Jälleen jäitte kiinni viestittelystä. Syytön olen kerta ei varmista etten ole selän takana. Kauanko siis jatketaan leikkiä? Sinä miestä kiusaat ja vannoo ettei vastaile edes sulle. Tiedät että on kotona miten helvetti kehtaat näin toimia? Minulle et suostu vastaamaan. Miksi siis kiusaat sitä kerro jo viimein syy siihen? Näinkö teit sille ex :sikin? No enpä ihmettele miksi riehui kuten se kertoi minulle. Kummallista roikkumisen ja kiusaamista. No toisaalta jos se sydänkohtauksen saa kuten näen ja epäilen tiedät kelle lähestymisestä napsahtaa. Myös minulle on tullut tarpeeksi vittuilua puhelimeen liitetään nekin samaan niin saan varmasti haettua molempia koskevaa lähestymisestä. Taidat olla sairas nainen? Muista jos tämä menee noin vakavasti tiedät että saat varmasti sen lähestymiskiellon. Häpeä ja anna varatun olla rauhassa. Typeräkö olet kun luulet etten tiedä tästä leikistä.
sulle tiedoksi
lisäävaantuleemiksi
1
<50
Vastaukset
- HankiOmaElämä
Miksi ihmeessä sä jatkuvasti syytät sitä toista naista? :(
Jos sun miehesi haluaisi päästä eroon siitä toisesta naisesta niin hän voisi sulkea vanhan liittymän ja vaihtaa numeroa. Mutta kun hän ei ilmeisesti halua. Ootko jutellut sun miehen kanssa miksi hän haluaa pitää tota peliä yllä? Jännitys? Tekee kiusaa sulle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760