wespa is back

Alamainen1

10

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Legendaarista! Todella legendaarista! Kiitokset tästä!

    • äläälämölömölö

      Miksei videolla mainita onecoinia

      • Wespanousussa

        Oliskohan niin, että elämässä voi olla muutakin kuin jokapäivä OneCoin?

        Wespa on ymmärtänyt hajauttamisen taidon kuten monet onecoinilaiset ovat tehneet myös kryptovaluuttojen suhteen.


      • Wespanousussa kirjoitti:

        Oliskohan niin, että elämässä voi olla muutakin kuin jokapäivä OneCoin?

        Wespa on ymmärtänyt hajauttamisen taidon kuten monet onecoinilaiset ovat tehneet myös kryptovaluuttojen suhteen.

        Vai niin. Pari vuotta ollaan älämölöity onecoinin puolesta ja nyt "tosta vaan" unohdetaan koko koinismi ja todetaan että "mehän ollaan vaan sioittajia". Aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut, niinkö? Näinkö tämä kommentti on tulkittana? Käsittääkö nimimerkki että monet ovat hävinneet tuhansia euroja sijoittamalla tähän huijaukseen? Onko nimimerkillä lainkaan sitä kuuluisaa MAALAISJÄRKEÄ? Häh?


      • Lisääansioitatarjolla
        Avotampio_ kirjoitti:

        Vai niin. Pari vuotta ollaan älämölöity onecoinin puolesta ja nyt "tosta vaan" unohdetaan koko koinismi ja todetaan että "mehän ollaan vaan sioittajia". Aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut, niinkö? Näinkö tämä kommentti on tulkittana? Käsittääkö nimimerkki että monet ovat hävinneet tuhansia euroja sijoittamalla tähän huijaukseen? Onko nimimerkillä lainkaan sitä kuuluisaa MAALAISJÄRKEÄ? Häh?

        Eihän OneCoinista tarvitse luopua jos hajoittaa sijoituksiaan, eikä myöskään höpöttää siitä päivittäin kuten sinä ja muut älämölöt tekevät.

        Laitetaan nyt sitten jotakin uutta OneCoinistakin, ettet ala itkemään.
        https://www.oneforex.eu/en/

        Testit on ajettu ja nyt alkaa tositoimet.


      • Lisääansioitatarjolla kirjoitti:

        Eihän OneCoinista tarvitse luopua jos hajoittaa sijoituksiaan, eikä myöskään höpöttää siitä päivittäin kuten sinä ja muut älämölöt tekevät.

        Laitetaan nyt sitten jotakin uutta OneCoinistakin, ettet ala itkemään.
        https://www.oneforex.eu/en/

        Testit on ajettu ja nyt alkaa tositoimet.

        Siis että mitä?!? Vielä kehtaat postittaa tänne uusia sivustoja joissa voit SIOITTAA lisää onecoiniin?!?

        Ei voi olla todellista?!?

        Ja että "testit on ajettu ja nyt alkaa TOSITOIMET".

        Tota noin, niitä "TOSITOIMIA" on necoinissa aloiteltu jo vuodesta 2014 eikä mitään ole kuitenkaan tapahtunut. Kuten huijauksen kuvaan kuuluu, ei vuonna 2018 myöskään tapahdu mitään. Koini ei koskaan avaudu julkisesti vaihdettavaksi ja dealshitter pidetään kulissina että koinia voisi muka käyttää johonkin.

        Jos nimimerkki osaisi pohtia ajatuskulkua jossa onecoin (WANKKOIN) olisi yleisesti vaihdettavissa hän huomaisi välittömästi ristiriidan näiden "TOSITOIMIEN" kanssa.

        Ja ylipäätään, nimimerkin on hyvä käsittää että kryptovaluutat eivät ole "SIOITUSKOHDE". Ne ovat arpapeliä.


    • kuonoon

      Voi vittt...wespa "hajauttaa"... eli täysin randomisti hankkii arvottomia paska "kryptovaluutoita".... hajauttaa tosiaan.... voi vittttttttttt että on olemassa tyhmiä ihmisiä!!!!!

      • PonzipaPonzi

        Mutta mutta... Wespa nousi Suomen kuuluisimmaksi Koinistiksi vaikka tosiasiallisesti "sioitti" kuullun mukaan vain 130 euron "aloitusmaksun" (lisäksi kuullun mukaan soskusta saaduista ruokarahoistaan). Wespa oli ainoa Koinisti, joka osasi tehdä näkyviä ja näyttäviä You Tube -videoita ja -esityksiä Onecoinia mainostaakseen.

        Vaikka mukana oli myös suuria rahoja "sioittaneita" ikämiehiä (joilla toinen jalka jo haudassa, Parhiala), tai muuten vain iäkkäämpiä toimijoita (Staffan Liback, Kari Wahlroos), ei kuitenkaan kukaan noista toisista osannut tehdä esityksiä kuten Wespa osasi.

        Tästä voimme vetää johtopäätöksen, että ei Wespa mikään hölmö mies ole.

        Luultavasti lähti Koinismiin vain jonkun häntä lähellä olleen TUNKIN painostuksesta, ja kyseinen TUNKKI on vain saanut Wespan vakuuttuneeksi, kun TUNKKI on ollut niin "vakuuttava" puhuja.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15020121/koinisti-ihmistyyppeja-lajeittain


      • PonzipaPonzi kirjoitti:

        Mutta mutta... Wespa nousi Suomen kuuluisimmaksi Koinistiksi vaikka tosiasiallisesti "sioitti" kuullun mukaan vain 130 euron "aloitusmaksun" (lisäksi kuullun mukaan soskusta saaduista ruokarahoistaan). Wespa oli ainoa Koinisti, joka osasi tehdä näkyviä ja näyttäviä You Tube -videoita ja -esityksiä Onecoinia mainostaakseen.

        Vaikka mukana oli myös suuria rahoja "sioittaneita" ikämiehiä (joilla toinen jalka jo haudassa, Parhiala), tai muuten vain iäkkäämpiä toimijoita (Staffan Liback, Kari Wahlroos), ei kuitenkaan kukaan noista toisista osannut tehdä esityksiä kuten Wespa osasi.

        Tästä voimme vetää johtopäätöksen, että ei Wespa mikään hölmö mies ole.

        Luultavasti lähti Koinismiin vain jonkun häntä lähellä olleen TUNKIN painostuksesta, ja kyseinen TUNKKI on vain saanut Wespan vakuuttuneeksi, kun TUNKKI on ollut niin "vakuuttava" puhuja.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15020121/koinisti-ihmistyyppeja-lajeittain

        wespa on tunnettu nero. hänellä on viedonsa mukaan tuhat bitcoinia. siten hän on miljonääri. hurraa wespalle, sossun luukulla käyvälle työkyvyttömälle. työkyvyttömyyseläkkeelle hänen pitäisi päästä


    • vieläonkesääjäljelläkari

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe