Miehen paras ikä on 20-30 paikkeilla

MiehenIKä

Tuolloin mies on komeimmillaan ja saa naisia jos on komea. Yli 30v alkaa näyttää jo vähän liian vanhalta ainakin nuorten naisten makuun. Yli 40v ei mitään toivoa enää paitsi jos ei ole jokin huippukomea julkkis joka on pysynyt nuorekkaan näköisenä HUOM nuorekkaan, eli miehille että on nuori ja komea on erittäin tärkeää.

109

4429

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adonis123

Tosi on silloin on mies parhaassa iässä ja sikäli hyvässä asemassa,että saa niitä nuoria naisia ja puumia. 40 alkaa olla jo melkoisia rupsuja moni. Baareissa nuorena 28v miehenä olen huomannut,että kyllä ne nuoret ja kauniit mimmit mielummin haluaa sen nuoremman ja lihaksikkaan miehen,eikä siinä vanhemmalla miehellä ole mitään jakoja,sori.

• Naisasialooser11

Väärin. Mies on komeimmillaan 40-50 vuotiaana eikä alle 30v pojanklopilla ole mitään mahdollisuuksia. Itse sain 34v kloppina pakit itseäni vuotta nuoremmalta naiselta koska tämä ei halunnut lähteä kakaran mukaan, olisi pitänyt olla 50v aikuinen mies.

Myös kaverini on 50v eikä 35 kaverillani ole mitään mahdollisuuksia kun naisista kilpillaan, tuo 50v kaverini on pannut mm.22v naista.

20v mies on finninaamainen pojanrimpula, 30v mies alkaa jo jotain miehistymisen merkkejä osoittaa ja voi kelvata 20v naiselle.

• Naisasialooser11 kirjoitti:

Väärin. Mies on komeimmillaan 40-50 vuotiaana eikä alle 30v pojanklopilla ole mitään mahdollisuuksia. Itse sain 34v kloppina pakit itseäni vuotta nuoremmalta naiselta koska tämä ei halunnut lähteä kakaran mukaan, olisi pitänyt olla 50v aikuinen mies.

Myös kaverini on 50v eikä 35 kaverillani ole mitään mahdollisuuksia kun naisista kilpillaan, tuo 50v kaverini on pannut mm.22v naista.

20v mies on finninaamainen pojanrimpula, 30v mies alkaa jo jotain miehistymisen merkkejä osoittaa ja voi kelvata 20v naiselle.

Henkinen ikä onkin eri asia, jotkut kun jäävät kakaroiksi loppuiäkseen.

Suomi on pullollaan näitä tarjoushaukka-, huutokauppakeisari- ja biltemaukkeleita.

• Nainen----
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Sä voit jutella sitten siitä, mitä naisen mielessä liikkuu, kun olet nainen. Tämä ei lie näköpiirissä, vaikka aika neiti oletkin.

• enolemikäänbotti

Se sinua vuotta nuorempi nainen ei sanonut sinua kakaraksi siksi, että näyttäisit nuorelta, vaan siksi että puheenaiheesi homevituista ja naisten kiduttamisesta antavat sinusta kakaramaisen vaikutelman.

• Naisasialooser11

Väärin, hän sanoi minua nuoreksi koska näytän nuorelta, myös 10v nuoremmat naiset sanovat niin eivätkä usko ikääni ellen näytä papereita.

• kovapmwkuski

Lippispää finninaama BMW -kuski luulee taas olevansa kova naistenmies.

• Kunnollinen-mies42

18-30 v oli minun huippuvuodet ja panin 150 naisen kanssa. 32-36v sain vain 15 naista enää ja 37-42v en ole naista saanu lainkaan.

• Kunnollinen-mies42

Lihosin 10 kg, siitä se varmaan johtuu ettei naisia ole enää ollut 5 vuoteen.

• gheuwuguh

Olin 20 vuotiaana 180 pitkä ja painoin 55 kiloa. Naista ei saanut ja näytin valokuvissa kuin Auswitchin keskitysleiriltä tulleelta. Söin wienerleipiä vähintään 3 kpl ja join Coca-Colaa joka ilta, plus söin lihottavasti, mutta painoa ei tullut. (Eikä toosaa). Kun olin ikä 30-35, tuli toosaa jo jonkin verran ja painoakin oli tullut jo jonkin verran. Kun olin 35-45, tuli toosaa aivan simona. Sain sekä itseäni vanhemmilta, että nuoremmilta. 38 ikäisenä sain kolmelta jotka olivat juuri 18 ikäisiä 41 ikäisenä olin suhteessa vuoden verran 24 ikäisen kanssa. 45-50 ikäisenä toosaa tuli niin että yritin taiteilla neljän naisen kanssa pitää suhdetta saman aikaisesti. Pikkuhiljaa homma kävi vaikeaksi, ja vakiinnuin yhden kanssa, jonka kanssa muutettiin kimppaan. Ikä 50 on painoa nyt niin että viihdyn oikein hyvin vartalossani, enkä kaipaa siihen mitään muokkauksia. Ei ole enää pakko yrittää saada lisää painoa liian laihuuden takia. Toosaa ei ole saanut yhtään sen jälkeen kun suhde vakiintui nyksän kanssa. Naiset ovat innokkaita antamaan toosaa ainoastaan niin kauan, kun toivovat että suhde vakiintuu. Jos vakiinnuttaa suhteen, nainen lopettaa kiinnostuksensa seksiin.
        Tästä oppineena on parasta pitää koko ajan vain "hakua päällä" eikä "vakiintua" ollenkaan.
        Kaverit ovat kertoneet että heillä on muijiensa kanssa aivan sama tilanne. Mennään päivästä päivään, ja toosahommat ovat jääneet pois jo vuosia sitten kokonaan.
        En ihmettele kun varattuja on niin paljon etsimässä "salaista".
        Voisin itse liittyä samaan, mutta kun on tottunut vain etsimään aidosti.

• 0lenhanMies

Muuta äiteelle kuten muutkin, kaikki asuu nykyvää äiteellä.

• gheuwuguh
        0lenhanMies kirjoitti:

Muuta äiteelle kuten muutkin, kaikki asuu nykyvää äiteellä.

Ei voi, kun nyksä asuu kanssani edelleen. Toosaa ei vain ole näkynyt "kohta" kymmeneen vuoteen...

• jokumies83

Pah, nuorena ja hyvässä kunnossa olleena ei naisia näkynyt. Vasta nyt yli 3 kymppisenä ovat osoittaneet kiinnostusta nuoremmatkin siis. Viime kesän olin yhdessä yli 10v nuoremman naisen kanssa..
      Aloitus on provo tms.

• Huuhaa123

Tulihan se tyypillinen kertosäe sieltä..Missä jyystökaveri?

• Ikäloppufabu

Näin on. 30 ikävuoden jälkeen testosteronivaje tekee tehtävänsä. Kaikki alkaa roikkumaan, vatsa kasvaa vaikka söisi porkkanan. Otsan ryppyihin voi rakentaa sillan.

• Naisasialooser11

Ei ole mitään testosteronivajetta, testo alkaa laskea 40v jälkeen ,mutta vain 1% vuosivauhtia. Mies on komeimmilaan keski-ikäisenä ja alle 25v mies on pieni, hintelä finninaamainen pojanrimpula puhumattakaan kuinka paljon hän hävää vanhemmalle miehelle myöskin henkisissä ominaisuuksissa.

• Naisasialooser11

P.S. rypyt lisäävät miehen karismaa ja antavat särmää ulkonäköön.

• jokineitäsmää

P.S. rypyt lisäävät miehen karismaa ja antavat särmää ulkonäköön.

Luulen että olet oikeasti nainen.

• sustanon10mg

Ei ole mitään testosteronivajetta, testo alkaa laskea 40v jälkeen ,mutta vain 1% vuosivauhtia. Mies on komeimmilaan keski-ikäisenä ja alle 25v mies on pieni, hintelä finninaamainen pojanrimpula puhumattakaan kuinka paljon hän hävää vanhemmalle miehelle myöskin henkisissä ominaisuuksissa.

Testovaje on juoppojen tupakkimiehien ongelma jotka eivät liiku.

