Joo siis mulla oli kaveri joka oli itsetuhoinen ja uhkasi itsarilla ja neuvoin häntä sitten kaveri sekosi lisää ja kertoi kaikille tyyliin tai ilmeisesti levitti jotain juttua ainakin lähipiiriin että mä olisin se itsetuhoinen vaikka kävin itse just terapiassa ja opiskelen nyt pian psykaa ja on kokemusta alalta niin miten tällainen voi olla mahdollista aina kun noita epätasapainoisia yrittää kuunnella ja neuvoa niin tuntuu, että ei siitä mitään tule miten voi kaveri seota noin pahasti. Onko kaikki naiset samanlaisia? Sitten kaveri sekoili muutenkin ja oli todella outo. En ole uskaltanut olla sen jälkeen kaveria oikeen kenenkään kanssa tuon jälkeen kun mun kaverin itsarisuudesta ja itsetuhoisuudesta tuli mun ongelma vaikka mä olin se joka auttoi nyt hommat aika perseellään ja edessä paikkakunnan vaihto.
Outo naiskaveri kokemuksia onko muilla ollu?
Tällasta
0
71
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614208KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1152772Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452262Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291923- 241843
- 281566
- 171420
- 761405
- 1461314
- 311178