Tekijöille maksetaan hyvin.. Ala on pieni ja palkat ynnä arvostus perustuu pitkälti työntekijän maineeseen alan tekijöiden keskuudessa.. Toisin kuin monilla muilla firmoilla, Morriganin periaate ei ole pelkästään pestata paljon työntekijöitä vaan heistä parhaat.
Alalla jolla on paljon työvoimapulaa ja melkoisesti onnettomia paskahousuja niin hyvät firmat kuin "tekijätkin" ovat työnantajien suosiossa. Kun kysyntä ylittää tarjonnan on varaa pyytää ja maksaa niin firmoilla kuten Morriganilla ja samoin työntekijöillä.
Ei ole kertaakaan kusetusta Morriganilla havaittavissa vaikka maksavatkin alalta korkeampaa palkkaa. Reilut 4 (vai olisko jo viis) vuotta ko. firmalla itse kirjoilla, välillä aktiivisemmin, välillä vähemmän töitä tehneenä. Ja mitään valittamista ei ole :)
Lisäksi tulee päälle työterveys juttuja, vapaa-ajan vakuutusta... Ihan vaan niin kuin ilmatteeksi koska Morrigan oikeasti välittää työntekijöistään.
Morrigan on Suomen paras rakennussiivousfirma!
7
1140
Vastaukset
- Siivooja123
Mahdatko oikeesti olla firman työntekijä? Tai onko näitä monta samannimistä firmaa Suames. Itselläni kokemusta siitä että palkat maksetaan toistuvasti myöhässä, jätetään maksamatta lisiä ja valehdellaan päin naamaa. Vapaa-ajan vakuutuksesta en ole kuullutkaan.
- MorriganNevaEva
no onhan tämä nyt täyttä paskaa, näkyy jo maksamattomissa palkoissa ja eläkemaksuissa. Palkat tulivat tasan kerran oikeana päivänä 2v urani aikana tässä firmassa! Täyttä kusettaja porukkaa nämä h****vannot....
- Hohhohhoo
Vierestä seuranneena olen kuunnellut kun palkat ei tule ajallaan ja sairasajan palkan maksukin on nihkeää.
- Siivoja78787
Se on kaikkein huonoin siivousfirma, mitä olen nähnyt... Palkat usein ovat myöhässä, tunteja aina puuttuu tai maksetaan väärin. Työnantaja aina valehtelee ja varastaa työntekijän rahat palkoista...
En suosittele kenellekään tulla töihin tähän firmaan. - Juhannussima
Niin.. mikäs on Morriganin tilanne nyt.. kuinkas suu pannaan?
- Siivoojavaan
Sama huijaus jatkuu.. välttäkää tätä työpaikkaa kuin ruttoa!miten niin maksetaan hyvin kun ei kaikki saa edes tessin mukaista minimiä!?!
- Siivoja78i8
Palkat usein väärin maksettu. Tosi huono paikka. Työnantaja ei selitä mitään koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559