https://www.youtube.com/watch?v=2xAbIG5s0-o
Katso kohdasta 5 min eteenpäin, mutta kannattaa katsoa ehdottomasti koko video. Naisen puolelta ei löytynyt kipinää tasoisensa miehen kanssa.
HC-ATM treffeillä tasoisensa naisen kanssa!
9
113
Vastaukset
- nauranjaitken
Nuo voisivat olla peris ja Liner :)
- yksihcatmlisää
minä olen ollut TÄSMÄLLEEN samassa tilanteessa baarissa monta monta kertaa, eli olen itse todella ruma hc-ATM kylläkin (tosin hoikka vartalo), mutta vaikka kuinka yritän joka vkl lähestyä baarin ruminta ja lihavinta naista, niin en silti ikinä kelpaa, yleensä en edes pääse noin pitkän ajan jutusteluasteelle, normaalisti pakit tulee samantien sekunnissa vaikka nainen periaatteessa on ainakin rumuusmielessä saman tasoinen.
rumat pullukatkin saa yhden yön seksiseuraa (tämän asian on moni ruma pulllukka sanonut minulle) suht komeista mieheistä jotka etsivät valomerkin tultua n.s viime hädän panopuuta ja saavat siksi virhekuvitelman että mies on kiinnostunut heistä myös seurustelumielessä, tästä syystä me hcätmit jäädään AINA ilman, tää on fakta eikä mikään naisten selittely sitä muuksi muuta
mielenkiintoinen yksityiskohta muuten tuon naisen nimi "Stacy", etkö juuri sinä postannut näitä jenkkitermejä muutama päivä sitten ja totesit että Stacy on suomeksi YlemmänTasonNainen? No ei ainakaan tässä tapauksessa kirjaimellisesti:D - yksiHCATMlisää
tuon naisen nimi oli "Stacy" eikö se ole juuri jenkkisanaston mukaisesti YTN? Ei ainakaan tässä tapauksessa kirjaimellisesti:D
mulle käy aina noin kuin tolle häiskälle, vaikka aina yritän iskeä joka vkl baarissa kaikkein ruminta ja lihavinta naista niin saan aina pakit, itse olen kyllä myös ruma hc-ATM mutta hoikka vartaloinen, se ei vaan valitettavasti riitä kun rumat pullukatkin haikalevat komeiden miesten perään joilta ne saa kyllä yhden yön seksiä, mutta ei seurustelusuhdetta vaikka he virheellisesti niin aina luulevat, siksi me hcätmit jäädään aina ilman:(- yksihcatmlisää
okei tää tuli tuplana kun luulin että eka viesti ei mennyt perille ja kirjoitin siitä sitten pikaisesti lyhennetyn version, pahoittelut siitä.
- Hähähhä
Kappas PRM! Miltäs nyt tuntuu kun Mylmyri hehkuu onnea uuden varakkaan toimitusjohtajamiehensä rinnalla!?
- yksihcatmlisää
Näistä viesteistä ei enää tiedä meneekö ne perille kun eivät heti näy viestiketjussa..
- nvhuutrdghvcghgh
Eihän oma huono taso vaikuta siihen mistä pitää, jos olet paska kitaristi niin todennäköisesti silti tykkäät hyvästä musiikista.
- idioottinajauhat
Niin, mitä uutta tässä oli? Ei kukaan halua HC-ätmiä.
- nnvhjjhhhhhhf
Jo sönkötyksestä kuulee että videon tekijä on ätmi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1381686Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2641235Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 129949
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875