Seuraako täällä jokin taho miten ihmisiä tänne kotiutetaan? Vai vaan Kivirannalle kipataan?
Moni maahanmuuttajista nuoria, jotka ajautuvat huumeita tai seksiä myymään. Kiviranta "punaiset talot" on täynnä huumeiden käyttäjiä/myyjiä kantasuomalaisia ja ruotsalaisia jotka ajavat rallia ruotsin ja suomen välillä sekä vetävät mukaan maahanmuuttajia. Tuntuu, että täällä vaan halutaan sulkea silmät ja hyssytellä. Kun ei itse joudu asumaan näissä "köyhällistön" kortteleissa ei tunnu Torniolaisia hetkauttavan, sitä vaan ajetaan nelivedoilla töihin ja kotiin.
Suomessa seksin myyminen on laillista, mutta ei ihmiskauppa. Prostituutiorinkeihin joutuvat monesti nuoret maahanmuuttajat naiset. Välittäjinä toiset maahanmuuttaja naiset sekä miehet, osa välittäjistä asuu itse ruotsinpuolella. Olen joutunut seuraamaan sivusta naapurina Kivirannalla, sekä Tornio keskustassa miten maahanmuuttajien asunnossa käydään joko seksikauppaa tai huumeiden välittämistä/käyttämistä. Itse paikalliset eivät tunnu uskaltavan soittaa poliisia, vaikka millainen huutohelvetti tai tappelu olisi menossa. Toki moni näistä vanhuksia ihmisiä, joten sen ymmärtää hyvin. Mutta kyllä minä tajua tätä paikkaa. Pari kertaa joku täti siellä käy avustamassa kotiuttamiseen kahvitellen ja sitten tuntuu alkavan villi länsi osan kohdalla. Itse poliisia ei paljon näykkään sitten, varsinkaan Kivirannalla jossa yövalvoja ja talonmiehetkin tietävät muutamien rappujen tilanteista, mutta asiaan ei puututa sen enemäpää kun ei ole suoraa näyttöä. Siellä kaiken seassa muun asuu myös opiskelijoita ja vanhuksia, joille moni tilanne tuo turvattomuuden tunnetta.
Minua ei kiinnosta kenenkään kommentit tähän asiaan tai vähättelyt. Jos jokin Tornion taho tämän näkee tai herättää ajattelemaan tilannetta niin edes jotain.
Maahanmuuttajat ja muut Tornio
13
366
Vastaukset
- hillopersu
Kuulostaa hyvälle,millainen naistarjonta siellä on paljo pano maksaa?
- Lqbshask
Me tarvitaan monikulttuuria. Se on voimavara.
- Totuustuleeesiin
No minne tämä porukka tulee niin siitä ei hyvää seuraa ! Lukekaa vaikka mitä Malmössä tapahtuu! Sama täällä muutaman vuoden päästä! Täys helvetti!
- muttamiksi
Siunatkaa Sipilää, hän on jo uuden kutsun tekemässä. antaa varmaan virkaasuntonsa heihän käyttöön?
- ESIMERKI-ERKKI
Kerro Hyvät Sekä Huonot uutiset
Terve Kansatalouden Tuotto . . ..
Oivallus Irti Reformeista jotka Estävät Elämää
Heiko Itsetunto Myy Kaiken Edukseen . . . Itse-Petos
Oivallus -Uudistu
Oivallus - Uudistumme 2018
Tahdon Lujuutta
1 Menneisyyden Vanki
2 Sielunpetoni
3 Met Olemma Met Sispiiri ( Reformi / Leikataan )
(Valta Uutispimento = Ulkopulelle Jättö Sanktio )
( 18 ) Virka - Hallinto Organisattio Väkivalta
Hallinto Kansa Kirkon -Valkoiset Maa Kansa Työ Kansa
Junantuomat Ynm . . Ihminen !
4 info / Palaute :
5 Naisen Asema Uskontojen Uhrit Ynm . .
Varoitus :Mikä Tuntuu Pyhältä On Armoton Ja Paha
Jumalanvertaiset / Einarit ?
Ihminen Armo Sekä Armeliaisuus !
Ymmärrys -Valmiiksi
2016 Tuli Rajan Yli Mutat Orhit ? Vasloitajat . . .
Heillä Isompi Syntyvyys. .
Mielenkintoinen Vuosi Pajonko Uusia Eurooppaan 2018
Omat Asiat Hoitamatta . . . ?
Lapsen Oikeus Perustuslakiin 2018
Ajan Käyttö Ajan Varkkat Varastavat Kalleita
Mitä Lapsella On Lapsen Oma Aika
Irti Markina Voimain Oravan Pyörästä
Muista Eheä Laps Isänmasi On Onen Mittarisi
Koe Arvokkaaksi Tuleva Tilasi Ihminen Ihmiselle
Kiitos Juuri Snä Olet Yhteisösi Kuva
Sekä Esimerkki
Kerro Hyvät Sekä Huonot uutiset
Terve Kansatalouden Tuotto . . ..
Heiko Itsetunto Myy Kaiken Edukseen Itse-Petos
Oivallus -Uudistu
Oivallus - Uudistumme 2018
Tahdon Lujuutta
1 Menneisyyden Vanki
2 Sielunpetoni
3 Met Olemma Met
4 info / Palaute :
Ymmärrys -Valmiiksi
Koe Arvokaaksi Tuntemisen Tilasi Isänmaa !
Kiitos Juuri Sinä Olen Yhteisösi Kuva Sekä Esimerkki
Eheä Laps Isänmaasi On Onnen Mittarisi - rehtilaura
Ei mitään totuuspohjaa paska provo älkää persut vaan uskoko.
- 98436
joo, aloittaja on pelkkä provo. ite asutaan mainituista punaisista taloista ihan kivenheiton päässä.
- 0101100
Kirjoituksessa painotetaan kotiuttamisen tärkeyttä, varsinkin nuorten osalta ja myös maahanmuuttajien oman turvallisuuden. Mitään tekemistä sen kanssa asutko turvallisella (omakotialueella) kivenheiton päästä alueelta, etkö ymmärrä tekstin sisältöä? Kaikki kun tuntuu olevan mielestäsi malillaan ei mitään parantavia muutoksia tule tietenkään Tornion kaikkien asukkaiden puolesta tehdä.
- LöysäMuttaLarge
Monikulttuurisuus on rikkaus! Prostituutio on ihan normaalikäytäntö köyhemmistä maista tulevien keskuudessa, joten olkaapas nyt hissun kissun ettei loukata uutta kansanosaamme. Ainoa harmi kyllä kumpuaa siitä, että tämänhetkisistä tulijoista varmaan 90% on nuoria miehiä, jolloin noista palveluista suurin osa suuntautuu vain elähtäneille akoille ja homppeleille.
- haloosuomi
"Syyrialaisten naisten ja tyttöjen on täytynyt selviytyä seksuaalisen väkivallan uhan alla sekä syyriassa että ensimmäisissä turvapaikkamaissaan. Seksuaalinen väkivalta ja sen uhka on saanut monet syyrialaisista naisista ja tytöistä jättämään kotimaansa. Aiheesta puhuminen ei ole sosiaalisesti hyväksyttyä, varsinkaan miesten läsnäollessa." "naista töissä pidetään alentavana merkkinä siitä ettei heidän perheensä/miehensä pysty elättämään heitä"
Naisten ja tyttöjen asemaa tulisi tukea he eivät itse kerro hyväksikäytöistä tai muista ikävistä tilanteista. Se, että pakolaiset eristetään omille asuinalueilleen pääosin (kuten myös Torniossa) ei auta. Tytöt ja naiset pitää saada tutustumaan uuteen kulttuuriin ja ulos. Luoda heihin oikean tukevan tahon kanssa pysyvä suhde jossa jatkuvat tapaamiset/työtehtävät viikottain/päivittäin ja etsitään myös ihmistä jos ei tämä enää ilmaannu paikalle. Ehkä jokin pakoittava syy toimeentulon suhteen niin vaikeampi miesten kieltää tai joku muu parempi ajatus- horstwesseerrr
mistä lähtien teitä vatipäitä on kiinnostanut syyrialaisten naisten ja lasten asema😴😴😴😴
- Pilluaspiidiäponua
Ei mikään uus uutinen ,Kiviranta ja Pudas mukaan lukien on kautta historian ollu narkkien ja muiden "alan"miesten asumapaikka.Poliisi tietää kyllä,mutta pakkohan roskat on johonki kipata.
- Torni-Joki
Aloittajalla menee pieleen jo siinä vaiheessa, kun sanoo näitten AJAUTUVAN.
Kyllä tänne tuotettu kädellisjäte on nimenomaan sitä sakkia, joka on tuon alan kansainvälisiä ammattilaisia jo alusta asti!
Eivätkä he ole mitään pakolaisia vaan kehitysmaitten katujengiä ja vankiloitten dumppausjätettä, joista halutiin päästä eroon ja päästiinkin. Lisänä soterikolliset ja muut etsintäkuulutetut, jotka pakoilevat tuomioitaan. Kaikki tämän tietävät, mutta totuutta ei saa sanoa kun se on nykysuomeksi vihapuhetta josta Polliisi kuulustelee ja Tuomari rankaisee. Lakikirjasta ei käsitettä vihapuhe löydy, mutta eihän sillä ole mitään merkitystä.
Näille yhteisokuntamme parasiiteille Torniokin takaa kaiken ilmaiseksi: asunnon, huonekalut, älykännykät ja niitten laskut, terveydenhoidon, ruuan, vaatteet, autokoulut tulkkeineen, ajokortit, autot, kaiken. Kantasuomalaiselle vastaavasti tämän: http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201801292200703258_u0.shtml Tuokin Hilkka todennäköisesti on ikänsä maksanut veroissaan oman eliittimme ja näitten loisten leveän elämän ja kun vanhuus ja sairaus yllätti, jätettiin Maan Tavan mukaisesti oman onnensa varaan ja näinhän siinä taas kerran kävi. Onneksi eliitti jo rahansa sai ja Hilkka sai kuolla pakkaseen kun kaikkensa heille oli antanut eikä mitään voitu enempää rutistaa. Eliitille etuja tuottamattomat tarpeettomina tuhotaan, säästyy ruuassakin!
Sama se tulee olemaan minunkin kohtaloni. Olen jo aika paljon Hilkkaa vanhempi, sota-ajan lapsi, mutta vielä muisti pelaa. Tosin joskus pätkien.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202248
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4232151Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971176Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?13958Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34790- 44784
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109756Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!14740Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166706Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti32669