• biletys

kai johtuu paljolti siitä että baarissa on etu päässä nuoria.

• Naisasialooser11

No alahan luetella sitten tuohon ikäluokkaan kuuluvia maailman seksikkäimmiksi valittuja miehiä.

• Naisasialooser11

Niin sanotko vielä nimeltä muutaman, joka on valittu maailman seksikkäimmäksi mieheksi jonakin vuonna People-lehdessä? Itse kun en jostain syystä muista ensimmäistäkään, mutta muistan varmaan väärin, virkistä muistiani hieman.

Mallit eivät koskaan pääse lähellekkään maailman seksikkäimpiä miehiä koska ovat pääosin homon näköisiä sen lisäksi että ovat pojanrimpuloita ja toisekseen jos naiselta kysytään kenen miehen kanssa harrastaisit seksiä niin vastaus ei koskaan ikinään ole miesmalli vaan aina joku vanhempi näyttelijä tai muusikko yms. oikea YTM

• Totuus-

Niin sanotko vielä nimeltä muutaman, joka on valittu maailman seksikkäimmäksi mieheksi jonakin vuonna People-lehdessä? Itse kun en jostain syystä muista ensimmäistäkään, mutta muistan varmaan väärin, virkistä muistiani hieman.

Mallit eivät koskaan pääse lähellekkään maailman seksikkäimpiä miehiä koska ovat pääosin homon näköisiä sen lisäksi että ovat pojanrimpuloita ja toisekseen jos naiselta kysytään kenen miehen kanssa harrastaisit seksiä niin vastaus ei koskaan ikinään ole miesmalli vaan aina joku vanhempi näyttelijä tai muusikko yms. oikea YTM

Niitä seksikkäitä miehiä lehtiin valitsevat vanhat rumat naiset jotka haaveilee avioituvansa niiden komeiden miesten kanssa.

• Naisasialooser11

Jotka olivat silmänräpäys sitten nuoria ja kauniita naisia.

• Eikös tästä ollut joku tutkimuskin, että suurinosa naisista kokee noin nelikymppisen miehen olevan parhaimmillaan?
      Itse kyllä näkisin, että tuo 20-30v oli miehen elämässä enimmäkseen sitä suorittamisen aikaa..
      30-40v välillä sitä on jo saanu kaiken oleellisen materian: asunnon jne..haalittua ympärilleen ja sitä elelee velattomana ja huolettomana varsin kivasti.

• Silikoonimummo

Ei se aina noin mene,koska ihmiset voivat opiskella pidempään ja velaton voi olla vaikka 50v. vasta . Jos 40v mies niin ei hänellä välttämättä ole kauheesti omaisuuta,jos työttämänä ollut ja tuskin monikaan tänäpäivänä voi kovinkaan huolettomasti elää. Tutkimusten mukaan moni haluaa sen lähellä omaa ikää olevan kumppanin,eikä siinä omaisuus ratkaise vaan rakkaus.

• Silikoonimummo kirjoitti:

Ei se aina noin mene,koska ihmiset voivat opiskella pidempään ja velaton voi olla vaikka 50v. vasta . Jos 40v mies niin ei hänellä välttämättä ole kauheesti omaisuuta,jos työttämänä ollut ja tuskin monikaan tänäpäivänä voi kovinkaan huolettomasti elää. Tutkimusten mukaan moni haluaa sen lähellä omaa ikää olevan kumppanin,eikä siinä omaisuus ratkaise vaan rakkaus.

No en minä kaikkien miesten suulla puhunutkaan..
        Ja näissä asioissa nyt on mielipiteitäkin yhtä paljon kuin on persreikiäkin.

• lyhyttarkkaotanta

miehet alkaa olla parhaimmillaan siinä 43-45 ja se ei pysähdy siihen, voi jatkua seniiliyteen saakka

• handsome45

20-30v paikkeilla en saanut naisia kun kaksi. 40 v jälkeen olen saanut 10

• erimieltäoleva

25-35v lienee useimmille paras ikä.

35-45v jos ajatellaan naisten saamista eikä pelkästään nuorten/nuorekkaiden naisten saamista.

Itselleni 30-35v oli paras ikä, selkeästi. Sen jälkeen mahdollisuudet saada nuoria naisia katosivat, mutta toisaalta mahdollisuudet saada oman ikäisiä kasvoivat.

• Kyllä tuo hyvin kutinsa pitää, tottakai poikkeuksiakin on suuntaan ja toiseen. Mutta karkeasti, nuoruus on kaunista myös miehissä. Ei vain naisissa, fresh...

Päälle 30 mieskin alkaa vanheta ja ulkomuoto ukottua. Joskin 41 ikäisenä naisena pidän ikäisiäni aikuisen näköisinä miehinä, eikä aikuisennäköisyydessä ole mitään vikaa. Hyvin istuu mun silmään. ☺️

• Naisasialooser11

Ei pidä vaan mies on komeimmillaan keski-ikäisenä. Mies alkaa vanheta vasta päälle 50 vuotiaana mikä ei tarkoita sitä, ettikö 60 mies olisi karismaattinen komistus. 20v mies on vielä finninaamainen pojanrimpula, 30v mies alkaa jo muistuttaa aikamiestä.

Niin ja kerrotko nyt yksityiskohtaisesti mistä kohtaa esim. tämän reilusti päälle 30v miehen ulkomuoto on"ukottunut"

http://ksassets.timeincuk.net/wp/uploads/sites/46/2017/07/bond-25-1.jpg

• yksityiskohtaisesti

Ei pidä vaan mies on komeimmillaan keski-ikäisenä. Mies alkaa vanheta vasta päälle 50 vuotiaana mikä ei tarkoita sitä, ettikö 60 mies olisi karismaattinen komistus. 20v mies on vielä finninaamainen pojanrimpula, 30v mies alkaa jo muistuttaa aikamiestä.

Niin ja kerrotko nyt yksityiskohtaisesti mistä kohtaa esim. tämän reilusti päälle 30v miehen ulkomuoto on"ukottunut"

Syvät nasolabiaalijuonteet. Hiuksetkin aika harvat, en tosin tiedä millaiset ne on olleet nuorempana. Otsassa kurttuja. Kroppa kyllä hyvä. Ikä näkyy naamassa.

Heh, ihan koko mies on ukottunut. Päästä varpaisiin, elämä kuluttaa meitä kaikkia. Komeimpiakin. ☺️

• Naisasialooser11

Hyvä, että myönnät Danielinkin komistuneen huomattavasti vanhetessaan.

Hyvä, että myönnät Danielinkin komistuneen huomattavasti vanhetessaan.

Poikkeus vahvistaa säännön eli Daniel saa olla poikkeus. 😉

No mitäpä tässä arvostellaan, leikinpäin kun omakin naama on kuin ruttukoiran takamus. Joten ei näitä kannata mihinkään kirjata totisina tosina. ☺️

• Naisasialooser11
        yksityiskohtaisesti kirjoitti:

Syvät nasolabiaalijuonteet. Hiuksetkin aika harvat, en tosin tiedä millaiset ne on olleet nuorempana. Otsassa kurttuja. Kroppa kyllä hyvä. Ikä näkyy naamassa.

Hiukset eivät ole harvoja nähneetkään, ne eivät nuorilla ole yhtään tuon tuuheammat. Nasolabijuonteet ovat vähäiset ja rypyt lähes huomaamattomat ja nuo ihan samat löytyvät myös 10v nuoremmilta miehiltä.

Hiukset eivät ole harvoja nähneetkään, ne eivät nuorilla ole yhtään tuon tuuheammat. Nasolabijuonteet ovat vähäiset ja rypyt lähes huomaamattomat ja nuo ihan samat löytyvät myös 10v nuoremmilta miehiltä.

Hiukan sieltä jo sisäkumi kuultaa, jos kuvaa suurennat ja tarkkaan katsot. Juu...kyllä sisäkumi kuultaa. 😊

• Allotta_Fagina
        monnom kirjoitti:

Heh, ihan koko mies on ukottunut. Päästä varpaisiin, elämä kuluttaa meitä kaikkia. Komeimpiakin. ☺️

Daniel Craig on muuten oikea elävä esimerkki siitä, mikä vaikutus statuksella on naisiin. Hänhän ei ole mikään klassinen "tumma hurmuri"jollaisena Bond aiemmissa elokuvissa on totuttu esittämään. Piirteiltään ja varsinkin hiustyypiltään Craig muistuttaa aika läheisesti suomalaista miestä.

Kun Craigin valinta Bondiksi julkistettiin 2005, niin en muista että yksikään nainen olisi suhtautunut siihen myönteisesti. Ainakin minun kaveripiirissäni naiset paheksuivat ja jopa yököttelivät kuvan nähdessään. Nykyisin tyyppi on märkä päiväuni suunnilleen 90 prosentille planeetan naisista, kiitos roolin tuoman tähtitieteellisen statuksen.

Jos kuvitellaan sellainen hypoteettinen tilanne, että Daniel olisi täysi nobody ja tallustelisi (treenaamattomana) Helsingissä, niin en usko että naiset kiinnittäisivät häneen mitään huomiota.

• Allotta_Fagina kirjoitti:

Daniel Craig on muuten oikea elävä esimerkki siitä, mikä vaikutus statuksella on naisiin. Hänhän ei ole mikään klassinen "tumma hurmuri"jollaisena Bond aiemmissa elokuvissa on totuttu esittämään. Piirteiltään ja varsinkin hiustyypiltään Craig muistuttaa aika läheisesti suomalaista miestä.

Kun Craigin valinta Bondiksi julkistettiin 2005, niin en muista että yksikään nainen olisi suhtautunut siihen myönteisesti. Ainakin minun kaveripiirissäni naiset paheksuivat ja jopa yököttelivät kuvan nähdessään. Nykyisin tyyppi on märkä päiväuni suunnilleen 90 prosentille planeetan naisista, kiitos roolin tuoman tähtitieteellisen statuksen.

Jos kuvitellaan sellainen hypoteettinen tilanne, että Daniel olisi täysi nobody ja tallustelisi (treenaamattomana) Helsingissä, niin en usko että naiset kiinnittäisivät häneen mitään huomiota.

Saatatpa olla hyvinkin oikeassa hänen suhteensa. Minusta oli piristävä poikkeus, ettei Bond aina ole ns. tyypillinen keikari. Joskin olen tykännyt aina Bondina eniten Rogerista. Paras jo ihan luontaisen humoristisen karismansa vuoksi. Ei ota liian vakavasti itseään mies. :)

Muut on Bondina no näyttelijöitä. :)

Danielin etu on, ettei hän yritä olla mielinkielin ja rooli on lähempänä "normaalia" miestä, kun keikaria. Plussat siitä.

• monnom kirjoitti:

Saatatpa olla hyvinkin oikeassa hänen suhteensa. Minusta oli piristävä poikkeus, ettei Bond aina ole ns. tyypillinen keikari. Joskin olen tykännyt aina Bondina eniten Rogerista. Paras jo ihan luontaisen humoristisen karismansa vuoksi. Ei ota liian vakavasti itseään mies. :)

Muut on Bondina no näyttelijöitä. :)

Danielin etu on, ettei hän yritä olla mielinkielin ja rooli on lähempänä "normaalia" miestä, kun keikaria. Plussat siitä.

Ja olihan Moorella miellyttävimmät kasvotkin.

http://www.saint.org/images/actors/moore2_3x4.jpg

• Kaljunuorentaa
        yksityiskohtaisesti kirjoitti:

Hah, hiukset harvat, paljon näkee alle 30 vuotiaita miehiä, joilla ei hiuksia ollenkaan, vaan kalju pää on.
        Jos ei ole paljon hiuksia tai harvat hiukset, niin kanattaa vetää vaan kaljuks tai siiliks.
        Pitkät ja harvat hiukset miehellä vanhentaa miestä, paljon nuoremman näkönen, kun on siilitukka tai kaljupää.

• Kaljunuorentaa kirjoitti:

Hah, hiukset harvat, paljon näkee alle 30 vuotiaita miehiä, joilla ei hiuksia ollenkaan, vaan kalju pää on.
        Jos ei ole paljon hiuksia tai harvat hiukset, niin kanattaa vetää vaan kaljuks tai siiliks.
        Pitkät ja harvat hiukset miehellä vanhentaa miestä, paljon nuoremman näkönen, kun on siilitukka tai kaljupää.

Joo ja ei se tukka nyt mikään vitun ikämittari ole...Karvaa se vain on ja kaljuuntuminen on merkki testosteronista ja siitä, että geeniperimässä on saatu sellainen hiustuppi, joka ei kestä dht homoonia.. Osa kaljuuntuu jo 20v.

• ikäälisä

mitenkään naisia etsimässä kauppa reisulla nuodet naiset ilmestyy viereen pyörimään vilkuillen.näytän ehkä noin 40v hoikka ikää 51v todellisuudessa kaikki toimii paitsi seksi halut ovat pienentyneet muutamassa vuodessa ja tietysti nuoduuden kunto puuttuu. asijassa on hyvätkin puolet ei tarvitse juosta seksin perässä kuten nuodena.

• Naisasialooser11

Totta, eikä sillä kunnolla mitään tee koska nuorella pojanrimpulalla ei ole taitoja.

• mitenonn

Totta, eikä sillä kunnolla mitään tee koska nuorella pojanrimpulalla ei ole taitoja.

Onko nuorella 18v naisella taitoja vai onko lahna?

• terveisinreiska

Haluaisin tämän vanhan viisikymppisen pääni pitää elämänkokemuksineen ja ajatusmaailmoineen, mutta muuten vaihtaa kropan jäntevämpään ja kimmoisempaan ;)

• paraskäyttöikä

Laatutietoisimpia miehiä ei tosin kiinnostaa 20-30-vuotias nainen, vaan 14-18-vuotias kaunis teininainen.

• kysyy

Miten sen ikäinen nainen, tai tyttö. Onko vaan masturbointiväline vai osaako rakastella kokonaisvaltaisesti? Mistä laatu tulee?

• ullkonäkö
        kysyy kirjoitti:

Miten sen ikäinen nainen, tai tyttö. Onko vaan masturbointiväline vai osaako rakastella kokonaisvaltaisesti? Mistä laatu tulee?

Yksinkertaisimmille miehille riittää naisessa pelkkä ulkonäkö.

• sama.asia
        ullkonäkö kirjoitti:

Yksinkertaisimmille miehille riittää naisessa pelkkä ulkonäkö.

Yksinkertaisimmille naisille riittää miehessä ulkonäkö, status tai resurssit

• ite.ootte
        sama.asia kirjoitti:

Yksinkertaisimmille naisille riittää miehessä ulkonäkö, status tai resurssit

Ite ootte ei toimi edelleenkään.

• 9879879879899

Joo, samaa mieltä. Nainen lienee kauneimmillaan 17- vuotiaana. 27 -vuotias mieskin on sille jo liian vanha. Ei täällä ole nuoria naisia, joilta voisi asiaa kysyä. Te, jotka aloitte saada naisia yli kolmekymppisinä.. Mikä on näiden naisten taso ja ikä?

Ei nykyään ole enää sillä tavalla pojanrimpuloita, koska miehet käyvät salilla, ja panostavat muutenkin ulkonäköönsä. Kolmekymppisillä alkaa olla myös lapsia -turn off parikymppisille naisille.

• Naisasialooser11

Ei ole, koska se parikymppinen nainen on itsekin 30 ennen kuin ehtii lehdestä sivua kääntää. Luulee toki olevansa 20 ikuisesti. Itsekin tunsin erään 20v naisen, olin itse tuolloin 25 ja nainen kysyi että eikö tuossa iässä pitäisi olla jo perhe. Nainen kuvitteli, että 20:stä 25 ikävuoteen on aikaa ikuisuus ja että hänellä on vielä"monta vuotta"aikaa hankkia se perhe ja tietysti YT-miehen kanssa, hän sanoi että hommaa rikkaan miehen. Nyt tuo nainen täyttää ensi vuonna 30 ja hänestä tuntuu kuin olisimme käyneet em. keskustelun viime vuonna eikä hänellä ole rikasta YT-miestä, eikä muutakaan miestä perheestä puhumattakaan. Aika ajoi naisen ohi nopeammin kun hän ikinä uskoi, huippuvuotensa 18-21v hän käytti "vitun hyvännäköisten"ja"coolien"pelimiesten pantvana.

