Nuorena naiset haluavat vauhdikasta elämää. Mikään rauhallinen raitis mies ei kelpaa poikaystäväksi vaan miehellä tulee olla bailaustaitoja.
Vanhempana sitten rauhallinenkin elämä kelpaa, mutta tällöin naiset ovat perustaneet perheen niiden bailaustaitoisten miesten kanssa joihin tutustuivat nuorena.
Nuoruus ja keski-ikä
26
258
Vastaukset
No niin. Se on taas sama virsi.
No onhan siinä noin voinut sitten käydä. Nuorena sitä yleensä rillutellaan, pidetään hauskaa, tutustutaan toisiin ja kun joku kolahtaa jostain syystä, perustetaan perhe ja jos tuuri käy, ollaan yhdessä montunreunalle asti.
Jos ihmisiin ei voi tutustua alle 2 promillen, on varmaan ainoa konsti vetää kännit. Mutta kännissä on vaikea olla koko elämä. Ehkä kannattais keksiä joku muu konsti siihen ujouteen ja jäykkyyteen toisia ihmisiä kohtaan kuin alkoholi. Ehkä se joku löytyy ihan omista tunteista ja ajatuksista..- ex-raitis3
Kyllä ihmisiin voi tutustua muutoinkin. Mitään parisuhteita niistä ei kuitenkaan synny.
ex-raitis3 kirjoitti:
Kyllä ihmisiin voi tutustua muutoinkin. Mitään parisuhteita niistä ei kuitenkaan synny.
No se ei ole kiinni alkoholista. Siihen on niin monta syytä, miksi parisuhde ei onnistu jonkun kanssa. Nimenomaan alkoholi ja parisuhde ei kuulu yhteen mittavissamäärin.
- ex-raitis3
Kyse ei ole siitä onnistuuko parisuhde. Raitis ja bailaustaidoton mies ei pääse edes parisuhteen alkuun asti. Hänellä tuskin on mitään muita kuin korkeintaan platonisia kontakteja naisiin.
ex-raitis3 kirjoitti:
Kyse ei ole siitä onnistuuko parisuhde. Raitis ja bailaustaidoton mies ei pääse edes parisuhteen alkuun asti. Hänellä tuskin on mitään muita kuin korkeintaan platonisia kontakteja naisiin.
Niin. Kyllä sä sitä olet jaksanut mainostaa. Mutta ihan samanlaisiakin on parisuhteissa. Jonkun mielestä raha on sinoa konsti. Toisesta ulkonäkö. Status. Onhan näitä.
- ex-raitis3
No kyllä sillä rahalla, koulutuksella yms on silläkin merkitystä, mutta kaiken sen arvo ikäänkuin nollautuu jos bailaustaidot eivät ole kunnossa.
- enbailaa
Näinhän se menee myös miehillä. Nuorena bailataan ja vanhempana tehdään muuta.
Vielä se että läheskään kaikki naiset ei bailaa nuorena. Olisiko kyse osaamattomuudesta vai ihan omasta päätöksestä. Kaikki ei tykkää kaikesta. - ex-raitis3
Bailaustaitoinen mies kolahtaa. Jos ei halua olla keski-iässä yksinäinen vanhapoika, kannattaa vain kiltisti kehittää bailaustaitoja joilla hurmataan naiset.
- enbailaa
Mieluummin yksinäinen vanhapiika kun juopon kumppani.
No ei ihan poikkeuksetta noin mene. Iso osa naisista sitten hakee sen elättäjän tai joutuvat tyytymään siihen kolmanneksiparhaaseen, kun taso laskee ja kello tikittää.
Naisten luoma komediasarja Siskonpeti https://areena.yle.fi/1-3954028 on kuvannut asiaa näin humoristisesti: "sitten , kun kukalla alkaa olla n. 35 lasissa, niin sitten se ottaa lähimpänä olevan kiltin mehiläisen, vaikka se suhde on ollut alunperin vähän enemmän sellaista kaveripohjaista. Mutta kun se kukka on vähän epätoivoinen ja pelkää ihan hirveästi yksin vanhenemista"
Ensimmäiseksi oli siis se karismaattinen mehiläinen, joka vaihtaa tuoreempaan kukkaan ja sitten oli renttumehiläinen...- yksinparas
Kumpa sitä elättäjää joutuu sietämään jos sellaisen etsii. Rahat voisi ottaa mutta jään mieluummin ilman niitäkin kun mies on kuitenkin jännämies.
