se on varma se.
Huomenna panen
14
124
Vastaukset
- Ätmi-sinkku
Minä runkkaan se on varma se
pane prkl, ketä kiinnostaa
- Buhahaha
Minä panen jo tänään. Maaten, nimittäin.
- lihavihatipunen
Ei teillä alkoholisteilla seiso.
- kaisanoasaa
Kyllä mulla vaan seisoo.
- tyhjät-tynnyrit
Mä panen pään tyynyyn ja silmät kiinni.
öitä. :) - kovat.panijat.liikkeellä
kyllä moni korkeastikoulutetut tinderinaisetkin panee ja aika paljon paneekin huomisesta lähtien ensi vuoteen asti että kiirusta pitää ja miehiä riittää ja apteekeista on tinderinaiset ostaneet kosteusvoiteita ja rasvoja ja liukasteita pimpille ettei rakkoja tulisi
Panin pari pörsää säbässä, kohta panen tupakaks, aamulla panen kahvin tippumaan, saatan panna siivoushommia ihteni tekemään töissä... olen munamies, olen munamies....olen mursu!! Pupappaduula!
https://youtu.be/pu_iO5TN1bsPane oikeasti se elämä kuntoon, ei jää yhteen panemiseen
- Buhahaha
Mun elämä on jo kunnossa silleen etten ainakaan alkoholisti ole - eikä ole sitä yhtäkään panemista!
Ei se sun syysi tietenkään vähäisemmässä määrin ole, mutta kunhan nyt muistutin ettei järjestyksessä oleva elämä sexiä mitenkään automaatisesti tuo. Buhahaha kirjoitti:
Mun elämä on jo kunnossa silleen etten ainakaan alkoholisti ole - eikä ole sitä yhtäkään panemista!
Ei se sun syysi tietenkään vähäisemmässä määrin ole, mutta kunhan nyt muistutin ettei järjestyksessä oleva elämä sexiä mitenkään automaatisesti tuo.Annoinkin henkilö kohtaisen neuvon lipun parempaan, sinun tilannetta en osaa arvioida ennen kuulematta.😁
- panematta
Haiseeko henki viinamiehellä?
- Normimies38
Panin kinkun uuuniin 12.00 ja otan pois 18.00
- Maisa2003
Grrrr, viinamies kuulostaa jännittävältä ;)
Oletko myös tatuoitu ja väkivaltainen? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381