Onko tuo ns. jyystärikarju?
https://www.youtube.com/watch?v=1LsIQr_4iSY
Naiset, antaisitteko tälle miehelle pillua?(video)
7
92
Vastaukset
- totuus.asiasta
Nainenhan haluaa heti kuulla, minkälaisia ääniä tuollainen alfa-sonni sängyssä päästelee, jos painojen heiluttamisestakin tulee tuollaista iloa.
- vanha_nainen
En katsonut videota, mutta periaatteessa en koskaan anna kenellekään, vaan minulle aina annetaan.
Kunnon jyystäri on. :D
Aijaa..ha..haha.
Mun viesti, jossa ihmettelin, että tulikohan tuolta videon ukolta löysät pöksyihin, on poistettu. Laitoin lisäks linkin, jossa vauva naama punasena ähkii paskat vaippoihinsa. Sama ilme, naaman väri, mutta vähän oli pienempi ponnistusääni..Maastahan se pienikin ponnistaa. 😅Miäälenkiintoista. Nyt tuosta on poistunut viesti, jossa joku sanoi, että ei sekaannu eläimiin, eli karjuihin, eli sikoihin.
Wwuwuw kirjoitti:
Miäälenkiintoista. Nyt tuosta on poistunut viesti, jossa joku sanoi, että ei sekaannu eläimiin, eli karjuihin, eli sikoihin.
.. Jollakin.. "Mithään en oo ottanut.. Ja joka niin sanoo, niin AijaiJai..".. Jantterilla taisi mennä PalkoKasvi HengitysElimeen.. ;D
- atn-anna
Antaisin sille enkä ätmille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983792Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna373263- 603219
- 683039
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682894Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672819On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802331- 692168
- 452162