Uskollinen vaimo

Uskollinenvaimo

Niin olenkohan jotenkin vinksahtanut tässä nykymaailman menossa kun se mikä oli ennen hyve, on nykyään pahe?
Olen ollut 4 vuotta parisuhteessa mieheen, joka käyttää rauhoittavia lääkkeitä eksänsä vuoksi. Valtava taistelu heidän yhteisestä lapsesta.
Miehelle määrättiin vahvempia lääkkeitä viime kesänä ja libido hävisi, ei seiso enää. Moni lähtisi tässä vaiheessa pois kun en itse saa seksuaalista tyydytystä liioin yhtään.
Hänen oman seksuaalisuutensa kadotessa, on hän unohtanut minun tyydyttämiseni kokonaan.
Puhuin asiasta, mutta ei vaikutusta. Olen siis päätynyt siihen ratkaisuun että jotain on tehtävä. Saan miehen suullani hyväiltyä niin että hän laukeaa, mutta helppoa se ei ole.
Mieheni tyrkytti minua puolivitsillä että käy jossain muualla mutta älä kerro minulle.
Suutuin, koska uskollisuus on minulle kunnia- asia. Valitsin siis toisen tien.
Tilasin apuvälineitä itselleni, koska mielummin teen sen sillä tavoin kun olisin uskoton. Miehestäni se oli outoa....siis what the fuck? Eikö se ole parempi olla pettämättä ja käyttää muita keinoja mielummin?
Onko oikeasti uskollisuus noin mitätön asia nykyihmisille? Onko oikeasti ihan ok mennä ja panna tuntemattomien kanssa? Itse haluan olla uskollinen ja tyydyttää mieheni, vaikka se ei ole helppoa.
Olen ilmeisesti liian vanhanaikainen tähän nykymaailmaan kun taistelen vanhojen hyvien arvojen puolesta.
Missä on aito välittäminen, rakkaus, yhteys toiseen. Miksi mennään jalkoväli edellä joka paikkaan välittämättä seurauksista? Hyi että iljettää tämä nykymeno.

16

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harmaata_on

      On erilaisia tarpeita ja tapoja hoitaa ne. Minun sairauteni takia sain lääkkeitä joita syön päivittäin, no haittapuolena se että ei myöskään juuri seiso ja jos seisoo voi lopahtaa muutamassa minuutissa. Ostin sitten erektiolääkkeitä mutta sekin huono vaihtoehto kun odottaa että vaikuttaa ja nainen kosteana odottaa että alkaa jotain tapahtua. Harvoin sain homman vietyä loppuun ja seksielämä nuupahti täysin ja kyllähän se miehen itsetuntoa syö kun ei pysty. No naisenikin oli siinä pitkiä aikoja ilman. Joskus sanoin leikilläni että voit hoitaa tarpeesi kodin ulkopuolella mutta ei kuulemma kiinnostanut. Jollei seksiä kotona ei missään muuallakaan. No ei tänä päivänäkään seiso kuin ajoittain kun ei ole kiputiloja mutta eihän se nainen silloin ole paikalla kun satunnaisesti ja sitten on hätäisesti häärätty, eikä nainen siitä orgasmia ole saanut mutta sanoo silti nauttivansa yhdynnästä eikä mullakaan välttämättä laukeamista tule vaikka nainen rauhoittelee ja hyväilee. Katkerinta on että olen ollut hyvinkin seksuaalinen luonne ja seksielämä on ollut aktiivista mutta nyt viimeiset pari vuotta kun ei juuri mitään toimintaa, ylipäätään vituttaa ja turhauttaa, halujakin olisi kun esim. nainen kävelee alastomana saunan jälkeen ja peppu keinuu kivasti ja tisut heiluu, itsellä voi tuntua hetken aikaa että nyt tapahtuu mutta sitten lopahtaa. Ja kyllähän tuo kumppani siinä välillä sohvalla istuskellessa hieroo reittä ja välillä käsi menee haaroväliin asti ihan kun tunnusteli josko jotain tapahtuisi, no harvemmin tapahtuu. Ymmärrän kyllä pettämisen siinä vaiheessa kun ei enää mitään toimintaa ole, eihän sitä toista voi vaatia olemaan ilman.

    • kdloaiw

      Ihan ensiksikin, miehesi on sanonut sinulle että käy muualla, koska on halunnut TESTATA sinun uskollisuuttasi. Jos oikeasti olisit tarttunut tilaisuuteen, ei mies olisi sitä kestänyt, ja suhde olisi ohi.

      Se että hankit apuvälineitä on luonnollista, mutta sekin ottaa miehen itsetunnolle. Siksi moinen kommentti. Ei tässä siis ole siitä kyse, etteikö uskollisuutta edelleen moni arvostaisi. Kautta historian on aina petetty, mutta myös ihailtu uskollisuutta. Nykyään pettämisestä jäädään helpommin kiinni kuin ennen, kun pariskunnat ovat niin tiiviisti tekemisissä keskenään. Toista se oli aikana ennen kännyköitä, nettiä ja somea yms. Pettäminen oli helppoa, kiinni jäämisen riskiä ei juuri ollut.

      • Niitti333

        Siis kyse testauksesta... Ja miehen itsetunto koetuksella..
        Mitä sitten seksinpuutteessa olevien vaimojen pitäis tehdä?
        Ai niin tietysti! Olla hiljaa ja kärsiä.

        Jos vaimo ei voi sekstailla, syystä tai toisesta, miehelle helpommin sallitaan pettäminen. Mutta vaimolle sellaista ei sallita, koska ''se käy miehen itsetunnolle''!


      • jo_on_ihme
        Niitti333 kirjoitti:

        Siis kyse testauksesta... Ja miehen itsetunto koetuksella..
        Mitä sitten seksinpuutteessa olevien vaimojen pitäis tehdä?
        Ai niin tietysti! Olla hiljaa ja kärsiä.

        Jos vaimo ei voi sekstailla, syystä tai toisesta, miehelle helpommin sallitaan pettäminen. Mutta vaimolle sellaista ei sallita, koska ''se käy miehen itsetunnolle''!

        Voisin kommentoida toisin päin...minä olen miehenä kärsinyt pari vuotta puutteessa kun naisella on "stressin tuomaa väsymystä", lääkärillä ei kuitenkaan suostu käymään ja hoitamaan ongelmaa ja minä miehenä kärsin puutteessa ties kuinka kauan. Pitäiskö vaan odottaa ihmettä että joku poistaa stressin ja seksielämä virkoaa, ehei vieraissa käynti on aino asia mikää pitää vielä järjen päässä. Ehdotan eroa ei mitään vastausta, kun sanon että sitten pitää käydä vieraissa siihenkään ei mitään kommenttiä, onko siis tressi vienyt kyvyn puhuakkin, kaverien kanssa kyllä suu toimii hyvinnkin. Jos yrittää peiton alla hiljaa lähestyä muija kysyy mitä ihmettä touhuut, ei haluta mulla on väsymystä.


      • Vtjohf
        jo_on_ihme kirjoitti:

        Voisin kommentoida toisin päin...minä olen miehenä kärsinyt pari vuotta puutteessa kun naisella on "stressin tuomaa väsymystä", lääkärillä ei kuitenkaan suostu käymään ja hoitamaan ongelmaa ja minä miehenä kärsin puutteessa ties kuinka kauan. Pitäiskö vaan odottaa ihmettä että joku poistaa stressin ja seksielämä virkoaa, ehei vieraissa käynti on aino asia mikää pitää vielä järjen päässä. Ehdotan eroa ei mitään vastausta, kun sanon että sitten pitää käydä vieraissa siihenkään ei mitään kommenttiä, onko siis tressi vienyt kyvyn puhuakkin, kaverien kanssa kyllä suu toimii hyvinnkin. Jos yrittää peiton alla hiljaa lähestyä muija kysyy mitä ihmettä touhuut, ei haluta mulla on väsymystä.

        Ei se mitään stressiä varmaankaan ole. Eikä väsymystä. Eikä sitä ''päänsärkyä''.
        Paitsi jos on masennusta tai muita psyykkisiä ongelmia tai sairautta.
        Juttu vaan menee niin että seksuaalinen halu katoaa samaan mieheen ja sitten ei vaan pysty. Ei nainen nykyään pakota itseään seksiin velvollisuudesta.

