Miehet lähestyy miss suomea

Tindermies

13

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei viehätä..

Shirly Karvinen sen sijaan kiinnostaa.

Sillä näyttäis kylän miehet kiinnostavan. :D

• lapsi.missiksi

kovin nykyään pääsee nuoret ja lapset misseiksi eikö aikuiset naiset pääse naisten missikisoihin vaan lapsia ja peruskoululaisia pääsee niin onkohan tuokaan lapsi missi vielä 15 vuottakaan

• Pillujen--asiantuntija

Tavis nainen antaa tavis miehille pakkeja. Missit on taviksia suurin osa.

• huhhuhhhh

Ai että tuo on taviksen tasoa? No nyt alan ymmärtää miksi te tavismiehet saatte niin helposti pakit "tavisnaisilta" yökerhoissa.

• Naisasialooser11

Miehet lähestyvät häntä koska hän on kaunis, eivät miehet rumia naisia lähesty paitsi kännissä ollessaan viimeisenä vaihtoehtona jos pitäisi saada kassit tyhjäksi.

Tuo missi taas ei uskalla sanoa, että hän valitsee lähestyjistä vain komeimmat treffiseurakseen koska naisen pinnallisuutta ei hyväksytä, ei edes suomen kauneimman naisen. Siitä se vasta someraivo repeäisi jos missi sanoisi valitsevansa lähestyvistä miehistä näiden ulkonäön perusteella.

Sen sijaan vastaavassa asemassa oleva mies voisi sanoa hyvin, että valitsee vain kauniimmat naiset eikä kukaan itsestäänselvyydelle korvaansa lotakauttaisi.

• kassitelineet

Komeat miehet ei tyhjennä kasseja.

• Rumasinkkumies-

Jos tuo on kaunis niin minä olen komea. Tavis se on jolla liikaa meikkiä naamassa.

• e45y4rd5y

• Naisasialooser11

Yksikään noista miehistä ei ulkonäöllään saa priimapillua baarista. Noiden miesten MA on noin 1/1000 siitä mitä kauniilla nuorella naisella. Tietysti mr finland status voi sitä hieman nostaa, mutta se on silti miljoonasti alempi kuin mitä missillä.

• Eildboy
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Yksikään noista miehistä ei ulkonäöllään saa priimapillua baarista. Noiden miesten MA on noin 1/1000 siitä mitä kauniilla nuorella naisella. Tietysti mr finland status voi sitä hieman nostaa, mutta se on silti miljoonasti alempi kuin mitä missillä.

Kannattaisko sun käydä Specsaversilla? Komeita ja hyväkroppasii ovat. Nuoret naiset hulluina tommosiin komistuksiin,joten miksi valehtelet itsellesi päinselvää asiaa? Taidat luuseri olla kateellinen ja katkera vanha haaska,kun jäät seinäruusuksi. Näin olen sen itttekkin nuorena miehenä huomannut.

• Wildboy123
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Kyllä se niin menee,että nuorenpi mies fyysiseltä olemuksesltaan vetovoimaisempi ja komeampi kuin keski-ikäinen lihava;kalju ja kulahtanut raappana. Sori olen alle30v komeeks kehuttu jäbä ja mimmit käy kuumana baareissa. Siinä jää raappana kirkkaasti hopeelle tullessa ja mennessä. Tehdäänkö gallup naisille niin siinä,se selviää? Luuseri elää omassa harhaisessa maailmassaan😂

• Kaisanoasaa

Tuollaiselle missille on suomessa noin kolme miestä joka kelpaa missille. Muut liian rumia tai rahattomia.

• Sinkkunainen--

Miehet lähettelee viestejä mutta eivä kerro itsestään juuri mitään. Ties vaikka joku jännämies niitä viestejä lähettää. miehet ei koskaan kasvokkaisn uskalla treffeille pyytää. Ei ihme kun olette oleet yksin koko elämänne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      98
      3752
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      34
      3234
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      60
      3199
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      62
      2993
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      68
      2874
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2809
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2514
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2321
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2162
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2158
    Aihe