistä naisista.
Minunkin mies oli 190cm ja minä 159cm. 30 vuoden parisuhde. - Anonyymi
varmaanniin kirjoitti:
Minunkin mies oli 190cm ja minä 159cm. 30 vuoden parisuhde.M' olen 193, ja tykkään pikkusista likoista .
- Anonyymi
varmaanniin kirjoitti:
Minunkin mies oli 190cm ja minä 159cm. 30 vuoden parisuhde.Pikkusta pimperoo on kiva naiskennella!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkusta pimperoo on kiva naiskennella!
Ja sitä paitsi , kokenut Neito on aina parempi !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkusta pimperoo on kiva naiskennella!
Niin joka jätkät naisen makaa. Laivaston entinen valkolakki, akuankapuku laadun takaa. Ex mjv
- Anonyymi
No avaaja, irtosko?
- atm165
vittu ku ei saa unta koska on pillu mielessä.
Jätä baarit väliin ja laita siitä säästyneet rahat maksulliseen. Varmempi pillunsaanti.
- jhgj64kjhjhk
Samaa mieltä.
Lopeta myös ulina täällä -ketään ei kiinnosta, jos et edes kammottavinta pubiruusua saa.. - noeisaa
Ai sitäkö se entinen naapuri haluaa.
- Pillujen--asiantuntija
Todellakaan ei kannata baariin mennä. Et saa sielä pillunaisia. Mene huoriin niin saat heti.
- Totuus-
Mitä se pillu maksaa?
- Anonyymi
Yleensä 80-120€/30min, mut riippuu vähän missäpäin asustaa.
- Anonyymi
Porissa 50e---100e molemmat hyviä ammatin osaavia naisis ja nuoria ovat..
- rahamies56
Rahalla saa.
- kaikysyäsaa
Sanokaa mitä paneminen maksaa?
- 34vmies
Baarista et saa pillua mutta mene maksulliselle niin saat heti.
- EdesUnissa
Baarissa nussiminen voidaan katsoa julkisrauhan rikkomiseksi, tai ainakin siveettömyydeksi. Älä tee sitä ! Mene johonkin rauhalliseen, yksityiseen paikkaan, vaikkapa hissiin.
- Sweetlove-
Oi voi teitä poikia kun ette edes osaa puhua naisille. Koittakaa edes osata käyttäytyä niin saatte halin edes joskus.
- kaikysyäsaa
Mitä pillu maksaa?
- Tahvo53
Ehkä kannattaisi keksiä muuta ajateltavaa kuin tuo iänkaikkinen pi....u. Voit paremmin ja saat enemmän aikaiseksi, ilman oppii helposti olemaan.
- Kaisanoasaa
Saanko naiset tulla katsomaan pilluanne?
- lihavihatipunen
Tule vaan.
- Kaisanoasaa
lihavihatipunen kirjoitti:
Tule vaan.
Oot liian kaukana mutta voitko lähettää kuvia pillustasi?
- atm-poikuustallella
Vittu tulin baarista mutta en saanut naista mukaan.
- kaisanoasaa
Kyllä nyt vituttaa.
- Ujoatm28v-
Siinä nyt ei ole mitään uutta. Voisko joku kertoa jotain mitä ei ole vielä tullut kuultua?
Atm:llä nyt ei ole koskaan toivoa jos meinaa baarista naista saada. Ainut toivo on tosiaankin maksulliset naiset. Kävin itse hiljattain ulkomaanmatkalla mutta ei tullut käytyä sielläkään maksullisissa vaikka siellä niitä varmaan olis ollut tarjolla vieläpä ihan kohtuu hintaan kun olis hakeutunut oikeisiin paikkoihin. - Ujoatm28v-
Ujoatm28v- kirjoitti:
Siinä nyt ei ole mitään uutta. Voisko joku kertoa jotain mitä ei ole vielä tullut kuultua?
Atm:llä nyt ei ole koskaan toivoa jos meinaa baarista naista saada. Ainut toivo on tosiaankin maksulliset naiset. Kävin itse hiljattain ulkomaanmatkalla mutta ei tullut käytyä sielläkään maksullisissa vaikka siellä niitä varmaan olis ollut tarjolla vieläpä ihan kohtuu hintaan kun olis hakeutunut oikeisiin paikkoihin.Tuli vain ryypättyä siellä ulkomaan matkalla eli siis ihan "turha" reissu.
- pilluasaanut
Pillun saaminen mielessä koko ajan ainakin minulla.
- Niin__
Flirtticlubi.com, tuolta oon ainakin itse bongannut lukemattomia puutteessa olevia naisia joille luulisi kelpaavan parru kuin parru.
- kaikysyäsaa
Mitä paneminen maksaa?
- Ujoatm28v-
Pitäiskö ottaa ensi vuonna huora kun täytän 29-vuotta vai säästäiskö siihen kun täytän 30?
- Anonyymi
Onhan tuosta vuosia aikaa. Oletko vieläkään saanut pesää?
>Simiti< - Anonyymi
Ajatelkaas. Aloittajan pilluhaaveista on liki 7 vuotta!
Ja mitä olemme saaneet noina vuosina aikaan?
Vilma - Anonyymi
Onkohan ap jo saanut?
- Anonyymi
Mahtava huomata, miten sille on näin kova kysyntä. Arvokas tavara on. T. Pimpillinen
- Anonyymi00042
Tiukka pitää olla!
- Anonyymi00043
Piinattua rellua, ryttylän visassa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2633291Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell201819Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241489- 811334
- 1371028
- 81974
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.61788Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86736Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.60658Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗50626