On niistä joistakin

herättääkö.ajatuksia

lisäravinteista hyötyäkin. Mitä ootte mieltä jos löytyy energiaa joka päivälle niin kannattaako treenata 7päivänä viikossa tai jopa parhaimmillaan 2 kertaa päivässä? Pari uutta lisäravinnetta en sitte tiijä onko placebo vai mikä mutta tuntuu että jaksaa vaikka joka päivä kahdesti pumputa. Tänään kumminkin pidin välipäivän mutta oon aatellu että pumppaisin 6päivää viikossa noin. 6-10krt.

7

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kjjvvhvbv

      ...ja kohti ylikuntoa...

    • kehonrakentajavoittaa

      Tuossa onkin ylempänä mainittu ylikunto,ja se on todelinen joka pysäyttää miehen kuin miehen.

      Itse sen juuri kesällä kokeneena sain maistaa tätä ylikuntoa niin että pelottaa nyt ettei siihen tilaan vaan joudu enään,olen siis itse joutunut heinäkuulla tuohon ja nyt vasta alkaa salilla voida hieman tekemään jotain,jo kuusi kertaa viikkoon ja muuta palautusta kuten kävely voi saada aikaan tämän salakavalasti.

      Kahta kertaa päivässä ei kannata treenata jos ei käytä hormooneja vai miten palaudut,jos olisit yställinen ja toisit viestissä ilmi mitä lisäravinteita käytät? onhan niistä apua sitä en kiellä mutta jo 7 kerta viikossa ja ei käytännössä lepopäivää johtaa yleensä ennemmin tai myöhemmin elimistön tilttiin.

      Lihas ei siis kasva koska käytössä ei ole hormooneja ,elimistön hermosto menee kyllä sekaisin ja sitten on tilanne paha kun sykettä ei saa laskettua millään konstilla,voimia ei ole kävellä tai seisoskella nimeksikään,mietis kaksi kertaa ennen kuin saatat itsesi samaan kuntoon jossa itse olin,olen siis vasta toipumassa siitä ja nyt on jo joulukuu eli puolivuotta on jo mennyt,käy nimittäin niin että yli puolet tipahtaa voimavaroista,tulokset eivät nouse hevillä samaan vaikka puolivuotta on jo mennyt romahtamisesta,elimistöllä on rajansa naturaalina.

    • kehonrakentajavoittaa

      Kysyisin aloittajalta mitä ravinteita on käytössä ja kuinka pitkä salitaustasi on?

      Ja kuinka kauan olet remputellut esim:6 kertaa viikossa,eli valoita hieman tarkemmin.

    • erdsa

      Liika treeni johtaa hermotuksen ja lihaskunnon väsymykseen...ylikunto kyseessä ja keho ja hermosto ei saa riittävästi lepoa. Sekin koettu nuoruuden huumassa, sitten terve järki voitti. Treeniä 3 krt viikossa ja kun vetää intensiivisen ja kunnon treenin kehitystä tapahtuu. Ei tarvita lisäravinteita.

    • järkeäsaakäyttää

      Niin. Eihän viestissä selviä kuinka kovia treenejä tehdään ja onko aina ns.isot lihakset mukana. Helposti pystyy em.treeni sykliin ja tulosta tulee. Ilman mitään dopingia.
      Painonnostajat tekevät usein vielä enemmänkin treeniä. Tekniikka aamulla ja voima/nopeus illalla. Yleisurheilijat, sama juttu.
      Se että ollaan ns.ylikunnossa johtuu liian vähäisestä ravinnosta liian kauan, kesäkuntoa tavoitellessa/ylläpitäessä.
      Myöskin treenin syklitys ja nousujohteisuuden maltillisuus edesauttavat ettei ns.ylikuntoa pääse syntymään.

    • aloittaja11

      No ehkä se on liikaa mutta ajattelin kuitenkin kokeilla niin kauan kuin jaksan. Pelkään itse sitä että jos pelkään ylikuntoa niin treeni määrät jää liian löysiksi ns "sunnuntai" kuntoilijoiden tasoksi ja silloin ei ainakaan kehity. On kokemusta myös ylikunnosta mutta nyt ajattelin että syön kuin elukka nin ehkä se energia riittää.

    • veeäm43

      Mahtaakohan niistä marketin lisäravinteista olla paljoakaan hyötyä treenikestävyyden ja palautumisen kannalta.
      Kyse on myös henkilökohtaisista ominaisuuksista ja taustasta.

      Olen 74v ukko enkä hae lihasmassaa enkä tehoa vaan terveyden ylläpitoa. Käyn salilla 6krt/vko ja viikon sisältö ja viikkojen keskinäinen kuormittavuus on pakko suunnitella vaihteleviksi.
      Varmistan riittävän protskun saannin järkevällä ruokavaliolla, raejuustolla, kananmunilla ja jollakin protskujauheella yhdessä maidon kanssa.

      Joskus erehdyn ylikuormittamaan suuret lihasryhmät. Kahden viikon aikana kolme mave ja kyykky maksimia oli vanhalle ukolle liikaa. Muiden normaalien treenien ohessa tehtynä ne syövät myös mieskuntoa.
      Jo pitkään olen myös rajannut viikon sisään vain yhden mave- tai kyykkytreenin mutta ne kapeana pyramidina sen hetken maksimin tuntumaan.

      Joulupyhinä vedän urheiluopistolla kaksi päivätreeniä vaihdelle sisältöä ja kuormittavuutta. Noiden 4:n päivän jälkeen olen täysin naatti muutaman päivän.

      8:n vuoden puoliannos geelaus auttaa palautumisessa mutta muuta vaikutusta sillä ei olekaan eikä tarvitse ollakaan.
      Lähden tunnin kuluttua joulun jälkeiseen, toiseen palauttavaan treeniin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe