hei tietääkö kukaan mikä tää on? https://streamable.com/s3hga
näyttäis että kuvattu ainakin helsingissä ja lahdessa, mutta vissiin jotain muitakin mestoja?
ei nyt ehkä ihan suoraan skeittaukseen liity kun menee välillä sellasille leveleille, ja tulihan siinä elämän tarkoituskin selväksi, vaikka vaan muutaman minuutin näyte olikin :D
ja ei jumalauta griffin mit vit xD
mystinen skeittivideo...
10
313
Vastaukset
- VisionGator
Taitaapi liittyä niihin Rulla Lauta Juhliin... En kyllä jaksanut kattoa kokonaan – kumpaakaan :D
Kasarin-ysärin taitteesta saataa sen sijaan löytyä omia kotivideoita, joita voisin digitoida. Pitäisikin pistää pystyyn joukkorahoituskampanja sitä varten tässä joulun pyhinä. - karhupainija
kyl tää on rulla lauta juhlat 2 traileri, tossahan se lukee pienellä alakulmassa heti alussa!
on muuten AIKA ÄLYTÖN pätkä, se ny on pakko sanoa tykkäs tai ei !!! - karhupainija
haha mites toi enderi!?!? jooooooooooo
- PsyBiot
Öööh, skeittauksesta en niin tajua mutta mitä helvettiä nuo Chemitrails jutut tuossa lopussa, voiko ne pitää paikkansa? Ainakin aika uskottavan näköistä videokuvaa ja tilastotietoa... Harmi ettei lähdettä mainittu, nimittäin tää saattaa olla sellanen asia joka vois mediaakin kiinnostaa.
- PsyBiot
Okei, nyt kun mainitsin Chemtrailsin tässä viestiketjussa niin näköjään koko video on otettu alas ilmeisesti valtion ellei jopa jonkin sitä korkeamman tahon toimesta (ja kirjoitin vielä ylemmässä viestissäni ko. sanan TARKOITUKSELLA VÄÄRIN ettei näin kävisi jälleen kerran...). Mitäköhän tästä sitten pitäisi ajatella!?
- nollie
moi eli alkuperänen postaaja tässä, kiitti vaan kaikille vastauksista asia tuli selväksi,
mutta nyt pikku kuumotukset kun eilen tuli jotain omituisia puheluja ilmeisesti joku englannin kielinen puherobotti kysyi mistä oon saanut tuon videomateriaalin haltuun ja kuulemma jotain seuraamuksia tulossa. kaikki kolme puhelua tuli tuntemattomasta numerosta niin en tiiä kuka se oli ja mistä ylipäätään sai mun numeron, kun se ei vastannut kun kysyin. ärsyttää kun halusin vaan skeittailla ja kattoa hyviä videoita ja nyt vähän tosiaan kuumottaa mut silmät kyllä tosiaan aukes
todellisuuteen ton videon myötä - The_Saku
Hei, tässä on alkuperäisen postaajan eli Nollien kaveri Saku. Kyselisin täältä onko Nolliesta havaintoja viime päiviltä? Hän kertoi tehneensä tällaisen viestiketjun, minkä jälkeen alkoi saada outoja puheluita. Eräänä yönä tällä viikolla Nollie soitti minulle, että hänellä on nyt kaikki vastaukset, mutta hänen puhelintaan kuunnellaan, joten minun pitää tulla hänen luokseen. En tiennyt mistä on kyse, mutta lähdin silti.
Kello oli 03:30 torstain ja perjantain välisenä yönä, ja matka Suutarilasta Kurkimäkeen ei ole mikään aivan lyhyt. Uskollinen tossumoponi kuitenkin vei minut perille – kiitos mopolle siitä!
Perille päästessäni Nollie ei vastannut puhelimeen, ja hänen asuntonsa valot olivat pimeinä. Huomasin pian, että ovi oli epäilyttävästi raollaan, ja kun astuin sisään, huomasin, että asuntoa oli pengottu sangen läpikotaisesti. Nollieta ei näkynyt missään, enkä ole hänestä sen koommin kuullut.
Olisi kiva tietää, mitä oikein on tapahtunut. Tämä ei ole ollenkaan Nollien tapaista. En yleensä lue paljon tätä skeittausaiheista palstaa, mutta minuun saa parhaiten yhteyttä kirjoittamalla suomi24:n keilaus-foorumille: https://keskustelu.suomi24.fi/urheilu-ja-kuntoilu/keilaus
Jos näette Nollien kaupungilla, niin ottakaa yhteyttä. Tuntomerkkejä sen verran, että hän on noin 90-vuotias, 3,5 metriä pitkä, pukeutuu suuriin pressukankaisiin, tiuskii aggressiivisesti vastaantulijoille ja leijuu kävellessään noin 3 cm maanpinnan yläpuolella. Aion 3d-tulostaa noin sata Nollien näköispatsasta ja ripotella ne ympäri Helsinkiä tunnistamisen helpottamiseksi. - nollie
HEI, NIMENI ON NOLLIE, JA OLEN PALANNUT – VASTOIN KAIKKIA ODOTUKSIA!
MINULLA ON TEILLE KAIKILLE USKOMATONTA KERROTTAVAA! - kempeleeseen_muuttaja
moi, muutin just kempeleeseen ja mietin että onko siellä asfalttia? tekis mieli kesällä skeittailla mutten tiiä onko siellä asfalttia kun lunta maassa ja muutin just
- Sloggitjalas
Tää vaikuttaa kyllä kiintoisalta. Avaruutta ja kaikkee. Pätkän perusteella ei paljoa skeittaa, mut matkoilla ovat kyllä kieltämättä. Toivottavasti pidempi setti tulee pian! Ja toivottavasti onnistuvat pelastamaan Hyttisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822