27v pojankloppi on sopiva 17v naiselle. Oma sukulaistyttönikin seurusteli 16 vuotiaana 26v miehen kanssa. Tietty jos se nainen on ikuisesti 17v niin hänellä on varaa ikärasismiin.

Ja salilla käynti ei tee siitä pienestä ja hintelästä 18v finninaamasta yhtään miehekkäämpää, meidänkin salilla noita pyörii paljon. Se on ikävuodet mitkä heitä tulevat miehistämään ja komistamaan.

• ihanarauhaelämässä

Ei ole, koska se parikymppinen nainen on itsekin 30 ennen kuin ehtii lehdestä sivua kääntää. Luulee toki olevansa 20 ikuisesti. Itsekin tunsin erään 20v naisen, olin itse tuolloin 25 ja nainen kysyi että eikö tuossa iässä pitäisi olla jo perhe. Nainen kuvitteli, että 20:stä 25 ikävuoteen on aikaa ikuisuus ja että hänellä on vielä"monta vuotta"aikaa hankkia se perhe ja tietysti YT-miehen kanssa, hän sanoi että hommaa rikkaan miehen. Nyt tuo nainen täyttää ensi vuonna 30 ja hänestä tuntuu kuin olisimme käyneet em. keskustelun viime vuonna eikä hänellä ole rikasta YT-miestä, eikä muutakaan miestä perheestä puhumattakaan. Aika ajoi naisen ohi nopeammin kun hän ikinä uskoi, huippuvuotensa 18-21v hän käytti "vitun hyvännäköisten"ja"coolien"pelimiesten pantvana.

27v pojankloppi on sopiva 17v naiselle. Oma sukulaistyttönikin seurusteli 16 vuotiaana 26v miehen kanssa. Tietty jos se nainen on ikuisesti 17v niin hänellä on varaa ikärasismiin.

Ja salilla käynti ei tee siitä pienestä ja hintelästä 18v finninaamasta yhtään miehekkäämpää, meidänkin salilla noita pyörii paljon. Se on ikävuodet mitkä heitä tulevat miehistämään ja komistamaan.

Onneksi tuo parinkymmenen vuoden ikä on kaukana takanapäin. Ei ole helppoa olla nuori nainen nykypäivänä.

• Naisasialooser11
        ihanarauhaelämässä kirjoitti:

Onneksi tuo parinkymmenen vuoden ikä on kaukana takanapäin. Ei ole helppoa olla nuori nainen nykypäivänä.

No ei varmasti ole koska pitää olla kaunis ja siveellinen. Nuorelta naiselta odotetaan ja vaaditaan paljon, mutta nuori mies saa toilailla miten tahtoo ja siihen suhtaudutaan pojat on poikia asenteella.

• Ei ne kaikki18v ole finninaamoja nykyään miehetkin panostaa ihonhoitoon. Monet nuoret miehet lihaksikkaita ja jänteviä ainakin meidän salilla. Kyllä noilla 20-30v on jo kummasti taitoja..testattu on. Mutta se on taas sitä katkeran kurpan rutinaa.

• Nytkypsinmillää

Työnantajienkin keskuudessa on legenda ihmisestä, mutta taustat huomioonottaen senkin voi unohtaa.

• tavisketmi

Aika moni sanoo että 20-30 on paras ikä koska ei vanhempana niitä nuoria ja nättejä naisia enää saa.

Mutta kun suurin osa miehistä ei saanut nuorenakaan. Kauniit-perusnätit tytöt joko seurusteli komeiden poikien kanssa tai sinkkuili. Ne joille ei vähän tasokkaampaa löytynyt poikkikseksi, odotteli sinne lähemmäs 30 tienoille kunnes pariutui.

Oma tilanne.

20-25. Olisin ehkä saanut seinäruusun.
      25-30 kovalla yrityksellä sain vähän pyöreän tavallisen naisen (ex-vaimo).
      30-35 olisin saanut helpommin vastaavia naisia kuin exä, ja kovalla yrityksellä nätimpiä (ja mikä tärkeintä, mukavampia)
      Nyt oon nelikymppinen. Nuorempiin olis samat tsäänssit kuin nuorempana, elikkäs lue yllä. Paitti ehkä isompi kynnys lähestyä alle kolmekymppisiä. Mutta ei oo kauaa siitä kun yksi 27v oli kiinnostunut. Oman ikäisiin ja vähän nuorempiin (ehkä vähän alle 35-40) paremmat tsäänssit ihan selkeästi.

Vähän toss-up oliko paras ikä 30-35 vai nyt.

• vanha-äijä

Mitä sää ny meluat?Kyll maar mää ny ole parhaas ijäs ko mää täyti 55 vuott.
      Em mää ennää ol mikkää poijankloppi ko mää ole kunno mies.
      Kyll all 50 vuotiaat iha kloppei ovat.

• dsfgsdfgdsfg

Nelikymppisenä saa kyllä helposti edelleen naista, mutta ei enää niin nuorta tai timmiä kuin nuorempana. Yli kymmenen vuoden ikäerot ovat aika satunnaista ja epävakaata "herkkua".
      Riippuu tietysti paljon miehestä, joku prätkäjengiläinen hoitelee nuoria misuja vielä viisikymppisenäkin.

• Nki1

Aikas jännä juttu,kun 40 naiset saavat timmiä ja nuorta miestä 20v alkaen..Harhaluulo,että nussivat vaikka puunkoloon..kyllä haluavat timmiä kroppaa ja kaunista naista,mutta mikäs.siinä kun itsestään pitää huolen! Ja nautinnolista ja kovaa kyytiä saanut,enkä vaihtais vanhaan rupsuun..Tämä elämäntyyli sopii mulle..

• fghhdfgf
        Nki1 kirjoitti:

Aikas jännä juttu,kun 40 naiset saavat timmiä ja nuorta miestä 20v alkaen..Harhaluulo,että nussivat vaikka puunkoloon..kyllä haluavat timmiä kroppaa ja kaunista naista,mutta mikäs.siinä kun itsestään pitää huolen! Ja nautinnolista ja kovaa kyytiä saanut,enkä vaihtais vanhaan rupsuun..Tämä elämäntyyli sopii mulle..

Riippuu ja roikkuu aika paljon myös naisesta. Tosin olen joskus nähnyt myös kuinka (epätoivoinen) nuori jannu vokottelee jotain aivan hirveää pubiruusuakin - tai se kun reilut kolmekymppisellä kaverilla on lähemmäs kuusikymppinen täti rakastajattarena. Kaikki näyttää olevan mahdollista!

• johntravoltanveli

Hui hai,ei se noin mene: 30 ikäisenä vaika ui saaresta kymmenen kilometrin matkan päästäkseen naisen kimppuun,,40 ikäisenä odottaa lauttaa,,50 ikäisenä arvelee:"Kyllä ne naiset tänne ui" ja 60 ikäisenä voikin todeta "Ihan sama"..

• IkäloppuVaan

Montako etunojapunnerrusta menee yhteen soittoon.
        Itse teen 80 etunojapunnerrusta ja ikää on 45 . Lisäksi pyöräilen talvella joka ikinen päivä 15-30km.
        !00 etunojapunnerrusta yhteen menoon olis tavoita ja siitä sitten ylöspäin.
        Kesällä pyöräilen joka päivä 25-60km.
        Mites nuoremmat miehet, jotka on parhaassa iässä ja kunnossa, kyllä kai te parempaan pystytte, kun meikäläinen, joka on jo ikäloppu.

• PoekaPaasJuosten

Totta osin, 50senä on jo huomannut, ettei kannata nähdä vaivaa.
        Tarjokkaita tulee moikkailemaan ihan muutenkin, kun huomaavat ettei heidän perässään enää juosta ja elämän muut realiteetit ovat pinnalla.

