Puolustaisitko naisesi kunniaa henkesi kaupalla?

Kaksintaisteluvalmius

Palstan miehille kysymys.

Jos eläisimme vielä sitä aikakautta kun käytiin aseellisia kaksintaisteluita, niin puolustaisitko naisesi kunniaa häntä loukannutta miestä vastaan aseellisessa kaksintaistelussa silläkin uhalla, että hengenlähdön mahdollisuus on se 50/50? Voit vastata tähän joko siltä pohjalta, että sinulla on jo nainen tai sillä hypoteettisella kuvitelmalla, että sinulla olisi nainen, mikäli sinulla ei sellaista tällä hetkellä ole.

19

197

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .. Riippuu Loukkauksen Vakavuudesta.. Ja jos/kun loukkaus olisi tehty Perseillen, niin ei Sellainen Mitään Reilua Kohtelua Ansaitsisi.. Ei Sikaa tarvitse kohdella, kuin HerraMiestä.. Tieteskään.. ;P

• sesiitäkunniasta

kunniaa ei saa se on hankittava.ei mies eikä nainen ole kunnianoma ennenku se itse hankkii.koskee myös sitä seksuaallisuuttaan.

• Naisasialooser.1

Riippuu siitä onko naisella kunnia tallella? Käytetyllä naisellahan ei kunniaa ole joten sellaisen kunniaa ei myöskään voi loukata ja mielummin suuntaan sen aseen piipun sen naisen naaman eteen ja vedän liipasimesta.

Ja nainen joka vaatii että mies puolustaa hänen kunniaansa varmaan myös ymmärtää, että nainen saa vaatia em. miehekästä käytöstä mutta nainen ei saa vaatia mieheltä ulkonäköä. Mies saa katsoa ulkonäköä nainen taas miehen miehekkyyttä.

• miehekäskäytös

Onpa mielenkiintoista. Äitisi on käytetty koska olet päässyt syntymään.
        Eikun aseella naamaan ja liipasimesta veto.

• terveisinreiska

Varmaankin luovuttaisin kiviritsani sydämeni valitulle ja toivottaisin onnea itse koitokseen. Itse kiiruhtaisin markkinoille katsomaan nukketeatteria ;)

• No jos olisin mies, niin naisen kunnia on naisen käsissä. Mutta naiseni muiden miesten käsissä olisi puolustamisen paikka.

• Muuten miksi kysymys on vain miehille? Kyllähän naisetkin osaavat puolustaa omaa kumppaniaan?

• Totuus-

Puolustaisin mutta ei siitä tulisi kaksintaistelua vaan ampuisin sitä jännämiestä selkään raukkamaisesti. Parempi niin että odottaisi sen osuvan minuun kaksintaistelussa.

• Vähän riippuu naisesta..

Jos se on sellanen rääväsuinen lumppu niin en varmaan puolusta. :D

• nbvvjuyghhghhhhh

Itse pidän naisista jotka tarvittaessa pystyvät puolustautumaan, joten vissiin sitten porukalla pyörittäisi.

• No en takuulla. Mulla on lapsia jotka tarvii eläväisen isän. Kai järkeä pitää käyttää. Nakkaa vaikka nenään sitä äijää... saa riittää.

• Jos eläisimme vielä sitä aikautta ja naisetkin olisi sen mukaisia niin voisihan tuota vaikka henkensä asettaa alttiiksi upean naisen vuoksi mutta kuten minuakin täällä aina muistutetaan että nyt eletään nykyaikaa niin eipä 2000-luvun naisten kunniassa paljon ole puolustamista. Ajatellaan vaikka niin että vain yhden miehen käyttämä nainen (minun) vrt. sadan miehen käyttämä lutka, toisen puolesta voisi tosiaan henkensä heittää, toisen puolesta no jaa, pikku naarmukin taitaisi olla liikaa niin pitäköön itse itsestään huolta, senhän itsenäinen, vahva 2000-luvun nainen osaa.

• paskakasat

Ei ole miehetkään kunniassa puolustamista. Tappavat naisia ja lapsia liukuhihnalla.
        Joutaisivat kuolla koko joukko. Ei olisi lutkiakaan silloin.

• paskakasat kirjoitti:

Ei ole miehetkään kunniassa puolustamista. Tappavat naisia ja lapsia liukuhihnalla.
        Joutaisivat kuolla koko joukko. Ei olisi lutkiakaan silloin.

te naisethan niitä isis-sotureita tänne massiivisilla marssikampanjoilla kutsuitte, siinähän nyt sitten elätte sen mahdollisuuden kanssa että saatatte joutua äkkirakastelemaan jos väärissä paikoissa/seuroissa liikutte.

• mansikkakakkua
        Harmaaritari kirjoitti:

te naisethan niitä isis-sotureita tänne massiivisilla marssikampanjoilla kutsuitte, siinähän nyt sitten elätte sen mahdollisuuden kanssa että saatatte joutua äkkirakastelemaan jos väärissä paikoissa/seuroissa liikutte.

Niin joo, me naisethan sitä helvatin isoa rekkaa tänne rahdattiin, täynnä beduiineja... isisin taistelijoita, saadaksemme hieman eloa tähän kansaan.
        Kaks naamaisena nyt yritän hommata niille hieman rajoja, ett jotain jäisi itsenikin iloksi.
        Näyttävät laittavan vielä alemmaksi sen "kurppa rajan" mitä tämän palstan äijät!
        Noilla etelän partalapsilla se "kurpparaja" menee jo täkäläisten suojaikärajan alle, joillakin se ei edes varhaisteini rajaa ylitetä. Onneksi oikeuslaitos ymmärtää... kulttuuri erot on suuret.

