Onko kellään kokemusta tästä firmasta? Näyttää usein hakevan väkeä tölkkitehtaalle.
Ball Beverage Packaging Mäntsälä Oy
7
4576
Vastaukset
- Vuorotyöläinenkö
Ihan Ok firma. Palkat tulee ajallaan ja hyvä vuorotyö rytmi. Riippuu vuorosta mihin menee.
- Höh
Mikä on kun sähkäriä ei löydy? Jos löytyy, kukaan ei pysy...,,
- Paskapaikka
Eipä ole mikään ihme, että on paikkoja jatkuvasti auki. Ei siellä ole työntekijöillä yhtään mitään arvoa. Tehtaanjohtaja käy säätämässä koneita ja siinä samalla haukkumassa kaikki. Jatkuvaa kyttäämistä ja tehokkuuden tarkkailua. Tuotannon ohjauksessa ei mitään järkeä. Sekin on tietysti ainoastaan työntekijöiden vika. Jos ei tilaukset valmistu ajoissa tai että hukkaa tulee liikaa. Koneet ei toimi kunnolla, koska niitä ei huolleta. Muutenkin halvalla ostettu vanhempaa tekniikkaa olevia koneita. Ei siis todellakaan ole mikään moderni tehdas. Palkat on ihan hyvät ja tulee ajallaan, sekä vuorosysteemi tosi hyvä. Muuta positiivistä ei tehtaassa ole. Kannattaa hakea jonnekin muualle.
- Anonyymi
Varasto miehen on aivan tampioita
- Anonyymi
Keskitysleiri
- Anonyymi
Millaista palkkaa kuukaudessa/tunnissa tuolla saa keskeytymätömässä kolmivuorotyössä? Olis reilun viikon päästä haastattelu.
- Anonyymi
Niin ja lisäyksenä, että tuotannon puolella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161