Me mennään tänään Timpan ja Minttu-Petterin kanssa

Prismaan ostoksille. Olen alustavasti tehnyt kauppalistaa:

-Perheleipurien viipaloitua sekaleipää
-Valio Arki-juustoa
-Valio Arki-jogurttia
-Maitoa
-Jauhelihaa
-Atria Kunnon Arki nakkeja
-X-tra lihapullia
-Rainbow ranskalaisia
-Makaronia
-Koiranruokaa meidän kultaiselle noutajalle
-Lonkeroa
-Uusin Seiska-lehti

-Motonetistä 2kpl 4 litran öljykannuja. Viikon öljyt mun Poloon ja Timpan Octaviaan.

Käymme varmasti myös muissa kaupoissa katselemassa ja hankkimassa joululahjoja :)

10

206

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eki-setä

Peris, tuo taitaa olla sun ja äitisi kauppalappu. Miksi kirjoitit sen yhden trollihahmosi nimiin? :)

• Ei Janica ole mikään trollihahmo eikä tuossa hänen kirjoittamassaan listassa ole makaronia lukuunottamatta juuri mitään mitä minä yleensä ostan kaupasta. Itse tykkään kasviksista, broilerista, rahkasta, oluesta jne.

• Eila-Pertti

Huomaa ett periksen taloudessa äiti hoitaa kaupassakäynnit. Ei kukaan kirjoita kauppalappuun xtroja, rainbowta sun muita labeleita.

Eikä kukaan, paitsi trollikunkku peris, kirjoita ylipäätään kauppalistoja anonyymille keskustelupalstalle;)

• Eila-Pertti kirjoitti:

Huomaa ett periksen taloudessa äiti hoitaa kaupassakäynnit. Ei kukaan kirjoita kauppalappuun xtroja, rainbowta sun muita labeleita.

Eikä kukaan, paitsi trollikunkku peris, kirjoita ylipäätään kauppalistoja anonyymille keskustelupalstalle;)

Yleensä kumpikin käy kaupassa ostamassa omat ostoksensa. Äitini käy enimmäkseen Prismassa ja mä Lidlissä. Toki joskus käydään myös yhdessä, esim. ensi viikolla ostamassa jouluruokia yms.

• Tonttu_

Hyvää joulua! 🎁

• fröken_maisa

Osaatko sinä sanoa miksi "elämäni penetraattorina" tai esim Penetrators MotoGP-tallista ei tule Google-osumia kuin tälle palstalle? Mikä kumma siihen voi olla syynä? ^_^

• Adolf_Putin

Peris hoi, nää janicat ja timpat on käyneet aika kauan sitten perin tylsiksi kun ne vaan toistaa itseään. Parhaat on ne vanhat joissa pistät suomi-make hahmon vittuilemaan kaljulle DarkFearille:)))))))))))))))))

• Muistanämä

Ne oli hauskoja missä tukkansa menettänyt DarkFear joutui pulaan ja kommelluksiin oman autisminsa vuoksi. Niitä kepposia joutui sitten itse Suomi-Make selvittelemään alfamiehen otteilla ja pistikin monesti kaljun DarkFearin rautoihin.

• Näin.on

Huomenna saammekin sitten lukea kuinka eräs kaljupäinen penetraattori pamahti kutsumatta kylään ja söi yhdeltä istumalta kilon paketin juustoa ja ryyppi kaikki lonkerot. Jäi vielä illaksi virnuilemaan pinkeä ilme kasvoillaan.

• sinkkunainenn

Autottomat sinkut ei pääse prismaan. Pitää tyytyä lähiässään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      77
      2981
    2. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      75
      1261
    3. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      161
      1143
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1020
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      103
      951
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      309
      925
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      43
      809
    8. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      78
      805
    9. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      122
      803
    10. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      91
      773
    Aihe