• asddddd
        IkäloppuVaan kirjoitti:

Montako etunojapunnerrusta menee yhteen soittoon.
        Itse teen 80 etunojapunnerrusta ja ikää on 45 . Lisäksi pyöräilen talvella joka ikinen päivä 15-30km.
        !00 etunojapunnerrusta yhteen menoon olis tavoita ja siitä sitten ylöspäin.
        Kesällä pyöräilen joka päivä 25-60km.
        Mites nuoremmat miehet, jotka on parhaassa iässä ja kunnossa, kyllä kai te parempaan pystytte, kun meikäläinen, joka on jo ikäloppu.

Kyllä käy eturauhasen päälle vähempikin pyöräily!

• Totuus-

Vanhat miehet saa naisia koska niillä on rahaa. Ainakin hollywoodissa jossa mel gibsonilla on yli 30 v nuorempi nainen.

• rfgehreggert

Todellakin, on sekin nähty kuinka keski-ikäinen elintasomies hylkää perheensä nuoremman (ja todella vittumaisen) naisen takia. Siinäpä sitten nauttii ja kärsii samanaikaisesti.

• JosEiOlisi

Aika syö miestä aivan yhtä lailla, kolmenkympin jälkeen tukka kutistuu (usein myös hammaskalusto), vatsa kasvaa, harvat karvat harmaantuvat, teston puutos tekee känttyräksi, ja egoa pitää usein buustailla, joten myös arvaamattomia, monilla myös ongelmia alkoholin ja/tai exien kanssa.

• Ikämies75

Riippuu vähän siitä oletko bilettäjämies, Äijä vai poikamainen nörtti.

Omia kokemuksiani:
      15-20v. Ei käsitystä naisista, mieli teki mutta olin optimistinen ja ajattelin että ehtiihän sitä.
      20-25v. Tajusin että naisten suosio on mittaamaton, tavismies on kuin ilmaa. Ei riittänyt itsevarmuus ja aloitekyky.
      25-30v. Pari junasta tipahtanutta naista kiinnostui. Molemmilla armoton lapsikuume päällä jo. Suurin osa katseli Miehekkäämpiä, semmoisia turvaajia. Poikuuden vei semmoinen eronnut puumanainen.
      30-35v. Paras ikä. Vähän miehekkäämpi ulkonäkö ilman vanhenemisen merkkejä. Kiinnostusta jopa muutamalta parikymppiseltä, joista yhden kanssa treffailua ja seksiäkin.
      35-40v. Parikymppisille aloin olemaan setä. Huomasin kuinka ulkonäkö alkoi hiljalleen rapistua. Nelikymppisiltä naisilta tuli kiinnostusta eniten. Tämä oli muuten vähän huonoa aikaa elämässä joten paha verrata.
      40 . Ei mahkuja parikymppisiin. 27-28v kohdalla kulkee todella jyrkkä raja. Tuon ikäisistä pari kiinnostunut. Oman ikäisiin hyvät tsäänssit.

• PortHacourt

Just juu ja Åva nimisellä saarella on 14 kpl nigerialaisia 24v maistereita opettajina

• reaalisti

normi-mies:
      20-35 v: naisia saa vain hirveästi yrittämällä. Miehessä ei ole mitään naisia kiinnostavaa: statusta, itsevarmuutta, varakkuutta.
      35-45 v: mies alkaa olla jo naisia kiinnostava. Itsevarmuutta, varakkuutta, ulkonäköä, näyttää mieheltä
      45-60: saman ikäisiä naisia alkaa olla jo jonossa jos on jotenkin pitänyt kunnosta ja taloudesta huolta.
      60-...: who cares

Siis nuori mies voi olla ihan ok näköinen jne. mutta naisia ei vaan kiinnosta "pojat".
      Jos se olisi näin niin nuorilla miehillä 18 - 30 v. pitäisi olla hirveästi kysyntää niin kuin on saman ikäisillä nuorilla naisilla.
      Vanhempi mies kyllä ottaisi ilomielin nuoren parikymppisen naisen. Päinvastoin se ei mene,

• Nainen41v

Ehei, kyllä se miehen paras ikä on siinä 45-65. Edes parikymppisenä ei 20-30 vuotiaan kollit kiinnostaneet, vaan useimmat tapailemani miehet olivat silloin ehkä jotain 30-45.
      Elämänkokemus, tasapaino, itsevarmuus (sellainen oikea, iän tuoma itsevarmuus, eikä sellanen salilta hankittu).

• asdsadasdasd

MIehen paras ikä on 20-33 vuotta. Terveisin nainen 25v.

• Naisasialooser11

Ei ole vaan kuten edellinen kirjoittaja sanoi niin miehen paras ikä on 45-65. 20v ei edes ole mies vaan finninaamainen pojanrimpula, jolla ei ole ensimmäistäkään naisia kiinnostavaa ominaisuutta, 33v alkaa jo muistuttamaan miestä vaikka ei ole vielä lähelläkään komeushuippuaan.

Niin ja sinä olet silmänräpäyksen päästä 40v. Minäkin olin silmänräpäys sitten 20v ja nyt 34v

• Nainenki

Muistan elävästi sen, kuinka 20-vuotiaana 30-vuotias mies näytti hirveän vanhalta, ryppyiseltä ja epäseksikkäältä äijältä... Sama asia nyt, kun katson 30-vuotiaana sellaisia 40-50-vuotiaita, jotka tuntuvat yleisesti ottaen liian vanhoilta. Voivat olla ihania ja kiinnostavia ihmisiä monella tapaa, mutta ei sytytä ajatus parisuhdemielessä.

Seksiä ja naisia saa hyvällä tuurilla kuka vaan keneltä vaan yhdeksi yöksi, jos vaan on tarpeeksi alkoholia kuviossa. Kokemus puhuu. Eri asia on täysin, onko tuo yhden illan juttu kiinnostava oikeassa elämässä ja parisuhdemielessä. Useimmiten jää oksettava muisto ja on jopa hyväksikäytetty olo.

Sen olen huomannut, että olen kiinnostunut persoonana hyvin monen ikäisistä miehistä elämäni varrella. Kuitenkin olen aina automaattisesti ajatellut pariutuvani omanikäisen kanssa. Se on luonnollista. Jos joku nainen tahtoo seikkailla ja hakea kokemuksia, ei ole ongelma sekstailla eri ikäisten kanssa, mutta ainakin pidempään suhteeseen tarvitaan muutakin kuin ulkonäkö. Jos tunteita tulee kuvioon, harvempi nuori nainen kuitenkaan sitoutuu reilusti vanhempaan mieheen, huuma menee nopeasti ohi, mikäli sellaista onnistuu syntymään orastavan ällötyksen tunteen kanssa, koska yleensä aina nuori nainen ja miksei mieskin, kokee vanhan VANHANA. Nuori etsii nuorta. Omanikäinen on yleensä sopivin.

Nuoruus on kaunista niin miehissä kuin naisissa. Onneksi nuoruus ei ole kuitenkaan kauneuden ja kiinnostavuuden mitta. Aika onnetonta on, jos elämässä haetaan vaan nuoruutta, kun se katoaa meiltä kaikilta hyvin nopeasti. Sekin toki on suhteellista, jokainen on nuorempi verrattuna vanhempaan. Minusta olisi ikävää jos joku minut valitsisi nuoruuden takia. Koska muutaman vuoden päästä en olisi enää nuori, ja sitten kiinnostavuuteni loppuisi. Mites seuraavien 50 vuoden laita? Mies taas katselisi vaan nuorempia. Haluaisin että mies näkisi minussa kauneutta, joka ei ole pelkästään nuoruuden kimmoisuutta. Jotakin, joka on minua, eikä lopu kun vuodet vierivät ja ikää tulee lisää.

Nuorelle parikymppiselle 10 vuoden ikäero on todella paljon. Aikuisempana asioita katsoo eri tavalla, ei enää lapsen silmin. Ihmettelen miehiä ja naisia, jotka hakevat reilusti nuorempaa. Eikö heitä häiritse, että se parikymppinen on henkisesti lapsi? Joitakin ei ehkä. Minua häiritsee, ja etsin omanikäistä muutaman vuoden heitolla, se olisi paras.