        On ihan turhaa kysyä tällaisissa tapauksissa vaimolta että mikä mättää. Ei hän tiedä sitä itsekään. Kuinka hän voisi siis vastata? Se vaan on jokin biologinen juttu, ''luonnon'' määräämä juttu.
        Se on vähän sama juttu kuin rakastuminen. Luonto on senkin määrännyt. Ei sitäkään pysty selittämään.
        Ensin rakastutaan. Sitten muodostetaan parisuhde. Sitten tehdään lapsi / lapsia.
        Tämä on ''luonnon '' laki. Itseasiassa juuri lastenteko on kaiken takana. Kun lapset on hankittu, naisen seksuaalinen kiinnostus saattaa lopahtaa.
        Tämä on pelkkää biologiaa.

        Ei miestä voi todellakaan pakottaa elämään ilman seksiä. Ei miestä, eikä naista. Kenelläkään ei ole siihen oikeutta.


      • 94358732
        Vtjohf kirjoitti:

        Ei se mitään stressiä varmaankaan ole. Eikä väsymystä. Eikä sitä ''päänsärkyä''.
        Paitsi jos on masennusta tai muita psyykkisiä ongelmia tai sairautta.
        Juttu vaan menee niin että seksuaalinen halu katoaa samaan mieheen ja sitten ei vaan pysty. Ei nainen nykyään pakota itseään seksiin velvollisuudesta.

        On ihan turhaa kysyä tällaisissa tapauksissa vaimolta että mikä mättää. Ei hän tiedä sitä itsekään. Kuinka hän voisi siis vastata? Se vaan on jokin biologinen juttu, ''luonnon'' määräämä juttu.
        Se on vähän sama juttu kuin rakastuminen. Luonto on senkin määrännyt. Ei sitäkään pysty selittämään.
        Ensin rakastutaan. Sitten muodostetaan parisuhde. Sitten tehdään lapsi / lapsia.
        Tämä on ''luonnon '' laki. Itseasiassa juuri lastenteko on kaiken takana. Kun lapset on hankittu, naisen seksuaalinen kiinnostus saattaa lopahtaa.
        Tämä on pelkkää biologiaa.

        Ei miestä voi todellakaan pakottaa elämään ilman seksiä. Ei miestä, eikä naista. Kenelläkään ei ole siihen oikeutta.

        Totta kai voi pakottaa, useammastakin syystä. Ensiksikin naista ei saa raiskata vain koska mies tarvitsee seksiä. Kaikki miehet eivät nimittäin saa naista. Toiseksi lasten hyvinvointi ajaa yli vanhempien hyvinvoinnista. Seksitarpeen tyydyttäminen voi olla ristiriidassa lasten hyvinvoinnin kanssa, jolloin tarve pitää sivuuttaa.


      • hullujalöytyy
        Vtjohf kirjoitti:

        Ei se mitään stressiä varmaankaan ole. Eikä väsymystä. Eikä sitä ''päänsärkyä''.
        Paitsi jos on masennusta tai muita psyykkisiä ongelmia tai sairautta.
        Juttu vaan menee niin että seksuaalinen halu katoaa samaan mieheen ja sitten ei vaan pysty. Ei nainen nykyään pakota itseään seksiin velvollisuudesta.

        On ihan turhaa kysyä tällaisissa tapauksissa vaimolta että mikä mättää. Ei hän tiedä sitä itsekään. Kuinka hän voisi siis vastata? Se vaan on jokin biologinen juttu, ''luonnon'' määräämä juttu.
        Se on vähän sama juttu kuin rakastuminen. Luonto on senkin määrännyt. Ei sitäkään pysty selittämään.
        Ensin rakastutaan. Sitten muodostetaan parisuhde. Sitten tehdään lapsi / lapsia.
        Tämä on ''luonnon '' laki. Itseasiassa juuri lastenteko on kaiken takana. Kun lapset on hankittu, naisen seksuaalinen kiinnostus saattaa lopahtaa.
        Tämä on pelkkää biologiaa.

        Ei miestä voi todellakaan pakottaa elämään ilman seksiä. Ei miestä, eikä naista. Kenelläkään ei ole siihen oikeutta.

        Ai luonnon laki, kyllä niitä lapsia siittää rakaudetonkin pari, todiste löytyy lähipiiristäni. Tehdään mukuloita kuten muutkin tekee, se ole mikään veruke.


