ketkä palstalaiset voisivat sopia toisilleen

amor.miettii

kenestä voisi tulla pari minusta liner t2 ja dissedent sopisivat toisilleen miksi ette sovi treffejä entäs onko muita

72

414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina.näitä

Aina näitä ketjuja. Jos täällä jotkut yhteen sopisi, eiköhän olisi jo pareja.

• Joo, en mä näe tätä palstaa siihen tarkoitukseen sopivaksi. Täällä on kiva käydä härkkimässä kirjoittajia, mutta että sillä mielellä.. eikä. Ei tää palsta ole parinhakua varten.

Tai mistä sen tietää, vaikka olisinkin jo käynyt rapsuttelemassa Dissistä... :D

• LinerT.2 kirjoitti:

Joo, en mä näe tätä palstaa siihen tarkoitukseen sopivaksi. Täällä on kiva käydä härkkimässä kirjoittajia, mutta että sillä mielellä.. eikä. Ei tää palsta ole parinhakua varten.

Tai mistä sen tietää, vaikka olisinkin jo käynyt rapsuttelemassa Dissistä... :D

Hihhih... Niin, ei kai myö näille pösilöille sitä kerrottas, vaikka itse tiedettäs.

• 12121212121212

Dissident on liian kiltti ja naisia myötäilevä Linerille. Kamupoikamatskua.

KonnaKettu olisi parempi match.

• Voisiko näin suvaitsevaisena 2000-luvun aikan ajatella polyamorista suhdetta? dissident voisi olla linerillä arkisena kotimiehenä ja sitten konnakettu vois olla jännänä panomiehenä jota liner tapailisi silloin kun kotona tulee tylsää.

• lihavihatipunen
        Harmaaritari kirjoitti:

Voisiko näin suvaitsevaisena 2000-luvun aikan ajatella polyamorista suhdetta? dissident voisi olla linerillä arkisena kotimiehenä ja sitten konnakettu vois olla jännänä panomiehenä jota liner tapailisi silloin kun kotona tulee tylsää.

Konna vaikuttaa impotentilta.

• kumpikin.etsii.samaa
        Harmaaritari kirjoitti:

Voisiko näin suvaitsevaisena 2000-luvun aikan ajatella polyamorista suhdetta? dissident voisi olla linerillä arkisena kotimiehenä ja sitten konnakettu vois olla jännänä panomiehenä jota liner tapailisi silloin kun kotona tulee tylsää.

dissidentille varmaankin sopisi tuo jos linert2 vain niin sanoo ja nyt pian dissident haukkuu miehet ja ymmärtää tuota että on arkinen kotimies mutta oikeasti liner ja dissedent on aikalailla samanlaisia arvoiltaan ja mielipiteiltään että he sopisivat toisilleen

• sopivat.kyllä
        kumpikin.etsii.samaa kirjoitti:

dissidentille varmaankin sopisi tuo jos linert2 vain niin sanoo ja nyt pian dissident haukkuu miehet ja ymmärtää tuota että on arkinen kotimies mutta oikeasti liner ja dissedent on aikalailla samanlaisia arvoiltaan ja mielipiteiltään että he sopisivat toisilleen

kumpaakin risoo onnelliset ja oikeasti rakastuneet parit ja kumpikaan ei etsi kunnon parisuhdetta ja toivovat että rakastavat parit eroaisivat ja rupeaisivat irtosuhteilemaan ja tinderiläiseksi rupeaisivat ja kumpikaan ei etsi parisuhdetta vaan etsivät silloin tällöin tapaamisia ja yhteen muuttoa inhoavat

• ei.olekkaan.impotentti
        lihavihatipunen kirjoitti:

entäs konna ja tipunen

• lihavihatipunen kirjoitti:

Kuin niin? :D

• lihavihatipunen
        KonnaKettu kirjoitti:

Kuin niin? :D

No tuollanen kuulapää Odinin soturihöppänä, joka napsinut steroideja lapsesta alkaen.

No tuollanen kuulapää Odinin soturihöppänä, joka napsinut steroideja lapsesta alkaen.

En ole kuulapää..

Mulla on pitkät paksut hiukset..

