Moi kaikki.
Töissä yhes nolos työpajas, josta kukaan ei saa palkkaa, vaikka kaikki tai useimmat siellä töitä paiskiikin hiki hatus, niin siellä on pari täyshullua. Yks ukko kyttää ja kuolaa, eikä ymmärrä, et se juurion työpaikkakiusaamista. Sit toinen, yks muija, joka toistaa muiden puheita koko ajan, on aina myöhässä yli 30 minsaa. Ainakin kerran se on ollut myöhässä yli tunnin ! Syyt on aina samat :se valvoo pitkään, nukkuu pitkään....mäkin valvon aika myöhään, mutten koskaan ole ollut myöhässä, paitsi sillon, kun yks mun vieras käy maanantai-aamuisin mun luonani, mutta niistä ajoista on sovittu etukäteen. Silti ne ns. ohjaajat ei vaan tajuu puuttuu tähän sen ongelmaan yhtään. Ja sen pitäisi korvata poissaolonsa, joita on kertynyt enemmän, kuin kenelläkään muulla siellä koskaan. Ylityötunneilla. Ja vähän yli vuosi sitten tää saastainen muija kävi muhun käsiks ! Syyttä suotta. Se oli repiä mun mekon, onneks se kangas oli kestävää....ja kaikki tää vaan siks, et oli mukamas sen vuoro imuroida, vaikken mä ollut vielä valmis, sen piti tunkee läskinen takamuksensa ja kätensä ja ottaa se imuri väkisin, ei saanut. Onneks yks ohjaaja oli siinä, muuten tää sairas kusetus olis varmaan hakannu mut kunnolla, se muuten hakkas vieläpä. Sit, kun se sai vuoronsa, prinsessa ei sitten imuroinutkaan, vaikka se piti väkisin multa riistää. Nyt mä näyttelen sen ystävää. Oikeesti mä VIHAAN SITÄ LÄSKIÄ YLI KAIKEN !!! Aina se on myös halailemassa, vaikkei se oo käyny suihkus sitten miesmuistiin, ja se huorittelee mun parasta ystävääni. Se ei jätä mua rauhaan. Ei se prinsessa ymmärrä, se kun on niiiiiin yksin.....se ei oo ansainnu ystävällistä kohteluu keneltäkään. Ja se vieläpä imee poskiaan ja haistelee nolosti muiden hiuksia ja omiaan, siit kuuluu todella nolo ääni.....sellainen ininä.......sairas se läski on, hullujen huoneelle se joutas tän kyttääjän kans.....ne kaks ei pärjää muiden ihmisten kanssa, ne on liian lapsellisia ja narsisteja. Onks kellään ideoita, miten ne sais tuolta hiiteen lopuksi ikäänsä ? Hyvällä tai pahalla. Ihan sama. En jaksa enää kauaa näytellä sen ystävää. Taidankin lopettaa sen. SE ON HIRVEEN ÄRSYTTÄVÄ MUIJA !!!!!
Pari hullua kyttää ja jankuttaa
Nkflgå
0
59
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458670Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472479Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282297- 382182
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811757Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221550Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091167Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik71050Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni51034