Miehen mallia(ko)

seerra

Vuokra asunnossa asutaan ja eletään.Mies muutti taloon ja se ei välitä mistään säännöistä vaikka aikuinen ihminen on kyseessä niitä ei pitäisi edes sanoa kun asia olisi selviö.Nyky suomi ja ns" Miehisyyden mallia on olla välinpitämätön ja muista piittaamaton paska". Tunkiolle tuollaiset paskat joutaakin ja vaikka polkis suohon niin kukkaan ei heidän peräänsä itkisi .Ei kukkaan
Paskat housuissa inisijöitähän nuo näyttää raukat olevan

7

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Narkit-Kuusiselkään

      Joillakin se vain on niin että kun on lusikalla annettu niin kauhalla on turha vaatia. Kerrostalossamme asuu "mies" joka vetää kämppäänsä huumeporukkaa ja kiljuu kuin nainen tai paremminkin kuin sika pistettäessä kun saa vedettyä niiiiin hyviä huumeita päivittäin. Tuon ihmisapinan vieraat norkoilevat käytävillä jos asunnon haltija sattuu olemaan kaljanhakumatkalla lähikaupassa. Odotellessa tupakannatsat heitellään joko käytävälle tai porraspieleen kun tuhkakupille on sentään viisi metriä matkaa. Joillakin piripää vierailla on koira tai jopa kaksi mukana ja ne räksyttää siellä huumeporukan keskellä, asunnosta tuleva haju muistuttaa tupakan-ja kalmanhajua höystettynä ällötttävällä kaljan hajulla. Narkit kantavat varastettua tavaraa puliukon kämppään piiloon, varastettuja pyöriä roudataan käytäville sulamaan narkkien toimesta. Ja kuvitelkaa, yksi ja ainoa häirikköasukas aiheuttaa kaiken paskan, muut ovat ihan tavallista väkeä. Häätöä tuolle sosiaalitapaukselle ei saa millään koska tyyppi tarvitsee "vaikean elämäntilanteensa" vuoksi kämpän. Tosin tuota "vaikeaa elämäntilannetta" on jatkunut jo vuosikymmeniä eikä parannusta näy. Joillekin ihmisille ei vain kerrostaloasuminen sovi, mutta eipä näissä vuokraluukuissa valitettavasti voi naapureitaan valita. Voisiko asukkaita valitsevat henkilöt joskus edes hiukan katsoa millainen tyyppi sitä vuokrakämppää on haluamassa, ihan muiden asukkaiden viihtyvyyden vuoksi?

      • Kuulostaapa tutulta. Karhunkaatajantiellä aikoinaan asuessani alakerrassa asu kans yks hörhö jonka luona ramppas sitä huume porukkaa. Joskus ne meni väkisinki sisälle. Alakerran oven hajottivat monta kertaa. Varastettuja pyöriä raahasivat sinne. Multaki lähti yks.
        Ilmeisesti sai häädön sen jälkeen ku murtautuivat kellarivarastoihin. Ehdin tosin jo muuttaa pois enne sitä.

        Tuon porukan vois siirtää jonnekki maakuntaan asumaan


    • etootuollaiset

      Alaluokan touhua, hyviä esimerkkejä minkälaisia ovat pahimmillaan. Selvästi on maa kahtia jakautunut, alaluokkaan ja niitä elättävään työssä käyviin kunnon kansalaisiin.

    • bbbbbbnnmmm

      Noille häiriköille pitäisi varata yksi kaupungin kerrostalo , joko Sudentieltä, tai
      Ounasrinteeltä ja sijoittaa ne kaikki samaan taloon .
      Kameravalvonta , jos äityvät kovin tappelemaan keskenään .

    • daavid55

      Kaikki tuollaiset elämäntapa häiriköt joutais laittaa koppiin.Yhteivoimin kyllä nuo häiriköt saa pois.

      • KylläUlosSaadaan

        Kyllä ne saa häädettyä pois, mutta tahtoo olla aika pitkä prosessi .
        Esimerkkejä löytyy Viirinkankaalta ja Ounasrinteelä, kun homo-porukat
        ovat intoutuneet juhlimaan liian innokkaasti.


    • Selitteli

      Minulla on pieni mies ja olen ylpeä hänestä! Mies oikealla paikallaan :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe