Koska tässä aletaan olemaan ikuisia sinkkuja ja sopivaa naista ei tunnu löytyvän mistään, olen tullut siihen tulokseen, että nirsoilen liikaa.
Olenko sitten nirso? Haluan löytää elämänkumppanikseni naisen, joka on
A) normaalivartaloinen (Sori, mutta ne läskit ei vaan sytytä)
B) tupakoimaton sekä omaa muutenkin terveelliset elämäntavat
C) itseäni nuorempi
D) lapseton mutta niitä haluava
E) mahdollisimman tavallinen, luonnollinen ja maanläheinen. Ei tatuointeja eikä kasvolävistyksiä.
F) elämän perusasiat kunnossa sekä muutenkin realistinen asenne
Sellaista vapaata naista, joka täyttää kaikki nämä kriteerit, ei tämän päivän Suomesta löydä.
Koska muutenkin se naisen löytäminen tavismiehelle on yhtä todennäköistä kuin lottovoitto, väkisin tulee mieleen, että pitääkö miehen huolia kenet tahansa? Eikö miehellä saa olla mitään vaatimuksia naisen suhteen?
Silloin tällöin kun joku kaveri alkaa seurustelemaan jonkun naisen kanssa, ihmettelen mitä nämä miehet näkevät näissä naisissa? Ei tunnu haittaavan naisen lapset edellisestä suhteesta, ei naisen läskit, ei naisen työttömyys, ei naisen pinnallisuus, ei naisen vaikea luonne....lista on loputon.
Mielestäni suurin syy sinkkujen suureen määrään sekä syntyvyyden laskuun on suomalaisnaisten surkea taso.
Pitääkö miehen huolia kenet tahansa?
56
507
Vastaukset
- VakalleKansi
Tai miesten nirsous?
- pettynytKundi
NAISET OVAT NIRSOJA JA ERITTÄIN VAATIVIA
TÄMÄ ON TOTUUS !!!!!!!!
Koomillisin seikka on se että naisille ei kelpaa tavallisen näköinen mies vaan pitää olla todella komea ja pitkä.
Auta armis jos olet vaikka vaan 170 pitkä mies on maailmman ihme jos noin lyhyt mies saa naisen. En tiedä mikä naisia vaivaa mutta noin on asiat
- totuus.asiasta
Pitää.
Nainen voi niittikoneella lävistää naamansa täyteen ja pistää päälle vielä mustettakin, mutta vaatimukset miesten laadun suhteen ei muutu miksikään. Nainen lihoo 20 kiloa, mutta miehen pitää edelleen olla lihaksikas treenisonni. Nainen joutuu työttömäksi, mutta miehen pitää olla työmyyrä tai yrittäjä jolla valtava draivi menestymiseen. - sinkkunainenn
Vastaavaa miestä ei kyllä löydy.
- Sitäsaamitätilaaa
Miehethän naiset on pilanneet.
- SolitudeMan1977__
Kannattaa mieluummin olla yksin. Se on parempi, kuin tyytyä vaan johonkin. Itse elän elämäni yksin, koska vaatimuksiani (hoikka ja lapseton, mukava) sinkkunaista ei ole olemassa ikäryhmässäni (35-45v). Itse pidän toki itsestäni huolta. En juo, en polta ja liikuntaa harrastan kotitreenaten käsipainoilla ja kehonpainolla sekä kävellen kulkemalla työmatkat jne. Mutta se ei riitä. Joten yksin hautaan asti. Piste.
- puntitmeneesillointasan
"En juo, en polta ja liikuntaa harrastan kotitreenaten käsipainoilla ja kehonpainolla sekä kävellen kulkemalla työmatkat jne. Mutta se ei riitä. "
Eihän sinullekaan riitä muunlainen kuin hoikka, lapseton ja mukava nainen. - SolitudeMan1977__
puntitmeneesillointasan kirjoitti:
"En juo, en polta ja liikuntaa harrastan kotitreenaten käsipainoilla ja kehonpainolla sekä kävellen kulkemalla työmatkat jne. Mutta se ei riitä. "
Eihän sinullekaan riitä muunlainen kuin hoikka, lapseton ja mukava nainen.Koska minä pidän itseni kunnossa, pitää naisenkin olla kunnossa eli hoikka. Siis puntit eivät mene tasan, jos pitäisi lihava nainen huolia.
- Nainen39vee
SolitudeMan1977__ kirjoitti:
Koska minä pidän itseni kunnossa, pitää naisenkin olla kunnossa eli hoikka. Siis puntit eivät mene tasan, jos pitäisi lihava nainen huolia.
Ymmärrän. En minä ainakaan tuota toivetta mitenkään paheksu. Mutta sun pitää ymmärtää, että sillä hoikalla ja hyväkuntoisella, liikunallisella naisella voi itsellään olla muitakin kriteereitä. Hän saattaa vaikka ajatella, että haluaa samantyyppisen arvomaailman omaavan kumppanin. Tai jos hän harrastaa vaikka kulttuuria ja taidetta, haluaa samanlaisen miehen. Eivät nämä sen huonompia toiveita ole kuin hoikkuus ja liikunnallisuus - puntit tasan siinäkin. Sen vuoksi kaikille ei se pelkkä liikunnallisuus riitä kriteeriksi, kun elämässä on muutakin.
Mutta sinänsä lapsettomia, liikunnallisia, hoikkia sinkkunaisia kyllä on tuossa ikäluokassa. Tunnenpa itsekin sellaisia. He vaan eivät halua edustaa kumppanilleen noita asioita, vaan haluavat kumppanin arvostavan heissä muita, henkisempiä ominaisuuksia, ja itsekin hakevat kumppanilta niitä. Joten he eivät halua tulla halutuksi siksi, että ovat lapsettomia, vaan siksi, millaisia persoonia ja ihmisiä ovat. Tämän vuoksi he eivät varmaan kiinnostuisi miehen deittiprofiilista, jossa toiveena mainitaan ulkonäöllisiä seikkoja ja lapsettomuus. - mansikkakakkua
Nainen39vee kirjoitti:
Ymmärrän. En minä ainakaan tuota toivetta mitenkään paheksu. Mutta sun pitää ymmärtää, että sillä hoikalla ja hyväkuntoisella, liikunallisella naisella voi itsellään olla muitakin kriteereitä. Hän saattaa vaikka ajatella, että haluaa samantyyppisen arvomaailman omaavan kumppanin. Tai jos hän harrastaa vaikka kulttuuria ja taidetta, haluaa samanlaisen miehen. Eivät nämä sen huonompia toiveita ole kuin hoikkuus ja liikunnallisuus - puntit tasan siinäkin. Sen vuoksi kaikille ei se pelkkä liikunnallisuus riitä kriteeriksi, kun elämässä on muutakin.
Mutta sinänsä lapsettomia, liikunnallisia, hoikkia sinkkunaisia kyllä on tuossa ikäluokassa. Tunnenpa itsekin sellaisia. He vaan eivät halua edustaa kumppanilleen noita asioita, vaan haluavat kumppanin arvostavan heissä muita, henkisempiä ominaisuuksia, ja itsekin hakevat kumppanilta niitä. Joten he eivät halua tulla halutuksi siksi, että ovat lapsettomia, vaan siksi, millaisia persoonia ja ihmisiä ovat. Tämän vuoksi he eivät varmaan kiinnostuisi miehen deittiprofiilista, jossa toiveena mainitaan ulkonäöllisiä seikkoja ja lapsettomuus.Minä ainakin ymmärsin tämän ja naisena; allekirjoitan juuri esiin tuomasi asiat. Tyhjäpäiset äijät tasoineen... saavat hiihtää yksinään; vaikka maailman tappiin asti.
168cm ja 63 kg:n ja läski olen; näiden urheillu hullujen, poikatyttöjen ihailijoiden mielestä.
Tämän kaverin listalle en päätyisi muutenkaan ikänikään puolesta, koska rankkaa alle 35vuotiaat pois, täytän vasta ens huhtikuussa 30v.
Omaan muuten liikunnanohjaan paperit ja muutaman muuhunkin vakansiin oikeuttavat tutkinnot. Ja mulla on nykyään jo itsetunto sen verran kohentunut, ettei nirinari vinkujien sanalliset hyökkäykset enää pahemmin heilauta puoleen tai toiseen.
Joten nyt mä varmaan olen luonne vikainen... koska työtönkään en ole.
Tatuointeja ei ole; eikä tule. Tupakki ei kuulu harrastuksiini, inhoan jo tupakin hajuakin, alkoholia saatan ottaa parin paukun verran, silloin kun tarjotaan.
Tämä oli vain kannanotto SolitudeMan1977 narinaasi; ei kosinta tai tarjous! - cxghvnb
Nainen39vee kirjoitti:
Mutta sinänsä lapsettomia, liikunnallisia, hoikkia sinkkunaisia kyllä on tuossa ikäluokassa. Tunnenpa itsekin sellaisia. He vaan eivät halua edustaa kumppanilleen noita asioita, vaan haluavat kumppanin arvostavan heissä muita, henkisempiä ominaisuuksia, ja itsekin hakevat kumppanilta niitä. Joten he eivät halua tulla halutuksi siksi, että ovat lapsettomia, vaan siksi, millaisia persoonia ja ihmisiä ovat. Tämän vuoksi he eivät varmaan kiinnostuisi miehen deittiprofiilista, jossa toiveena mainitaan ulkonäöllisiä seikkoja ja lapsettomuus."Mutta sinänsä lapsettomia, liikunnallisia, hoikkia sinkkunaisia kyllä on tuossa ikäluokassa. Tunnenpa itsekin sellaisia. He vaan eivät halua edustaa kumppanilleen noita asioita, vaan haluavat kumppanin arvostavan heissä muita, henkisempiä ominaisuuksia, ja itsekin hakevat kumppanilta niitä. Joten he eivät halua tulla halutuksi siksi, että ovat lapsettomia, vaan siksi, millaisia persoonia ja ihmisiä ovat. Tämän vuoksi he eivät varmaan kiinnostuisi miehen deittiprofiilista, jossa toiveena mainitaan ulkonäöllisiä seikkoja ja lapsettomuus."
Juu, tänkun näkis että naiset hakevat tuollaisia henkisiä ominaisuuksia kumppaniltaan. Sitten niillä varmaan onkin merkitystä, jos ne asuvat tummassa, pitkässä, komeassa, sosiaalisesti taidokkaassa ja menevässä miehessä.
- kovat.ajat
On kyllä aloittajalla tosi vähäiset kriteerit kun miettii naisten vastaaviin. Tuohan olisi aivan tavallinen mies joita on pilvinpimein sinkkuina.
Mutta joo, olen itsekin miettinyt tosi usein että pitäisi vain tyytyä johonkin naiseen joka ei edes kiinnosta esim iältään vanhempaan epäviehättävään ei-niin-timmiin.- eioleei
Aina on vaihtoehto pysyä sinkkuna. Niin minäkin teen koska kriteereihini sopivaa kilttiä ja kunnollista ei mitään piilojännää miestä ei ole olemassa. Joka hyväksyy vielä hoikan tavisnaisen.
Sinkkuus on ihan hyvä vaihtoehto.
Missähän laatikossa mahdat oikein asua? Täällä susisuollakin löytyy vaikka minkälaisia naisia.
Mutta eipä ole tullut ovelle ilmoittautumaankaan kukaan. Tuolla niitä viuhtoo kaupungilla kahta puolelts liikennemerkkejä.- dfghjk
olet liian vaativa ja nirso
dfghjk kirjoitti:
olet liian vaativa ja nirso
Höpsis. Silti pitää löytää se sopiva. En mä huonoihin sorru. Mutta enpä mä valitakaan että naiset ois huonoja...se oikea ei oo osunut kohdalle vaan...vielä.
Mut kyllä se osuu..
- tingittävälaadusta
Jos itse olisin menny ihanne naiseni kriteerien mukaan en koskaan olisi seurustellut tai tapaillut tässä elämässä. Totuus vaan on se että ei miehellä voi olla kriteerejä naisille kun taas naisilla niitä on vino pino. Rumemmat naiset nyt osin tyytyvät edes johonkin mutta vähänkin kauniimmat ja tavis naiset latelevat sellaiset ehdot miehille että hyvin harva niitä edes täyttää. Lukekaa vaikka normaali naisten treffiprofiileja yms. Vaikka olen seurustellut myös kauniiden naisten kanssa on näillä ollut sellaisia heikkouksia joita en alkuun itse olisi sietänyt ihanne naisessani mutta kun miehen on turha toiveitaan ladella tai käy kuten kirjoitit "ronkelit runkkaa" Olen ns tyytynyt edes niihin joita olen saanut. Se jonka haluan on edelleen piilossa jossain.
Kaunis nainen saa kenet haluaa. Tavallinen mies tyytyy siihen kenet saa. Suhteeni ovat yleensä päättyneet siksi kun ne mun kriteerit ei täyty ja tulee eriäviä näkemyksiä tulevaisuudesta. Mutta jostain on tingittävä kun ei saa sitä ketä etsii.- sellaisenhanhaluavat
Olet täyttänyt naisten kriteerit. Varmaan komea pitkä statuksekas jännämies.
- ölklklölölölö
Mulla on joitain suuntaviivoja sen suhteen, millainen toivon miehen olevan. Jos ottaisin käyttöön tiukat kriteerit, olisin taatusti ollut yksin itsekin. Painoeroa on ollut enimmillään 100kg, lyhin on ollut 165cm... Parhaat tyypit löytyy aina kriteerien ulkopuolelta. Päihdeongelmaista en huoli, muuten kaikki on tapauskohtaista.
- jokumies83
Ei tarvii, voi lähteä ulkomaille jossa valinnan varaa riittää jos kielitaitoa löytyy. Itsestäni on useampi kymmenen naista sanonut komeaksi. Mutta homma on siinä että ne eivät ole suomalaisia olleet.. vaan muualta. Viimeksi eilen yks minun mieleinen mimmi pisti oma-aloitteisesti viestiä että olen kuuma.
Jossain vaiheessa on siis käytävä kaukomailla :) - nouse_poika_seisomaan
Ei tietenkään, voi olla myös ilman ja niinhän sä oletkin. Revippä sitten siitä.
- Kiltti-ja-kunnollinen
Minä en halua tupakoivaa naista. Muuten kelpuuttaisin kenet tahansa samanikäisenkin mutta naisille ei vaan kelpaa kunnolliset miehet.
- nouse_poika_seisomaan
Tarkemmin ajatellen se on ihan oikein, että sä Teemu olet jäänyt yksin nelikymppisenä ruikuttamaan. Sä olet tosi ilkeä ihminen, ei sellaista kukaan halua lähelleen. Karma kostaa ja sun täytyy elää oman ilkeytesi kanssa.
- SolitudeMan1977__
nouse_poika_seisomaan kirjoitti:
Tarkemmin ajatellen se on ihan oikein, että sä Teemu olet jäänyt yksin nelikymppisenä ruikuttamaan. Sä olet tosi ilkeä ihminen, ei sellaista kukaan halua lähelleen. Karma kostaa ja sun täytyy elää oman ilkeytesi kanssa.
Tuosta kommentistasi voisin myös pätellä, että sinäkin olet tosi ilkeä ihminen. Tuomitset toisen tietämättä hänestä mitään. Kauhea ihminen, ihan hirveä. Häpeä!....*satiiria*
Jos se tekee ilkeäksi, että haluaa naisen olevan terveitä elämäntapoja noudattava, hoikka ja lapseton sekä muutenkin kiva....niin silloin joka ikinen nainen ja mies tällä planeetalla on ilkeä ja paha! Että sillee!...."joka teistä on synnitön, heittäkööt ensimmäisen kiven.."...ja tollee.. - otakoppinyttulee
yksinkertaneki vielä kaiken lisäks :D :D
- 98798798989
Tuosta kommentistasi voisin myös pätellä, että sinäkin olet tosi ilkeä ihminen. Tuomitset toisen tietämättä hänestä mitään. Kauhea ihminen, ihan hirveä. Häpeä!....*satiiria*
Jos se tekee ilkeäksi, että haluaa naisen olevan terveitä elämäntapoja noudattava, hoikka ja lapseton sekä muutenkin kiva....niin silloin joka ikinen nainen ja mies tällä planeetalla on ilkeä ja paha! Että sillee!...."joka teistä on synnitön, heittäkööt ensimmäisen kiven.."...ja tollee..Ei ilkeä ja paha.
Te vaan teette keski-ikäisinä valintoja, jotka olisi pitänyt tehdä jo 20v sitten. Myöhäistä nuo vaatimukset tässä vaiheessa on. - 9809889098
Jos se tekee ilkeäksi, että haluaa naisen olevan terveitä elämäntapoja noudattava, hoikka ja lapseton sekä muutenkin kiva....niin silloin joka ikinen nainen ja mies tällä planeetalla on ilkeä ja paha! Että sillee!...."joka teistä on synnitön, heittäkööt ensimmäisen kiven.."...ja tollee..Olet siis nelikymppinen? No, muutaman vuoden päästä voit ruveta katselemaan naisia, joilla lapset on lentäneet pesästä. Muistaakseni et ole paljon seurustellut. En sitten tiedä, sopeudutko enää parisuhteeseen..
- Naisasialooser11
Eiväthän nuo ole edes kriteerejä vielä vaan ihan puhtaita perusasioita, joiden pitäisi naisessa olle itsestäänselvyys.
- vaikeaaon
suomalaiset naiset ei viehäty suomalaisista miehistä eikä toisinpäin. Hanki vaimo esim Thaikuista, naiset siellä varmasti täyttävät nuo kriteerit.
Itse tapailen ensimmäistä kertaa yli kymmeneen vuoteen suomalaista miestä, olin tosin piitkässä suhteessa, mutta kuitenkin harvemmin suomalaiset miehet erityisemmin sytyttävät. Tämäkin tapaus on asunut suurimman osan elämäänsä ulkomailla. Haluan kansainvälisen, hyvät sosiaaliset taidot omaavan miehen joka tiivistetysti puhuu ja pussaa ja näyttää hyvältä.- cvbnmkj
Kerrankin nainen, joka puhuu totta. Tavallisen suomalaisen miehen osa on olla pieni korvattavissa oleva ratas kapitalismin koneistossa.
- Kurppa27
Miehen ei pidä huolia yli 25 v naista koskaan.
- sanoserukkasin
Paskoja ukkoja
- ei.komeamies
siinä se totuus tuli julki mikään ei kelpaa paitsi tosi komea erittäin sharmikas ja erittäin pitkä mies jos olisi vielä pikkusen juoppo ja ja naistenmies niin..............sukat pyörisi jaloissa naisilla monet voisi jopa pyörtyäkin ihastuksen hurmiossa
- sfdsfdsfdfdf
Ettekö te koskaan ihastu kenenkään ihmisen persoonaan niin, ettei ulkonäöllä ole tavallaan mitään väliä? Minulle ainakin käy noin usein..
Ei ole kyllä tarvinnut olla päivääkään yksin. Tuskin koskaan tarvitseekaan. Mitä vanhemmaksi tulen, sen armollisemmin suhtaudun muiden ulkonäköön. Mihinkään en ole koskaan tyytynyt.- oi768
On vähän haasteellista tutustua miehiin, koska niillä on aina saamarin kova kiire suhteeseen. Tunnen enemmän seksuaalista vetoa naispuolisiin ystäviini (koska tunnen heidät!) kuin johonkin random mieheen, josta pitäisi 3 tapaamisen jälkeen tietää notta sytyttääkö vai ei. Minun tutustumisaikani uusiin ihmisiin lasketaan kuukausissa ja vuosissa, ei viikoissa. Sitä nopeampi tahti on aina painostavan ja väkinäisen tuntuista. Olen varmaan tuollainen persoonaihminen :/
- jhjh6565jghjg
oi768 kirjoitti:
On vähän haasteellista tutustua miehiin, koska niillä on aina saamarin kova kiire suhteeseen. Tunnen enemmän seksuaalista vetoa naispuolisiin ystäviini (koska tunnen heidät!) kuin johonkin random mieheen, josta pitäisi 3 tapaamisen jälkeen tietää notta sytyttääkö vai ei. Minun tutustumisaikani uusiin ihmisiin lasketaan kuukausissa ja vuosissa, ei viikoissa. Sitä nopeampi tahti on aina painostavan ja väkinäisen tuntuista. Olen varmaan tuollainen persoonaihminen :/
Nuo on noita epätasapainoisia ad/hd -miehiä, jotka pöllähtävät äkkiä ovesta sisään, ja ovesta ulos. Niistä pääsee ainakin treffipalstalla eroon, kun ei suostu tapaamaan ketään ilman pitkää kirjoittelua.. Siinä ne jyvät erottuu akanoista!
- etytuy
Minä ihastun vasta, kun tunnen naista paremmin, eli persoonan kautta. Noh, eipä se naisonnea ole silti tuonut, kun ei naama miellytä näitä ihastuksiani.
Ei pidä huolia ketään.
Minkä ikäinen itse olet? Jos sulla on ollut tuo kriteerilista jo 10 vuotta, luultavasti vika on sinussa eikä naisissa. Ei naistenkaan tarvitse huolia sinua.
Olen huomannut, että minkäänlaisia listoja ei tarvita. Kun ihmisen kohtaa aidosti, kaikki nollaantuu. Jos kemiat nappaa yhteen, niin jatkossa näkee mitä tapahtuu. Jotkut "viat" kestää yhdessä ihmisessä, toisessa ne esiintyy kestämättöminä. Jotkut pariskunnat näyttävät ulospäin niin erilaisilta, että joskus mietii mikä niitä pitää yhdessä. Huumorintaju ja tilannekomiikka on ainakin yksi vahva liima, ja toisen tukeminen ja vierellä seisominen, tapahtui mitä tahansa. Ei siinä jonkun tupakointi tai satunnainen juopottelu, tai liikakilot ja ikä silloin paljoa paina, kun suhteen perusasiat on kunnossa, eli luottamus ja kumppanuuden tunne toisen kanssa.- Tämä-selvä
Se vaan kuulkaas että nainen on se joka aina valitsee ja naisten valinta on top 10 jännämiehet. 96% tavis miehistä ei saa naista koskaan. Yrittäkää iskeä nainen tinderistä tai mistä tahansa deiteista niin että onnistu.
- Tämä-selvä
Näin pienessä maassa on 1.1 miljoonaa yksinasuvaa, suurin osa sinkkuja. On selvää ettei miehet kelpaa naisille tässä maassa.
- Nainen39vee
"Koska tässä aletaan olemaan ikuisia sinkkuja ja sopivaa naista ei tunnu löytyvän mistään, olen tullut siihen tulokseen, että nirsoilen liikaa.
Olenko sitten nirso? Haluan löytää elämänkumppanikseni naisen, joka on
A) normaalivartaloinen (Sori, mutta ne läskit ei vaan sytytä)
B) tupakoimaton sekä omaa muutenkin terveelliset elämäntavat
C) itseäni nuorempi
D) lapseton mutta niitä haluava
E) mahdollisimman tavallinen, luonnollinen ja maanläheinen. Ei tatuointeja eikä kasvolävistyksiä.
F) elämän perusasiat kunnossa sekä muutenkin realistinen asenne
Sellaista vapaata naista, joka täyttää kaikki nämä kriteerit, ei tämän päivän Suomesta löydä.
Koska muutenkin se naisen löytäminen tavismiehelle on yhtä todennäköistä kuin lottovoitto, väkisin tulee mieleen, että pitääkö miehen huolia kenet tahansa? Eikö miehellä saa olla mitään vaatimuksia naisen suhteen?
Silloin tällöin kun joku kaveri alkaa seurustelemaan jonkun naisen kanssa, ihmettelen mitä nämä miehet näkevät näissä naisissa? Ei tunnu haittaavan naisen lapset edellisestä suhteesta, ei naisen läskit, ei naisen työttömyys, ei naisen pinnallisuus, ei naisen vaikea luonne....lista on loputon.
Mielestäni suurin syy sinkkujen suureen määrään sekä syntyvyyden laskuun on suomalaisnaisten surkea taso."
Missä rinnakkaistodellisuudessa te oikein elätte? Esim. lävistykset ja tatuoinnithan ovat olleet pois muodista jo pitkään, eikä kaikilla niitä ole koskaan ollut.
Et kertonut, minkä ikäinen itse olet ja kuinka paljon nuoremman haluaisit. Uusia ihmisiä syntyy koko ajan lisää, joten nuorempia naisia takuulla on, Mutta ehkäpä toiveet eivät kohtaa - heillä ei ole toiveena nimenomaan huomattavasti vanhempi mies, joten et saa niitä normaalipainoisia, fiksuja ja mukvaia naisia, koska he haluavat kumppanin omasta ikäluokastaan. Näyttää siltä siis, että oma tasosi ei riitä noihin naisiin, joita haluaisit.
Mitä sun kavereihin tulee, heillä on näköjään eri kriteerit. Kyllähän nuo sinun kriteerisi kuulostavat vielä aika "helpoilta", sikäli että aika iso osa naisista varmaan mahtuu tuohon kategoriaan. Vaikeampaa olisi, jos hakisin tyyppiä, jonka kanssa haluat arvomaailmojen, ajattelutapojen ja vaikka seksuaalisen kemian osuvan yksiin. Yksi syy, miksi sun suhteet eivät onnistu, voi ollakin se, että sinulle kumppani edustaisi vain "nuorempaa ja tatuoimatonta naista", kun taas hän ehkä haluaisikin olla kumppanilleen nimenomaan KUMPPANI.
Mutta vastaus kysymykseesi: ei miehen tietenkään tarvitse hyväksyä ketä tahansa. Mitä olen palstaa lueskellut, niin miesten kriteerit eivät tunnu olevan ongelma naisille. Suurin osa naisista voi ihan hyvin elää sen asian kanssa, että eivät "kelpaa" joillekin miehille. Palstan (joillekin) miehille taas tuntuu olevan hirveän suuri ongelma, jos HE eivät kelpaa juuri halutunlaisille naisille - kuten juuri huomattavasti nuoremmille. Mutta sellaista se on. Ei se kumppanin löytyminen aina helppoa ole, joskin mitä ulkonäkökeskeisemmät kriteerit on, sitä todennäköisemmin toivotunlaisia naisia/miehiä kuitenkin LÖYTYY - toinen asia on sitten se, onko itselle heihin mahdollisuuksia. Mutta en usko, että naisten taso voi noilla aloittajan kriteereillä olla ongelma. Pikemminkin ehkä tuntuu olevan ongelma se, että kaverit löytävät naisen ja saavat suhteen, ehkä perheenkin, kun itse ei onnistu saamaan näyttelyesineeksi jotain nuorempaa.- dfggjk
Ei kai tässä nainen vaan tunnusta tasoteorian paikkansapitävyyden? Hämmästyttävää!
- Pillujen--asiantuntija
Eikös se ole aika sama millaiset kriteerit mies laittaa kun suurin osa naisten kriteereistä on niin kovia ettei suurin osa miehistä täytä niitä. Ette taida tietää miten vaikeaa miehelle on naisiin tutustua. Vaikka naisella ei päältäpäin näytä olevan juuri kummoisia kriteerejä niin normi työssäkäyvä kunnollinen mies ei treffeille pääse. Suurin osa miehistä on yksinkertaisesti liian rumia naisille ettei naisille kelpaa miehet. Se on siis ihan sama nuorempi, vanhempi, savuton ja asiat muuten kunnossa niin et treffeille pääse kovin usein. Pitää ainakin tuhatta naista kokeilla että tärppää. Nainen saa olla millainen tahansa niin sen kriteerit on mister suomen tasoa, pitää olla statusta ja varallisuutta, pitkä, komea, paljon kokemusta naisista.
- Nainen39vee
No jospa se nainen ei halua lähteä treffeille kenenkään kanssa? Mies voi olla ihan hyvä mies, mutta jos ei deittailu kiinnosta, niin ei kiinnosta.
Tai jospa sen naisen kriteerit ovat jotain muuta kuin ulkonäöllisiä. Nainen voi hakea vaikka samanhenkistä ihmistä, jolloin joku tavallinen, mukava ja ihan hyvännäköinen mies ei niin sanotusti "kelpaa" - vaikka hän sitten myöhemmin lähtisi treffeille jonkun toisen ihan yhtä tavallisen, mukavan ja peruskivannäköisen miehen kanssa.
Tuo on ihan teidän omaa tulkintaa, että "miehet ovat liian rumia". Tosi harva varmaan on naisten mielestä ruma, vaikka ei treffeille lähtisikään. Palstalla toistuu jatkuvasti käsitys siitä, että vain pitkä, varakas miesmalli kelpaa - mutta kuitenkin suurin osa naisista on suhteessa ihan toisenlaisten miesten kanssa. Kuulostaa siltä, että te ette oikeasti tiedä, mistä naiset kiinnostuvat ja mitä ha hakevat, ja ilmeisesti ITSE pidätte miesihanteena pitkää, varakasta miesmallia, ja sen vuoksi kuvittelette naistenkin hakevan juuri sellaista. - Pillujen--asiantuntija
Nainen39vee kirjoitti:
No jospa se nainen ei halua lähteä treffeille kenenkään kanssa? Mies voi olla ihan hyvä mies, mutta jos ei deittailu kiinnosta, niin ei kiinnosta.
Tai jospa sen naisen kriteerit ovat jotain muuta kuin ulkonäöllisiä. Nainen voi hakea vaikka samanhenkistä ihmistä, jolloin joku tavallinen, mukava ja ihan hyvännäköinen mies ei niin sanotusti "kelpaa" - vaikka hän sitten myöhemmin lähtisi treffeille jonkun toisen ihan yhtä tavallisen, mukavan ja peruskivannäköisen miehen kanssa.
Tuo on ihan teidän omaa tulkintaa, että "miehet ovat liian rumia". Tosi harva varmaan on naisten mielestä ruma, vaikka ei treffeille lähtisikään. Palstalla toistuu jatkuvasti käsitys siitä, että vain pitkä, varakas miesmalli kelpaa - mutta kuitenkin suurin osa naisista on suhteessa ihan toisenlaisten miesten kanssa. Kuulostaa siltä, että te ette oikeasti tiedä, mistä naiset kiinnostuvat ja mitä ha hakevat, ja ilmeisesti ITSE pidätte miesihanteena pitkää, varakasta miesmallia, ja sen vuoksi kuvittelette naistenkin hakevan juuri sellaista.Poistakaa sitten ne treffi ilmoituksenne jos ei miehet kiinnosta. Suomi24 treffeissäkin on 80 % sellaisia naisia jotka eivät vastaa kenellekkään. Samanhenkisyys tulee selville vasta tapaamisessa mutta miehet ei pääse tapaamaan naisia. Sinne profiilin voi kirjoittaa ihan mitä tahansa mutta sitten on ihan erilainen naisen tai miehen mielestä jos joskus pääsee treffeille.
- tfcgjub
Nainen39vee kirjoitti:
Tuo on ihan teidän omaa tulkintaa, että "miehet ovat liian rumia". Tosi harva varmaan on naisten mielestä ruma, vaikka ei treffeille lähtisikään. Palstalla toistuu jatkuvasti käsitys siitä, että vain pitkä, varakas miesmalli kelpaa - mutta kuitenkin suurin osa naisista on suhteessa ihan toisenlaisten miesten kanssa. Kuulostaa siltä, että te ette oikeasti tiedä, mistä naiset kiinnostuvat ja mitä ha hakevat, ja ilmeisesti ITSE pidätte miesihanteena pitkää, varakasta miesmallia, ja sen vuoksi kuvittelette naistenkin hakevan juuri sellaista.Tottakai moni naisista on toisenlaisten miesten kanssa, koska joutuvat tyytymään. Kaikille kun ei niitä alfoja riitä perheprojektiin. Aika usein, kun lukee ja kuuntelee naisten juttuja, törmää tarinaan, jossa nainen kertoo, ettei hänen miehensä edusta ihannetta, mutta syystä XYZ nainen oli tähän "rakastunut". Toivon todella, että näiden naisten puolisotkin ovat tuon näkemyksen tiedostaneet ja sisäistäneet. Sama toimii varmasti toiseenkin suuntaan, mikä tekee koko pariutumisesta irvokasta. Itse en ainakaan tunne ketään, kenestä olisi kiva kuulla, että puoliso tyytyi paremman puutteessa häneen.
