https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005491074.html?ref=rss
Kyllä sieltä voi naisen löytää.
Oletteko saaneet tinder matchin?
12
200
Vastaukset
- peris_234
Joo, äidin kanssa tuli match.
- Luuseri30
Olen saanut mutta nainen ei halunnut alkaa koska olen työtön.
- tamdem
Tinderistä löytää seksiseuraa helposti mutta ei loppuelämän seuraa. Löysikö axl smit kumppanin, ei vaan seksiseuraa.
- entinentindermies
Hyvännäköiset miehet ja naiset ulkonäköön katsomatta löytävät seksiseuraa, muut eivät saa tinderistä yhtään mitään.
- Ruma-ätmi
En minä ole tinderissä. Ei näin ruma saisi sieltä matsia.
- ljkesjdg
Ei ole kyllä minun makuuni tuo nainen. Kauniimpia ja nuorempia naisia tarvittaisiin Tinderiin.
- 30mies
Eipä ole tullut osumaa koska naiset on saatanan nirsoja. Ei kelpaa samantasoiset miehet.
- atm--
Oon saanut kymmeniä matcheja. Mutta ei ole kemiaa koska olen epäsosiaalinen enkä osaa puhua naisille. Olen vähän hiljainen kun pitäisi puhua koko ajan.
- saaollahiljaakin
Ei kai kenenkään tarvitse koko aikaa puhua.
- yksinäinen-mies
saaollahiljaakin kirjoitti:
Ei kai kenenkään tarvitse koko aikaa puhua.
Tarvii puhua koko ajan ja pitää näyttää että on sosiaalinen pelimies että saa naisen pöksyt märäksi 5 minuutissa. Hiljaisemmat miehet ei kelpaa kenellekkään.
- jokumies83
Lähialueelta tasan nolla matsia vaikka laittaa etäisyydeksi maksimin 161.
Kyllähän noita aina silloin tällöin osuu kohdalle. Yhden kanssa treffattiin useampi kerta mutta ei oikein saatu hommaa lentoon joten lopetettiin. Pari ollut sellaista jotka olivat näillä kulmilla vain työreissussa. Toinen oli ihan vaan aikaa viettämässä tinderissä mutta toiselle olisi ihan kyyditkin maistuneet. Molempien kanssa jäi ihan kirjoitteluasteelle.
Yleensä nuo kuihtuvat aika alkuun kun itse joutuu tekemään kaiken työn keskustelun ylläpitämiseksi. Siitä olen päätellyt ettei nyt ihan mahdottomasti toista kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797