• älävalehtele

Se on hassu homma kuinka kun naisille tulee ikää niin aletaan selittelemään kuinka se on molemmille sukupuolille sama.

No eihän se ole:

http://i.imgur.com/Ijgzwsk.png

• älävalehtele
        älävalehtele kirjoitti:

Se on hassu homma kuinka kun naisille tulee ikää niin aletaan selittelemään kuinka se on molemmille sukupuolille sama.

No eihän se ole:

http://i.imgur.com/Ijgzwsk.png

...ja toihan kertoo vasta puolet totuudesta.

Graafissa kun on vaan ulkonäkötoiveet. Tosielämässä vanhemman miehen osakkeita nostaa semmoiset jutut mitkä yleensä tulee iän myötä eli just kokemus ja itsevarmuus, ja miksei raha ja status jos on edennyt uralla.

Naisella ei sit vastaavia olekaan. Pisteet ei nouse siitä että on X ammatti ja osaa puhua itsevarmasti jossain palaverissa.

• h567jh67

"Seksiä ja naisia saa hyvällä tuurilla kuka vaan keneltä vaan yhdeksi yöksi, jos vaan on tarpeeksi alkoholia kuviossa."

Kuka vaan nainen varmaan saankin, mutta ei todellakaan kuka vaan mies.

• Sinun väitettäsi (provoasi) vastaan on sekä faktoja, että omakohtaista kokemusta.

Annetaan sen verran periksi, että myönnän, että kyllä nuori mies on viriili. Itsekin saatoin 15 vuotiaana vetää käteen kuusikin kertaa päivässä, pelkän OK-lehden ja Suosikin kuvien kanssa.

2-kymppinen kloppi saattaa siis saada yön aikana viisikin orgasmia (antamatta naiselle yhtään) ja koko suoritus mahtuu kymmeneen minuuttiin. Tämäkin, kunhan olet ensiksi opettanut poikaa miten toimia.

Tuossa NALli ottikin esiin asian, että vinkuipa palstanaiset miten paljon tahansa sen puolesta, että nuoret miehet ovat ihania ja seksikkäitä, ovat parikymppisten miesten voitot noissa seksikkäin mies- äänestyksissä äärimmäisen vähäisiä. Mieleeni ei tule yhtään, mutten kiistä etteikö sellaisia olisi. Ja jos on, veikkaan, että ne poikamaiset piirteet niillä on aika vähäisiä.

Miehen menestykseen naisten keskuudessa ei vaikuta pelkästään ulkonäkö ja viriiliys, vaan myös status, taloudellinen tilanne yms. Sen takia moni 35 v Timo Tavallinen näyttäytyy naisten silmissä haluttavana, hupparissaan kun on ensin koodaillut itselleen sen talon ja audin.

Naiset eivät yleensäkään arvosta kokemattomuutta. Ikä tuo kokemusta ja varmuutta. Se helvetillinen sählääminenkin siellä sängyssä loppuu ja tajuaa naisenkin tarpeita paremmin.

Omasta mielestäni miehen paras ikä naismarkkinoilla alkaa n. 35 vuodesta ja päättyy en tiedä vielä mihin. Veikkaisin jonnekin 5-kymppiseen. Ei niin, että naista saisi vähemmän, mutta näpsäkimmät nuoret naiset alkavat olla harvinaista herkkua mitä vanhemmaksi tulee. Toki moni pilaa mahdollisuutensa lihomalla.

• jjjaaja

Paskapuhetta. Olen 25 vee nainen ja kaveriporukkani koostuu suurin osin myös nuorista naisista. Jokainen meistä seurustelee suunnilleen omanikäisen miehen kanssa ja tuon ikäsistä myös aina puhutaan,että onpa kuuma ja muuta vastaavaa. 35 vuotiaat hyvännäköiset miehet on tosi harvassa, jos et näytä joltain julkkikselta joka näyttää 35 vuotiaana vielä ikäistään nuoremmalta. Miehet luulee aina itsestään ihan liikoja, kuten tässäkin huomaa. Perus Pertti 46v. lähestyy 30v. kaunista Maijaa.. Joopa joo. Miehet ei ymmärrä omaa tasoaan ollenkaan. Monet nuorista miehistä ei ole kokemattomia, varsinkaan ne sosiaaliset itsevarmat miehet keitä on 20-28 ikäluokassa. EI todellakaan miehen paras ikä ole mikään 35-vuotias jos kysytään nuorilta naisilta. Tiedän itse hyvin koska olen nuori nainen

• jjjaaja kirjoitti:

Paskapuhetta. Olen 25 vee nainen ja kaveriporukkani koostuu suurin osin myös nuorista naisista. Jokainen meistä seurustelee suunnilleen omanikäisen miehen kanssa ja tuon ikäsistä myös aina puhutaan,että onpa kuuma ja muuta vastaavaa. 35 vuotiaat hyvännäköiset miehet on tosi harvassa, jos et näytä joltain julkkikselta joka näyttää 35 vuotiaana vielä ikäistään nuoremmalta. Miehet luulee aina itsestään ihan liikoja, kuten tässäkin huomaa. Perus Pertti 46v. lähestyy 30v. kaunista Maijaa.. Joopa joo. Miehet ei ymmärrä omaa tasoaan ollenkaan. Monet nuorista miehistä ei ole kokemattomia, varsinkaan ne sosiaaliset itsevarmat miehet keitä on 20-28 ikäluokassa. EI todellakaan miehen paras ikä ole mikään 35-vuotias jos kysytään nuorilta naisilta. Tiedän itse hyvin koska olen nuori nainen

Jos olet yhtään lukenut tätä palstaa, niin sinähän toistat palstatotuuksia.

Perus Pertin on todella vaikeaa saada naista minkään ikäisenä, mutta kokemuksensa ja varallisuutensa ansiosta hän saa sen naisen varmemmin 40 v kuin 20 v.

"sosiaaliset itsevarmat miehet keitä on 20-28 ikäluokassa" Toinen palstatotuus onjuurikin tuo, että 10-20% miehistä panee sitten hullun tavalla ympäriinsä, muiden jäädessä nuolemaan näppejään tai ehkä pääsevät panemaan sitä lLhavaa Liisaa.

Sinun yksittäinen ja kaveripiirin kokemus on ihan yhtä tyhjän kanssa kokonaisuuden kannalta kuin minun, että 44 vuotiaana sain nuoria ja kauniimpia naisia enemmän kuin ikinä. Vetoan tässä edelleen näihin lehtien äänestyksiin, joissa tuhansia naisia äänestää. Otetaan vaikka nuorten naisten lehti Cosmopolitan:

https://www.uusisuomi.fi/viihde/37902-tassa-on-maailman-seksikkain-mies (45 v)
        http://www.nydailynews.com/entertainment/gossip/cosmopolitan-sexiest-men-world-gallery-1.80096?pmSlide=1.80098

Oliko noista yksikään alle 30?

Kyllä, tiedän että kaveriporukassa nuorilla naisilla on iso kynnys kertoa haluavansa vanhempaa miestä, saati sitten toteuttaa halunsa, koska ryhmäpaine. Sama koskee miehiä. Aika harva kertoo miesporukassa himoitsevansa lihavaa naista tai vaikka olevansa bi-henkinen.

Lisäksi on vielä eri juttu seurustella kuin panna. Ymmärrän, että on edelleen iso kynnys ryhtyä parisuhteeseen vaikkapa 20 vuotta vanhemman kanssa, kuin panna sitä muutama kerta. Sama koskee sitä ns pahaa poikaa. Sen kanssa on mukava pitää hauskaa, mutta ei siitä ehkä vakituiseen suhteeseen ole. Em takia myös se perus Pertti on haluttu jossain vaiheessa, koska nainen on riittävästi kulkenut siinä ns. munarinkelissä ja Pertti on sillä aikaa hankkinut sen koulutuksen, asunnon ja auton, katsoo nainen hänen olevan sopiva isäehdokas.

• etsillee
        Yogamies kirjoitti:

Jos olet yhtään lukenut tätä palstaa, niin sinähän toistat palstatotuuksia.