Mieluummin elätän itseni ihan itse. Niin tekee aika suuri määrä naisista minun lisäksi. Sitähän miehet itkee kun eivät naista saa. Eivät edes sitä elättäjän paikkaa. yksinparas kirjoitti:
Kumpa sitä elättäjää joutuu sietämään jos sellaisen etsii. Rahat voisi ottaa mutta jään mieluummin ilman niitäkin kun mies on kuitenkin jännämies.
Mieluummin elätän itseni ihan itse. Niin tekee aika suuri määrä naisista minun lisäksi. Sitähän miehet itkee kun eivät naista saa. Eivät edes sitä elättäjän paikkaa."Sitähän miehet itkee kun eivät naista saa. Eivät edes sitä elättäjän paikkaa."
Tähän olen itsekin kiinnittänyt palstalla huomiota, monelle ätmille naisten pärjääminen omillaan on jättänyt haavan sieluun.- Naisasialooser11
yksinparas kirjoitti:
Mieluummin elätän itseni ihan itse. Niin tekee aika suuri määrä naisista minun lisäksi. Sitähän miehet itkee kun eivät naista saa. Eivät edes sitä elättäjän paikkaa.Et ole yksin yhtään sen tyytyväisempi kuin yksinäinen mieskään. Sinä tarvitse miestä ihan samalla tavalla kuin mies tarvitsee naista. Kusinen ruma reikäsi ei ole sen arvokkaampi miehelle kuin AT-miehen muna on sinulle.
Tähän ole iteskin kiinnittänyt palstalla huomiota. Jos joku nainen väittää, että yksin on parast niin toiset naiset ovat samaa mieltä, mutta jos mies sanoo pärjäävänsä yksin niin alkaa änkyttäminen saamattomuudesta tai homoudesta. Monelle naiselle miesten pärjääminen omillaan on jättänyt haavan sieluun. - yksinparas
Naisasialooser11 kirjoitti:
Et ole yksin yhtään sen tyytyväisempi kuin yksinäinen mieskään. Sinä tarvitse miestä ihan samalla tavalla kuin mies tarvitsee naista. Kusinen ruma reikäsi ei ole sen arvokkaampi miehelle kuin AT-miehen muna on sinulle.
Tähän ole iteskin kiinnittänyt palstalla huomiota. Jos joku nainen väittää, että yksin on parast niin toiset naiset ovat samaa mieltä, mutta jos mies sanoo pärjäävänsä yksin niin alkaa änkyttäminen saamattomuudesta tai homoudesta. Monelle naiselle miesten pärjääminen omillaan on jättänyt haavan sieluun.Olen tyytyväinen. En halua miestä.
Plussaa ettei yksikään mies traumatisoidu kusisesta reiästäni. Pesaisen sen päivittäin ja nautin käsilläni reikäni kauneudesta. Yksikään mies ei saa aikaan sellaista nautintoa.
Ja joillekin koittaa viidenkympin villitys..
Eilen join sikspäkillisen ruokakaupasta ostettua neloskaljaa. Enhän mä muuten, mutta piti vaan testata että onko se ruokakaupasta ostettu nelonen yhtä ehtaa kuin alkon nelonen.Viidenkympin villitystä odotellessa.
Vietin aattoillan omien lasteni kanssa, lasten äiti halusi päästä irrottelemaan. Uudenvuoden päivänä aamupäivästä aloin tekemään ruokaa, ja jouduin kipaisemaan kesken ruuanlaiton lähikauppaan. Matkalla mietin että nappaan itselleni ruokajuomaksi jotakin uudesta juomavalikoimasta, mutta nähdessäni hinnat päätin etten osta pullollistakaan.
Olen juonut lähinnä Alkon tuotteita, mutta en koskaan näitä 5,5 prosenttisia vaan väkevämpiä. Uusi laki on toki mieluisa, mutta en usko että tulen koskaan ostamaan noita tuotteita ruokakaupoista. En ainakaan mikäli ne maksavat yli 10 prosenttia enemmän kuin 0,8 prosenttia miedommat verrokkiryhmän juomat.- himoköyrijä
Kolmonen ja nelonen ovat veroluokkia, jotka poistuivat 90-luvun alkupuolella.
himoköyrijä kirjoitti:
Kolmonen ja nelonen ovat veroluokkia, jotka poistuivat 90-luvun alkupuolella.
0,8 prosenttia eroa alkoholitilavuudessa, mutta tuplahinta. Nou thänks.
- crux
A.Palstamäki kirjoitti:
Viidenkympin villitystä odotellessa.