Odinit on nappikauppiaita..
        En rupea kattomaan vaikka paskanaama-vastanen olenki.

Ihan luomu olen..
        Lihas kasvaa luonnostaan.

• lihavihatipunen
        KonnaKettu kirjoitti:

En ole kuulapää..

Mulla on pitkät paksut hiukset..

Odinit on nappikauppiaita..
        En rupea kattomaan vaikka paskanaama-vastanen olenki.

Ihan luomu olen..
        Lihas kasvaa luonnostaan.

Ei ole yhtään parempi vaihtoehto olla joku vastarintaliikkeen puolijauhoinen natsipelle. Ne on juuri niitä paskanaamoja.

• No sehän vaan vähän opetti kuolaavaa piripäätä..

Piripää vaan ei pystyny olemaan sairaalassa ilman tööttiä..
        Tööttäs sitten iteltään hengen pois.

Kauhea menetys yhteiskunnalle. :D

• 12121212121212

Kannattaa muistaa että Liner on myös isämmaam ystäviä.

Konna ja Liner ne yhteen soppii.

• lihavihatipunen

Pikkunen natsipellelauma on täysin merkityksetön ryhmä, ja sinä onneton wannabe Adolf olet osa sitä :D Suomalainen, jota saa hävetä.

Eikös se Torniainen ole juurikin piripää, vetänyt valkoista pollea päiväkodista asti niin että aivojen tilalla on kasa epämääräistä mössöä.

• 88-klovni
        12121212121212 kirjoitti:

Kannattaa muistaa että Liner on myös isämmaam ystäviä.

Konna ja Liner ne yhteen soppii.

Ei konna ole isänmaanystävä, vaan sen vastakohta.

Pikkunen natsipellelauma on täysin merkityksetön ryhmä, ja sinä onneton wannabe Adolf olet osa sitä :D Suomalainen, jota saa hävetä.

Eikös se Torniainen ole juurikin piripää, vetänyt valkoista pollea päiväkodista asti niin että aivojen tilalla on kasa epämääräistä mössöä.

Enemmän häpeäisin saamattomia neitimäisiä monikultturisti vihervassareita jotka levittää aivan väärää kuvaa Suomesta ulkomaille..

No ainakin Torniaisella on sen verta älliä että pystyy vastustamaan muslimin perseennuolijoita.

• 88-klovni kirjoitti:

Ei konna ole isänmaanystävä, vaan sen vastakohta.

Minähän juuri olen isänmaan ystävä..

En halua tänne mitään verenimijöitä jotka on paskonu oman kotimaansa siihen pisteeseen että siellä ei pysty asumaan..

Ja ovat hyvää vauhtia harjoittamassa kulttuuriaan ja paskomassa elinympäristönsä täällä euroopassaki..

Minähän olisin ihan täyspetturi jos haluaisin päästää vihollisen kotiani tekemään tuhoja.

• 88-klovni
        KonnaKettu kirjoitti:

Minähän juuri olen isänmaan ystävä..

En halua tänne mitään verenimijöitä jotka on paskonu oman kotimaansa siihen pisteeseen että siellä ei pysty asumaan..

Ja ovat hyvää vauhtia harjoittamassa kulttuuriaan ja paskomassa elinympäristönsä täällä euroopassaki..

Minähän olisin ihan täyspetturi jos haluaisin päästää vihollisen kotiani tekemään tuhoja.

Oman pesän paskominen on juuri sitä mitä sinä ja muut uusnatsikyrväkkeet teette. Ettekä edes tajua sitä kun kegännumero ja äo ovat sama.

• 88-klovni kirjoitti:

Oman pesän paskominen on juuri sitä mitä sinä ja muut uusnatsikyrväkkeet teette. Ettekä edes tajua sitä kun kegännumero ja äo ovat sama.

Jaahas mitenköhän se oman pesän paskominen tapahtuu?

Uusnatsit suututtaa muslimit ja ne tekee terrori-iskun?

:D

• tsori

Täällä ihmiset on sinkkuja syystä, ei niille sovi luultavasti kukaan.

• Kurppa27

Harmaaritari ja Palstamäki. Molemmat aika tosikkoja besserwissereitä.