Perus Pertin on todella vaikeaa saada naista minkään ikäisenä, mutta kokemuksensa ja varallisuutensa ansiosta hän saa sen naisen varmemmin 40 v kuin 20 v.

"sosiaaliset itsevarmat miehet keitä on 20-28 ikäluokassa" Toinen palstatotuus onjuurikin tuo, että 10-20% miehistä panee sitten hullun tavalla ympäriinsä, muiden jäädessä nuolemaan näppejään tai ehkä pääsevät panemaan sitä lLhavaa Liisaa.

Sinun yksittäinen ja kaveripiirin kokemus on ihan yhtä tyhjän kanssa kokonaisuuden kannalta kuin minun, että 44 vuotiaana sain nuoria ja kauniimpia naisia enemmän kuin ikinä. Vetoan tässä edelleen näihin lehtien äänestyksiin, joissa tuhansia naisia äänestää. Otetaan vaikka nuorten naisten lehti Cosmopolitan:

https://www.uusisuomi.fi/viihde/37902-tassa-on-maailman-seksikkain-mies (45 v)
        http://www.nydailynews.com/entertainment/gossip/cosmopolitan-sexiest-men-world-gallery-1.80096?pmSlide=1.80098

Oliko noista yksikään alle 30?

Kyllä, tiedän että kaveriporukassa nuorilla naisilla on iso kynnys kertoa haluavansa vanhempaa miestä, saati sitten toteuttaa halunsa, koska ryhmäpaine. Sama koskee miehiä. Aika harva kertoo miesporukassa himoitsevansa lihavaa naista tai vaikka olevansa bi-henkinen.

Lisäksi on vielä eri juttu seurustella kuin panna. Ymmärrän, että on edelleen iso kynnys ryhtyä parisuhteeseen vaikkapa 20 vuotta vanhemman kanssa, kuin panna sitä muutama kerta. Sama koskee sitä ns pahaa poikaa. Sen kanssa on mukava pitää hauskaa, mutta ei siitä ehkä vakituiseen suhteeseen ole. Em takia myös se perus Pertti on haluttu jossain vaiheessa, koska nainen on riittävästi kulkenut siinä ns. munarinkelissä ja Pertti on sillä aikaa hankkinut sen koulutuksen, asunnon ja auton, katsoo nainen hänen olevan sopiva isäehdokas.

Nuo naisten lehtien miehet ovat varmaankin äänestäneet vanhemmat naiset. Sori kyllä se ont vaan niin naisilla että omanikäisit miehet kiinnostaa. Ei minua hävettäisi alkaa suhteeseen vanhemman miehen kanssa mutta kiinnostusta heitä kohtaan ei vaan ole... tulee ihan oma isä mieleen..
        Teini-iässä kiinnosti vielä teini pojat , parikymppisenä parikymppiset ja pari vuotta vanhemmat. Miehet elää kyllä ihme harhamaailmoissa jos luulevat nuorten naisten olevan heistä kiinnostuneita. Naurattaa: ) Kyllä jos nuoret naiset tosiaan haluaisi pariutua vanhempien miesten kanssa niin ei ne tätä peittelisi. Enpä ole nähnyt kertaakaan kadulla 20v nainen ja 40v mies pareja.

• 12121212121212
        jjjaaja kirjoitti:

"Monet nuorista miehistä ei ole kokemattomia, varsinkaan ne sosiaaliset itsevarmat miehet keitä on 20-28 ikäluokassa"

Ja kuinka paljon näitä on? Se että suuri osa naisten seksikokemuksista on sosiaalisesti itsevarmojen miesten kanssa, ei tarkoita sitä että monikaan olisi sellainen parikymppisenä.

Ihan samalla tavalla kolmevitosella timmivartaloisella, nuorekkaalla, hauskalla, mukavalla, ei uraan keskittyvällä, jne naisella on mukavasti vientiä 35-40v miesten keskuudessa jotka eivät halua lapsia. Mutta kuinka moni kolmevitosista naisista sopii kuvaukseen? Aika hemmetisti harvempi kuin 22v naisista.

• etsillee kirjoitti:

Nuo naisten lehtien miehet ovat varmaankin äänestäneet vanhemmat naiset. Sori kyllä se ont vaan niin naisilla että omanikäisit miehet kiinnostaa. Ei minua hävettäisi alkaa suhteeseen vanhemman miehen kanssa mutta kiinnostusta heitä kohtaan ei vaan ole... tulee ihan oma isä mieleen..
        Teini-iässä kiinnosti vielä teini pojat , parikymppisenä parikymppiset ja pari vuotta vanhemmat. Miehet elää kyllä ihme harhamaailmoissa jos luulevat nuorten naisten olevan heistä kiinnostuneita. Naurattaa: ) Kyllä jos nuoret naiset tosiaan haluaisi pariutua vanhempien miesten kanssa niin ei ne tätä peittelisi. Enpä ole nähnyt kertaakaan kadulla 20v nainen ja 40v mies pareja.

"Nuo naisten lehtien miehet ovat varmaankin äänestäneet vanhemmat naiset."

Varmaan? Cosmopolitan on nimenomaan nuorten naisten lehti.

• Naisasialooser11

Ja vaikka olisivatkin niin jos se 30v pojanrimpula olisi se seksikkäin mies niin myös vanhat naiset äänestäisivät heitä.

• Naisasialooser11
        jjjaaja kirjoitti:

Sinä olet ensinnäkin vanha nainen silmänräpäyksessä ja sen jälkeen sinusta ei kiinnostu ne nuoret finninaamat eivätkä myöskään vanhemmat komistukset.

Olet oikeassa, että miehen paras ikä ei ole 35v vaan 45v. Nuoria naisia kiinnostaa noin 40v miehet, tietysti nuorella naisella on varaa ikärasismiin jos hän aikoo olla ikuisesti nuori ja ne nuoren naisen omanikäiset miehet katselevat 20 vuoden päästä edelleen nuoria naisia, eikä heitä kiinnosta ikäisensä haaskat.

Totta on myös, että joitakin nuoria naisia hävettää alkaa suhteeseen vanhemman miehen kanssa, joita oikeasti haluavat ja he myös pelkäävät vanhojen haaskojen kurpparaivoa.

Naisen kukoistuskausi on todella lyhyt, mutta mies on komea vielä 60 vuotiaanakin, karismasta puhumattakaan.

Mies ei vain komistu vanhetessaan vaan saa myös kaikkia muita naisia viehättäviä ominaisuuksia, siksi pitääkin sanoa että mies on parhaimmillaan keski-ikäisenä, ei vain komeimmillaan.

• eimullamuutaoo

Joo, Tom Cruise on vielä jonkun verran söpön näköinen päälle nelikymppisistä siis ei komeaksi voi sanoa mutta sellanen söpöliini, poikamainen kun nyt julkkiksista puhutaan. Mutta noin yleisemmin kun miehet vastii naisilta ulkonäöstä sitä ja tätä niin kyllä oikeesti miehetkin vois miettiä mikä meidän naisten silmää miellyttää. Eli ensiksikin riittävän usein miehillä salilla käyntiä, jotta ei ole pullukka eikä toisaalta mikään laiheliini. Säännöllinen grammalleen lasketut ruoka-annokset, salaattipainotteisesti. Ei lipsumisia ruokavaliossa. Ei alkoholin käyttöä, se turvottaa ja lihottaa. Sitten mukava luonne. Avulias ja ystävällinen kaikille. Sivistynyt ja viisas, iltaisin voi lukea elämäntaito oppaita tai vanhoja venäläisiä klassikoita. Jos hampaat on rumat tai vinossa niin sitten hammaslääkäriin, muutenkin kauneuskirurgia on monelle tarpeen. Hyvät miehet tuottakaa meille naisille iloa ja yrittäkää tekin sopeutua nyky-yhteiskuntaan ja nauttikaa elämästä tai siis yrittäkää pysyä hengissä.

• dlolololo

Tom Cruise on jo 55v. ja hän on jo kaukana parhaista vuosistaan

• eimullamuutaoo

Ohoh, onko se jo niin vanha. Se on varmaan käynyt kauneuleikkauksessa. Vähän miehekkäämpi vois kyllä olla.

