Lotossa voittaminen?

lottoaja

Olen lotonnut kohta 20 vuotta enkä ole vielä voittanut.
Aina samat numerot eikä kertaakaan voittoa.
haluan voittaa.
kertokaa mitä olen tehnyt väärin?
ässäarpaakin raaputin mutta eipäs tule voittoa. minun tuuria.
epäreilua minua kohtaan kun joku pelle joka lotonnut vain pari vuotta voittaa ja se potti kuului minulle.
verisuonet päässä katkeaa ihan pian.
lisäksi minua harmittaa koirankakat keväisin kun lumet sulaa.
Tehkää jotain asialle HETI tai edes kirjoittakaa jotain mikä lohduttaa.

50

14786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kehru

      Sen verran voin sanoa, että kaikesta huolimatta tulet pärjäämään elämässä hyvin, vaikka vastoinkäymiset koettelee

    • d312312d32d3

      kokeile näitä 6. 16. 25. 33. 38. 57.

      • keskussipi

        Saako vielä kierroksen numeron.


    • Viisas_sijoittaja

      Joskus lukioaikaan laskettiin todennäköisyyksiä voittaa lotossa täysosuma yhdellä rivillä ja se oli 70-luvulla jotain 1:4.000.000 eli olematon. Nykyisin todennäköisyys taitaa olla vielä pienempi. Keskityinkin tuolloin opiskeluun ja myöhemmin työntekoon ja nyt olen jo monimiljonääri osakesijoittamisen ansiosta. Sekään ei kaikilta käy kun vaatii älyä ja hyvät hermot.

      • OnneaPeliin

        Nykyisin todennäköisyys päävoittoon on suurinpiirtein 1:15.000.000.


      • AikaHauskaOlet

        Kyllä... niin olet. Täällähän monimiljonäärit kommentoivat:))


    • kisasysteemitaaksejää

      - pakkokos täällä on oltava aina monimiljonääri, riittää ettei nälkä eikä jano pääse yllättämään ja naisiakin ihan omiksi tarpeikseen

      • Monimiljonääriys

        helpottaa nälän ja janon tunnetta kovasti ja antaa mielenrauhaa muutenkin. Monimiljonäärinä yksi hyvä nainen riittää kun sen on saanut itse valita monien hyvien ehdokkaiden joukosta. Hänkään ei harrasta uhkapelejä koska on siihen aivan liian älykäs. Jos monimiljonäärejä olisi paljon, eihän se tuntuisi enää miltään. Avainsanoja ovat KOULUTUS AHKERUUS, TYÖNTEKO, ÄLYKKYYS, ANALYYTTISYYS JA RISKINOTTOKYKY SIJOITUSTOIMINNASSA


    • Ihan_oikeasti
    • Sipilänjussi

      Naurattaa nämä suoli24 miljonäärit:D

      • Suolimiljonääri

        Niin naurattaakin. Mukava olla viisikymppisenä velattomana miljonäärinä. Ei tarvitse enää työllä päätään vaivata. Enemmän vaivaa aiheuttaa, kuinka sijoittaa pääomatulot mahdollisimman tuottavasti.


      • Suolimiljonäärit

        Lopeta jo, kuolen nauruun.


      • Ootkostyhmä
        Suolimiljonäärit kirjoitti:

        Lopeta jo, kuolen nauruun.

        Miljonääriys on täällä perusoletus. Jokainen on. Vain miljardöörit huomioidaan.


    • voitan-aina

      Lotto on onnenpeli. Jolla sitä tuuria on voittaa vaikka pelaisi vain kerran. Isäni lottosi elämänsä loppuun asti mutta kuoli pois ilman päävoittoa, pikkuvoittoja sentään silloin tällöin. Itse kyllästyin voittamattomuuteen noin kymmenessä vuodessa, enkä saanut edes pikkuvoittoja. Huono tuuri taitaa olla perinnöllistä. Eniten voitan kun ei pelaa mitään onnenpeliä.

    • hilipatihoijakkaa

      Yksinkertainen vastaus: sinulla on väärät numerot.

      • joosellastanyt

        Juuri näin. Ne oikeat numerot sijaitsevat tyypillisesti siinä ihan vieressä. Ei muuta kun valitsee ne. Helppoa kun osaa.


    • spedenspip

      Lotto on suuren luokan huijaus; veikkauspisteiden satunnaislukugeneraattorilla kiertää samat numerot ja mistä edes tiedät onko lottokoneessa kaikki numerot käytössä? Lisäksi peliajan päättymiseen ja arvonnan alkuun menee epäilyttävästi monta tuntia vaikka se käytännössä voitaisiin järjestää heti.
      Parhaiten voitat kun kysyt arvonta-ajan jälkeen veikkaus kauppiaalta voittavan kimppaloton; siinä ostokuitissa kun näkyy kimpan tekoaikana oleva kellonaika eikä ostohetken aika niin kuin normikuitissa.

    • armini

      Ei kannata lotolla yrittää rikastua.Jo on elämä poskellaan, jos ainut huoli on,ettei voita lotossa ja koiran kakat.Onko sulla kaikki muuten hyvin?

    • Tosiononon

      Täällä on lotottu yli 30v ja suurin voitto tuli nyt euroaikana, 80 euroo!!! Wuhuu! Ja sekin jostain muusta pelistä kuin itse lotosta. Lotosta ei tule yhtään mitäön. Veikkauspelit on köyhille. Mahdollisuutesi voittoihin toki kasvavat, jos voit lyödä viikottain tonnin tiskiin. Tiedän erään pesulayrittäjän, joka pelaa tonnilla viikko, aika usein on voittanutkin sitten isompia summia. Todelliset voitot taotaan kun olet valmiiksi varakas sijoittamaan sekä harmaata työtä tekemällä.

      • ahneusmaksaa

        Rahanpesu on laitonta.
        Pelaa totokimppoja. Niilä saa jotain....joskus


    • Eivoittaja

      lisäksi minua harmittaa koirankakat keväisin kun lumet sulaa.

      Tuohon harmitukseen ei valitettavasti auta mikään,lumien sulamista keväisin kun ei voi estää millään,sori...

      • ainakin

        Minä aloiti loton pelaamisen 1971
        Olen saanut kaksi päävoittoa
        80-luvulla 2milj ja 2016 45milj


    • Huijausbisneksistäparas

      Voi voi... kyllä teitä hyväuskoisia höynäytettäviä riittää... Voisin toki olla hiljaa, mutta katson velvollisuudekseni valaista aina kun kohtaan silmät suljettuina kulkevia. En tietenkään sano, että usko minua – sanon vain: "Avaa silmäsi ja tarkastele ympäristöäsi kyseenalaistaen – löydät totuuden takuulla".

      Lyhyt, suora ja oikea vastaus kysymykseesi: Et tule voittamaan lotossa, koska se on huijaus kuten esimerkiksi demokratia, politiikka jne. Sijoita, hyvä ihminen, rahasi johonkin muuhun, äläkä usko yhteenkään mainokseen.

    • Tosiononon

      Ai niin juu ja mummuni on kojta 90v ja aina vaan jaksaa toivoa lottovoittoa ja lotota. Repikää siitä.

    • OnnetonPekka

      Syytä vain itseäsi. On tyhmää laittaa väärät numerot ja vielä maksaa siitä.

    • Toivossaonhyväelääsano

      Elä välitä olen lotannut jo 45 vuotta ja ei ole tullut isoja voittoja, muutamia kymppejä korkeintaan. Jos todennäköisyys on 1:18.6 milj. niin harvakseltaa kohdalle sattuu. Mutta sattuu kuitenkin jollekkin ja on niitäkin suomessa joilla on kaksi päävoittoa sattunut, että sillain.

    • Finlandssvenskar

      Suomenruotsalaiset ovat iloisia, kun Nordea tulee takaisin Suomeen.
      Voi avata tilin siellä, kun tilit Aktiassa ja Ålandsbankenissa ovat täynnä.

    • Suoli24miljardööri

      Miullekkii ne aina ilmottelee pankista että tilisi on ylitetty. Kokoajan joutuu avaamaan uusia tilejä että rahat mahtuu..

    • suurvisiirijafar

      lotossa voittamiseen tarvitset aladdinin taika "lampun" jota hieromalla toiveesi toteutuvat

    • malttaaja

      Pelaaminen on vielä hallussa, jos jaksaa odottaa arvontaa " la iltana". Nopeiden voittojen kanssa suosittelen pitämään malttia. Oikeasti.

    • dfghj

      Monet uskomattoman epätodennäköiset asiat ovat loton päävoittoa todennäköisempiä, mutta silti niiden ei oleteta tai pelätä tapahtuvan.

      Joku (tai aika monikin) tulee kuolemaan yllättäen seuraavan vuorokauden sisällä. Olenkohan yksi niistä minä? No, todennäköisemmin varmaan olen kuin voitan lotossa.

      Usein kuulea jotain tällaista: "Ainahan joku voittaa, yhtä hyvin se voin olla minä!" Eli lottoajille ei tunnu olevan väliä sillä todennäköisyydellä. Nyt se on jotain 1:18 000 000 (päävoitto), mutta vaikka se olisi kymmenen tai jopa sata kertaa huonompi, niin silti ollaan aivan yhtä toiveikkaita: Ihan sama miten heikot mahdollisuudet, silti on toivo, että juuri minä voin voittaa, ihan vain siksi, että kun joku voittaa. Onhan se aika älytöntä.

      Lottovoiton varaan ei kannata laskea, vaikka lottoaisi kuinka paljon. Mutta jos siitä saa jotain iloa ja jännitystä siitä huolimatta, että tietää touhun järjettömäksi, niin sittenhän se on kai sen arvoista. Kannattaa kuitenkin keskittyä elämään sillä tavalla, että olettaa ettei päävoittoa tule, koska sitä ei todennäköisesti tule.

    • PApeeaa

      Niinpä, sama juttu. Vaan turhauttaa kun ei ikinä mitään kunnon voittoa, parhaimmillaankin saanut vain jotain 20 euron pikkuvoiton.
      Vaikka lopetin kyllä muuten lottoamisen vuoden vaihteessa, että tuo eurojackpot on ainoa, mitä enää kokeilen joskus. Ja silloinkin ainoastaan, kun siinä on vähintään 40 000 000€ jaossa, laitan max 2 riviä.

    • miljardien

      ihmisten HAAVE!"lopeta jo yrittämästä" menetät rahas

    • lottoaja

      onko mitään muita keinoja äkkirikastua?
      tarvitsen äkkiä rahaa että pääsen vihdoinkin näyttämään kaikille ylpeille mulkeroille jotka diivailevat rahoillansa pitkin kyliä. kerrankin pääsisin näyttämään niille mistä kana pissii. minulle nauraminen loppuisi siihen paikkaan. lisäksi tarvitsen uuden television että voin katsoa uutiset ja mainokset.

    • voittaj

      Itellä pasahti eilen 4 oikein lotossa.menee tosin kaverin kanssa puoliksi, joten 5 euroa lompsaan verotonta.

    • Veikkaus palauttaa voittoina hieman yli 40%. Jos pelaa tonnilla vuodessa oletusarvo palautuksissa on siis reilut 400. Käytännössä tämä jää pienemmäksi kun suurimpien voittojen odotusarvo on todella pieni. Se rahamäärä josta jaetaan pikku voittoja on melko pieni koko pelatusta liikevaihdosta. Jos tonnin vuodessa sijoittaisi markkinoille niin 50 vuotiaana on melko kiva raha olemassa ja sen korkotuotto jo melko huomattava.

    • epäilijä

      Kyllä lotto on lähinnä varainkeräystä veikkaukselle joka jakaa sitä sitten esim. peliriipuvuuden hoitoon,urheiluun ,kultuuriin ,jne. Eli joku joskus voitaa kyllä se aika ihme on että jotkut voitaa useasti olisiko sitä onnea kuin Hannu hanhella .Ise olen lotonnut jo yli 20 vuotta vakituiseen eikä ole tullut sitä 400 sataa euroa koko aikana kuin joku mainitsi mutta onhan se hyvä että hyväntekeväisyyteen menee rahaa.

    • kerrallapaljon

      Jos päävoiton todennäköisyys on 1:18 000 000 niin tekemällä tuhat erilaista riviä kerralla saa todennäköisyyden nostettua 1:18 000 :aan. Jos sen sijaan tekee joka viikko 20 riviä on todennäköisyys joka kerta vain 1: 900 000 vaikka lottoaisi viitenäkymmenenä viikkona vuodessa.

    • 12mamisa

      Pettymys oli lotto - ei koskaan mitään isoja voittoja joten lopetin lottoamisen ja sijoitan lottokustannukset rahastoihin ja osakkeisiin.

      • onnneavaan

        No nyt onkin jo korkea aika ettei ehdi pörssi ensin romahtaa sitten olisi jo myöhäistä.


    • Lottovoittaja666

      Sun pitää lotota ihan vitusti liika niin kyllä se voitto tulee saatana

    • Lottomaster3232222

      Lotto on taitolaji saatana jos et voita nii et vaa osaa pelaa vittu.

    • Stokastikko

      Koska et ole matemaatikko. Hän ymmärtäisi miten todella pieni on mahdollisuus päävoittoon.

    • kaikki.pois

      En ole loton uudistusten jälkeen voittanut enää senttiäkään, ennen tulla tupsahti jopa muutamia tuhansia euroja...harvinaiseksi on käynyt monella pienetkin voitot.

    • ElämäOnKivaa

      Itsellä tulee ensi vuonna 40-vuotta täyteen lottoamista. Lisäksi pelannut jokeria, veikkausta, arpoja jne
      Voittoja tullut vuosien varrella ehkä noin 20000-30000 euroa. Ja jos laskee, kuinka paljon olen näihin sijoittanut rahaa vuosien varrella, niin 50t€ ei riitä....
      Työkaveri osti noin kaksi vuotta sitten ensimmäisen kerran rivin kenoa, kun olimme yhdessä liikkeellä ja voitti 200t€. Nyt tämän vuoden alussa voitti veikkauksen pelistä 50t€.

    • Varma-Tapio

      Tunteeko joku oikeesti jonkun joka on saanu päävoiton lotosta? Jos lotto on ollut jo 50v, varmaan kauemmanki niin pitäis oikeestaan ittekki tuntee edes yks päävoiton voittanut, tai ainakin jonkun tutun pitäis tuntee sikäli kun tunnen aika paljon porukkaa ympäri suomee. Mutta ei! Kusetusta on koko homma!!

    • viisasaikuinenneuvoo1901

      Lotossa ja muissa raha-/uhkapeleissä on aina äärimmäisen pieni mahdollisuus voittaa. Ja monesti voitto napsahtaa sille, joka ei oikeasti rahaa tarvitse, eikä ymmärrä edes hyväntekeväisyyteen pientäkään osaa laittaa.

      Jos olet köyhä ja oikeasti rahan tarpeessa, ei lottoaminen kannata, sillä todennäköisintä on, ettet tulisi siinä koskaan voittamaan ja menetät vain lottokuponkeihin pistämäsi rahat.

      Lohdutukseksi sanottakoon, että kuollessamme olemme jälleen taas kaikki samalla viivalla. Kukaan meistä ei saa omaisuuttaan mukaan. Yritä kehittää itsellesi onnellisuus jollain muulla tavalla kuin maallisen omaisuuden hankkimisella.

    • sieltätäältä

      Tervehdys kohtalotoveri. Eniten noista peleistä on lotto kismittänyt, aina kolme oikein eikä senttiäkään voittoa. Nyt olen onnellinen, kun keksin laittaa Lotolle netissä eston ihan boikottimielessä. Kyllä sillä toimenpiteellä oli suunnaton teho mielenrauhaan. Muutenkin miellän loton vain rahankeruukoneeksi - ja epäilen nykytekniikan aikana myös keinoja, joilla voi vähän avittaa pottien jakamistyyliä.

    • MatemaattisMystikko

      Itse olen ihan oikea matemaatikko, eli yliopistosta valmistunut, joten kyllä tiedän, että järkevää ei olisi lotota. Syvemmältä identiteetiltäni olen kuitenkin jonkinlainen kotitekoinen mystikko ja mielelläni kuulisin linnnun laulavan minulle oikeat numerot. Koska kaikki muutkin toivovat samaa, niin painin ankarasti sen tosiasian kanssa, että moni muu ansaitsisi voiton paljon minua enemmän. Ehkä voisi yrittää käydä kauppaa, kuten Luther, mutta silloin pitäisi kai osata antaa kaikki pois. En siis enää tiedä haluanko koko pahuksen rahaläjää ja jään ihmettelemään sitä miksi moni voitto on mennyt mielestäni täysin väärään osoitteeseen.

    • pitsalotto

      Minäpäs olen voittanut viimeksi 12 vuotta sitten pitsarahat ja on se iso raha opiskelijalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      102
      2167
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      249
      1799
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1077
    4. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1014
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      961
    6. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      915
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      844
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      821
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      794
    10. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      739
    Aihe