• tulipamieleen

Gnuk voisi sopia muhkun kanssa hyvin yhteen :)

• viha.ja.rakkaus

hyvin mahdollista hyvin mahdollista

• yybee

Muhku ei taida huolia pohjattoman omahyväistä viron tuontia.

• sanokaa.sanoneen

Gnuk sopisi konnaketun persepanoksi.

• 8798798798798

Eiku mun! <3 Muhku on varattu.. :)

Harmis airistolle.tietenkin.

Buhaha ja se nainen, joka tuossa juuri valitti kokemattomuuttaan.

Nal ja viinamies.

Atm32 ja valtakunta.

• tulisiruumiita

Provosoitko?

• Gnuk
        8798798798798 kirjoitti:

Eiku mun! <3 Muhku on varattu.. :)

Harmis airistolle.tietenkin.

Buhaha ja se nainen, joka tuossa juuri valitti kokemattomuuttaan.

Nal ja viinamies.

Atm32 ja valtakunta.

Ai muhkuko? Pidä hyvänäs... :D

• Gnuk kirjoitti:

Ai muhkuko? Pidä hyvänäs... :D

Se tais haluta sut, eikä mua...

• Gnuk
        monnom kirjoitti:

Se tais haluta sut, eikä mua...

Ai? My bad. Mä luulin, et sää oot se halutuin... :D

• Gnuk kirjoitti:

Ai? My bad. Mä luulin, et sää oot se halutuin... :D

Kuin sä nyt sillai menit luulemaan....höpsis.

• Gnuk
        monnom kirjoitti:

Kuin sä nyt sillai menit luulemaan....höpsis.

Nokun mähän oon aina se vähiten halutuin.... :D

• Gnuk kirjoitti:

Nokun mähän oon aina se vähiten halutuin.... :D

Mitä väliä...itehän sä tiiät mitä sä oot..

• joulurauhaaa
        monnom kirjoitti:

Mitä väliä...itehän sä tiiät mitä sä oot..

No.. Sä oot muhku "ihan kiva".. Sulta vaan puuttuu jotain oleellista! :D

Älkää nyt TAAS tapelko.. Höh.. :(

• joulurauhaaa kirjoitti:

No.. Sä oot muhku "ihan kiva".. Sulta vaan puuttuu jotain oleellista! :D

Älkää nyt TAAS tapelko.. Höh.. :(

Ei me tapella, vaihdettiin vaan pari sanaa. :)

Juu, sen oleellisen puuttuminen ei haittaa mitenkään, kun se mun oleellinen on irl kotona. Ei palstalla. :)

• monnom kirjoitti:

Ei me tapella, vaihdettiin vaan pari sanaa. :)

Juu, sen oleellisen puuttuminen ei haittaa mitenkään, kun se mun oleellinen on irl kotona. Ei palstalla. :)

Suomeksi, en loukaannu, jos en ole kenestäkään täällä palstalla edes ihan kiva. :)

Varattuna olis aika hölmöä loukkaantua sellaisesta, ettei muut kiinnostu.

• 876987979679
        monnom kirjoitti:

Suomeksi, en loukaannu, jos en ole kenestäkään täällä palstalla edes ihan kiva. :)

Varattuna olis aika hölmöä loukkaantua sellaisesta, ettei muut kiinnostu.

Tarkoitin sitä, kun olet NAINEN.. !! :D :D

• 876987979679 kirjoitti:

Tarkoitin sitä, kun olet NAINEN.. !! :D :D

Juu, se kävi mielessä mutta ajattelin kommentoida sillai yleispätevästi, vähän kaiken huomioiden. ☺️

Naiset, miehet, heterot ja gayt...suhtaudun näihin paritusketjuihin aina muutenkin leikkimielisesti. Omalla kohdallani erityisesti juuri siksikin, kun olen varattu ja luonnollisesti pois laskuista. Jos nyt joku parittaa, se on vain teoreettista spekulointia.

Tuntui jotenkin tärkeältä mainita väärinkäsitysten varalta. Sinä oot ihan kartalla, huomasin se heti. Kaikista muista en ole aina niin varma...

