Minä olen 13v poika ja näen isovanhempiani 1-2 krt vuodessa ne asuu 400km päästä minun kotoani. Menen niille aina kesäisin ja joulun jälkeen viikoksi ja pelkään, että he tappaa minut. Valvon aina noin 01.00 asti ja itkien katson kuvia perheestäni niin kauan , että nukahdan. Auttakaa <3
Auttakaa ! Pelottaa
3
600
Vastaukset
- Ljvddth
Miks ne sut tappais?
- 13vOulussaIsoVanhemmatAp
Nii ih ei oo syytä mut pelottaa en tiiä miks
- sinunpitääpuhuaasiasta
Puhu vanhempiesi kanssa.
Jotain on kun pelottaa. Pitäisi saada selville syy.
Mikä isoisässäsi pelottaa? Onko hän tehnyt jotain? Katsooko hän sinua jotenkin kummallisella tavalla? Tee vaikka lista mikä pelottaa, listaa siinä myös aavistukset ja tunteesi että miltä sinusta tuntuu.
Mikä isoäidissäsi pelottaa?
Jos et uskalla puhua isäsi tai äitisi kanssa, niin juttele vaikka koulun kuraattorin tai terveyssisaren kanssa asiasta. Jos he eivät ota asiaa vakavasti, niin voit kysyä asiaa netillä, jollain toisella palstalla.
Mielestäni sinun pelko pitää ottaa todesta ja saada siihen selitys.
Kun puhuu suoraan asioista, niin ongelmat aina ratkeavat.
13 vuotiaan pelko on otettava vakavasti!
Jotain on nyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?4162213Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh661347Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831320- 1371208
- 891171
- 1001037
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133954- 48890
- 47821
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60770