Onko tuo ns. jyystärikarju?
https://www.youtube.com/watch?v=1LsIQr_4iSY
Naiset, antaisitteko tälle miehelle pillua?(video)
7
89
Vastaukset
- totuus.asiasta
Nainenhan haluaa heti kuulla, minkälaisia ääniä tuollainen alfa-sonni sängyssä päästelee, jos painojen heiluttamisestakin tulee tuollaista iloa.
- vanha_nainen
En katsonut videota, mutta periaatteessa en koskaan anna kenellekään, vaan minulle aina annetaan.
Kunnon jyystäri on. :D
Aijaa..ha..haha.
Mun viesti, jossa ihmettelin, että tulikohan tuolta videon ukolta löysät pöksyihin, on poistettu. Laitoin lisäks linkin, jossa vauva naama punasena ähkii paskat vaippoihinsa. Sama ilme, naaman väri, mutta vähän oli pienempi ponnistusääni..Maastahan se pienikin ponnistaa. 😅Miäälenkiintoista. Nyt tuosta on poistunut viesti, jossa joku sanoi, että ei sekaannu eläimiin, eli karjuihin, eli sikoihin.
Wwuwuw kirjoitti:
Miäälenkiintoista. Nyt tuosta on poistunut viesti, jossa joku sanoi, että ei sekaannu eläimiin, eli karjuihin, eli sikoihin.
.. Jollakin.. "Mithään en oo ottanut.. Ja joka niin sanoo, niin AijaiJai..".. Jantterilla taisi mennä PalkoKasvi HengitysElimeen.. ;D
- atn-anna
Antaisin sille enkä ätmille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141789Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1431493- 781398
- 571226
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91210- 741105
- 1091029
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890- 55882