Vietin aattoillan omien lasteni kanssa, lasten äiti halusi päästä irrottelemaan. Uudenvuoden päivänä aamupäivästä aloin tekemään ruokaa, ja jouduin kipaisemaan kesken ruuanlaiton lähikauppaan. Matkalla mietin että nappaan itselleni ruokajuomaksi jotakin uudesta juomavalikoimasta, mutta nähdessäni hinnat päätin etten osta pullollistakaan.
Olen juonut lähinnä Alkon tuotteita, mutta en koskaan näitä 5,5 prosenttisia vaan väkevämpiä. Uusi laki on toki mieluisa, mutta en usko että tulen koskaan ostamaan noita tuotteita ruokakaupoista. En ainakaan mikäli ne maksavat yli 10 prosenttia enemmän kuin 0,8 prosenttia miedommat verrokkiryhmän juomat.Haluan maistella neloskaljaa Wwuwin navasta <3
- Nainen39vee
Mitä tässä tarkoitetaan bailaamisella ja mitä tarkoitetaan rauhallisella?
Palstalla kuulostaa nimittäin vähän siltä, että usein kuvitellaan ihmisten edustavan kahta ääripäätä, jossa toiset vaan dokaavat ja tanssivat yökerhossa pilkkuun asti ja tykkäävät harrastaa yhdenillanjuttuj - ja sitten toiset vaan istuvat kotona katsomassa telkkaria ja leipomassa sämpylöitä. Kuitenkin suurin osa ihmisistä sijoittunee johonkin välimaastoon.
Joten voisiko joku (mieluiten aloittaja) nyt määritellä, mitä nimenomaan tässä ketjussa tarkoitetaan bailaamisella ja mitä rauhallisella ja kiltillä?- ex-raitis3
No ei sillä ole väliä paljon siellä yökerhossa bailaamassa aikaansa viettää. Jos ei osaa antaa muille sellaista kuvaa että viihtyy siellä niin jää yksin. Suhteet alkavat siellä yökerhossa bailatessa.
- itkupotkumies
ex-raitis3 kirjoitti:
No ei sillä ole väliä paljon siellä yökerhossa bailaamassa aikaansa viettää. Jos ei osaa antaa muille sellaista kuvaa että viihtyy siellä niin jää yksin. Suhteet alkavat siellä yökerhossa bailatessa.
Mies ei osaa elää yksin.
- Nainen39vee
ex-raitis3 kirjoitti:
"No ei sillä ole väliä paljon siellä yökerhossa bailaamassa aikaansa viettää. Jos ei osaa antaa muille sellaista kuvaa että viihtyy siellä niin jää yksin. Suhteet alkavat siellä yökerhossa bailatessa. "
Osaatko sitten selittää, miksi minun tuttavapiirissäni vain kahden pariskunnan suhteet ovat alkaneet yökerhossa? Kaikkien muiden suhteet ovat alkaneet jotenkin muuten ja muualla. - Nainen39vee
ex-raitis3 kirjoitti:
"No ei sillä ole väliä paljon siellä yökerhossa bailaamassa aikaansa viettää. Jos ei osaa antaa muille sellaista kuvaa että viihtyy siellä niin jää yksin. Suhteet alkavat siellä yökerhossa bailatessa. "
Osaatko sitten selittää, miksi minun tuttavapiirissäni vain kahden pariskunnan suhteet ovat alkaneet yökerhossa? Kaikkien muiden suhteet ovat alkaneet jotenkin muuten ja muualla. - Nainen39vee
Nainen39vee kirjoitti:
Osaatko sitten selittää, miksi minun tuttavapiirissäni vain kahden pariskunnan suhteet ovat alkaneet yökerhossa? Kaikkien muiden suhteet ovat alkaneet jotenkin muuten ja muualla.Pahoittelen tuplapostausta, tuli vahingossa uudestaan
- ex-raitis3
Nainen39vee kirjoitti:
Osaatko sitten selittää, miksi minun tuttavapiirissäni vain kahden pariskunnan suhteet ovat alkaneet yökerhossa? Kaikkien muiden suhteet ovat alkaneet jotenkin muuten ja muualla.Oletko varma että tiedät missä tuttavasi ovat oikeasti tavanneet? Moni saattaa kaunistella näitä tarinoita. Esim. sanotaan että ollaan tavattu töissä, vaikka totuus on se että ollaan törmätty työkaveriin kännissä baarissa ja juttu on lähtenyt sitten siitä etenemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1606586Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2064205PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4872891- 322794
- 2012385
- 1862209
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1491528- 611400
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371334Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961151