Rakas J nainen

Jmiehesi

Muistatko kun me tavattiin ensimmäisen kerran, minä muistan, Olimme vielä teini-iässä ja oli kuvamaataidontunti pikku hiljaa huomasin miten kaunis naisen alku katseli minua tosi syvästi vastakkaisesta pöydästä. Tätä jatkui ainakin viikon ja ihmettelin miksi hän katsoo minua, mutta hetken ajan mietityäni ja katsoessani sinua silmiin. Minä tunsin jotain, se tunne oli rakkaus, siispä laitoin hetimiten sinulle viestiä ja kysyin pidätkö sinä minusta koska katsot minua noin, nimittäin minä pidän sinusta. Vastasit myöntyvästi, aloimme seurustella tosin sitä ei kestänyt kauan. Jätit kertomatta että sinulla oli toinen, mutta jätit hänet minun takiani. En voinut sietää moista valhetta, joten me erottiin. Nyt kun aikaa on kyseisestä skenariosta kulunut useampi vuosi ja ollaan aikuisia, sain taas kuulla että olet tällä kertaa oikeesti vapaa ja olen miettinyt sinua usemman kerran näiden vuosien aikana. Minun täytyy myöntää sinulle yksi asia.... Minun ei olisi pitänyt antaa sinun mennä, olin hölmö. Olemme jutelleet viime aikoina tosi paljon, minusta tuntuu että meillä on edelleen se syvä yhteys mikä oli nuorena, suoraan sanottuna en voi ajatellla itseäni kenenkään muun naisen kanssa kun sinun... Silti tunnut jotenkin niin vaikeasti tavoitettavalta... Haluasin vain sanoa sinulle tämän kertomuksen henkilökohtaisesti tavattaessani sinut jälleen... Minä rakastan sinua.... Toivon kyllä että näkisit tämän ja jos osaat yhdistää tämän viestin sinä soitat kyllä minulle tai sitten et.

0

1124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
        Maailman menoa
        59
        7474
      2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
        Maailman menoa
        123
        2906
      3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
        Ikävä
        142
        1746
      4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
        Maailman menoa
        65
        1639
      5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
        Maailman menoa
        115
        1448
      6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
        Tunteet
        167
        1384
      7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
        Ikävä
        129
        1116
      8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
        Ikävä
        73
        817
      9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
        Kaste
        47
        802
      10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
        Ikävä
        51
        707
      Aihe