• Naisasialooser11

Mies joka laskee grammalleen ruoka-annokset ja salaattipainotteisesti on homo. Heteromies ei kaloreita lakse ja juo paljon kaljaa.

• 12121212121212

Tuollaista miestä vastaa missitasoinen nainen joka toimii alusvaatemallina opiskellessaan lääkäriksi.

Ei todellakaan tavistiina jolle jo yhdyssanojen hallinta tuottaa ylitsepääsemättömiä vaikeuksia.

Ja luonnollisesti ne vaatimukset eivät muutu iän myötä. On helppoa näyttää nätiltä parikymppisenä, tuollainen mies edellyttää vaimoltaan tyrmäävää ulkonäköä myös kolmekymppisenä ja nelikymppisenä. Jos kolmekymppiseksi asti on biletetty, on myöhäistä. Alkoholi ja mässy ovat tehneet tehtävänsä.

• kirjoitustaito
        12121212121212 kirjoitti:

Tuollaista miestä vastaa missitasoinen nainen joka toimii alusvaatemallina opiskellessaan lääkäriksi.

Ei todellakaan tavistiina jolle jo yhdyssanojen hallinta tuottaa ylitsepääsemättömiä vaikeuksia.

Ja luonnollisesti ne vaatimukset eivät muutu iän myötä. On helppoa näyttää nätiltä parikymppisenä, tuollainen mies edellyttää vaimoltaan tyrmäävää ulkonäköä myös kolmekymppisenä ja nelikymppisenä. Jos kolmekymppiseksi asti on biletetty, on myöhäistä. Alkoholi ja mässy ovat tehneet tehtävänsä.

Eihän naisen koulutuksen ja älyn pitänyt mitään merkitä, saati kirjoitustaidon???

• 12121212121212
        kirjoitustaito kirjoitti:

Eihän naisen koulutuksen ja älyn pitänyt mitään merkitä, saati kirjoitustaidon???

Ulkonäkö ratkaisee tason.

Älyllä ja kirjoitustaidolla on väliä sikäli että _millaisen_ ytmin nainen saa. Tuossa kuvattiin älykäs ja sivistynyt mies joka ottaa mieluummin lääkärikaunottaren kuin WT-kaunottaren. Komea salikingi ottaa sen kuuman salimimmin joka ei osaa yhdyssanoja.

• vanha-äijä

Kyll maar miehe paras aika alkaa siit ko täyttää 60.
      Kyll alle 60 iha kloppei ovat.

• Bebitas

Ällöttää vanhojen setien iskuyritykset baarissa, luulevat reppanat liikoja itsestään,eikä minua kiinnosta fyysisestikkään isäni ikäiset paapat..jo pelkkä ajatuskin vastenmielinen. Kyllä monet 20-33v miehet aika petoja makuukammarissa ja kokeilunhaluisia,joten paapat tässäkin suhteessa aliarvioivat nuoria miehiä. Monella nuorella miehellä työ ja omaisuuttakin,eikä kaikki ole niitä pahoja poikia..Sori mutta minun kaveriporukassa kukaan ei ole kiinnostunut sedistä vaan nuorista ja komeista miehistä..lähinnä säälittää nämä epätoivoiset vanhat papsut,jotka olettaa itsestään vähän liikoja..

• ÄtminMielipide

Taidat tulkita kaiken normaalien ystävällisten tervehdyssanojen vaihdon iskuyrityksiksi? Taidat olla vähän itseäsi täynnä, ja luulla itsestäsi liikoja.
        Oma tyylini on vaihtaa joku sana, jos katseet viivähtää, ja antaa kaiken jäädä siihen. Nainen jatkakoon juttua jos haluaa.
        Kaltaisesi vihamileiset nirppanokat jäävät lopuksi yksin kokonaan. Ei teitä viitsi kukaan lähestyä, eikä varsinkaan ne keiden odottaisitte teitä lähestyvän.
        Toki voitte saada jonkun "pelimiehen" illaksi/yöksi joka pelimies roiksii sisäänne, ja jatkaa matkaansa, koska et/ette ole kuitenkaan pelimiehen etsimää tyyppiä, tai sitten pelimies ei vain ole kiinnostunut kuin pitää teitä käytössään yhden illan, ja jatkavat seuraavaan käyttöönsä eteenpäin.

• IvanLowen

Nuori, nuorehko nainen on haluttava, kaiken ikäisten miesten mielestä. Vanhempi nainen (30 v ylöspäin) ei.
      Nuori mies ei ole haluttava, kaiken ikäisten naisten mielestä. Vanhempi mies on saman ikäisten naisten mielestä haluttava.
      Se että nuoret parikymppiset naiset ei hirveästi halua reilusti vanhempia miehiä ei tarkoita sitä että ne haluisi yhtään enempää saman ikäisiä tai nuorempia miehiä.

Koska miehet ja naiset ovat erilaisia ja preferoivat eri asioita vastakkaisessa sukupuolessa.

• lolololololo

MIten miehet saa kikkelinsä pystyyn kun monet kuitenkin seurustelee yli 30v naisten kanssa?

• Ruusu1234
        lolololololo kirjoitti:

MIten miehet saa kikkelinsä pystyyn kun monet kuitenkin seurustelee yli 30v naisten kanssa?

En kiihotu 40v sedistä..vaan 20-33v miehistä..

• Mies30Veee

Sulla on hyvä tuuri, koska minä 30 V mies kiihotun vain 40 naisista. Sulla on siis toivoa vielä nelikymppisenäkin. Tosin saatan nelikymppisenä alkaa kiinnostua keskenkasvuisistakin:-))), ja silloin olet OUT

• waddafuck

"Ja nainen ei muutenkaan kiihotu miehestä ellei ole huora ja luonnonoikku "

Ehkä käsittämättömin kommentti vähään aikaan.

• Hylkiö

20v on yleensä kokematon ja luultavasti myös opiskelija. Suuri ego ja vähän kokemusta elämästä. Ylimielinen....tai taitaa olla sekin yksilökohtainen juttu. Toinen on yhtä pöljä 50v mitä joskus 20v.... jokaisen elämä menee nykyisin omaa rataansa ja on silti tärkeä vaikka joku ruikuttaa ja haukkuu pask... toiset saa nokan eteen kaiken, joten jo nuorena kaikki. Jotkut tekee oikeesti töitä asemansa eteen, joten venyy se menestys myöhemmälle iälle kun ei ole valmiiksi rikas. Ja yli 30v on vasta puolessa välissä elämää.... komee on näkö kysymys?

• Sinkkumies42-

Paras ikäni olikin 20-30 vuosien aikana koska seurustelin ja sain seksiä. Nyt yli 40 v en saa enää naisia enkä seksiä. Olen lihonut ja rumentunut huomattavasti joten aikani on ohi.

• perkelearto

Kylhä tohon ikhään - pitäs naatkella joka lähtöön. Mutta mulla mittarissa 69 vee ja pukille pääsymis on ookoo ei tarvuu viakraata ja tytsät ihan ookoo .. pulleroita ja miun sänkyyn mahtuu.Hyvää viikonvaihdett sulhe,

• Nuorkaanis

Taitaa paapoille olla kova pala,kun nuoret.ja komeat miehet menee edelle,eikä siinä auta vinguttaa nuoren naisen edessä luottokorttia ym..mitä välii onko talo maksettu ym. 30v miehellä kaikki vasta alussa ja omaisuutta ei voi vielä paljon ollakkaan. Mitä seksiin tulee niin 20-30v monet jo aika taitavia ja viriilejä petpuuhissa,eikä se ikää katso. Miehille taitaa ikääntyminen olla kova paikka ja haetaan sitä omaa nuoruutta etsimällä nuori nainen,mutta kun minua ei kiinnosta papsu jolla paikat jo roikkuu...nuoret miehet on mua varten..lihaksikkaita ja viriilejä,eikä mua innosta joku muumio,jos ollaan ihan eri leverillä..Please paapat älkää lähestykö mua baarissa..

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      225
      1588
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      37
      1449
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      62
      1288
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1280
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1189
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      1008
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      992
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      179
      883
    Aihe