- Totuus-
Nainen39vee kirjoitti:
Tuo on ihan teidän omaa tulkintaa, että "miehet ovat liian rumia". Tosi harva varmaan on naisten mielestä ruma, vaikka ei treffeille lähtisikään. Palstalla toistuu jatkuvasti käsitys siitä, että vain pitkä, varakas miesmalli kelpaa - mutta kuitenkin suurin osa naisista on suhteessa ihan toisenlaisten miesten kanssa. Kuulostaa siltä, että te ette oikeasti tiedä, mistä naiset kiinnostuvat ja mitä ha hakevat, ja ilmeisesti ITSE pidätte miesihanteena pitkää, varakasta miesmallia, ja sen vuoksi kuvittelette naistenkin hakevan juuri sellaista.Eikös suomessa ole sinkkumiehiä ja yksinäisiä aika paljon että ei se nyt ihan huuhaata ole että naiset on nirsoja. Suurin osa naisista on kuitenkin taviksia ja rumia mutta silti naisilla on pitkä vaatimuslista miehelle. Jos mies joutuu olee yksin kymmeniä vuosia niin ei se miehen vika ole silloin vaan naisilla on liian suuret vaatimukset. Lähtökohtaisesti työtön nainen on samalla tasolla kun työtön mies mutta naiselle se ei kelpaa jos mies eiole 180 cm bodaaja. Naisilla tulee ensin ne ulkonäkö vaatimukset.
- crux
Tavallisuus on nykyään naisissa niin harvinaista että näillä poikkeusyksilöillä on vara vaati lähes mitä tahansa. Jos nainen olisikin ulkoisesti ihan normaali niin sitten hän on yleensä kehittänyt jonkin aatteen joka estää normaalin kommunikoinnin ja sopuisan yhteiselämän. Jos jossain on vielä nainen joka on normaali eikä vaadi mieheltä ihan älyttömiä niin hän pariutuu halutessaan viikossa.
- Ruma-ätmi
Miehet ei voi huolia ketään koska rumatkin naiset on niin vaativia ettei rumat miehet pääse koskaan tutustumaan naisiin.
- Soriaapee
Ap:llä on kriteerit, jotka täyttyvät helposti: alkoholi pois, tupakka pois, tiukka dieetti tilalle. Ap vaan ei halua olla rakastamassa ketään ns terveeksi.
Mies on sika jos hänellä on vaatimuksia.. :D
Otsikkoon, että ei pidä. Mutta kukaan ei kielläkkään, saa huolia. Own choise.
- Kaikkivaatiii
Ei pidä. Ja ei nuo kummoiset raamit /vaatimukset ole. Eri asia sitten on miten moni nainen nää vaateet lukee. Eli normaalipainoista ei ainakaan tekstiin kannata laittaa, ja lapsettomuuttomuuttakin kannattaa olla kommentoimatta. Koska hyvin moni nämä vaatimukset täyttäväkin nainen jostain ihmeellisestä syystä kokee ne loukkaaviksi. Ei mitään käryä, että miksi? Se on joku naisten juttu. Siksi niitä ei heti kannata sanoa, vaan sen jälkeen kun on viesteillä ja kuvilla varmistettu vähän noita perusjuttuja.
Ja todennäköisesti olet itse ainakin kuivahkon oloinen pönöttäjä, joten se karkottaa monet naiset. Ei ole olemassa tavallista. Vaan kukin näkee sen tavallaan. Etsi omasi ja saa hänet tuntemaan itsensä erityiseksi?- Kaikkivaatii
Ai niin tuo nuorempi vaatimus on erityisen myrkyllinen. Varsinkin 35-40v naisten keskuudessa. Siitäkään ei mitään käryä, että miksi, koska juuri siinä ikäluokassa alkaa olla ne isoimmat merkitykset iällä muut kriteerit huomioiden. Tietenkin jos olet 45 ukon käppänä itse niin lienee syytä alkaa joustaa parista muustakin jutusta. Haluatko tosiaan 50v:nä siihen päiväkotrumbaan yms vaan kun kaveritkin on siihen päässeet? Junilla on aikataulut miestenkin kohdalla, ja aina se ei ole ihan optimaalisin.
- Kärtty
Jos 33v ei ole hakeutunut parisuhteeseen, hän ei sitä todellisuudessa haluakaan.
Jos 36v ei ole vieläkään parisuhteessa ja perheellistynyt, hän ei takuulla ole sitä halunnutkaan!
Sillä parisuhteeseen ja avioliittoon pääsee aina, ei siinä ole kyse mistään erityissaavutuksesta.
Tietenkin jos todella on jokin luettelo, jossa on vaatimukset kumppanille.....
Kuitenkin kyse on tekosyistä: Tämä ja tämä juttu ei täsmää, naisella on tatuointi, ei käy!
Kyse on tuolloin keskenkasvuisuudesta, tai suuresta halusta on itsenäinen. Yhä useammat tuntevat olevansa kokonaisia omana itsenään eivätkä näinollen haluakaan puolisoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873695
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813290Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683132On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702760Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502302- 661869
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271819- 361801
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601688