Mitä tehdä? Olen tilanteessa että minulla teetetään monen ihmisen työt. Palan kohta loppuun. Työ on määräaikainen ja siten olen huonossa asemassa. Pomot huutaa ja uhkailee.
Tehtävien laajuus ja vaativuus on rönsyilevä.
Kuuluun työttömyyskassaan mutta en liittoon. Mitä voin tehdä?
Mitä tehdä?
5
240
Vastaukset 5
- kohti-uutta
Etsi uusi työpaikka ja lähde pois nykyisestä. Jos käy hyvin pystyt sopimaan määrääaikaisen sopimuksesi päättymispäivän aikaistamisesta. Jos se ei onnistu, niin voit pyytää lopputilin ja lähteä lätkimään.
- WasteOfSpace
Et kai vain ole metallialalle? Niistä töissä ei tunneta "monen ihmisen työt" käsitettä, vaan jos joutoaikaa on niin aina löytyy lisää koneita joilla motivoitunut työntekijä voi ahkeroida lisää rahaa pomon kukkaroon.
- Mattikimi
Tämän kun kaikki jaksaa muistaa, niin työntekijälläkin töiden jatkumisen todennäköisyys kasvaa... Hieno viesti!
- kldjksfksldkjdlsdj
Sehän on sitä moniosaamista että hyppyytetään monessa työpisteessä työntekijää mutta palkkaa ei tietenkään makseta sen enempää kuin vain yhdellä työpisteellä olevalle... perkele.
- Juttelehan
työpaikan luottamusmiehen kanssa. Tuommoista se vaan on tietyillä aloilla, esim. metalliteollisuudessa saat painaa viiden miehen työt yhdella palkalla. Tuskin se meno ainakaan tulee parantumaan työpaikallasi, kattele parempaa ja nosta kytkintä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 402586
- 551072
- 66921
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t53867Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227783T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin11710Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️61691- 49634
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81617- 65613