      • otappas_huomioon
        94358732 kirjoitti:

        Totta kai voi pakottaa, useammastakin syystä. Ensiksikin naista ei saa raiskata vain koska mies tarvitsee seksiä. Kaikki miehet eivät nimittäin saa naista. Toiseksi lasten hyvinvointi ajaa yli vanhempien hyvinvoinnista. Seksitarpeen tyydyttäminen voi olla ristiriidassa lasten hyvinvoinnin kanssa, jolloin tarve pitää sivuuttaa.

        Kuka nyt on raiskaamisesta puhunut, ei kukaan vaan haluttomuudesta johon ei voi toista pakottaa jos omat halut puuttuu. Toiseksi jos vanhemmat voi huonosti sen jälkeen voi lapsetkin. En ole miehenä rutissut kun vaimolta ei enää seksiä herunut, rutina alkoi kun aloin kiinnostumaan muista naisista. Silloin sanoin että olisit miettinyt silloin kun et enää huomioinut mua että mihin johtaa. Mies haluaa sekin on lunnonlaki ja jos ei naista kiinnosta se on naisen häpeä ei miehen.


      • 9835784
        otappas_huomioon kirjoitti:

        Kuka nyt on raiskaamisesta puhunut, ei kukaan vaan haluttomuudesta johon ei voi toista pakottaa jos omat halut puuttuu. Toiseksi jos vanhemmat voi huonosti sen jälkeen voi lapsetkin. En ole miehenä rutissut kun vaimolta ei enää seksiä herunut, rutina alkoi kun aloin kiinnostumaan muista naisista. Silloin sanoin että olisit miettinyt silloin kun et enää huomioinut mua että mihin johtaa. Mies haluaa sekin on lunnonlaki ja jos ei naista kiinnosta se on naisen häpeä ei miehen.

        Ymmärränkö nyt oikein? Olet uskoton, jotta olisit onnellinen, jotta lapset voisivat hyvin?

        Mutta toisaalta sitten vaimosi on onneton, mikä saa lapset voimaan pahoin?

        Lopputulema on se, että vain sinä olet onnellinen ja muu perhe kärsii.


      • öalwåplpepe
        Niitti333 kirjoitti:

        Siis kyse testauksesta... Ja miehen itsetunto koetuksella..
        Mitä sitten seksinpuutteessa olevien vaimojen pitäis tehdä?
        Ai niin tietysti! Olla hiljaa ja kärsiä.

        Jos vaimo ei voi sekstailla, syystä tai toisesta, miehelle helpommin sallitaan pettäminen. Mutta vaimolle sellaista ei sallita, koska ''se käy miehen itsetunnolle''!

        Minkä ihmeen sukupuolten vertailun tai taistelun teet omasta tilanteestasi? Vastaavassa tilanteessa voi olla kumpi tahansa, mies tai nainen, eikä kummassakaan tapauksessa pettämistä kukaan kivana pitäisi... Ja kummassa tahansa tilanteessa puoliso saattaisi "testata" ehdottamalla moista. Jne. Ei tämä nyt liity sukupuoleen.

        Niin ja mitä voi tehdä... No vaikeisiin asioihin EI OLE ratkaisua, joka olisi helppo ja näppärä. Oletko aina kaikesta aiemmin selvinnyt nopealla ratkaisulla? Joskus hyvää ratkaisua ei vain ole.

        Esimerkiksi minun lapsellani on sairaus, jota ei voi parantaa. Se ei ole hengenvaarallinen, mutta aiheuttaa kovasti kipuja ja jonkin verran muita haasteita. Arvaapa onko siihen helppoa ratkaisua? Ei ole. Aina ei vain ole.

        Koita sinäkin elää sen kanssa. Sinun ongelmasi saattaa toki joskus ratketa, kun miehen tilanne muuttuu. Ehkä nyt olisi vain tärkeintä keskittyä tukemaan? Toki, voit harrastaa välillä itsetyydytystä. Se on ihmisen oikeus. Mutta ei sitä asiaa tarvitse puolisoon naamalle tunkea.