• lemmen.liekki.liehuaa

kakas kyllä niitä pareja vaan rupeaa löytymään jotka sopisivatkin toisilleen

• hyvä.pari.olisikin

harmis ja valtakunta siinä uskolliset ja luotettavat kumppanit toisilleen

• Aivan sama miten parit menee...

Vaadin ensiyön oikeuden.

:D

• 12121212121212

Palstanaiset tuntien taitaa käydä niin että joudut joustamaan joko neitsyydestä tai sukupuolisesta suuntautuneisuudesta.

• palstan

vähän kuin pitkä suhde arki tuli vastaa.

• Rudel

Pitkä parisuhde parhaimmillaankin on vain väsynyttä ystävyyttä...

• Kurppa27

Uusnatsin vatsarintaliikkeen ätmi Kettu ja Naisasialooser11 ovat match made in hell :)

• toim.huom

Mut onko eris 5-kymppinen, juoppo ytm- läski? Ei muistaakseni. Ei taida kelvata nallille parimetrinen komea viikinki..

• Hmm, Tauno ja Ansa on ehdoton palstapari. :)

• Jaa? Oliko Tane ja Aikkukin palstalaisia? Heh...

• Dissident kirjoitti:

Jaa? Oliko Tane ja Aikkukin palstalaisia? Heh...

Tietysti, sää oot se Tauno ja se Ansa on en kerro kuka. :D

• monnom kirjoitti:

Tietysti, sää oot se Tauno ja se Ansa on en kerro kuka. :D

Oho! Onks sulla insidetietoutta?

Innostuin Jarski Aholasta... saa yolulauluista irti jotain mystistä.

• Vaikka täältä jollain ihmeenkonstilla joku tälläytyis völjyyn, en hiiskus siitä sanaakaan tänne. Siksipä spegulaatiotkin on turhia...

Paitsi jos huumorilla mennään... sithän mulla onkin Ellukettunen omaks-projekti. Hähä...

• Noniin ja Ansakin paljastui. :)

• monnom kirjoitti:

Noniin ja Ansakin paljastui. :)

Ei se Ellunen ole. Sillä on oma muru. Se on vitsi. Eli et tiedä mitään insidejuttuja...yhyy...

• Dissident kirjoitti:

Ei se Ellunen ole. Sillä on oma muru. Se on vitsi. Eli et tiedä mitään insidejuttuja...yhyy...

Noniin, eli ei ole. Ja Ansaan astumalla saadaan suljettua kaarti naisia pois. Lopulta se paljastuu kuka. :)

• monnom kirjoitti:

Noniin, eli ei ole. Ja Ansaan astumalla saadaan suljettua kaarti naisia pois. Lopulta se paljastuu kuka. :)

Hihhih... jos itse tiedän, en enää kerro. Oon täällä tämä dissi. Kukaan ei tiedä oonko sinkku vai en... eikä tiedä vaikka en oiskaan sinkku...entäpäs jos se ansa tuossa kainalossa tuo mulle ilon elämään jo? Enkös ole ollut aika kiva pitkään? Jopa herkkä palstaeläjä zönkkö/muhku/monnom saadaan kysymysmerkiks. Hihhih...

• Dissident kirjoitti:

Hihhih... jos itse tiedän, en enää kerro. Oon täällä tämä dissi. Kukaan ei tiedä oonko sinkku vai en... eikä tiedä vaikka en oiskaan sinkku...entäpäs jos se ansa tuossa kainalossa tuo mulle ilon elämään jo? Enkös ole ollut aika kiva pitkään? Jopa herkkä palstaeläjä zönkkö/muhku/monnom saadaan kysymysmerkiks. Hihhih...

Näääh, sää oot sen verran pehmee, että susta kyllä sen saa taputeltua pihalle. :D

• monnom kirjoitti:

Näääh, sää oot sen verran pehmee, että susta kyllä sen saa taputeltua pihalle. :D

Niinhän sä luulet... mä hokasin, että Disse on aika äijä. Sen ei tarvitse pullistella. Se voi olla mitä haluaa. Eikä sinkkuus tai muu sitä muuta. Se juttu on elämä...

Sen ymmärtää Dissen luojankin nainen aikanaan. Ja kukaan täällä ei tiedä.

Palstalta voi lähteä, palsta ei lähde sinusta...

