Kirjoittelu omalla nimellä

Kymyssys

Mitäs tykkäisitte jos joku saisi tietää mitä kaikkea ns naisvihamielistä kirjoittelette nettiin? Hävettäisikö? Minua henkilökohtaisesti ei haittaisi vaikka koko suku seurasimme palstaa ja omilla nimillä. Perheen pienimmät mukaan lukien. Vastatkaa etenkin Naisasialooseri ja Periaatteen mies.

14

68

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onni.naamasta.kiinni

      Kukapa tuota haluaisi, mutta ei minua hävetä kertoa totuutta naisista. Naiset ovat pinnallisia loiseläimiä, kaikkihan tämän tietää, paitsi komeat miehet. Vain komea mies voi naista rakastaa, koska hänen kohdallaan naiset toimivat kuin on tarkoitettu. Vain komea mies voi "olla oma itsensä", kaikki muut joutuvat miettimään mitä naiset haluaa ja mukautumaan vallitsevaan todellisuuteen.

      • taidat.olla.loinen

        Miksi pitäisi miettiä mitä naiset haluaa kun tiedät että naiset rakastaa vaan niitä komeita miehiä. Siinähän on vastaus suoraan.
        Loiseläimeksi en tunnustaudu koska elätän itseni ihan itse.
        Koska en saa sitä komeinta miestä niin en halua miestä ollenkaan.


      • loistutkija
        taidat.olla.loinen kirjoitti:

        Miksi pitäisi miettiä mitä naiset haluaa kun tiedät että naiset rakastaa vaan niitä komeita miehiä. Siinähän on vastaus suoraan.
        Loiseläimeksi en tunnustaudu koska elätän itseni ihan itse.
        Koska en saa sitä komeinta miestä niin en halua miestä ollenkaan.

        Elätät itsesi, mutta silti ajattelet kuin loinen, mitä miehiin tulee. Miehellä pitää olla sitä ja tätä, jotta edes voit vilkaista hänen suuntaan. Pitää olla vaatteet, autot, talot ja mökit tietyllä tasolla, muuten ei onnaa "rakkaudessa".


      • taidat.olla.loinen
        loistutkija kirjoitti:

        Elätät itsesi, mutta silti ajattelet kuin loinen, mitä miehiin tulee. Miehellä pitää olla sitä ja tätä, jotta edes voit vilkaista hänen suuntaan. Pitää olla vaatteet, autot, talot ja mökit tietyllä tasolla, muuten ei onnaa "rakkaudessa".

        Enhän minä hyödy niistä käytännössä pätkääkään.
        Loppuikäni pysyn sinkkuna.


    • .. Noh, Voishan se olla MiälenKiintoista, jos/kun Kaikki.. Huom.Kaikki.. Elämässä lähetetyt Kommentit, Viestit ja Kirjeet jne. Julkaistaisiin Kaikille Kaikkien Omilla Nimillä.. ;D

      .. Tähän vois vielä liittää noiden Elektronisten ja Manuaalisten Skriivaus viestintävälineiden lisäksi.. Kaikki Puhutut asiat.. Ja Siitä kun vielä otetaan Askel, niin Kaikki Ajatukset.. ;D

      .. Niin, että Olishan se MiäLenkiintoista.. Käviskö tälläinen?.. Jos ei käy, niin miksi?.. ;D

    • No eipä olisi katastrofi. En tosin kirjoittelekaan mitään vihamielistä ja lietsovaa.
      Jotenkin vaan anonyymius tuo omanlaisen vivahteen ja haluan sen pitää. Enemmän siis harmittais Dissen puolesta kuin tyypistä täällä Dissen takana jos paljastuisin.

      Silloinhan Disse periaatteessa kuopattas kertaheitolla...yhyy...ei Dissee saa murhata silleen...hauska tyyppi. Heh..

    • Rypsreikä

      No nainenhan on alunalkaen saastainen sen vuoksi tai tähden heillä on ovulaatio eli kuukautiset, jossa toimeenpiteessä ruumis sekä sielu puhtistautuu. Muuta hyväähän en naisista keksi sanoa ko rypsreikä ja senkin varovasti ja hiljaa kuiskaten toisesta suupielestä. Sen verran vielä noista naissista käärmeen sikiöistä, että oma rakas eukkoni tuli järkiinsä ja jätti Minut voitko kuvitella siis Minut?

      • Rypsreikä

        Muumimammalla ei ole ryps reikää, kato you tubesta heikki kinnusen saarna, se vastaa tietosi janoon? Vai vastaako?


    • 5454545

      En usko, että nallin sukulaiset on sen kanssa missään tekemisissä, tai että sillä on kavereita. Ehkä nuorena on ollut, ja muistelee täällä niitä aikoja. Tuskin pystyy tällä hetkellä itsenäisesti asuman.

    • Ilman muuta pitää kirjoittaa omalla nimellä, kaiken maailman mustilla kirjaimilla nimensä ja nimimerkkinsä kirjoittavat pitäisi poistaa koko inter webistä.

    • looksmoneystatus

      Kukapa tuota haluaisi, mutta ei minua hävetä kertoa totuutta naisista. Naiset ovat pinnallisia loiseläimiä, kaikkihan tämän tietää, paitsi statuksekkaat tai resursseja omaavat miehet. Vain statuksekkaat tai resursseja omaavat miehet voi naista rakastaa, koska hänen kohdallaan naiset toimivat kuin on tarkoitettu. Vain statuksekkaat tai resursseja omaavat miehet voivat "olla oma itsensä", kaikki muut joutuvat miettimään mitä naiset haluaa ja mukautumaan vallitsevaan todellisuuteen.

      • eräsnainenlois

        Mullakin on statuksekas ja resursekas mies. Vain hän osaa rakastaa minua. Hän mukautuu vallitsevaan todellisuuteen ja toimin kuten on tarkoitettu. Kaikkihan tämän tietää että ollaan pintapuolisia loi-seläimiä. Kukapa tuota haluaisi.


    • Kaisanoasaa

      Haluaisin nähdä palsta naisten naamat. Oon varma että ovat rumia mutta vaativat komeaa miestä

      • naamatnäkyviin

        Olisihan se mielenkiintoista nähdä ukkojenkin naamat. Vaativat yleensä nuorta ja kaunista jolla kireä teinipillu.
        Itse en vaadi komeaa miestä. En miestä ollenkaan kun ovat kaikki liian jänniä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1851
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1779
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1745
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1425
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1108
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe