Haluan ilmoittaa kaikille ja varsinkin eräille, että täällä oloni tarkoitus ei ole miellyttää ketään! Enkä hae kenenkään hyväksyntää, toimin aivan omien tarkoitusperieni pohjilta.
Väärinkäsitysten välttämiseksi!
10
89
Vastaukset
Olisi kiva tietää, mitkä ovat ne omat tarkoitusperät. Väärinkäsitysten välttämiseksi...
Ihmiset eivät aavista muiden piilotettuja tarkoitusperiä, jotkut eivät ole perillä edes omista tatkoitusperistään. Minun tarkoitusperäni ovat henkilokohtaisia, vaikkakin olen niistä avautunut muutamalle henkilölle.
modelli kirjoitti:
Ihmiset eivät aavista muiden piilotettuja tarkoitusperiä, jotkut eivät ole perillä edes omista tatkoitusperistään. Minun tarkoitusperäni ovat henkilokohtaisia, vaikkakin olen niistä avautunut muutamalle henkilölle.
Syntyykö väärinkäsityksiä enemmän avautumisesta vai avautumattomuudesta?
Sinä näemmä ainakin olet avautunut sillain sopivasti eräälle blondille, joka on luikertanut tiensä aivoihin asti. Ilme on jotenkin.... yllättynyt.
:-Delisakettu kirjoitti:
Syntyykö väärinkäsityksiä enemmän avautumisesta vai avautumattomuudesta?
Sinä näemmä ainakin olet avautunut sillain sopivasti eräälle blondille, joka on luikertanut tiensä aivoihin asti. Ilme on jotenkin.... yllättynyt.
:-DEn kommentoi.
Kiitos, on kovin miellyttävää että ilmoitit asiasta, varmasti tulet hyväksytyksi noin miellyttävästi käyttäytymällä.
- tiedä.sä.se
Kiitos ilmoituksesta. Minunkin tarkoitukseni on puskista, eli käytä muuta kuin rekisteröityä käyttäjätunnustasi aina näpäyttää kaikkia joiden älykkyysosamäärä laskee alle kengännumeron.
toivottavasti viestisi menee perille.
Täältä lähtee kohta sellaset porukat liikkeelle että, ihme jos ei aleta tajuta.
- EdesUnissa
Tämä palsta käy koko ajan vaikeaselkoisemmaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1473181- 1082603
- 512571
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402238Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4822059- 1101901
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521875Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91724Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151637Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1111508