Kuinka monta yhdyntää suorititte v. 2017

virallinen_seksikysely

Jos olette harrastaneet paljon yhdyntöjä, arvioikaa luku kymmenen tarkkuudella

89

867

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0-mies

0 kpl

• Tavismies36

Exactly 10 intercourse year 2017

• ätmi_

2 (molemmat maksullisen kanssa)

• neitinainenn

Tuskin

• tasoonkanattaapanostaa

Toivottavasti olivat 18v virolaisia/venäläisiä

• HC-ätmi1986

Näin lyhyenä, naamarumana ja pienimunaisena HC-ätminä on saldo edelleen pyöreä nolla.

• melkei

1/2.

• pikamunako

Mitä tarkoitat? Lensikö lasti ennen kuin sait tapin reikään?

• melkei
        pikamunako kirjoitti:

Mitä tarkoitat? Lensikö lasti ennen kuin sait tapin reikään?

Ei. Hyväili kovaksi muttei sit antanutkaan.

• toi.on.kidutusta
        melkei kirjoitti:

Ei. Hyväili kovaksi muttei sit antanutkaan.

Paska nainen!

• Ei tiedä vielä

• Ei huvita osallistua kyselyyn, kun joku kuitenkin poistaa viestin.

• aika.vähäistä

-tammikuu 1
      -huhtikuu 1
      -kesäkuu 6
      -syyskuu n. 15
      -marraskuu 1
      -joulukuu 1

• mistä.piikki

Mitä tuolloin syyskuussa tapahtui? Seurustelitko?

• aika.vähäistä
        mistä.piikki kirjoitti:

Joo. :D

• PersenaamaATM
        aika.vähäistä kirjoitti:

Siinä oli noin 25 yhdyntää enemmän kuin minulla.

• hyi.teitä
        aika.vähäistä kirjoitti:

Ja heti nussitte kuin kanit?

• wththt
        mistä.piikki kirjoitti:

Eikö ketään huolestuta että joku pitää noista kirjaa???

• Eihuonoole
        wththt kirjoitti:

Eikö ketään huolestuta että joku pitää noista kirjaa???

Toihan on vielä tosi vähäinen määrä. Pointsit ettei ole sortunut lorttoiluun, keskiverto sinkkututöllä kun tulee toi määrä melkeen jo kuukaudessa.

• parisuhdeihminenn
        Eihuonoole kirjoitti:

Toihan on vielä tosi vähäinen määrä. Pointsit ettei ole sortunut lorttoiluun, keskiverto sinkkututöllä kun tulee toi määrä melkeen jo kuukaudessa.

Tiedän. Kiitos synninpäästöstä. En pidä noista kirjaa, mietin vaan viime vuoden saldoa. Mielestäni tuossa on liikaa yksittäistapauksia.

• ahkerana.Oltu
        hyi.teitä kirjoitti:

Ja heti nussitte kuin kanit?

En tiedä onko se häpeä vai ylpeyden aihe mutta kun laskee että keskimäärin 2 yhdyntää vuorokausessa niin tulokseksi tulee väkisinkin noin 730 kiksautusta noin kansanomaisesti sanottuna. Taitaa mennä vähän ylikin.

• sinkkunainenn

En yhtään.

• 356 x 3 = 1095. Muutama pv kun ei nähty, niin kymmenen tarkkuudella olisko 1050 ;))

Suoritettu yhdyntä.. O_o

• Tää on varmasti sellainen kommentti, josta on lähtenyt jo 10 poistopyyntöä :D

• 😍💕

• valtakunta kirjoitti:

😍💕

:D Kunhan ärsytän ätmejä.

• Teeniinkuinparhaaksinäet
        LinerT.2 kirjoitti:

Ei edes ätmejä kiinnosta yli-ikäisen muorintunkion panemiset.

• Teeniinkuinparhaaksinäet kirjoitti:

Ei edes ätmejä kiinnosta yli-ikäisen muorintunkion panemiset.

Näköjään kuitenkin kiinnostaa :)

• LinerT.2 kirjoitti:

En huomannut sitä.
        Eihän onni ole heiltä pois.💕

• valtakunta kirjoitti:

En huomannut sitä.
        Eihän onni ole heiltä pois.💕

Sulla on kiva suhtautuminen seksiin :) Se on tällä palstalla aika harvinaista.

• Miten mulla tuli tuosta mieleen tauski, silläkinhän on se kymppitonni muka rikki eikä sekään varmaan muista paljonko on päiviä vuodessa.

• Harmaaritari kirjoitti:

Miten mulla tuli tuosta mieleen tauski, silläkinhän on se kymppitonni muka rikki eikä sekään varmaan muista paljonko on päiviä vuodessa.

Hehe, 365 :)) Mut lasku oli sentään oikein. Tauskilla on varmaan kymppitonni rikki eri naisten kanssa, jos en ihan väärin arvaa.

• LinerT.2 kirjoitti:

Sulla on kiva suhtautuminen seksiin :) Se on tällä palstalla aika harvinaista.

Elämässä pitää olla iloja💕muiden pitäisi olla olla puolestasi onnellinen kun voit hyvin, muutkin voi paremmin.

• pariskuntaVaan

LinerT.2
        31.12.2017 19:49

UUSI
        356 x 3 = 1095. Muutama pv kun ei nähty, niin kymmenen tarkkuudella olisko 1050 ;))

Suoritettu yhdyntä.. O_o

Meillä ei ihan ylletty noihin lukuihin
        laskimme tuossa että koko viime vuoden aikana olemme nautiskelleet rakastelusta 980 kertaa.

• JVM70

Pyöreä nolla vaikka olen parisuhteessa.

• jaappoukko

pihtasiko akka ?

• erohyväihminen

Vitun järkeä olla tuollaisessa parisuhteessa?

• JVM70

Harkinnassa on. Jospa ruoho olisi sittenkin vihreämpää aidan takana.

• valitettavasti

ehkä 12010

• panomiesss

Pääsin nussimaan vuonna 2006 kesäkuussa ja heti perään 2009 syyskuussa. Sen jälkeen ollu vähän hiljaisempaa.

• Vaatimaton__

No yhdyntöjä tarkasti 1230 kertaa. Sitte löytyy kolmikertainen luku tuon päälle käsi ja suuhommista.

• Ootko notkea?

• Xnxx.com

Yhdyntöjä 0 kpl eli ihan tavallinen vuosi. Talouspaperia kului muutama rulla.

• Wankler

Muuten sama, mutta käytin wessapaperia.

• No kymmenen tarkkuudella.... 10 tai 20... alkuvuosi ei muistu mieleen... silloin olin suhteessa ja se oli villiä...

• siinäse_

Yhden. 8.6.

• Eimullamuuta-

Oman tyttöystävän kanssa, keskimäärin 2-3 kertaa viikossa eli noin 180 kertaa.

• Tälaistako te harrastatte siellä facebuukissakin...Kaikki pitää jakaa ihmisille.

• ano.nyymi

No tässä nyt jaetaan anonyymisti joten no harm done

• ano.nyymi kirjoitti:

No tässä nyt jaetaan anonyymisti joten no harm done

En kertoisi tämän palstan mulkuille yksityisasoitani anonyymistikkään..
        Ja kyllähän täältä monikin tuttunsa tunnistaa..Ei se ole vaikeaa, ellei joku sitten esitä täysin jotain toista mielikuvitusolentoa, mutta sittenhän se on sama puhuiko pää eli perse. Millään sanomisella ei ole mitään merkitystä kun se kaikki on valetta, kuten Linerillä kuuluu olevan..Onkohan käynyt ikinä edes salilla oikeasti.

• CamelBoots kirjoitti:

En kertoisi tämän palstan mulkuille yksityisasoitani anonyymistikkään..
        Ja kyllähän täältä monikin tuttunsa tunnistaa..Ei se ole vaikeaa, ellei joku sitten esitä täysin jotain toista mielikuvitusolentoa, mutta sittenhän se on sama puhuiko pää eli perse. Millään sanomisella ei ole mitään merkitystä kun se kaikki on valetta, kuten Linerillä kuuluu olevan..Onkohan käynyt ikinä edes salilla oikeasti.

