1. Kuuluuko alkoholi jouluusi?
2. Ketä ihmisiä tapaat jouluna?
3. Pitääkö kinkulla olla sinappihuntu yllä?
4. Maistuuko lipeäkala?
5. Oletko ollut niin kiltti tänä vuonna, että saat lahjoja?
6. Mikä on joulun sanoma sinulle?
7. Pitäisikö palstalle julistaa joulurauha?
8. Onko varaa ostaa lahjoja, jos tienaa säälittävät 12€ tunnissa lisät?
Joulugalluup
4
146
Vastaukset
1. Ei
2. Sukulaisia
3. Ei
4.Ei
5. Kyllä
6. Ei nyt tule mitään mieleen
7. Ei kai
8. Kyllä kai1. Kuuluuko alkoholi jouluusi?-> perinteinen joulusnapsi ennen ruokailua.
2. Ketä ihmisiä tapaat jouluna?-> sukulaisia, kavereita. Laajuus ja aikataulut vielä auki
3. Pitääkö kinkulla olla sinappihuntu yllä?-> ei tarvi; mutta voi olla
4. Maistuuko lipeäkala?-> toki
5. Oletko ollut niin kiltti tänä vuonna, että saat lahjoja?-> kiltti kyllä mutta toive on olla ilman lahjoja
6. Mikä on joulun sanoma sinulle?-> huomioikaa ihmiset ympärillänne
7. Pitäisikö palstalle julistaa joulurauha?-> Hyvä ajatus
8. Onko varaa ostaa lahjoja, jos tienaa säälittävät 12€ tunnissa lisät?-> kyllä on; kaveri on ollut työttömänä jo jonkun aikaa ja nyt antoi pienet säästöt hyväntekeväisyyteen ja ilmoitti sukulaisille ja kavereille että siellä on kaikkien yhteinen joululahja.- Totuus-
Juon jouluna alkoholia , en syö mitää muuta kun kebabbia, en tapaa ihmisiä koska en tunne ketään eikä minulla ole läheisiä eikä vanhempia edes. Joulun sanomani naisille on että vietä joulu yksin mielummin kun sen jännämiehesi kanssa koska se hakkaa sinut kuitenkin.
- lihavihatipunen
Ei ätmeille tule joulua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522