    • Niitti333

      Siis exän vuoksiko mies napsii psyykenlääkkeitä?!
      Ei voi olla totta... Vaikka exää on tietysti helppo syyttää.
      Parempi ratkaisu olisi että huoltajuuskiistat selvitettäisiin kerta kaikkiaan, vihanpidot heivattaisiin pois, samoin lääkkeet.
      Helpommin sanottu kuin tehty tietenkin, mutta nuo kiistat ovat selvitettävissä olevia asioita ja ne vain täytyy käydä läpi niinkuin muutkin elämässä eteen tulevat koettelemukset.

      Nk mielialalääkkeet ja rauhoittavat / unilääkkeet ovat lääkkeitä joita olis hyvä syödä vain lyhyen ajan, muutaman kuukauden, ja sitten ne pitäis jättää pois.
      Monet syö mielialalääkkeitä jopa kymmeniä vuosia mutta ne vie vain ojasta allikkoon. Niillä menee aivotoiminta sekaisin. Pahin juttu on se että oma psyyke ei pääse korjaamaan stressin aiheuttamaa häiriötä kun kemialliset lääkeaineet estävät sen.

      Ja miksi ihmeessä annat miehelle suuseksiä? Haluaako hän sitä ylipäätään vai onko se vain sinun käsityksesi?
      Psyykenlääkkeet vievät yleensä halutkin. Siis miksi käyt miehen pilin kimppuun?
      Ja miksei mies anna sinulle vuorostaan suuseksiä? Mies voi sen suorittaa vaikkei pili seisoiskaan!
      Vaikka toisaalta, eihän mieheltä voi sitä vaatia jos hän ei halua. Mutta jos hän edellyttää sinua antamaan suuseksiä, niin sitten hänenkin pitäis tehdä samoin.

      Onkohan niin että miehellä on vähän vanhakantainen käsitys näistä jutuista... Että jos mies ei harrasta seksiä - syystä tai toisesta - niin eihän nainenkaan sitä tarvii.
      Siis naisen seksuaalisia tarpeita ei ole olemassakaan, ne vain ''herää'' jos miehen tarve herää, ja mies sitten herättelee naisen seksinhalun aina tarvittaessa?

      Jos et halua pettää niin sehän on sinun oma päätöksesi. Jotkut kyllä hoitaa tämänkin jutun tyylillä: Valitsevat sopivan seksikumppanin, sopivat säännöistä. Nimittäin kumpikaan ei jää roikkumaan ja esittämään vaatimuksia ja että kyse on vaan seksistä.

    • kärsitty_on

      Onko uskollisia vaimoja, varmaan vähemmistössä kun nykymenoa katsoo ja kun huomaa naisen uskottomuuden on myöhäistä, koukussa on ehkäpä vuosia.

    • oletkotyhmävai

      Niin joka pojan unelma uskollinen vaimo. Itse käy nussimassa varattuna ja uskollisen vaimon on vain ymmärrettävä. Niin ainahan erota voi. Kyllä kunhan nyt joku kertoisi sen pettävän niin voisi noin toimiakin. Mutta kun näitä salasuhteita on niin Pilvinpimein joten miten siis tuo udkoolinen vaimo saadaan eroamaan? Kertokaa siis te jotka petätte. Tässä tarinassa kehotetaan uskollista käymään vieraissa joten taitaa mies olla melkoinen nussija. Minulle kun ei ole kukaan tullut kertomaan tai edes itse kertomaan että näin pitäisi toimia.

      • hyvintärkeää

        Mä voi olla vähän eriskummallinen nainen kaiken kaikkiaan, mutta mä uskon monessa asiassa siihen, että ihmisen pitää itse tietää mitä tekee, itse haluta tehdä asioita tai olla tekemättä asioita, itse siis tietää mitä tehdä. Siis esimerkiksi uskollisuus lähtee itsestä eli itselleen on tärkeä olla uskollinen eli se, että ei esim. petä ei johdu pelkästään siitä, että toinen vaatii sitä tai se on sopimatonta. Nimittöin, jos on pettämättä vain toisen vuoksi niin lipsahtaa ennenpitkää. Joten no thanks ite en ottaisi enää löyhän moraalin ihmisiä.


    • JuppelisJuu

      Uskollinen vaimo on aina kevyt kenkäistä jakorasiaa parempi ja sen takia monet onkin olleet avioliitossa 70-80 vuotta.

    • PositiveU

      Uskottomuudella monet keräävät seksitauteja, syntejä ja muuta mielipahaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe