Me mennään tänään Timpan ja Minttu-Petterin kanssa

Prismaan ostoksille. Olen alustavasti tehnyt kauppalistaa:

-Perheleipurien viipaloitua sekaleipää
-Valio Arki-juustoa
-Valio Arki-jogurttia
-Maitoa
-Jauhelihaa
-Atria Kunnon Arki nakkeja
-X-tra lihapullia
-Rainbow ranskalaisia
-Makaronia
-Koiranruokaa meidän kultaiselle noutajalle
-Lonkeroa
-Uusin Seiska-lehti

-Motonetistä 2kpl 4 litran öljykannuja. Viikon öljyt mun Poloon ja Timpan Octaviaan.

Käymme varmasti myös muissa kaupoissa katselemassa ja hankkimassa joululahjoja :)

10

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eki-setä

Peris, tuo taitaa olla sun ja äitisi kauppalappu. Miksi kirjoitit sen yhden trollihahmosi nimiin? :)

• Ei Janica ole mikään trollihahmo eikä tuossa hänen kirjoittamassaan listassa ole makaronia lukuunottamatta juuri mitään mitä minä yleensä ostan kaupasta. Itse tykkään kasviksista, broilerista, rahkasta, oluesta jne.

• Eila-Pertti

Huomaa ett periksen taloudessa äiti hoitaa kaupassakäynnit. Ei kukaan kirjoita kauppalappuun xtroja, rainbowta sun muita labeleita.

Eikä kukaan, paitsi trollikunkku peris, kirjoita ylipäätään kauppalistoja anonyymille keskustelupalstalle;)

• Eila-Pertti kirjoitti:

Huomaa ett periksen taloudessa äiti hoitaa kaupassakäynnit. Ei kukaan kirjoita kauppalappuun xtroja, rainbowta sun muita labeleita.

Eikä kukaan, paitsi trollikunkku peris, kirjoita ylipäätään kauppalistoja anonyymille keskustelupalstalle;)

Yleensä kumpikin käy kaupassa ostamassa omat ostoksensa. Äitini käy enimmäkseen Prismassa ja mä Lidlissä. Toki joskus käydään myös yhdessä, esim. ensi viikolla ostamassa jouluruokia yms.

• Tonttu_

Hyvää joulua! 🎁

• fröken_maisa

Osaatko sinä sanoa miksi "elämäni penetraattorina" tai esim Penetrators MotoGP-tallista ei tule Google-osumia kuin tälle palstalle? Mikä kumma siihen voi olla syynä? ^_^

• Adolf_Putin

Peris hoi, nää janicat ja timpat on käyneet aika kauan sitten perin tylsiksi kun ne vaan toistaa itseään. Parhaat on ne vanhat joissa pistät suomi-make hahmon vittuilemaan kaljulle DarkFearille:)))))))))))))))))

• Muistanämä

Ne oli hauskoja missä tukkansa menettänyt DarkFear joutui pulaan ja kommelluksiin oman autisminsa vuoksi. Niitä kepposia joutui sitten itse Suomi-Make selvittelemään alfamiehen otteilla ja pistikin monesti kaljun DarkFearin rautoihin.

• Näin.on

Huomenna saammekin sitten lukea kuinka eräs kaljupäinen penetraattori pamahti kutsumatta kylään ja söi yhdeltä istumalta kilon paketin juustoa ja ryyppi kaikki lonkerot. Jäi vielä illaksi virnuilemaan pinkeä ilme kasvoillaan.

• sinkkunainenn

Autottomat sinkut ei pääse prismaan. Pitää tyytyä lähiässään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      260
      14433
    2. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      149
      3926
    3. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      129
      3765
    4. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      1621
    5. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      35
      1599
    6. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      392
      1577
    7. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      49
      1306
    8. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1091
    9. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      47
      977
    10. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      99
      937
    Aihe