Oon onnistunut pahoittamaan sun mieles, voi kurja ;( ... :D

Käyn mä salilla, käymässä, pulputi-pulputi, sellainen kemiallinen reaktio. Mulla on isompi perse kuin pää, joten mennään vaan perse edellä, pröööt! Nyt ei oikein ehtis, kun pitää ulkoiluttaa mun 70 lammastani parvekkeella. Eiku, oliks ne dobermanneja, vai kissoja...

• arvioisinettä

Noin 70. Kumppaneita 5.

• eipä_kokemusta

0 kpl koko elämässä. Ikää on 33v. Ainoa kerta elämässäni, kun nainen on pyytänyt mun puhelinnumeroa ja vielä itse soitti mulle myöhemmin tapahtui kun olin kymmenen vuotta sitten vähän aikaa houruinhuoneella masennuksen takia. Ja tämä on totta. Tähän "saavutukseen" liittyy ainakin ujous ja estyneisyys, huono omanarvontunto, tylsyys, omantunnon moraalikäsitys, kristinusko, vähä viihteellä käyminen ja juominen, tupakoimattomuus ja d-insinöörikoulutus.

• 76fkykju

Dippainsseys ei aiheuta kuin suurenmoista vetovoimaa hoitsujen, suurtalouskokkien ja parturi-kampaaja-make-up-artistien puolelta...

• Maahanmuutto_masentaa

0 kappaletta 2017 kuten kaikkina edeltävinäkin elämäni vuosina. Kuten tänäkin vuonna. Mielessä ajattelen yhdyntää ehkä noin 30 kertaa tunnissa keskimäärin vuoden aikana. Unessa jatkuvasti on yhdyntöjä, jos herään kesken unen ja muistan sen.

• Tpuujalka

teknisesti 5, kumppaneita 1

• Ujoatm28v-

Joku 15 yhdyntää ja muutama suihinotto siihen päälle vaikka ei ole tapana rehvastella näillä asioilla.

• rh666ggfffff

Eli et ole atm vaan alempi KTM-normi KTM.

• niiiii

mitä helvettii itket yksinäisyyttä useilla aloituksilla sinkut palstalla. Olet vittu huijari, et ole pillua koskaan saanut.

• Ujoatm28v-
        niiiii kirjoitti:

mitä helvettii itket yksinäisyyttä useilla aloituksilla sinkut palstalla. Olet vittu huijari, et ole pillua koskaan saanut.

Niin no "huijari" ja huijari. Kuinka senkin nyt ottaa.

• Ujoatm28v-
        Ujoatm28v- kirjoitti:

Niin no "huijari" ja huijari. Kuinka senkin nyt ottaa.

Tarkennetaan että kaikki kerrat on ollut saman naisen kanssa ja nainen on mua aika paljon vanhempi. Enempää en viitsi asian arkaluontoisuuden takia paljastaa.

• uusinavuosina

Pyöreä nolla ja saat saman vastauksen tulevinakin vuosina.

• selibaattiKunniaan

voisiko tuohon todeta että SELIBAATTI kunniaan
        näköjään edes joku noudattaa sitä !!!!!

• noupnoup

Ei yhdyntöjä

• sinkkunainen83

Ehkä noin 25. Pari kertaa kuussa.

• En yhtään. Viimeksi 2015 ollut yksi kerta.

• 75680168

Ihme suorittajia :D

• Miinus kaksi..

• MissäKunnonNaiset

Ei yhtään. Ei kiinnosta naida juopuneita tautipesiä.

• Mies89-

Näköjään jotkut ei oo nussinut ollenkaan ja lähes poikkeuksetta ne jotka on paneskelleet on saaneet enemmän ja useammin kuin minä. Pitäis kai olla vähäänkin tyytyväinen mutta eihän se nyt kovin usein ole jos kerran kuukaudessa saa seksiä pimeässä huoneessa peiton alla.

• satunnaisyhtyjä

3 kertaa onnisti baarissa

• jhyio

Tuostako elämä on kiinni. Olen jo muutaman ajan nähnyt ja minulle tuo paneskelu on ole maailman tärkein asia. Kyllä enemmän arvostan sitä luotettavuutta ja yhdessä tekemistä, suunnittelua. Toisen huomaamista ja auttamista ihan arjen tilanteissa.
      Kyllä se seksi sitten siihen ihan itsestään tulee.

Kun ajattelen ihmistä, jolle tuo seksuaalisuus ja paneskelu sen puuttuminen ovat näin tärkeitä asioita, että niitä arvioidaan täällä keskustelupalstoilla. Jotenkin tulee mieleen, että asiat eivät ole kohdallaan, liiallinen asian pyörittäminen päässään tahtoo viedä koko elämän alamäkeen ja niin ikävään seuran hakuun, että teitä aletaankin karttaa kokonaan, sillä ei kovinkaan moni nainen varsinkaan jaksa jatkuvaa seksin ruinaamista tai siitä puhumista.
      Kun ihminen elämä on tasapainossa, silloin sen täyttää työssä käynti, kiinnostus yleensä kaikkeen, oman talouden hoitoon, omaan hyvinvointiin, ystävien tapaamiseen. Moniin rakentaviin keskusteluihin, uuden oppimiseen. Tietenkin tulee esiin mahdollinen seurustelu, perheen perustaminen ja eläminen perheen kanssa.

Sellainen tasapainoinen suhde kaikkeen, koen sen antavan ihmisille tunteen onnellisesta elämästä.
      On myös ymmärrettävä, että kaikkea ei ole mahdollisuus saada ja oppia elämään sen mukaan mihin on se mahdollisuus.
      Kun riität itsellesi, riität muillekin.
      Seksin liika ajattelu on sairasta touhua. Elämä on paljon monimuotoisempia kun asiat ovat tasapainossa.

• bvcac

Menkää aistien taloon, siellä saatte nautiskella miehestä ja naisesta tai vain toisesta.

Terveisin harkitseva ihminen.

• hyihelvetti

Jos kävisin maksullisissa, en todellakaan kävisi sillä Aistien talon kurpalla.

• hintakauttalaatu

• paskasäkä

0,5.

Olisin saanut kokonaista kerran, mutta muija oli niin s-nan ruma ja lihava, että lerssi valahti veltoksi ja meni fiilikset...

• nainen34_

Yhtään en suorittanut. Sen sijaan rakastelin kymmeniä kertoja

• oletpelkkäreikä

Eli toimit jännämiesten spermaviemärinä

• hienoahienoa

Paria huoraa kävin nussimassa. En tainnut saada 2017 baarista pillua kertaakaan.

• Enpä ole laskenut..

Monta kertaa olen tällä palstallakin yhtynyt, siis mielipiteisiin.

• Voisimme nyt kaikki yhtyä edelliseen.. mmmm?

• Mi58v

0 kertaa. Avoliitossa 17 v

• YksiNainenVaan

Ei yhtään yhdyntää, mutta ihanaa seksiä harrastin lukuisia kertoja.

• Kantapää

Ei kuulu sulle..

• suorittamaton

Ei suorituksia : (

• oletidiootti

Yhdyntöjä ei "suoriteta"

• TavallinenPerheenIsä

2012 = 32
      2013 = 29
      2014 = 34
      2015 = 57 (sisältää n 20 vieraissakäyntiä)
      2016 = 65
      2017 = 53 (sisältää 3 vieraissakäyntiä)

Päätin että luku ei ole enää jatkossa alle 52. Luku täyttyy joko oman tai vieraiden kanssa.

• Poikaystävä35

Mitähän niitä olisi, noin 150 kertaa oman tyttöystävän kanssa.

• Poikaystävä35

Mitähän niitä olisi, noin 150 kertaa oman tyttöystävän kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      146
      3167
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2593
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2571
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2238
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      480
      1954
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      110
      1891
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      252
      1875
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1714
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1627
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      24
      1502
    Aihe