• Dissident kirjoitti:

Niinhän sä luulet... mä hokasin, että Disse on aika äijä. Sen ei tarvitse pullistella. Se voi olla mitä haluaa. Eikä sinkkuus tai muu sitä muuta. Se juttu on elämä...

Sen ymmärtää Dissen luojankin nainen aikanaan. Ja kukaan täällä ei tiedä.

Palstalta voi lähteä, palsta ei lähde sinusta...

Pehmee, pehmee. :)

Mitä se elämä on? Eiks kaikilla palstailevilla ole no life? :D

Niin, palsta lähtee, mutta siellä käydyt mieleenpainuvat asiat ei tahdo lähteä...

• monnom kirjoitti:

Pehmee, pehmee. :)

Mitä se elämä on? Eiks kaikilla palstailevilla ole no life? :D

Niin, palsta lähtee, mutta siellä käydyt mieleenpainuvat asiat ei tahdo lähteä...

No mä olen huomannut sussakin sen tuskan... hellitä.

Etsit vielä jotain... ja vaikks olet huigee keskustelija, niin pidät jostain kiinni kynsin hampain... mutta joudut nöyrtymään jos meinaat rauhoittua. Ja sittenkin on vielä palstaelämää. Ellu Kettuinen on se esimerkki. Se ei pidä isoja huutoja siitä. Se jaksaa kysyä. Hän etenee...aina löytää lisää.

Nyt mä taidan ottaa pyörän ja käydä yhden tai kaksi olutta läheisessä baarissa. Tää on mun ilta. Saan aikaa itselleni. Palkitsen isyyden, minuuden ja kaiken. Koska saan. Lapset halusi olla tätinsä, mummon ja ukin kanssa. Huomenna menen hymysuin heidät hakemaan. Minun tärkeimmät. :o)

• Dissident kirjoitti:

No mä olen huomannut sussakin sen tuskan... hellitä.

Etsit vielä jotain... ja vaikks olet huigee keskustelija, niin pidät jostain kiinni kynsin hampain... mutta joudut nöyrtymään jos meinaat rauhoittua. Ja sittenkin on vielä palstaelämää. Ellu Kettuinen on se esimerkki. Se ei pidä isoja huutoja siitä. Se jaksaa kysyä. Hän etenee...aina löytää lisää.

Nyt mä taidan ottaa pyörän ja käydä yhden tai kaksi olutta läheisessä baarissa. Tää on mun ilta. Saan aikaa itselleni. Palkitsen isyyden, minuuden ja kaiken. Koska saan. Lapset halusi olla tätinsä, mummon ja ukin kanssa. Huomenna menen hymysuin heidät hakemaan. Minun tärkeimmät. :o)

Meehän sä, mutta elä mee silmälleen. Cheers! :)

• monnom kirjoitti:

Meehän sä, mutta elä mee silmälleen. Cheers! :)

Tuon viimeisen kumoan ja menen. Huomenna saan muksujen yltäonnellisen jälleennäkemisen taas. Se on aina huikeeta. Niin aamullakin.

• Elisaketulle harmaaritari

• Sekä liner ja Eräkettu

• valtakunta kirjoitti:

Sekä liner ja Eräkettu

Liner on mies.

• KonnaKettu kirjoitti:

Liner on mies.

Ainakin mulla on enemmän munaa kuin 99%:lla palstasedistä :D

• KonnaKettu kirjoitti:

Liner on mies.

Tietääkseni on nainen.

• valtakunta kirjoitti:

Tietääkseni on nainen.

Ehkä se on transseksuaali.. :D

• Kaisanoasaa

Palstan naiset ei sovi kenellekkään koska eivät ole kilttejä ja kunnollisia naisia.

• Noniin, sieltähän se kauan odotettu laukaus tuli! Hyvää yötä, onni myötä. :)

• tää_lähtee

Tämä onkin näköjään homo-tinder. Miten iiiiihihihikävvääääääääääääääääääääääääää!

Jääkää siis hyvästi ja kosketelkaa toisianne.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      37
      3683
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2653
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      15
      1734
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      120
      1512
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      1479
    6. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1427
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      25
      1268
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1126
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1113
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      59
      1025
    Aihe