Kun asiat lähtivät käsistä. Minä löin.

Vihaanitseäni

Olen aina ollut väkivaltaa vastaan kaikissa tilanteissa. Nyt kuitenkin tapahtui jotain muuta.

Löin ja kuristin. Olen hakenut tähän apua sillä Tämä saa olla viimeinen kerta koskaan. Jatkan tätä prosessia tulevat vuodet ja läpi elämän sillä haluan parantua tästä.

Teko järkyttää itseäni ja on luonut syvää ahdistusta myös itselle. Myös kysymyksiä miksi?

Syy on minun.

2

499

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VainMinäT

Kaikilla meillä on menneisyydessä asioita joiden ajatteleminen kuristaa vieläkin kurkkua ja hävettää. Tie sieltä pois on olemassa mutta se on pitkä ja kivinen, tiedän sen kokemuksesta. Kuuntele uhriasi jos hän haluaa sinulle jotain sanoa: älä arvostele tai yritä hallita hänen tai muiden ihmisten reaktioita siihen mitä teit. - Joskus vaikeinta mitä voi tehdä on olla tekemättä mitään etenkin jos häpeä kuristaa kurkkua ja on vaikea elää tekojen kanssa sellaisina kuin ne ovat. Mutta juuri niin sinun on tehtävä jos oikeasti olet pahoillasi, koska valta on annettava niille jotka ovat viattomia, heidän on saatava päättää ja sinun on kärsittävä seuraukset. Sanon tämän ihmisenä joka on tehnyt jotain todella pahaa: se helpottaa lopulta mutta ei ilmaiseksi. Hintalappu on se kaikkein vaikein asia joka on odottaminen, katuminen ja se että antaa muiden päättää, painaa päänsä ja vastustaa kiusausta selitellä tai etsiä jotain muuta totuutta. Joka kerta kun tuntuu että kulunut päivä oli kallis hinta, muistat että jäljellä on ainakin tuhat samanlaista päivää lisää etkä saa vaipua itsesääliin, luovuttaa tai kertoa itsellesi valheita tai vajoat syvemmälle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3523
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2144
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1809
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1579
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1538
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      12
      1482
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1397
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1257
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1215
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      84
      1145
    Aihe