Prismaan ostoksille. Olen alustavasti tehnyt kauppalistaa:
-Perheleipurien viipaloitua sekaleipää
-Valio Arki-juustoa
-Valio Arki-jogurttia
-Maitoa
-Jauhelihaa
-Atria Kunnon Arki nakkeja
-X-tra lihapullia
-Rainbow ranskalaisia
-Makaronia
-Koiranruokaa meidän kultaiselle noutajalle
-Lonkeroa
-Uusin Seiska-lehti
-Motonetistä 2kpl 4 litran öljykannuja. Viikon öljyt mun Poloon ja Timpan Octaviaan.
Käymme varmasti myös muissa kaupoissa katselemassa ja hankkimassa joululahjoja :)
Me mennään tänään Timpan ja Minttu-Petterin kanssa
10
215
Vastaukset
- Eki-setä
Peris, tuo taitaa olla sun ja äitisi kauppalappu. Miksi kirjoitit sen yhden trollihahmosi nimiin? :)
Ei Janica ole mikään trollihahmo eikä tuossa hänen kirjoittamassaan listassa ole makaronia lukuunottamatta juuri mitään mitä minä yleensä ostan kaupasta. Itse tykkään kasviksista, broilerista, rahkasta, oluesta jne.
- Eila-Pertti
Huomaa ett periksen taloudessa äiti hoitaa kaupassakäynnit. Ei kukaan kirjoita kauppalappuun xtroja, rainbowta sun muita labeleita.
Eikä kukaan, paitsi trollikunkku peris, kirjoita ylipäätään kauppalistoja anonyymille keskustelupalstalle;) Eila-Pertti kirjoitti:
Huomaa ett periksen taloudessa äiti hoitaa kaupassakäynnit. Ei kukaan kirjoita kauppalappuun xtroja, rainbowta sun muita labeleita.
Eikä kukaan, paitsi trollikunkku peris, kirjoita ylipäätään kauppalistoja anonyymille keskustelupalstalle;)Yleensä kumpikin käy kaupassa ostamassa omat ostoksensa. Äitini käy enimmäkseen Prismassa ja mä Lidlissä. Toki joskus käydään myös yhdessä, esim. ensi viikolla ostamassa jouluruokia yms.
- Tonttu_
Hyvää joulua! 🎁
- fröken_maisa
Osaatko sinä sanoa miksi "elämäni penetraattorina" tai esim Penetrators MotoGP-tallista ei tule Google-osumia kuin tälle palstalle? Mikä kumma siihen voi olla syynä? ^_^
- Adolf_Putin
Peris hoi, nää janicat ja timpat on käyneet aika kauan sitten perin tylsiksi kun ne vaan toistaa itseään. Parhaat on ne vanhat joissa pistät suomi-make hahmon vittuilemaan kaljulle DarkFearille:)))))))))))))))))
- Muistanämä
Ne oli hauskoja missä tukkansa menettänyt DarkFear joutui pulaan ja kommelluksiin oman autisminsa vuoksi. Niitä kepposia joutui sitten itse Suomi-Make selvittelemään alfamiehen otteilla ja pistikin monesti kaljun DarkFearin rautoihin.
- Näin.on
Huomenna saammekin sitten lukea kuinka eräs kaljupäinen penetraattori pamahti kutsumatta kylään ja söi yhdeltä istumalta kilon paketin juustoa ja ryyppi kaikki lonkerot. Jäi vielä illaksi virnuilemaan pinkeä ilme kasvoillaan.
- sinkkunainenn
Autottomat sinkut ei pääse prismaan. Pitää tyytyä lähiässään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521171
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901147Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171030- 17868
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45783Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112758Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64712- 12697
- 38599
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..70581