Enpä tästä asiasta tämän enempää... mun mieli ei tee enempää poliisiasemalle kuultavaksi, tällä erää. Olen pahoillani, mutt tällaisia me kaikki naiset ollaan... lutkia.
        Mukavaa nähdä sinutkin taas työssäsi ...valistuksen parissa, kuten aina. ;)

• mansikkakakkua kirjoitti:

Niin joo, me naisethan sitä helvatin isoa rekkaa tänne rahdattiin, täynnä beduiineja... isisin taistelijoita, saadaksemme hieman eloa tähän kansaan.
        Kaks naamaisena nyt yritän hommata niille hieman rajoja, ett jotain jäisi itsenikin iloksi.
        Näyttävät laittavan vielä alemmaksi sen "kurppa rajan" mitä tämän palstan äijät!
        Noilla etelän partalapsilla se "kurpparaja" menee jo täkäläisten suojaikärajan alle, joillakin se ei edes varhaisteini rajaa ylitetä. Onneksi oikeuslaitos ymmärtää... kulttuuri erot on suuret.

Enpä tästä asiasta tämän enempää... mun mieli ei tee enempää poliisiasemalle kuultavaksi, tällä erää. Olen pahoillani, mutt tällaisia me kaikki naiset ollaan... lutkia.
        Mukavaa nähdä sinutkin taas työssäsi ...valistuksen parissa, kuten aina. ;)

Ei kun et sinä, tuolla toisessa ketjussa disselle yritin selittää että "kaikki naiset" ei ole ihan kaikki naiset vaan on ilahduttavia poikkeuksia mm. sinä jotka vahvistaa säännön. Jos sinun kaltaisia ei olis niin sittenhän ei tarvitsisi kirjoittaa "kaikki naiset", riittäisi kun kirjoittaisi vain "naiset" mutta sun ja kaltaistes vuoksi joudutaan aina se "kaikki" lisäys siihen kirjoittamaan mutta voidaan se toki tehdä teidän vuoksi kun arvostetaan teitä.

Huomasinkin muuten kun jossain ketjussa taisit kertoa tosiaan hieman hankaluuksiin joutuneesi mielipiteidesi vuoksi, en siihen sitten ehtinyt kommentoida tuoreeltaan niin jäi silloin arvostus ilmaisematta vaikka kyllä taustalla arvostin, tässä nyt siis siitä hatunnosto sulle, olet tehnyt jotain oikein hyvin kun kerran viranomaisten kuultavaksi asti pääsit :)

Kiva suakin "nähdä" kun et edes kovin vihaisena kommentoi :), valistaa pitää vaikkei ne usko kuitenkaan :)

• mansikkakakkua
        Harmaaritari kirjoitti:

Ei kun et sinä, tuolla toisessa ketjussa disselle yritin selittää että "kaikki naiset" ei ole ihan kaikki naiset vaan on ilahduttavia poikkeuksia mm. sinä jotka vahvistaa säännön. Jos sinun kaltaisia ei olis niin sittenhän ei tarvitsisi kirjoittaa "kaikki naiset", riittäisi kun kirjoittaisi vain "naiset" mutta sun ja kaltaistes vuoksi joudutaan aina se "kaikki" lisäys siihen kirjoittamaan mutta voidaan se toki tehdä teidän vuoksi kun arvostetaan teitä.

Huomasinkin muuten kun jossain ketjussa taisit kertoa tosiaan hieman hankaluuksiin joutuneesi mielipiteidesi vuoksi, en siihen sitten ehtinyt kommentoida tuoreeltaan niin jäi silloin arvostus ilmaisematta vaikka kyllä taustalla arvostin, tässä nyt siis siitä hatunnosto sulle, olet tehnyt jotain oikein hyvin kun kerran viranomaisten kuultavaksi asti pääsit :)

Kiva suakin "nähdä" kun et edes kovin vihaisena kommentoi :), valistaa pitää vaikkei ne usko kuitenkaan :)

Seli, seli...satusetä, kyllä mä olen niin tyhmä; ett mulle voi selittää mustan valkoiseksi tai päinvastoin. Mä olen tässä vuosien varrella oppinut sanojen merkityksen kohtalaisen hyvin, vaikka suomen kieli on kovin rikas synonyymien suhteen. Puhu sinä, minä pidän hevosta!
        Samanlainen paskan puhuja sä olet kuin eräät muutkin muntuntemani äijät!

Mutt älä sure...ei hätä ole tämän näköinen... ollaan kuule samaan kansakuntaan kuuluvia ja hätätapauksessa puolustan myös sua.
        Riippuen hyökkääjän koosta, normi kokoiselle alle 90kg, lupaan pistää hanttiin vielä paljainkäsinkin... aika pitkälle pärjäten, jollei vastassa ole vapaapainija tai potkunyrkkeilijä. Aseen käyttäjänä olen broidejani tarkempi ampuja, eikä hekään huonoja ole. Relax man!

Hyvää yötä, toivottaa kaikki suomalaiset naiset, nuku rauhassa sisaret valvoo untasi!

• sdafsdfsdf

Tuollaisessa tilanteessahan ennen kaikkea loukataan samalla sitä miehen kunniaa, mikä voi olla tuhoisaa.. naisen kunnia on yleensä joustavampaa sorttia. Vaikea kuvitella mitään esimerkkitilannetta tähän.
      Jos liittyy jotenkin naisen aikaisempiin huoraamisiin, niin sitten saa puolustaa sitä ihan itse.

• Per-kel

Puolustaisin vaimoa henkeni kaupalla :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3665
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3290
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3122
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2750
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      50
      2292
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1842
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1809
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      36
      1779
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1719
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1678
    Aihe